Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 470 433
  • 3 000

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä on sikälikin sattuva ajankohta näiden kahden mainitun joukkueen kannanttajien "liikehdinnälle", sillä huomenna nämä joukkueet kohtaavat toisensa Nordiksella ja epäilemättä toisen ahdinko syvenee...

Ah. Kiitos, liigan sarjajärjestelmä!

PS: Peltosesta olen sitä mieltä, että ulos ja heti. Ei tule ikävä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Luuletko, että muiden joukkueiden kannattajat suhtautuisivat nälvimiseen paremmin vastaavassa tilanteessa? Miten kävisi esimerkiksi HIFK:n kanssa? Uskallan väittää, että HIFK:n osiossa meno olisi vielä pahempaa, kun siellä tunteet kuohuu paljon pienemmistäkin asioista.
Itse olen ainakin käynyt hassuttelemassa tuolla IFK:n puolella nyt kun siellä on vähän hankalampi jakso menossa, lisäksi olen avannut yleiselle puolelle äänestyksen että pitäisikö IFK:n palkata Juhani Tamminen päävalmentajaksi. Ainakaan vielä ei olla kivitetty kovin pahasti.

Todennäköisesti juurikin IFK-leiri osaa ottaa kaikkein parhaiten tällaiset valmentajiin liittyvät jutut, siellä kun on aavistuksen verran kokemusta erilaisista valmentajasekoilusta tässä viimeisten vuosikymmenien aikana.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tässä kaiken Ilves-kohun keskellä sattuu ja tapahtuu muuallakin...
Nimittäin, HIFK:n puolella on avattu legendaarinen Kipinävahti-ketju vartioimaan (ja vartoomaan) uuden päävalmentajan saapumista Nordikselle.
Ai että, nousee nostalgiset muistot siitä kun kymmenen vuotta sitten kauan kauan ennen tunnusten tekemistä lueskelin IFK:n edellistä kipinävahtiketjua joulupatakeräyksineen kaikkineen Sormusen ulostamiseksi. Se ketju oli ihan puhdasta legendaa. Silloin se kesti lopulta tammikuulle saakka, saa nähdä tällä kertaa kuinka kauan palli pysyy vielä Peltosen perseen alla.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kai se nyt vähän huonoa on, kun toinen toistaan idioottimaisempia tekstejä saa lukea. En minä ainakaan ”alahuuli väpättäen” Modeja pyytänyt sulkemaan, vaan sen takia, kun sen tiesi kuinka lukukelvottomaksi tuo ketju menee. Täydeksi provoiluksi, joka nähtävästi on tällä palstalla nykyään sallittua.

Miksi tarvitsisi myöntää jotain, mikä ei omasta mielestä pidä paikkaansa? Vai onko sinulla se ainoa oikea mielipide? Mielipiteitä on monia.
Eihän sitä vielä tiedä, että menikö Myrrä-homma vihkoon. Sen tuomion aika on myöhemmin. Tällä hetkellä ainoa vihkoon vedetty on halikielto.

Noh tämä tästä, monessa ketjussa ei tarvi jatkaa tuota täysin turhaa aihetta. Ajattelin nyt vain kommentoida, kun tulet alahuuli väpättäen nurkan taakse huuteleen. Mutta arvaan jo mitä tästäkin seuraa.

Nythän se kaikki vittuilu Myrrän kenkimisestä menee kätevästi yhteen ketjuun, eikä pitkin palstaa. Kuten itsekin toteat. Toiselle se on viihdettä, jollekin lukukelvotonta.

Tuohon provoilun sallimiseen. Sitä sallitaan vähän vapaammin niille tarkoitetuissa ketjuissa. Esimerkiksi Ässät vs Lukko ketjussa sallitaan aika paljon reilumpi kuittailu kuin derbyjen jälkimainingeissa mennä toisen joukkueen osioon vittuilemaan. Viime viikonloppuna oli taas hyvä esimerkki, kun joku Lukon kannattaja sai aika kevyesti pienen banaanin ässäosion kirjoittelusta. Tuolla satakuntalaisten vääntöketjussa ei olisi tullut tuosta mitään seuraamuksia.

Tälläiset ketjut toimivat suodattimena muulle palstalle. Jos ei sitä tauhkaa halua lukea, niin kyseiset ketjut voi kätevästi piilottaa. Loppuun vielä erityiset kiitokset Löylyhuoneen perustamisesta. Aika vähän tarvinnut lukea poliittista meuhkaamista sen jälkeen, vaikka suht aktiivisesti myös vapaan puolella tulee luettua eri ketjuja.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
tunnetusti peppukipeyteen sortuvassa HIFK-leirissä

Raportoin tämän. Me ei olla homoja! Jos joskus saunaillassa vähän innostutaan niin mitä sitten? Olet kateellinen, kun meillä on maailman paras valmentaja. Tuut vielä tänne huutelemaan. Toki tiedän mitä tästä seuraa, lisää vittuiluja, mutta raporttinappi se on mullakin käytössä. Itkettääkö? Mua ei itketä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Raportoin tämän. Me ei olla homoja! Jos joskus saunaillassa vähän innostutaan niin mitä sitten? Olet kateellinen, kun meillä on maailman paras valmentaja. Tuut vielä tänne huutelemaan. Toki tiedän mitä tästä seuraa, lisää vittuiluja, mutta raporttinappi se on mullakin käytössä. Itkettääkö? Mua ei itketä.
Tamperelaisista on stereotypia, että jos Tampereesta sanoo jotain negatiivista, jostain pusikosta hyppää heti lauma tamperelaisia, jotka huutaa vastapalloon "Tampere on Pohjoismaiden isoin sisämaakaupunki, Tampereella oli Suomen eka jäähalli, Näsinneula on Suomen korkein rakennus ja se on Tampereella, Tampere on Suomen ensimmäinen teollisuuskaupunki, Tampereellakin on ratikka" ja muita alkuperäiseen asiaan mitenkään liittymättömiä, wikipediasta löytyviä Tampere-faktoja, jotka pitää kertoa koska sitten Tampere kai jotenkin on taas hyvä juttu. Kauhulla odotan, koska nämä faktat alkavat tulemaan vastaan myös "Pennanen bye bye"-ketjussa, kun Ilves-jampat eivät enää keksi mitään muutakaan sanottavaa kaikkialta muualta tulevan kollektiivisen merimiesnaurun edessä.

Turkulaiset ei tee samaa, niitä ei jotenkin yhtään tunnu kiinnostavan jos joku ulkopaikkakuntalainen ulisee jotain Turusta. Ne on sen verran ylimielistä väkeä että uliskoot muut mitä ulisevat, mitä sitten jos meidän funikulaari ei toimikaan, kuitenkin ootte täällä taas kesällä kaikilla puolilla jokkee ihastelemassa ja syytämässä pennosianne meidän jokilaivoihimme.

Mutta mitens te helsinkiläiset? Onko teillä tarpeen kertoa, että Helsinki on Suomen pääkaupunki ja Helsingissä asuu eniten ihmisiä koko Suomessa ja okei Helsingissä ei oo lentokenttää mutta Helsingissä on metro, jos joku sanoo että Helsinki on ihan ruma ja tyhmä paikka ja HIFKin jäähalli on ikivanha, ruma betonikasa ja tsädäri-fjädäri?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mutta mitens te helsinkiläiset? Onko teillä tarpeen kertoa, että Helsinki on Suomen pääkaupunki ja Helsingissä asuu eniten ihmisiä koko Suomessa ja okei Helsingissä ei oo lentokenttää mutta Helsingissä on metro, jos joku sanoo että Helsinki on ihan ruma ja tyhmä paikka ja HIFKin jäähalli on ikivanha, ruma betonikasa ja tsädäri-fjädäri?

Jumalauta! Helsinki on pohjoismaiden melkein suurin kaupunki, melkein miljoonakaupunki, Nordis on melkein PYHÄTTÖ, Nordis on melkein kunnossa, Ville Peltonen on melkein hifkiläinen, Jere Karalahti melkein saa pesää, Nanna melkein näkyy. Taidat olla jokerifani! Kyllä mä taas tiesin mitä tästä seurasi mutta kerroinpa kuitenkin, vitun bönde. Ei tunnu missään! Vittu kateus melkein unohtui. Melkein. Ruudun Jakke ja Lähteenmäen Allu tulee hakkaan sut!


en oo homo
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jumalauta! Helsinki on pohjoismaiden melkein suurin kaupunki, melkein miljoonakaupunki, Nordis on melkein PYHÄTTÖ, Nordis on melkein kunnossa, Ville Peltonen on melkein hifkiläinen, Jere Karalahti melkein saa pesää, Nanna melkein näkyy. Taidat olla jokerifani! Kyllä mä taas tiesin mitä tästä seurasi mutta kerroinpa kuitenkin, vitun bönde. Ei tunnu missään! Vittu kateus melkein unohtui. Melkein. Ruudun Jakke ja Lähteenmäen Allu tulee hakkaan sut!


en oo homo
Täällä on maailman pohjoisin metroasema. Älä unohda sitä.
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mattias Machellin ketjussa alkaa olla meininkiä. Aiheena tahallisesti väärinkirjoitettu sukunimi. Luulen, että asia käsitellään Haagissa välittömästi Ukrainan sodan päättymisen jälkeen. Parasta on, että tämä wokettaja saa kuitenkin itse törkeästi väännellä ja halventaa agentti 007 arvokasta titteliä. Kyseessä lienee sitä parempaa syrjintää taas kerran.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Maccelli-ketjussa oli hyvä aihio, idea. Mutta ehkä se toteutus sitten lopulta jäi vähän piippuun. Kuten Hannu Aravirta peliaikanaan, meni turhan yksipuoliseksi pystysuunnan peliksi samoilla raiteilla. (Vai oliko se sittenkin Jukka Jalonen?)

Toki, oleellisinta on aina päästä käyttämään 'mielensäpahoittaja' tai 'woke' liipaisinta. Pysyy maailma radallaan.
 

Glove

Jäsen
Vilkun käyttö ja liikenneympyrä herättää kovasti keskustelua "Suomalainen liikennekäyttäytyminen" -ketjussa. Saa nähdä saako tässä vielä laittaa popparit tulille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vilkun käyttö ja liikenneympyrä herättää kovasti keskustelua "Suomalainen liikennekäyttäytyminen" -ketjussa. Saa nähdä saako tässä vielä laittaa popparit tulille.
Toi ketju oli muuten mulla ekassa karjavaunussa matkalla pimeyteen kun tuli mahku piilottaa ketjuja...
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Toi ketju oli muuten mulla ekassa karjavaunussa matkalla pimeyteen kun tuli mahku piilottaa ketjuja...
Ei nyt liity vilkun käyttämiseen, mutta jos tuo ketju on poikkileikkaus autoilijoista Suomessa, niin en yhtään ihmettele, että jalankulkijoita ja pyöräilijöitä jää liian paljon auton alle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei nyt liity vilkun käyttämiseen, mutta jos tuo ketju on poikkileikkaus autoilijoista Suomessa, niin en yhtään ihmettele, että jalankulkijoita ja pyöräilijöitä jää liian paljon auton alle.
Oonko väärässä että siä muutenkin pätee se vanha viisaus että 95% suomalaisista tietää olevansa huomattavasti keskimäärästä parempia kuskeja?
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Oonko väärässä että siä muutenkin pätee se vanha viisaus että 95% suomalaisista tietää olevansa huomattavasti keskimäärästä parempia kuskeja?
Trafi voisi järjestää jollain 2500 € maksulla ajokokeen, jonka hyvin arvosanoin suorittanut saisi "keskimääräistä paremman kuskin" diplomin itselleen. Julkisen talouden haasteet olisi kerralla kuitattu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oonko väärässä että siä muutenkin pätee se vanha viisaus että 95% suomalaisista tietää olevansa huomattavasti keskimäärästä parempia kuskeja?
Mitä nyt tuota lukee niin tuo 95% tuntuu vähän alakanttiin vedetyltä. Ketjuun kirjoittavat vaikuttavat aina tietävän täsmälleen että oma ajotapa on ideaali ja kaikki muut ajaa väärin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Oonko väärässä että siä muutenkin pätee se vanha viisaus että 95% suomalaisista tietää olevansa huomattavasti keskimäärästä parempia kuskeja?
Aika harvoin kieltämättä kuulee kenenkään arvostelevan omia ajotaitojaan. Sama pätee myös näinkin päin - suurin osa muista on taas puolestaan keskimääräistä huonompia kuskeja monen mielestä.

Mä kysyn, missä ne keskivertokuskit ovat, kerta kaikki ovat itse niin hyviä ja muut niin huonoja?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä nyt tuota lukee niin tuo 95% tuntuu vähän alakanttiin vedetyltä. Ketjuun kirjoittavat vaikuttavat aina tietävän täsmälleen että oma ajotapa on ideaali ja kaikki muut ajaa väärin.
Näin mää ounastelinkin. Mammitelkoon ketju vastedeskin viltin alla...
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Oonko väärässä että siä muutenkin pätee se vanha viisaus että 95% suomalaisista tietää olevansa huomattavasti keskimäärästä parempia kuskeja?
En osaa sanoa, mutta ainakin omassa lähipiirissäni ne, jotka ovat mielestään hyviä kuskeja, ovat huonoja kuskeja. Toinen havaintoni on se, että ne ihmiset, jotka liikenteessä jatkuvasti haukkuvat tai muuten kommentoivat muiden ajamista, ovat myös yleensä tavallista huonompia kuskeja.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Liikennekeskustelu tuossa ketjussa tosiaan vähän samanlaista kuin vaikka Puskaradio Turussa. En minä, mutta ne muut. Twitter on liikennekeskusteluun ihan mukava paikka, jos on osannut vältellä tuollaiset persoonat.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Pikkarainen-ketjussa HPK:n puolella kävi sauna niin kuumana, että modet vilvoitteli hieman ketjunootilla. Saa nähdä tyssäsikö siihen.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Liikennekeskustelu tuossa ketjussa tosiaan vähän samanlaista kuin vaikka Puskaradio Turussa. En minä, mutta ne muut. Twitter on liikennekeskusteluun ihan mukava paikka, jos on osannut vältellä tuollaiset persoonat.
Tämän ketjun innoittamana kävn muutaman sivun tuolta lukemassa, enkä vaan tajua, miksi aika selkeistä asioista väännetään sivutolkulla. Mutku Englannissa tehdään näin paljon viisaammin ..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös