Pokerikeskustelu

  • 899 606
  • 6 377

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta se vähäinenkin asia mikä tässä ketjussa on, tuohutuu kyllä täysin näihin teidän ilmottautumisiin jne.
 

Morgoth

Jäsen
pernaveikko kirjoitti:
Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta se vähäinenkin asia mikä tässä ketjussa on, tuohutuu kyllä täysin näihin teidän ilmottautumisiin jne.

Olisi hyvä jos olisi kaksi ketjua; toinen näihin turnauksiin ja toinen varsinaiseen pokerista keskusteluun.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
pernaveikko kirjoitti:
Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta se vähäinenkin asia mikä tässä ketjussa on, tuohutuu kyllä täysin näihin teidän ilmottautumisiin jne.

Niin..Ketjussahan itse asiaa sen verran vähän ettei viitsi edes kommemtoida. Yksi joka perustelee ja pystyy ohjeita tai vinkkejä antamaan on Noose. Muuten aikalailla skeidaa ja omia olettamuksia pokerista (joita totuuksina täällä kerrotaan). Tosin sopii ainakin mulle että avataan kaksi ketjua. Toisessa turnauksista ja toisessa itkua siitä miten riverillä tuli välisuora kun itellä 3 kunkkua kädessä.
 
Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Avasin tuonne äänestyspuolelle äänestyksen Jatkoajan pokerimestaruusturnauksesta. Käykää kertomassa mielipiteenne.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mikko78 kirjoitti:
Ainut joka perustelee ja pystyy ohjeita tai vinkkejä antamaan on Noose. Muuten aikalailla skeidaa ja omia olettamuksia pokerista (joita totuuksina täällä kerrotaan)

Mistäs tuo käy ilmi?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mikko78 kirjoitti:
Niin..Ketjussahan itse asiaa sen verran vähän ettei viitsi edes kommemtoida. Ainut joka perustelee ja pystyy ohjeita tai vinkkejä antamaan on Noose. Muuten aikalailla skeidaa ja omia olettamuksia pokerista (joita totuuksina täällä kerrotaan). Tosin sopii ainakin mulle että avataan kaksi ketjua. Toisessa turnauksista ja toisessa itkua siitä miten riverillä tuli välisuora kun itellä 3 kunkkua kädessä.
Ja kommentoit kuitenkin. Ja samalla asetit jonkun tason, minkä alapuolelta keskusteluun ei saa osallistua. Siinä olet kyllä oikeassa, että turnausilmoittautumiset hiukan sotkevat keskustelua, mutta sou what? Jos haluat ihan oikeasti keskustella ihan oikeasti ja todistetusti kovien pelaajien kanssa, painu puolestani vaikka pokeritieto.fi:n aluelle. Tämä ketju on vain yksi lisämauste Jatkoajan monipuoliseen tarjontaan. Ota tai jätä. Mutta anna muiden olla ja harmitella bad beatejaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ja itkuraivarin jälkeen tämän päivän jälkimmäiseen turnaukseen. Peli kulki mukavasti alusta lähes loppuun. Ehdottomana kohokohtana flopatut neloset. Sori vaan sille, joka tipahti siinä vaiheessa, kuka olitkin. En tohkeissani edes katsonut, kuka putosi ja millä kädellä. Veikkaan kuitenkin täyskättä. HU:ssa tuli sitten mini-tilt riverillä ja katsoin lopuilla hiluilla, vaikka värin vetoni ei pitänyt. Kassa oli kuitenkin jo siinä jamassa, että heitin pyyhkeen kehään. Uni ja kaikkea ;)
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Noista turnausilmoittautumisista sen verran että kävisikö se että yv:tä turnauksen järjestäjälle, joka muokkaa viestiin aina silloisen osallistujamäärän. Turhaa lukea kahta sivua pelkkiä "olen mukana"-viestejä. Tai sitten avaatte oman ketjun kokonaan noille turnauksille.
Noista bad beateistä sen verran, että minkä helvetin takia niistä mouhkataan jokaisella sivustolla jossa vähänkin sivutaan pokeria. Ei siinä, kyllähän se vituttaa kun kaveri painaa ohi prosenttien ollessa puolellasi, mutta tarviiko sen tullessa heti avautua siitä. Noita "normaaleja" käsiä on ihan ok lukea jos joku niihin vaivautuu vastaamaan ja neuvomaan mutta ei noista ohi vedoista kukaan saa mitään irti. Ei siinä oikein voi todeta, kuin että paskan möivät.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ossi kirjoitti:
Ja kommentoit kuitenkin. Ja samalla asetit jonkun tason, minkä alapuolelta keskusteluun ei saa osallistua. Siinä olet kyllä oikeassa, että turnausilmoittautumiset hiukan sotkevat keskustelua, mutta sou what? Jos haluat ihan oikeasti keskustella ihan oikeasti ja todistetusti kovien pelaajien kanssa, painu puolestani vaikka pokeritieto.fi:n aluelle. Tämä ketju on vain yksi lisämauste Jatkoajan monipuoliseen tarjontaan. Ota tai jätä. Mutta anna muiden olla ja harmitella bad beatejaan.

Jeps jeps. Ilmaisin itseäni hiukan huonosti. Itse en edes kritisoi siitä mitä täällä keskustellaan. Tasoa en todellakaan halua/pysty asettamaan.

Turnausilmoitukset menevät omasta mielestä aivan hyvin samassa ketjussa. Vastaus oli lähinnä "piikki" valitukselle turnausilmoituksista, jotka sopivat tänne aivan hyvin kuin muutkin kirjoitukset.

Mitenkähän nyt kirjoittaisin etten aiheuta mielipahaa kenellekkään. Ensinäkin hienoa että ollaan saatu edes jonkunlainen pokerikeskustelu aikaan. Täällä tahtoo vaan mennä sekaisin limitti- no limit ja turnauspelaaminen.

Olen tarkoituksella jättänyt kommentoimatta miten esim. käsiä olisi pitänyt pelata, koska niin monta kuin pelaajia niin monta pelitapaa. Noose on täällä yrittänyt ansiokkaasti osaa pelaajista neuvoa, mutta useasti saanut ryöpyn niskaansa.

Selvensikö nyt yhtään asiaa. Vielä kerran haluan painottaa että kirjoituksieni tarkoitus ei ollut hyökätä ketään vastaan tai loukata. Ison kiitoksen haluan antaa niille jotka ovat jatkiksenturnauksia järjestäneet ja niissä mukana olleet. Jatketaan vaan samaan malliin.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
pernaveikko kirjoitti:
Mistäs tuo käy ilmi?

Moro! Huomasin virheen omasta kirjoituksestani. Oli sanan yksi tilalle tullut ainut. Kyllä täällä muutkin asiaa puhuu. Mutta mennään eteenpäin. Kohta palsta täynnä mun virheenkorjauksia ja anteeksipyyntöjä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mikko78 kirjoitti:
Selvensikö nyt yhtään asiaa. Vielä kerran haluan painottaa että kirjoituksieni tarkoitus ei ollut hyökätä ketään vastaan tai loukata. Ison kiitoksen haluan antaa niille jotka ovat jatkiksenturnauksia järjestäneet ja niissä mukana olleet. Jatketaan vaan samaan malliin.
Selvensi. Asia vilpitön. Otan voodoo-taikani takaisin. Saat muutakin kuin pikku-offareita käsikorteiksi jatkossa.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nonii.
Eka jatkis-turnausvoitto takana, myöhäisempi eilisistä. En ole kovin monessa mukana ollut mutta täytyy sanoa että mielestäni aika kova taso niissä on. Kun esim. 10$ yleisiä sittareita pelailee niin rahasijoilla olen about viidessä kymmenestä, eli melkein aina kun vaan keskittyy siihen kunnolla eikä satu tippumaan ekalla kierroksella AA:lla all-inissä. Jatkis-turnauksissa saa tehdä töitä kunnolla että kolmen joukkoon pääsee. No, aika suppea vertailupohja kun vaan muutama jatkis pelattuna mutta kuitenkin.

Turnauksista sen verran että eikö se riitä että joku vaan tekee sellaisen ja ilmoittaa siitä täällä, ei siinä tarvii sen kummemmin kysellä pelataanko tai ilmoitella osallistuuko. Toistakymmentä pelajaa ilmestyny kuitenkin jokaiseen turnaukseen missä minä olen ollut mukana.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Nyt on takana melkonen sarja tappioita kun on lyöty nappulat keskelle. On ollut aivan sama, että millä korteilla sinne on menty ja lähes joka kerta olen sentään ollut edellä kun siihen on päädytty.

Viimeisenä sittarissa olin eräs pöydän pienimmistä stackeista ja AA käteen. Limppasin mukaan etupositiosta. SB reissuaa ja BB maksaa. Minä All-In. SB maksaa BB foldaa. Vastassa AQo. No floppiin puuttuva ässä ja sille samaa maata oleva jalka. Samalla huomasin, että vastustajallahan on selvä värinveto. Enää kaksi puuttuu... Ja kas kummaa kaksi ristiä lisää ja se oli siinä.

Nyt vaaditaan pientä paussia. --> höntsäilemään ulkojäälle
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
JiVe kirjoitti:
Viimeisenä sittarissa olin eräs pöydän pienimmistä stackeista ja AA käteen. Limppasin mukaan etupositiosta. SB reissuaa ja BB maksaa. Minä All-In. SB maksaa BB foldaa. Vastassa AQo. No floppiin puuttuva ässä ja sille samaa maata oleva jalka. Samalla huomasin, että vastustajallahan on selvä värinveto. Enää kaksi puuttuu... Ja kas kummaa kaksi ristiä lisää ja se oli siinä.

Heh, vaikuttaa niin tutulta. Sitten omalla kohdallani käy vielä niin, että agressiivisuus muuttuu ylivarovaisuudeksi eikä uskalla edes siedettävällä kädellä pelata loppuun. Tai päästää vastustajat liian helposti floppiin (?) ja sitten ei uskalla katsoa loppuun asti vaikka käsi olisikin hyvä. Ja kuten edellä sanottu, viimeistään riverissä vastustaja vie pelin. Kyllä se stack pienenee ihan kivasti noin. Ja sitten pikku stackilla pitää pelata all-in, kun blindit kasvavat. Ja ulos turnauksesta. Täytyy varmaan haluta voittoa eikä pelätä tappiota.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Postattu 16.12

repe_joke kirjoitti:
Elikkä seuraava turnaus:

Päivämäärä: 29.12
Kellonaika: 22:00 (sikäli mikäli taas katsoin kellon oikein).
Turnauksen salasana: jatkis
Buy in: 10 + 1$
Palkintojakauma: flat
Nimi: Repe82´s Tournament

Tämmönen on sitten tänään, 20 min. aikaa eikä kukaan ole vielä ilmoittautunut.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
AA ei sitten vieläkään pitänyt tuossa Pokerroomin verkossa pelatussa jatkoajan turnauksessa. Mulla siis käteen AA ja löin pf raisen, en viitsinyt liian isoa raisea lyödä, sillä halusin kuitenkin enemmän kuin 30 chipsiä. Noh, Erkka maksoi ja floppiin KJ9 ja löin satasen, Erkka maksaa. Turn 2, lyön satasen, Erkka korottaa ja menen all-in. Erkalta aukeaa K9.

Vituttaa kyllä kun tuossa verkossa on pokeriurani aikana kussut noin 80% käsistä jossa olen olen ennakkosuosikki. Pelasin käden päin persettä ja saan kyllä itseäni syyttää, mutta halusin kuitenkin jotain nauloilla voittaa.
 

Morgoth

Jäsen
lintu kirjoitti:
Pelasin käden päin persettä ja saan kyllä itseäni syyttää, mutta halusin kuitenkin jotain nauloilla voittaa.

Itse lensin nopeasti sun jälkeen pihalle. Tyhmä all-in itseltäni loppuun ja ansaitusti pihalle. Itsellä 8-10 ja kaverilla AJ, kaverilla J pari ja mulle 10 pari :)

Pettymys oli, että porukka oli niin vähän. Oliko meitä vain 7?
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Morgoth kirjoitti:
Itse lensin nopeasti sun jälkeen pihalle. Tyhmä all-in itseltäni loppuun ja ansaitusti pihalle. Itsellä 8-10 ja kaverilla AJ, kaverilla J pari ja mulle 10 pari :)

Pettymys oli, että porukka oli niin vähän. Oliko meitä vain 7?

Oli mulla kaksi isointa paria, kun pöydässä oli myös A. Itse päädyin kolmanneksi, kun AKs ei riittänyt kaverin jätkäparia vastaan. Hetkeä aikaisemmin oli tilaisuus pudottaa sama kaveri A highilla, mutta pöytään osui hänelle kurko ja sitä kautta hän tuplasi stackinsa.

Pettymys oli kyllä väkimäärä, eikä tainnut turnauksen järjestäjäkään olla pelaamassa
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Heads Uppi meni Erkalle. Merkit vaihtoivat tiiviisti omistajaa lopussa, mutta kyllä se voittaja saatiin lopussa rehdisti selville. Värin bluffaus koitui lopussa kohtaloksi ja QQ:lla rahat kaverille. Oikealle henkilölle menivät rahat tänään, vaikka meinasin jo yhdessä vaiheessa viedä potin. Riverillä saatu kolmonen pelasti miehen. Onnittelut täältä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
NordicBetiltä lupasivat Jatkoajan mestaruusturnaukseen 500 dollarin ylimääräisen potin. Nordicilla ei ole mahdollista järjestää satelliittia, joten pelaamme siellä (dikatuurinen päätös äänestyskäyttäytymistä mukaillen) freezeoutina Jatkoajan Pokerimestari 2006 -turnauksen perjantaina 27.01. joko klo 21.00 tai 22.00. Buy-in on joko 10 tai 20 dollaria.

Avaan kierrätyskeskuksen puolelle uuden äänestyksen aiheesta, koska ensimmäinen ei ole enää ajankohtainen.

Tästä päätöksestä ei voi valittaa, koska otin vapaaehtoisesti järjestäjän homman vastaan, einkä aivan täyspäiväisesti saa resursseja tämän hoitoon.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
E kirjoitti:
NordicBetiltä lupasivat Jatkoajan mestaruusturnaukseen 500 dollarin ylimääräisen potin. Nordicilla ei ole mahdollista järjestää satelliittia, joten pelaamme siellä (dikatuurinen päätös äänestyskäyttäytymistä mukaillen) freezeoutina Jatkoajan Pokerimestari 2006 -turnauksen perjantaina 27.01. joko klo 21.00 tai 22.00. Buy-in on joko 10 tai 20 dollaria.

Aivan loistavaa!!
Saa nähdä miten ne suhtautuu jos mukana on vain "normaalit" 20 henkeä, ja potissa meidän puolelta siten esim. 200$. Ei välttämättä heidän kannalta hyvää bisnestä, mutta promomielessä tietysti hyvä asia. Tuo ylimääräinen potti houkuttelee varmasti muitakin täältä mukaan, ja ko. summasta taistellakseen kannattaa maksaa jo normaalia suurempikin aloitusmaksu.
Hyvä E, ja kiitos vaivannäöstä!
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Pleksi(t) kirjoitti:
Saa nähdä miten ne suhtautuu jos mukana on vain "normaalit" 20 henkeä, ja potissa meidän puolelta siten esim. 200$. Ei välttämättä heidän kannalta hyvää bisnestä, mutta promomielessä tietysti hyvä asia. Tuo ylimääräinen potti houkuttelee varmasti muitakin täältä mukaan, ja ko. summasta taistellakseen kannattaa maksaa jo normaalia suurempikin aloitusmaksu.

No kun me siirretään entistä enemmän turnauksia ja sitä kautta myös jatkislaisten omia pelejä PAFfilta tuonne NordicBetille, tuo $500 on palannut heille aika nopeasti. Kuitenkin loistavaa palvelua ja markkinointiosaamista heidän puolelta, tällaisia todella hyviä mielikuvia yrityksestä on vaikea oikeasti saada.

Nyt tosissaan toivotaan, että saamme tarpeeksi porukkaa mukaan turnaukseen. Sadan raja olisi loistava saada puhki, ei olisi mahdotonta, jos vaan jaksamme tätä turnausta promota täällä aina välillä sopivasti. Käykää kaikki äänestämässä tuolla kierrätyskeskuksen puolella, jotta saan tarpeeksi kattavan mielipidekartoituksen siitä, kuinka meidän kannattaa pelata tuo turnaus. Pyysin modeja samalla sulkemaan ensimmäisen äänestyksen ketjun turhana, se on siis nyt sulki.

Avaan Jatkoajan Pokerimestari 2006 turnauksen NordicBetille ensi maanantaina. Sen jälkeen turnauksesta eriäviä mielipiteitä ei huomioida. Ja turnauksen salasanaksi tulee ihan uusi ja vaikeasti arvattavissa oleva, salasanan tulee saamaan minulta yv:lla aikanaan.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pleksi(t) kirjoitti:
Aivan loistavaa!!
Saa nähdä miten ne suhtautuu jos mukana on vain "normaalit" 20 henkeä, ja potissa meidän puolelta siten esim. 200$. Ei välttämättä heidän kannalta hyvää bisnestä, mutta promomielessä tietysti hyvä asia. Tuo ylimääräinen potti houkuttelee varmasti muitakin täältä mukaan, ja ko. summasta taistellakseen kannattaa maksaa jo normaalia suurempikin aloitusmaksu.
Hyvä E, ja kiitos vaivannäöstä!
Tosiaan hieno homma E.
Mitenkäs tuo saadaan pidettyä vain jatkoaikalaisten turnauksena? Ja tuota turnausta varten varmaan pitänee rekisteröityä tuonne lafkaan.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Jep, täältä myös kiitos myös sinne E:n suuntaan.
Nordicilla en ole pelannut mutta tosiaan voisi harkita siirtymistä sinne.
PAF:n kautta pelailen nyt turnauksia, koska siellä niitä on paljon erilaisia ja aina pääsee mukaan 30 hengen sit&go turnaukseen. Miten sitten muualla on (NordicBet:llä) näitä on? Joskus kävin katsomassa, niin vähemmän niitä oli mutta miten nykyään?

PAF:n parin päivän takaisten ongelmien ja sen Javan takia voisi siirtyä muualle.
Ehkä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
JiVe kirjoitti:
Mitenkäs tuo saadaan pidettyä vain jatkoaikalaisten turnauksena? Ja tuota turnausta varten varmaan pitänee rekisteröityä tuonne lafkaan.

Salasana, joka on vain ja ainoastaan yv:lla minulta saatavilla.

Ja kyllä, Nordicille pitää rekisteröityä, mutta Priman verkossa pelaillaan. Bonuksen (siis tuon ekstran) maksamisesta muualle kuin Nordicin skineillä pelaaville en osaa sanoa.

DanC kirjoitti:
Miten sitten muualla on (NordicBet:llä) näitä on? Joskus kävin katsomassa, niin vähemmän niitä oli mutta miten nykyään?

Sittareita on kyllä, on multi-table -sittareitakin. PAFfilla näitä sittareita pelaavia on ehkä enemmän, mutta kyllä tuolla saa multi-tablenkin täyteen ihan kohtuullisessa ajassa. Tavallisia kymmenen paikan sittareita menee koko ajan, sekaan vaan sinne. Muunlaisia (isompia) turnauksiakin on aina silloin tällöin, kuitenkin useampia päivässä. Itse pidän Nordicin ohjelmasta paljon, yksinkertainen ja (koputetaas nyt puuta) toimiva. Kerran on mennyt nurin, buy-init maksettiin takaisin kesken jääneestä turnauksesta saman tien kun verkko oli taas toiminnassa.

Lähden tästä itse aika tasan nyt viettämään uutta vuotta tietokoneen kantamattomiin, palaan vasta sunnuntaina illalla takaisin. Joten jos jotain kysyttävää on, malttakaa odottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös