Pokerikeskustelu

  • 903 931
  • 6 377

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Itse ainakin kotiuttaisin rahani ja eläisin tyytyväisenä, mutta ehkä tuohon tarvitaan sitä gambler-henkisyyttä ja peliaddiktiota, että jaksaa tuota :)
Ja jos minä olisin Bill Gates, möisin Microsoftin pois ja käyttäisin loppuelämäni Linuxia tai peräti Macia.

Eiköhän tuohon swingailuun aikaa myöden totu, tottuuhan niihin jo pienemmissäkin peleissä eikä silti lopeta pelaamista. Kaikki on suhteellista.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eiköhän tuohon swingailuun aikaa myöden totu, tottuuhan niihin jo pienemmissäkin peleissä eikä silti lopeta pelaamista. Kaikki on suhteellista.

Niinpä. Tuskin Sbrugbyä on ottanut sen enempää päähän kuin muitakaan jotka häviävät yhdessä potissa suurehkon osan kuluvan vuoden pokerituloista. Oli se summa sitten 500$, 10 000$ tai 1,8m$. Todennäköisesti hän on jopa aika paljon keskivertohäviäjää parempi kestämään tuollaisen ilman, että oma peli kärsii.

Miten tuo 1,8m jako on muuten mennyt? Käsihistoria kiinnostaisi.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Pitää muistaa, että siitä 1,8 millistä on "vain" 900k omaa.

Sbrugby rereissassi A567ds:llä ja Baldwin OOP maksoi AKxx risteillä. Floppi QJT 2 herttaa ja 1 risti (ilmeisesti värinvedolla semibluffasi). Check-potti-call turn x risti, check-potti-call ja taisi olla river 9 ei herttaa. Check-potti-call 1. nutseilla.
 

TML

Jäsen
Kysymys kuuluukin onko Townsend isojen pelien paisti? Vielä vuosi sitten "sbrugby" ja "aba20" pelasivat 1$/2$ blindeilla ja nyt 300$/600$. Ja kaiken omaisuutensa hän on pääasiassa tehnyt netissä. Sitten lähteä pelaamaan isoa peliä Baldwinin, Farhan, Brunsonin ja kumppaneitten kanssa. EV+??
Mutta kuten joku tuolla sanoi että kotiuttaisi rahat pois tileiltä niin kysyisin että mitäs järkeä siinä on? Mies on netissä aivan loistava pelaamaan ja jos motivaatio ja muut oheismateriaalit pysyy kuosissa tulee hän keräämään elämänsä aikana isot tulot nettipokerilla (on jo tehnytkin niin). Otti shotin Big Gameen, ja en edes tiedä jäikö hän lopulta tappiolle, voitettuaan kesäkuussa meinaan Farhalta 2milj.$.
Swingit heiluu. Townendillä ne saattaa olla miljoonia, mulla joitain satasia.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
No nyt tuli suht outo sittariturnaus pelattua. 20 dollarin no-limit turnaus 5 pelaajalla. Pöydässä istuva ukko sai turnauksen aikana (se 1500 kredittiä) kolme kertaa neloset ja joka kerta vastassa täysikäsi (ja joka kerta luonnollisesti oltiin all in tilanteessa.). Tämä tapahtui n.20-25 jaolla. Käsittämätöntä. Kaksistaan kun pöytään jäätiin, niin ukko "söi" minut stäkillään.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sbrugby rereissassi A567ds:llä ja Baldwin OOP maksoi AKxx risteillä. Floppi QJT 2 herttaa ja 1 risti (ilmeisesti värinvedolla semibluffasi). Check-potti-call turn x risti, check-potti-call ja taisi olla river 9 ei herttaa. Check-potti-call 1. nutseilla.

Onko tuossajoku virhe vai enkö vain tajua?

A567ds = diamond suited?
AKxx ristiä

Floppi QJT 2 herttaa ja risti. Kellä tässä on värin veto jolla semibluffaa ja mikä värinveto muka?

River QJTx9 3 herttaa ja 2 ristiä. Väri siis mahdollinen. Eikö 1. nutsi ole silloin ässäväri eikä mikään suora?

Nyt pitää lähteä töistä kotiin. Katsoin tuon vaan pikaisesti läpi...
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onko tuossajoku virhe vai enkö vain tajua?

A567ds = diamond suited?
AKxx ristiä

Floppi QJT 2 herttaa ja risti. Kellä tässä on värin veto jolla semibluffaa ja mikä värinveto muka?

River QJTx9 3 herttaa ja 2 ristiä. Väri siis mahdollinen. Eikö 1. nutsi ole silloin ässäväri eikä mikään suora?
Ei pöydässä ole kuin kaksi herttaa ja kaksi ristiä. A-suora on siis 1. nutsi. Se 9 EI ollut siis herttaa.
 

Morgoth

Jäsen
Kysymys kuuluukin onko Townsend isojen pelien paisti?

Ehkä Omahassa korkeintaan? Mieshän itsekin blogissa hävittyään FTllä melko paljon sanoi menevänsä harjoittelemaan sitä alemmille tasoille ja eikä nyt ainakaan vielä taida tulokset Omahassa olla samaa tasoa kuin NLssä?
Tiedä sitten miten Townsendilla sujuu muut pelit Omahan ja NLn lisäksi vai pelaako hän niitä edes juurikaan?

Mutta kuten joku tuolla sanoi että kotiuttaisi rahat pois tileiltä niin kysyisin että mitäs järkeä siinä on?

Lähinnä sitä tarkoitin, että joillakin, ehkä vähän nuoremmilla pelaajille on hirveä tarve koko ajan päästä isommalle ja isommalle tasolle ja se on 'elämän tarkoitus' vaikka fiksumpaa voisi olla pysytellä alhaisemmalla tasolla ja kääriä ne rahat sieltä. Emmä nyt tarkoita, ettäkö Townsendin pitäisi niin tehdä ja itse luulen, että mies varmaan tulee pärjäämään jopa Big Gamessa varmaan ihan hyvin ja taisihan tuostakin reissustaan kuitenkin jäädä 800k$ voitolle.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedä sitten miten Townsendilla sujuu muut pelit Omahan ja NLn lisäksi vai pelaako hän niitä edes juurikaan?

Pelaa, harjoittelee Studia ja Razzia ym. Full Tiltillä. Hän on todennut että haluaa kehittyä monipuolisesti. Bloginsa mukaan kyllä Omahassakin pieksi aika hyvin noita 25/50 ja 50/100 tasoja. Starsilla taisi pelata. Omahassa varianssi taitaa olla vielä aika paljon kipeämpää kuin NLHE:ssä, joten paha sanoa paljonko heikompaa hänen PLO:nsa on kuin muiden 200/400 pelaajien.

Emmä nyt tarkoita, ettäkö Townsendin pitäisi niin tehdä ja itse luulen, että mies varmaan tulee pärjäämään jopa Big Gamessa varmaan ihan hyvin ja taisihan tuostakin reissustaan kuitenkin jäädä 800k$ voitolle.

Tuo Big Game nyt ei ole mitenkään erityinen asia. Aban ja kumppaneiden NLHE/PLO oli isompaa peliä kuin mitä tämä ns. Big Game on. He pelasivat ilman cappia, Big Gamessa pelaavat 100k katolla per pelaaja NL ja PL pelit. Tosin tuohon peliin pitäisi olla jo aikamoinen arsenaali kokemusta muista peleistä, siellä kun välillä on rotaatiossa yli 10 peliä.

300k oli blogin mukaan Vegasin reissun tuotto, ja herra on vielä pettynyt tulokseen.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
300k oli blogin mukaan Vegasin reissun tuotto, ja herra on vielä pettynyt tulokseen.
Ja "pettymys" johtui siis tästä:

"Townsend oli hävinnyt kahdessa päivässä 2,2 miljoonaa ja oli aika jättää Vegas siltä erää. Hän vietti kaupungissa kuukauden ja jäi noin 300k voitolle, mutta se tuntui pettymykseltä parin viimeisen päivän myllytyksen jälkeen."

Lähde: Pokerisivut
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Että semmoista, onko tämä totta? Tämähän täyttää aika monia phishing-viestin tuntomerkkiä. Ensinnäkin heillä on minun puhelinnumeroni, joten vittuako minä sinne soitan? Lisäksi Netellerin sivujen asiakaspalvelunumerot eivät vastaa näitä numeroita. Siellä on Suomellekin oma numero.

Dear Mr. Nano Nano,

We are updating our records. To protect your personal information, please contact us by telephone to verify your identity.

We apologize for any inconvenience.

Thank you for choosing NETELLER.

NETELLER
Ronnie
Certification/Contact Centre Agent (917)
(North America) 1-888-258-5859
(UK) 0-800-988-8847
(The rest of Europe) 00-800-0210-0210
(Australia) 0011-800-0210-0210
 

Morgoth

Jäsen
OneBigRed300 kirjoitti:
oli blogin mukaan Vegasin reissun tuotto, ja herra on vielä pettynyt tulokseen.

Blogissaan kertoo, että oli mennyt hävittyään potin Bobylle oli mennyt mennyt hotellihuoneeseensa ja kuopannut tilteissään Sahamiehelle 500$k ompussa tilteissään (http://www.cardrunners.com/fusetalk/blog/index.cfm?forumid=31).

Kehuu myös Big gamea, että siellä on paljon rikkaita miljardöörejä kuoppaamassa rahojaan...
 
Viimeksi muokattu:

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Että semmoista, onko tämä totta? Tämähän täyttää aika monia phishing-viestin tuntomerkkiä. Ensinnäkin heillä on minun puhelinnumeroni, joten vittuako minä sinne soitan? Lisäksi Netellerin sivujen asiakaspalvelunumerot eivät vastaa näitä numeroita.

Soita piruuttas helle (salatusta liittymästä) ja kerro että tällä kertaa tehdään niin että he soittavat sinulle takaisin :)

Ja ensinnäkin, jos pääset kirjautumaan Nettelleriin tunnuksillasi niin silloin kaikki on kunnossa. Itselle tuli kerran nettellerin sivuilla tuollainen ilmoitus sen jälkeen, kun koitin firman verkosta käydä siellä. Ongelma oli siinä että firman verkon serveri on Ruotsissa ja tämän vuoksi Netteler tunnukseni menivät jumiin.
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Että semmoista, onko tämä totta? Tämähän täyttää aika monia phishing-viestin tuntomerkkiä.

Mulle tuli muuten sama viesti 2-3 viikkoa sitten, paitsi lopun yhteystiedot olivat hiukan erillaiset. Syy lienee se, että VIP palveluja yms. ei ollut vielä avattu. Eli pari noista Sopulin viestin puhelinnumeroista löytyy tuolta Neteller VIP :n etusivulta. Joten eiköhän tuo ole ihan oikea viesti.

Tosin en ole vielä soittanut ja rahansiirrot toimineet ainankin tähän asti ongelmitta.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Että semmoista, onko tämä totta? Tämähän täyttää aika monia phishing-viestin tuntomerkkiä. Ensinnäkin heillä on minun puhelinnumeroni, joten vittuako minä sinne soitan? Lisäksi Netellerin sivujen asiakaspalvelunumerot eivät vastaa näitä numeroita. Siellä on Suomellekin oma numero.
Tämä on erinomainen asia tietoturvan kannalta ja on myös täyttä totta. Saattaa tosin hieman hankaloittaa Netellerin käyttöä alussa.

Käytännössä, kun asentaa Netellerin käyttöön, niin kannattaa tehdä heti varmistuspuhelu Netelleriin, jolla he varmistavat, että oikea käyttäjä käyttää tunnuksia.

Myös tunnukset voivat mennä jumiin, jos käytät niitä eri IP-osoitteesta, kun yleensä. Mieti onko se hyvä juttu, jos joku saa selville tunnuksesi, niin ei tili tyhjene kovin nopeasti, kun Netellerin puolelta osaavat mahdollisesti laittaa tunnukset kiinni ko. väärinkäytöksen yhteydessä. Ellei sitten väärinkäytös tapahdu omalta koneeltasi, joka on todella epätodennäköistä, jos on edes hieman järkeä päässä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tosiaan olin juuri siirtämässä rahaa Netelleriin ja lukkoonhan se napsahti. Piti sitten puhelu soittaa siihen suuntaan ja soittivat toki takaisin. Siltikin tuo sähköposti on mielestäni aika amatöörimäinen. Kyse on kuitenkin monien osalta isoista rahoista ja sitten lähetetään meili, jossa ei kerrota mitään syytä(updating our records..?) tuolle varmentamiselle eikä mitään muutakaan informaatiota tämän tarpeellisuudesta. Lisäksi kaipaisin tuohon ns. varoitustekstit, jossa kerrotaan, että mitä tietoja ei ehdottomasti saa luovuttaa puhelimessa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
En tykkää valittaa bad beateista ja eihän tämä oikeasti ole sellainen (olihan siellä vittu neljä outtia turnin jälkeen) mutta tämän muutaman päivän downswingin kanssa vituttaa.

http://www.pokerhand.org/?1276846

Mainitaan vielä, että vihu oli big stack maniac, joka pelasi paskakäsiä jatkuvasti ja voitti koko ajan.

Pokeri on niin epäreilu peli usein.
 
Viimeksi muokattu:

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mainitaan vielä, että vihu oli big stack maniac, joka pelasi paskakäsiä jatkuvasti ja voitti koko ajan.
Itse törmään jatkuvasti noihin any two -jannuihin, joilla käy aivan kosminen munkki. Juuri nuo rr-guttarit/värit ovat suoranainen riesa, kun itse kerrankin osuu premium-kädellään floppiin. Toinen tyypillinen tilanne on se, että multiway-pottiin tulee flopissa pari ja tällä pokeripöytien partahöylällä on tietenkin osuma tuohon pariin. Tai sitten sillä on pikkurattaat, kun itsellä on TPTK. Kysynkin, että miten näitä vastaan oikein kannattaa pelata? Pelata flopin jälkeen pelkät nutsit?
 

Gascoigne

Jäsen
Suosikkijoukkue
16.3.2014 Jokerit -> HPK
Huh! Siirryin pelaamaan fulltiltille ja oon katsellut Sahamiehen pelejä siinä sivussa. Omahassa mies tuntuu olevan aivan huippua mutta NL holdemista miehen pitäisi pysyä kaukana...

Ilmeisesti -500K$ häviollä holdemissa fulltiltillä tänä vuonna.

Esin 5xx floppi

65s Vs. QQ all-in 60K$ potti

Muutenkin päivä oli tosi synkkä

Ziigmund: hi
Ziigmund: down 1mil in 1day now

Sahamies, Suomen oma Stu Ungar ;)
 

Gascoigne

Jäsen
Suosikkijoukkue
16.3.2014 Jokerit -> HPK
Seat 1: Gus Hansen ($223,935)
Seat 2: Ziigmund ($136,924)

Gus Hansen posts the small blind of $200
Ziigmund posts the big blind of $400

*** HOLE CARDS ***


Ziigmund: i have to leave but lets coinflip
Ziigmund: 1time
Ziigmund raises to $3,600

Gus Hansen calls $2,400
*** FLOP *** [6h 9d Th]
Ziigmund bets $7,200
Gus Hansen calls $7,200

*** TURN *** [6h 9d Th] [5d]

Ziigmund bets $21,600

Gus Hansen raises to $86,400

Ziigmund raises to $126,124, and is all in
Gus Hansen calls $39,724

Ziigmund shows [9s 9c 2c 4s]
Gus Hansen shows [6s 7d 8c 4d]

*** RIVER *** [6h 9d Th 5d] [Ks]
Anywayz_ (Observer): hol chit
Ziigmund shows three of a kind, Nines
Gus Hansen shows a straight, Ten high
Gus Hansen wins the pot ($273,847.50) with a straight, Ten high

Ziigmund is sitting out
Ziigmund stands up

*** SUMMARY ***
Total pot $273,848 | Rake $0.50


Ilarilla oli jo n.340 000$, gus tuli sisään vielä kerran 20,000$ kanssa ja vei kaikki =O
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös