Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 806
  • 2 997

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pikavippiketjussa myös ihan hyvää hulinaa! Monella rintamalla tapahtuu. Jään seuraamaan mielenkiinnolla etäbunkkerissani tilanteen kehittymistä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kuopiosta tultiin "Pelicans tiedotusvälineissä"-ketjuun laittamaan lahtelaisten talous kuntoon.
Voi perkele, uskaltaakohan tuota mennä edes lukemaan.

Pikavippiketjussa myös ihan hyvää hulinaa! Monella rintamalla tapahtuu. Jään seuraamaan mielenkiinnolla etäbunkkerissani tilanteen kehittymistä.
Tästä puuttuisi enää @J.Hotti yllättävä ilmestyminen em. ketjuun. *leveä hymiö ja kymmenen D:tä siihen perään*
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tästä puuttuisi enää @J.Hotti yllättävä ilmestyminen em. ketjuun. *leveä hymiö ja kymmenen D:tä siihen perään*
Voisihan tuo tullakin. On muuten edelleen minulle 50 euroa velkaa. Kolme kertaa totesi yksityisviestissä että maksaa joko "ensi tilassa" tai "ensi viikolla" tai "asap". Pitkiä on asapit ja viikot.

Viimeksi on tainnut joulukuussa käydä palstalla. Miten ois, kokeillaan. @J.Hotti voisitko maksaa minulle 50 euron velan joka tuli kun löimme vetoa ja hävisit? Vaikka ensi viikolla tai muuten vaan asap.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Voisihan tuo tullakin. On muuten edelleen minulle 50 euroa velkaa. Kolme kertaa totesi yksityisviestissä että maksaa joko "ensi tilassa" tai "ensi viikolla" tai "asap". Pitkiä on asapit ja viikot.

Viimeksi on tainnut joulukuussa käydä palstalla. Miten ois, kokeillaan. @J.Hotti voisitko maksaa minulle 50 euron velan joka tuli kun löimme vetoa ja hävisit? Vaikka ensi viikolla tai muuten vaan asap.
Tää alkaa olee vähän kuin kuollutta puuta koputtaisi. Paitsi että tämä puu on elossa, tää puu on vaan aika perseestä.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Tää alkaa olee vähän kuin kuollutta puuta koputtaisi. Paitsi että tämä puu on elossa, tää puu on vaan aika perseestä.

Älä nyt. Vielä kun pari muistutusta Roogeri jaksaa tehdä Hottentotille niin varmasti rahat vaihtavat omistajaa. Uskon rehellisyyteen, rehellisyys maan perii. Minä olen rehellisyys.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Älä nyt. Vielä kun pari muistutusta Roogeri jaksaa tehdä Hottentotille niin varmasti rahat vaihtavat omistajaa. Uskon rehellisyyteen, rehellisyys maan perii. Minä olen rehellisyys.
Onhan se hyvä laittaa aina. Olen kuitenkin Pyhimys ja vannon hyveellisyyteen.

Sanotaanko että kovin vakavasti en ole hottentotin lupailuja ottanut tuossa kesän 2018 jälkeen, mutta kannattaahan se kokeilla. Ja eniten minua tässä tägäilyssä kiehtoo se että reagoiko kyseinen tyyppi mitenkään niihin. Tai käykö esim. palstalla.

Omasta mielestäni jopa kohtalaisen noloa touhua Hottentotilta tuo että lopettaa kirjoittamisen sen jälkeen kun ei ole miestä maksaa hävittyä vetoa. Oli kuitenkin ihan aktiivi palstalainen ja paljon kirjoitteli, sääli jos 50 euron takia pisti sitten oven säppiin.

Hauskintahan tässä muuten on se että olen 99% varma siitä kuka tuo @J.Hotti on, mutta enpä ole jaksanut esim. Facebookin kautta laitella viestiä hänelle.
 

redpecka

Jäsen
Sanotaanko että kovin vakavasti en ole hottentotin lupailuja ottanut tuossa kesän 2018 jälkeen, mutta kannattaahan se kokeilla. Ja eniten minua tässä tägäilyssä kiehtoo se että reagoiko kyseinen tyyppi mitenkään niihin. Tai käykö esim. palstalla.
Teidän vetoanne en muista (paitsi sen jälkimainingin mitä tässä on monta vuotta vedetty) mutta oli JHotti hyvä kun se veti sitä huijjataan huijjareita TV-visailu-scämmiä. Seurasin innolla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Teidän vetoanne en muista (paitsi sen jälkimainingin mitä tässä on monta vuotta vedetty) mutta oli JHotti hyvä kun se veti sitä huijjataan huijjareita TV-visailu-scämmiä. Seurasin innolla.
No sitäkin tässä ihmettelen että kaverilla oli palleja ihan tosissaan jäljittää näitä tv-huijareita mutta sitten joku viidenkympin veto saa kaverin häviämään palstalta.

Voidaan @J.Hotti sopia että vetosi on kuitattu jos palaat suoraselkäisesti kertomaan että et koskaan aikonutkaan tuota vetoa maksaa.

Ja tosiaan kyse oli vuoden 2018 Euroviisuja koskevasta vedosta. Lyötiin 50 euroa vetoa siitä pääseekö Saara Aalto finaaliin. Minä vastasin kyllä, Hottentotti vastasi että ei. Aalto pääsi finaaliin ja ilmeisen pienellä marginaalilla vielä kaiketi. Ehkä tuo sitten osui @J.Hotti :n sieluun niin pahasti että poistuminen palstalta tapahtui.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kahden vuoden takainen velka maksamatta. Roger saanee merkitä käyttäjän vaikka sata kertaa viesteihinsä ilman hepun paluuta. Odottavan aika on toki pitkä ja parempi myöhään kuin ei koskaan.
Siis kyseinen tyyppihän kävi vuoden 2018 loppupuolella kirjoittamassa täällä ja haistatteli jollekin toiselle käyttäjälle kun tämä kommentoi että "voisitko maksaa Rogerille". Ja tosiaan on myös käynyt palstalla joulukuussa 2019 eli yli puolitoista vuotta tuon vedon jälkeen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Eipä hottentotti ainoa hävityn vedon maksamista karannut ole. Nimimerkki Prof Puck katosi niin ikään jäljettömiin kun hävisi mulle 50 euroa Patrik Laineen maalimääriin liittyneessä vedossa pari vuotta sitten. Muutaman kerran vakuutteli maksavansa ihan pian, mutta sitten häipyi. Kerran puolessa vuodessa muistan aina käydä kurkkaamassa onko käynyt palstalla, mutta eipä ole näkynyt. Profiilikin lienee poistettu, joten tiedä hänta vaikka olisi tullut uudella profiililla takaisin. Jos näin, ja luet tämän, niin hyi sinua ja rahat tänne!
 

Nick Neim

Jäsen
@Prof. Puck oli kuitenkin myös "vanhan liiton" miehiä, eli pitkän aikaa ehti vaikuttamaan palstalla ja kuitenkin ihan tuttu nimimerkki oli kyseessä. Tuo hänen maksamattomuus tuli kyllä kieltämättä silloin vähän puskista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

redpecka

Jäsen
Niin ja oikein silmiin katsotaan niin se klose-tyyppi voitti Trump-vedon siltä yhdeltä jänistäneeltä tyypiltä.

Ikävä aina nostella näitä mut hellou... Mikä tapahtuu netissä - jää nettiin!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Älä nyt. Vielä kun pari muistutusta Roogeri jaksaa tehdä Hottentotille niin varmasti rahat vaihtavat omistajaa. Uskon rehellisyyteen, rehellisyys maan perii. Minä olen rehellisyys.
Moi rehellisyys. Minä. Olen. Jatkoaika.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten tuollainen veto muuten maksetaan niin, ettei maksajan henkilöllisyys selviä?

Ja ihan vaan siis jatkoajan vetoja varten kysyn, en ostaakseni esim huumeita. Mutta siis.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miten tuollainen veto muuten maksetaan niin, ettei maksajan henkilöllisyys selviä?

Ja ihan vaan siis jatkoajan vetoja varten kysyn, en ostaakseni esim huumeita. Mutta siis.

Yleensä sipuliverkon kautta tai sitten Joker... jokin venäläisten rahanpesufirma on välissä.
 

Nick Neim

Jäsen
Miten tuollainen veto muuten maksetaan niin, ettei maksajan henkilöllisyys selviä?

Ja ihan vaan siis jatkoajan vetoja varten kysyn, en ostaakseni esim huumeita. Mutta siis.
Ainakin Paypalin kautta tuo onnistuisi.

Monta vuotta vetoja on tullut vedettyä ja kaikki on tilisiirroilla mennyt tähänkin asti, mutta teoriassa tuota joskus mietin, jos joku ei haluaisi henkilöllisyyttään paljastaa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Miten tuollainen veto muuten maksetaan niin, ettei maksajan henkilöllisyys selviä?

Ja ihan vaan siis jatkoajan vetoja varten kysyn, en ostaakseni esim huumeita. Mutta siis.
Tän haluaisin itsekin tietää. Jos kerrottaisiin niin saattaisin itsekin tuupata kännissä parit saipavedot tulille.

Paypaliin tili maililla josta ei pysty kohdentamaan. Simppeliä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös