Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Että missä että?Mattson Makkaraperunan ketjussa oman elämänsä Don Quijote jatkaa loputonta taisteluaan tuulimyllyjä vastaan.
Että missä että?Mattson Makkaraperunan ketjussa oman elämänsä Don Quijote jatkaa loputonta taisteluaan tuulimyllyjä vastaan.
Etkö osaa lukea? Matheus Maggusovin ketjussa, kuten tuossa sanottiin.Että missä että?
Michael Magusonivitsin ketjussa.Että missä että?
Kannattajakulttuuri -ketjussa taas kerran hyvää toistohuumoria rättien heiluttelusta pelin aikana.
Lippu liehuu kannattajakatsomossa tai sitten ei. Joku voisi tehdä asiasta äänestyksen.
Erikoinen viesti. Eikai ihan normaalista ja asiallisesta keskustelusta pelikieltoa tule, vaikka olisikin eri mieltä toisen kanssa.Haha, klassinen meininki torsoketjussa. Yritin jo pitää turpani moneen otteeseen kiinni, mutta kun aina ne saa minut vastaamaan. Tästä tulee varmaan mulle vielä viikon parin huili kun siellä on aivan liian kovia vastuksia mulle, joka ei ole järin hyvä näissä kiistelyissä ja siksi yritän olla menemättä, mutta kun paskiaiset ovat niin ovelia ja taitavia.
Minä en ole itsestäni niin varma kun voi helposti lähteä laukalle ja kun jengi vainuaa sen, sinne tulee monesti lisää oneliner-löylynheittäjiä ja kohta olen kirjoittanut itseni solmuun ja pelikieltoon. Tosin, ei pikku pelikielto silloin tällöin vaarallista ole, muttei sitä nyt tieten tahtoen halua ottaa.Erikoinen viesti. Eikai ihan normaalista ja asiallisesta keskustelusta pelikieltoa tule, vaikka olisikin eri mieltä toisen kanssa.
Minä en ole itsestäni niin varma kun voi helposti lähteä laukalle ja kun jengi vainuaa sen, sinne tulee monesti lisää oneliner-löylynheittäjiä ja kohta olen kirjoittanut itseni solmuun ja pelikieltoon. Tosin, ei pikku pelikielto silloin tällöin vaarallista ole, muttei sitä nyt tieten tahtoen halua ottaa.
Kiitos. Lämmittää erityisesti kun viesti on juuri Sinulta, ykkösketjun beeärrältä!No kovin hentoiseksi sanaisten vaihto jäi. Kävin ihan lukemassa. Nääs. Tuskin tulee penalttia in case epäselvää !!
TK
Mind your own ykköskenttä!!Kiitos. Lämmittää erityisesti kun viesti on juuri Sinulta, ykkösketjun beeärrältä!
Mind your own ykköskenttä!!
Woodside ei kuulu siihen!!
Jossain vaiheessa kolmatta erää tupsahti näytölle tilasto, jonka mukaan Niemelä oli voittanut 0/11 kaksinkamppailua.
Nolla kappaletta kaksinkamppailuvoittoja yhdestätoista.
Nolla.
Arvatkaa mikä ei ole nolla? Niemelän/Niemisen/Nieriän/Pieriän vai kuka vittu olikaan, unohdin jo nimen tätä kirjoittaessa, sopimusvuosien määrä. Se on kaksi.
Puolustava peruspakki saatiin. Hyvä homma, hienosti meni. Perustekemistä, jämäkkä äijä. Ihan tulee 2006 ja SaiPan ns. Twin Towers mieleen. Siis sillä tavalla, että Niemelä orchestrated 0/11.
Hyvä SaiPa. Vuodet vaihtuu, dallaspullat maistuu. Nami maiskista kun on hyvää pullaa. Pelimanneille vaan vähän tsemppiä, niin kyllä se siitä. Tähtäin on pudo putoa putoamis pudo pudokas putoamiskars put puuh putoamispeikk krööh pu-do-tus-pe-leis-sä huhhuh tulihan se paskapuhe sieltä.
Linkin takana dallaspullien resepti (kerrankin täytettä on tarpeeksi!):
Dallaspullat
Itse pysyn vielä ihan suht rauhassa, mutta parempi varmaan pistää palsta hetkeksi kiinni etten vietä joulukuuta pelikiellossa.Kohtuu kuumana käyvät Kärppien ja HIFK:n kannattajat.
Nick ”Pakkasukko” Ritchien ketjussa alkaa olla jo ihan maukkaat säpinät ja lauantailöylyt. :DKohtuu kuumana käyvät Kärppien ja HIFK:n kannattajat.
Täytyy myöntää, että olis kyllä itelläkin tuossa tilanteessa jäähy herkässä.Itse pysyn vielä ihan suht rauhassa, mutta parempi varmaan pistää palsta hetkeksi kiinni etten vietä joulukuuta pelikiellossa.