Kysynkin, että miten näitä vastaan oikein kannattaa pelata? Pelata flopin jälkeen pelkät nutsit?
Itse törmään jatkuvasti noihin any two -jannuihin, joilla käy aivan kosminen munkki. Juuri nuo rr-guttarit/värit ovat suoranainen riesa, kun itse kerrankin osuu premium-kädellään floppiin. Toinen tyypillinen tilanne on se, että multiway-pottiin tulee flopissa pari ja tällä pokeripöytien partahöylällä on tietenkin osuma tuohon pariin. Tai sitten sillä on pikkurattaat, kun itsellä on TPTK.
SubTV näyttää hauista. Menossa pitäisi olla Commercen karsintojen ensimmäinen osa, mutta ruudussa pyöriikin ilmeisesti Commercen finaalipöytä. No, tekstit ovat sentään ensimmäisestä osasta, joten keskiarvo lienee hyvä. Eikä kukaan näytä tekevän asialle mitään, taitaa ohjelmapäivystys olla jo ryyppäämässä.
Mielestäni kone tai ihminen voi samalla todennäköisyydellä turnauksen voittaa. Kyseessä ei kuitenkaan ole 100% taitopeli kuten shakki.
Jos tarkoituksena on pelkästään suomalaisten pelaajien haaliminen, niin mielestäni olisi hyvä, ettei noita salasanoja mainittaisi selväkielisinä, vaan ne piilotettaisiin jonkin (suomenkielisen) vihjeen taakse. Toki voi olla pieni todennäköisyys, että ulkomailta tulee joku salasanojen metsästäjä Jatkoajan foorumille, mutta kuitenkin. No joo, ehkä liikaa vainoharhaisuutta. :)pitää laittaa tänne , pelkästään suomalaisille alkaa cd pokerilla pokerinsiden turnaussarja , 100$ added ja buy in 1$. Alkaa tänään lauantaina klo 21.00
Tarkoitus olisi rekisteröityä Betssonille pelaamaan. Mistä löytyisi hyviä sign-up/deposit -bonuskoodeja? Voiko tuonne muuten siirtää rahaa suoralla tilisiirrolla kotimaan pankkitililtä?
Pokeritiedon kautta saa 150% max 1500$.
Joo, ja se on aikamoinen Houdini (tai Negreanu) se kuka pelaa tuon 1500e*150% kotiin.Pokeritiedon kautta saa 150% max 1500$.
Joo, ja se on aikamoinen Houdini (tai Negreanu) se kuka pelaa tuon 1500e*150% kotiin..
greatLeo kirjoitti:Depo vai signup? Miten tuo oikein toimii?
Kun näin olet pelannut, niin muuta ei voi sanoa kuin, että hieno homma.En pidä itseäni Houdinina tai Negreanuna, mutta just tuli tuo 1500$ bonus pelattua. 15k pistettä. Vajaa kuukaus meni. Samalla tosin diili oli pikkasen parempi kun pelkkä tuo.
Mutta mitäpä omasta pokerista, tällähetkellä sujuu, ja hyvä niin. Jos jossainvaiheessa uskaltais nostella tasoja vähän reippaammin.
Kun näin olet pelannut, niin muuta ei voi sanoa kuin, että hieno homma.
Itse tarvitsin Betssonin ensimmäiseen 100$ bonukseen (siis 1/15 osa 1500$:sta) yli 12.000 kättä joten nopeasti laskien tarvitsisin yli 150.000 kättä koko 1500$ bonarin hoitamiseen.
Jos pelaisin vaikka neljää pöytää samaan aikaan esim. 6-maxina jolloin tulee enemmän peliä, niin tunnissa pystyisin pelaamaan ehkä maximissaan 75 jakoa/pöytä. 75*4=300 jakoa tunnissa.
150.000 jakoa / 300 = 500 tuntia pelaamista
Eli jos olisin itse yrittänyt pelata tuon bonuksen kuukaudessa, niin minun olisi pitänyt multitablettaa neljää pöytää noin 18 tuntia kuukauden jokaisena päivänä.
Tästä päätellen sinun taitotasosi taitaa mahdollistaa kohtuullisen isot pelit.
Niissä taitaa olla sisäänostoissa varmasti kolme tai ennemmin neljä numeroa.
Tai sitten vain toiset pystyy ja toiset ei. :)
Tarkoitus olisi rekisteröityä Betssonille pelaamaan. Mistä löytyisi hyviä sign-up/deposit -bonuskoodeja? Voiko tuonne muuten siirtää rahaa suoralla tilisiirrolla kotimaan pankkitililtä?
Rakebackin (37%) saat pokerisivut.comin kautta kun rekisteröidyt sivuille ja pistät mailia: rakeback@pokerisivut.comTarkoitus olisi rekisteröityä Betssonille pelaamaan. Mistä löytyisi hyviä sign-up/deposit -bonuskoodeja? Voiko tuonne muuten siirtää rahaa suoralla tilisiirrolla kotimaan pankkitililtä?