pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta se vähäinenkin asia mikä tässä ketjussa on, tuohutuu kyllä täysin näihin teidän ilmottautumisiin jne.
pernaveikko kirjoitti:Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta se vähäinenkin asia mikä tässä ketjussa on, tuohutuu kyllä täysin näihin teidän ilmottautumisiin jne.
pernaveikko kirjoitti:Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta se vähäinenkin asia mikä tässä ketjussa on, tuohutuu kyllä täysin näihin teidän ilmottautumisiin jne.
Mikko78 kirjoitti:Ainut joka perustelee ja pystyy ohjeita tai vinkkejä antamaan on Noose. Muuten aikalailla skeidaa ja omia olettamuksia pokerista (joita totuuksina täällä kerrotaan)
Ja kommentoit kuitenkin. Ja samalla asetit jonkun tason, minkä alapuolelta keskusteluun ei saa osallistua. Siinä olet kyllä oikeassa, että turnausilmoittautumiset hiukan sotkevat keskustelua, mutta sou what? Jos haluat ihan oikeasti keskustella ihan oikeasti ja todistetusti kovien pelaajien kanssa, painu puolestani vaikka pokeritieto.fi:n aluelle. Tämä ketju on vain yksi lisämauste Jatkoajan monipuoliseen tarjontaan. Ota tai jätä. Mutta anna muiden olla ja harmitella bad beatejaan.Mikko78 kirjoitti:Niin..Ketjussahan itse asiaa sen verran vähän ettei viitsi edes kommemtoida. Ainut joka perustelee ja pystyy ohjeita tai vinkkejä antamaan on Noose. Muuten aikalailla skeidaa ja omia olettamuksia pokerista (joita totuuksina täällä kerrotaan). Tosin sopii ainakin mulle että avataan kaksi ketjua. Toisessa turnauksista ja toisessa itkua siitä miten riverillä tuli välisuora kun itellä 3 kunkkua kädessä.
Ossi kirjoitti:Ja kommentoit kuitenkin. Ja samalla asetit jonkun tason, minkä alapuolelta keskusteluun ei saa osallistua. Siinä olet kyllä oikeassa, että turnausilmoittautumiset hiukan sotkevat keskustelua, mutta sou what? Jos haluat ihan oikeasti keskustella ihan oikeasti ja todistetusti kovien pelaajien kanssa, painu puolestani vaikka pokeritieto.fi:n aluelle. Tämä ketju on vain yksi lisämauste Jatkoajan monipuoliseen tarjontaan. Ota tai jätä. Mutta anna muiden olla ja harmitella bad beatejaan.
pernaveikko kirjoitti:Mistäs tuo käy ilmi?
Selvensi. Asia vilpitön. Otan voodoo-taikani takaisin. Saat muutakin kuin pikku-offareita käsikorteiksi jatkossa.Mikko78 kirjoitti:Selvensikö nyt yhtään asiaa. Vielä kerran haluan painottaa että kirjoituksieni tarkoitus ei ollut hyökätä ketään vastaan tai loukata. Ison kiitoksen haluan antaa niille jotka ovat jatkiksenturnauksia järjestäneet ja niissä mukana olleet. Jatketaan vaan samaan malliin.
JiVe kirjoitti:Viimeisenä sittarissa olin eräs pöydän pienimmistä stackeista ja AA käteen. Limppasin mukaan etupositiosta. SB reissuaa ja BB maksaa. Minä All-In. SB maksaa BB foldaa. Vastassa AQo. No floppiin puuttuva ässä ja sille samaa maata oleva jalka. Samalla huomasin, että vastustajallahan on selvä värinveto. Enää kaksi puuttuu... Ja kas kummaa kaksi ristiä lisää ja se oli siinä.
repe_joke kirjoitti:Elikkä seuraava turnaus:
Päivämäärä: 29.12
Kellonaika: 22:00 (sikäli mikäli taas katsoin kellon oikein).
Turnauksen salasana: jatkis
Buy in: 10 + 1$
Palkintojakauma: flat
Nimi: Repe82´s Tournament
lintu kirjoitti:Pelasin käden päin persettä ja saan kyllä itseäni syyttää, mutta halusin kuitenkin jotain nauloilla voittaa.
Morgoth kirjoitti:Itse lensin nopeasti sun jälkeen pihalle. Tyhmä all-in itseltäni loppuun ja ansaitusti pihalle. Itsellä 8-10 ja kaverilla AJ, kaverilla J pari ja mulle 10 pari :)
Pettymys oli, että porukka oli niin vähän. Oliko meitä vain 7?
E kirjoitti:NordicBetiltä lupasivat Jatkoajan mestaruusturnaukseen 500 dollarin ylimääräisen potin. Nordicilla ei ole mahdollista järjestää satelliittia, joten pelaamme siellä (dikatuurinen päätös äänestyskäyttäytymistä mukaillen) freezeoutina Jatkoajan Pokerimestari 2006 -turnauksen perjantaina 27.01. joko klo 21.00 tai 22.00. Buy-in on joko 10 tai 20 dollaria.
Pleksi(t) kirjoitti:Saa nähdä miten ne suhtautuu jos mukana on vain "normaalit" 20 henkeä, ja potissa meidän puolelta siten esim. 200$. Ei välttämättä heidän kannalta hyvää bisnestä, mutta promomielessä tietysti hyvä asia. Tuo ylimääräinen potti houkuttelee varmasti muitakin täältä mukaan, ja ko. summasta taistellakseen kannattaa maksaa jo normaalia suurempikin aloitusmaksu.
Tosiaan hieno homma E.Pleksi(t) kirjoitti:Aivan loistavaa!!
Saa nähdä miten ne suhtautuu jos mukana on vain "normaalit" 20 henkeä, ja potissa meidän puolelta siten esim. 200$. Ei välttämättä heidän kannalta hyvää bisnestä, mutta promomielessä tietysti hyvä asia. Tuo ylimääräinen potti houkuttelee varmasti muitakin täältä mukaan, ja ko. summasta taistellakseen kannattaa maksaa jo normaalia suurempikin aloitusmaksu.
Hyvä E, ja kiitos vaivannäöstä!
JiVe kirjoitti:Mitenkäs tuo saadaan pidettyä vain jatkoaikalaisten turnauksena? Ja tuota turnausta varten varmaan pitänee rekisteröityä tuonne lafkaan.
DanC kirjoitti:Miten sitten muualla on (NordicBet:llä) näitä on? Joskus kävin katsomassa, niin vähemmän niitä oli mutta miten nykyään?