Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Kuopiosta tultiin "Pelicans tiedotusvälineissä"-ketjuun laittamaan lahtelaisten talous kuntoon.
Kuopiosta tultiin "Pelicans tiedotusvälineissä"-ketjuun laittamaan lahtelaisten talous kuntoon.
Voi perkele, uskaltaakohan tuota mennä edes lukemaan.Kuopiosta tultiin "Pelicans tiedotusvälineissä"-ketjuun laittamaan lahtelaisten talous kuntoon.
Tästä puuttuisi enää @J.Hotti yllättävä ilmestyminen em. ketjuun. *leveä hymiö ja kymmenen D:tä siihen perään*Pikavippiketjussa myös ihan hyvää hulinaa! Monella rintamalla tapahtuu. Jään seuraamaan mielenkiinnolla etäbunkkerissani tilanteen kehittymistä.
Voisihan tuo tullakin. On muuten edelleen minulle 50 euroa velkaa. Kolme kertaa totesi yksityisviestissä että maksaa joko "ensi tilassa" tai "ensi viikolla" tai "asap". Pitkiä on asapit ja viikot.Tästä puuttuisi enää @J.Hotti yllättävä ilmestyminen em. ketjuun. *leveä hymiö ja kymmenen D:tä siihen perään*
Tää alkaa olee vähän kuin kuollutta puuta koputtaisi. Paitsi että tämä puu on elossa, tää puu on vaan aika perseestä.Voisihan tuo tullakin. On muuten edelleen minulle 50 euroa velkaa. Kolme kertaa totesi yksityisviestissä että maksaa joko "ensi tilassa" tai "ensi viikolla" tai "asap". Pitkiä on asapit ja viikot.
Viimeksi on tainnut joulukuussa käydä palstalla. Miten ois, kokeillaan. @J.Hotti voisitko maksaa minulle 50 euron velan joka tuli kun löimme vetoa ja hävisit? Vaikka ensi viikolla tai muuten vaan asap.
Tää alkaa olee vähän kuin kuollutta puuta koputtaisi. Paitsi että tämä puu on elossa, tää puu on vaan aika perseestä.
Panin merkille että sinäkin kävit siellä tykyttymässä kavereita.Pikavippiketjussa myös ihan hyvää hulinaa! Monella rintamalla tapahtuu. Jään seuraamaan mielenkiinnolla etäbunkkerissani tilanteen kehittymistä.
Onhan se hyvä laittaa aina. Olen kuitenkin Pyhimys ja vannon hyveellisyyteen.Älä nyt. Vielä kun pari muistutusta Roogeri jaksaa tehdä Hottentotille niin varmasti rahat vaihtavat omistajaa. Uskon rehellisyyteen, rehellisyys maan perii. Minä olen rehellisyys.
Teidän vetoanne en muista (paitsi sen jälkimainingin mitä tässä on monta vuotta vedetty) mutta oli JHotti hyvä kun se veti sitä huijjataan huijjareita TV-visailu-scämmiä. Seurasin innolla.Sanotaanko että kovin vakavasti en ole hottentotin lupailuja ottanut tuossa kesän 2018 jälkeen, mutta kannattaahan se kokeilla. Ja eniten minua tässä tägäilyssä kiehtoo se että reagoiko kyseinen tyyppi mitenkään niihin. Tai käykö esim. palstalla.
No sitäkin tässä ihmettelen että kaverilla oli palleja ihan tosissaan jäljittää näitä tv-huijareita mutta sitten joku viidenkympin veto saa kaverin häviämään palstalta.Teidän vetoanne en muista (paitsi sen jälkimainingin mitä tässä on monta vuotta vedetty) mutta oli JHotti hyvä kun se veti sitä huijjataan huijjareita TV-visailu-scämmiä. Seurasin innolla.
Siis kyseinen tyyppihän kävi vuoden 2018 loppupuolella kirjoittamassa täällä ja haistatteli jollekin toiselle käyttäjälle kun tämä kommentoi että "voisitko maksaa Rogerille". Ja tosiaan on myös käynyt palstalla joulukuussa 2019 eli yli puolitoista vuotta tuon vedon jälkeen.Kahden vuoden takainen velka maksamatta. Roger saanee merkitä käyttäjän vaikka sata kertaa viesteihinsä ilman hepun paluuta. Odottavan aika on toki pitkä ja parempi myöhään kuin ei koskaan.
Moi rehellisyys. Minä. Olen. Jatkoaika.Älä nyt. Vielä kun pari muistutusta Roogeri jaksaa tehdä Hottentotille niin varmasti rahat vaihtavat omistajaa. Uskon rehellisyyteen, rehellisyys maan perii. Minä olen rehellisyys.
Minäkin. Toisaalta vain kotona kuten @Turha Kaukalo Mitään hyötyähän tästä ei saa mutta pääseepähän sanoo.Minä. Olen. Jatkoaika.
Miten tuollainen veto muuten maksetaan niin, ettei maksajan henkilöllisyys selviä?
Ja ihan vaan siis jatkoajan vetoja varten kysyn, en ostaakseni esim huumeita. Mutta siis.
Tän haluaisin itsekin tietää. Jos kerrottaisiin niin saattaisin itsekin tuupata kännissä parit saipavedot tulille.Miten tuollainen veto muuten maksetaan niin, ettei maksajan henkilöllisyys selviä?
Ja ihan vaan siis jatkoajan vetoja varten kysyn, en ostaakseni esim huumeita. Mutta siis.
Ainakin Paypalin kautta tuo onnistuisi.Miten tuollainen veto muuten maksetaan niin, ettei maksajan henkilöllisyys selviä?
Miten tuollainen veto muuten maksetaan niin, ettei maksajan henkilöllisyys selviä?
Tän haluaisin itsekin tietää. Jos kerrottaisiin niin saattaisin itsekin tuupata kännissä parit saipavedot tulille.
Akan tililtä sen tietämättä :)Tän haluaisin itsekin tietää. Jos kerrottaisiin niin saattaisin itsekin tuupata kännissä parit saipavedot tulille.
Okei, eli luo itselleen sellaisen rahasalkun jota kautta voi lajitella a omia rahoja tietyille tileille että b vastaanottaa jatkislaisten kymppejä..? Kuulostaa hyvältä. Miks en oo ennen keksinyt.Paypaliin tili maililla josta ei pysty kohdentamaan. Simppeliä
Akan? No entiendo. E: Eiku nyt sniffasin: Akan=eujon=Dooriksen=misun=naiNEMN.Akan tililtä sen tietämättä :)