Straight Edge
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Leafs, Jokerit
Meinasin samoin, mutta olihan se pakko käydä hiukan kurkistelemassa. Aivan kultaa!Mä en aio lukea, mutta nautin silti.
Meinasin samoin, mutta olihan se pakko käydä hiukan kurkistelemassa. Aivan kultaa!Mä en aio lukea, mutta nautin silti.
Nuo Team Moderatorsin punakynät tuossa ketjussa näyttävät pelottavan samalta kuin @Turha Kaukalo aikoinaan lainasi sitä huonoin seurauksin.Kiekkoilijat rikollisen tiellä on lähellä aihioita, jollei muuten niin huomenna saadaan lukea uusista penalteista.
Eikai sentään, mutta ei tämä mikään murha.info ole.Keskustelupalstalla keskustelu kielletty, siihen malliin munalukkoa näkyy tänä päivänä
Onneksi varjomodeilu päättyi jo. Olisi taas kohta vähän ylimääräistä hommaa nyt kun vielä Venäjä-ketjuissakin alkaa väistämättä kiehumaan...Liigapelaajien rötöstelyketjussa alkaa taas tapahtumaan, olkoonkin että aihe on helkkarin vakava niin onhan tuossa taas seurattavaa.
Onneksi varjomodeilu päättyi jo. Olisi taas kohta vähän ylimääräistä hommaa nyt kun vielä Venäjä-ketjuissakin alkaa väistämättä kiehumaan...
No niin, näitä onkin kaivattu. Tässä viime vuosina palsta on täyttynyt itseoppineista epidemologeista ja nojatuolikenraaleista, mutta hienoa että saatiin myös muutama kirjekurssittautunut juristikin. Kysyntää varmasti on.
Remestä vai mitä te isomunaiset yleensä luette?No nyt on kyllä niin asiantuntevaa settiä, että huhhuh. Jätän raportoimatta ihan vittuuksiillaan, koska se on teille pienimunaisille kuulemma kauheinta, mitä maailmassa voi tapahtua.
Jätän tähän vaan Hannu Jortikkaa sivutakseni: "mä olen lukenut kirjoja enemmän kuin sinä ja sun faijas yhteensä".
Kuukauden kakkua vastaan voi malttamaton hätähousu saada julkaistua nimen muutamaksi sekunniksi. Pelikiellon jälkeen voi sitten elvistellä kuinka uskalsi ensimmäisenä julkaista.Uusi raiskausokeudenkäynti kismittää monia kun ei pääse sanomaan nimeä ensimmäisenä ja lesoilemaan sillä tiedolla.
Tästä voi vielä tulla jotain.
Onko foorumi tullut hulluksi?