Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 812
  • 2 997

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tähän voisi laittaa sen "his dick fell of..." -meemin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Joonas Kemppaisen ketjussa on ollut melkoiset markkinat eilisillasta lähtien menossa, kun vaasalaiset purkavat pahaa oloaan tappiosta ja pelaajansa loukkaantumisesta siellä ja Kärppäfanit tietenkin puolustelevat puhdasta taklausta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kiekkoilijat rikollisen tiellä on lähellä aihioita, jollei muuten niin huomenna saadaan lukea uusista penalteista.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kiekkoilijat rikollisen tiellä on lähellä aihioita, jollei muuten niin huomenna saadaan lukea uusista penalteista.
Nuo Team Moderatorsin punakynät tuossa ketjussa näyttävät pelottavan samalta kuin @Turha Kaukalo aikoinaan lainasi sitä huonoin seurauksin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Liigapelaajien rötöstelyketjussa alkaa taas tapahtumaan, olkoonkin että aihe on helkkarin vakava niin onhan tuossa taas seurattavaa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Liigapelaajien rötöstelyketjussa alkaa taas tapahtumaan, olkoonkin että aihe on helkkarin vakava niin onhan tuossa taas seurattavaa.
Onneksi varjomodeilu päättyi jo. Olisi taas kohta vähän ylimääräistä hommaa nyt kun vielä Venäjä-ketjuissakin alkaa väistämättä kiehumaan...
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt vetävät kyllä @Vaakuna ja @Jääkäri aika kovaa settiä tuolla Severi Lahtisen ketjussa. Molemmat itseoppineita juristeja, ja ilmeisesti vielä oppineet kaiken lukematta yhtään kirjaa.

No nyt on kyllä niin asiantuntevaa settiä, että huhhuh. Jätän raportoimatta ihan vittuuksiillaan, koska se on teille pienimunaisille kuulemma kauheinta, mitä maailmassa voi tapahtua.

Jätän tähän vaan Hannu Jortikkaa sivutakseni: "mä olen lukenut kirjoja enemmän kuin sinä ja sun faijas yhteensä".
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Nyt vetävät kyllä @Vaakuna ja @Jääkäri aika kovaa settiä tuolla Severi Lahtisen ketjussa. Molemmat itseoppineita juristeja, ja ilmeisesti vielä oppineet kaiken lukematta yhtään kirjaa.
No niin, näitä onkin kaivattu. Tässä viime vuosina palsta on täyttynyt itseoppineista epidemologeista ja nojatuolikenraaleista, mutta hienoa että saatiin myös muutama kirjekurssittautunut juristikin. Kysyntää varmasti on.

No nyt on kyllä niin asiantuntevaa settiä, että huhhuh. Jätän raportoimatta ihan vittuuksiillaan, koska se on teille pienimunaisille kuulemma kauheinta, mitä maailmassa voi tapahtua.

Jätän tähän vaan Hannu Jortikkaa sivutakseni: "mä olen lukenut kirjoja enemmän kuin sinä ja sun faijas yhteensä".
Remestä vai mitä te isomunaiset yleensä luette?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kuinkahan monessa ketjussa tuota keissiä jo käsitellään?
Toinen kuinka monessa jo ollaan hyökkäämässä itärajan taakse kaasuputki-keissin takia?
Mä en jaksa laskea.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Uusi raiskausokeudenkäynti kismittää monia kun ei pääse sanomaan nimeä ensimmäisenä ja lesoilemaan sillä tiedolla.

Tästä voi vielä tulla jotain.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Uusi raiskausokeudenkäynti kismittää monia kun ei pääse sanomaan nimeä ensimmäisenä ja lesoilemaan sillä tiedolla.

Tästä voi vielä tulla jotain.
Kuukauden kakkua vastaan voi malttamaton hätähousu saada julkaistua nimen muutamaksi sekunniksi. Pelikiellon jälkeen voi sitten elvistellä kuinka uskalsi ensimmäisenä julkaista.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös