Pokerikeskustelu

  • 903 006
  • 6 377

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Miracle

Pelaan tällä hetkellä 30 henkilön sittaria Paffilla. Minulla oli yhdessä vaiheessa 15 pelimerkkiä. All-inniä vaan kun ei ole mitään väliä. Nyt minulla on n.3000 pelimerkkiä ja kaikki on mahdollista. Kenelläkään muilla tälläisia selviytymistarinoita?

Edit. Eihän tätä usko Erkkikään!! Nimittäin menin voittamaan sen turnauksen huh huh! Olis pitäny laittaa lotto tänään, no niihän mä laitoinkin, mutta ei tullu mitään. Käsittämätön homma!!
 
Viimeksi muokattu:

Morgoth

Jäsen
Hextall kirjoitti:
minulla on n.3000 pelimerkkiä ja kaikki on mahdollista. Kenelläkään muilla tälläisia selviytymistarinoita?

"Chip and Chair" vai miten sitä sanotaan?

Itselläni on ihan uskomaton putki PAFin heads-upseissa. Olen voittanut 10 niitä putkeen! ;-) Tuntuu olevan aika lottoamista välillä, välillä tulee vain turpaan ja sitten välillä käsittämättömiä putkia, mutta kieltämättä ihan hupia, kun välttämättä kortteja ei niinkään tarvitse pelata ja mukavaa, jos pystyy viemään toista ihan 100-0.

Hehe.. tulipa kokeiltu PAFilla myös 'viiden kortin vetopokeria'. Uh.. tuli kalliiksi se kokeilu ja sitten piti käydä myös sekoilemassa Omaha-pöydässä, mutta takkiin tuli siinäkin pahasti. Pitää koittaa vähän kuitata häviöitä takaisin ja kokeilla vielä 7 card studia :)
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
OneBigRed kirjoitti:
Miten yleensä suunnittelette sessionne? Etukäteen määrätty aikaraja, tuotto/tappiomäärä, vai kenties ihan kuten sattuu tuntumaan?

Itse olen jo päässyt eroon tuosta rahojen laskemisesta, nykyään päätän etukäteen kauanko pelaan, ja sitten tarkistetaan vahingot.

Nyt olen siis saanut löyhästi verhottua sen, että halusin päästä vaan itkemään kun piti 2.5h session toiseksi viimeisellä kädellä pudottaa yhdestä pöydästä buy in:in verran, mikä muutti tuoton lähinnä nimelliseksi. prkl

Aikaraja on ainakin minun mielestäni paras vaihtoehto. Vähintään tunti. Mielellään tietenkin pidempi aika jos mahdollista. Yleensä tunnissa alkaa jo selvästi jyvät erottua akanoista ( joskus tietenkin lyhyempikin aika riittää ).

Siinä on sitten haastetta että pystyykö lopettamaan itselle asetettuun aikarajaan. Aikarajan noudattaminen kasvattaa myös tiukkaan kurinalaisuuteen, jota pidän todella tärkeänä menestyäkseen. Poikkeuksena jos pöydässä on selviä paisteja, pelaan niin kauan kun niiltä loppuu rahat tai tulee jokin muu pakottava tarve lopettaa ( töihin lähtö).
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Hextall kirjoitti:
Pelaan tällä hetkellä 30 henkilön sittaria Paffilla. Minulla oli yhdessä vaiheessa 15 pelimerkkiä. All-inniä vaan kun ei ole mitään väliä. Nyt minulla on n.3000 pelimerkkiä ja kaikki on mahdollista. Kenelläkään muilla tälläisia selviytymistarinoita?

Edit. Eihän tätä usko Erkkikään!! Nimittäin menin voittamaan sen turnauksen huh huh! Olis pitäny laittaa lotto tänään, no niihän mä laitoinkin, mutta ei tullu mitään. Käsittämätön homma!!
Pari kertaa on sittarissa tullut vieteriukon tapaan ylös jopa voittoon asti. Joskus vaan käy ihan käsittämätön joulu. That´s poker ;)
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään alkaa taas tuntua siltä, että mä en osaa tätä peliä yhtään. Tulin alas neljä buy-iniä(NL25) N.6h aikana. Käsiä tuohon mahtui kai sen 800. Illalla nyt sitten tilanne vähän korjaantui, tosin sekin lähinnä yhdessä pöydässä tehdyn tilttimaksun takia, jossa tultiin all-inissä takaa lujaa ohi.

Kysyisinkin fiksummilta, että onko aika hypätä takaisin altaaseen, jos 2-4:ssä pöydässä tulee jokaisessa järjestään koko päivän enemmän tai vähemmän takkiin?

EDIT: Katselin vähän PokerOfficea, ja näköjään 6/10 suurimmasta tappiostani tuli tänään. Siltä kyllä tuntuikin.

Tässä pari herkkua:

Party Poker
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.10/$0.25
9 players

Pre-flop: (9 players) Hero is CO with 8c 8s
5 folds, Hero raises to $0.5, Button calls $0.5, SB folds, BB calls $0.25.

Flop: 9c 9h 7c ($1.6, 3 players)
BB checks, Hero bets $1, Button calls $1, BB folds.

Turn: qd ($3.6, 2 players)
Hero bets $2, Button calls $2.

River: 8d ($7.6, 2 players)
Hero bets $7, Button raises to $14, Hero raises all-in $14.05, Button calls $7.05.

Results:
Final pot: $35.7
Button shows Qs Qh
Hero doesnt show 8c 8s

-------------------------------------------

Party Poker
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.10/$0.25
9 players

Pre-flop: (9 players) Hero is Button with ad ah
UTG calls $0.25, 5 folds, Hero raises to $0.75, 2 folds, UTG calls $0.5.

Flop: qd 5h ks ($1.85, 2 players)
UTG checks, Hero bets $0.5, UTG calls $0.5.

Turn: 4h ($2.85, 2 players)
UTG checks, Hero bets $2, UTG raises to $5, Hero calls $3.

River: ac ($12.85, 2 players)
UTG is all-in $28.2, Hero calls all-in $4.6.
Uncalled bets: $23.6 returned to UTG.

Results:
Final pot: $22.05
UTG shows Td Jh
Hero doesnt show Ad Ah
 
Viimeksi muokattu:

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
OneBigRed kirjoitti:
Party Poker
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.10/$0.25
9 players

Pre-flop: (9 players) Hero is Button with ad ah
UTG calls $0.25, 5 folds, Hero raises to $0.75, 2 folds, UTG calls $0.5.

Flop: qd 5h ks ($1.85, 2 players)
UTG checks, Hero bets $0.5, UTG calls $0.5.

Turn: 4h ($2.85, 2 players)
UTG checks, Hero bets $2, UTG raises to $5, Hero calls $3.

River: ac ($12.85, 2 players)
UTG is all-in $28.2, Hero calls all-in $4.6.
Uncalled bets: $23.6 returned to UTG.

Results:
Final pot: $22.05
UTG shows Td Jh
Hero doesnt show Ad Ah

Tossa ekassa oli vaan paskaa tuuria että satuit osumaan kasiisi, ja kaveri oli saanut oman settinsä aikaisemmin. Toisen käden sä pelasit mun mielestä osittain väärin. Flopilla ehdottomasti isompi lyönti ja turnissa viel re-raisea kaverin re-raisen päälle.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ApZu kirjoitti:
Tossa ekassa oli vaan paskaa tuuria että satuit osumaan kasiisi, ja kaveri oli saanut oman settinsä aikaisemmin. Toisen käden sä pelasit mun mielestä osittain väärin. Flopilla ehdottomasti isompi lyönti ja turnissa viel re-raisea kaverin re-raisen päälle.

En tiedä olisiko lopputulos muuttunut, olisin vain ollut all-in aiemmin. Kaveri kun tuolla suoran vedollaan halusi maksaa vielä turnilla. Re-raise turnilla olisi ainakin jo suoraan tarkoittanut osaltani all in, ja olisi se maksettu.

Lopussahan tuo suora olisi pitänyt tajuta ja säästää edes neljä taalaa, mutta noista korotteluista ajattelin jotain Q-tai K-settiä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
OneBigRed kirjoitti:
En tiedä olisiko lopputulos muuttunut.

Ei sillä ole merkitystä, käsi oli joka tapauksessa väärin pelattu. Miten yleensäkään voit olla pöydässä tuommoisella stakilla?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
OneBigRed kirjoitti:
Tässä pari herkkua:

Molemmista käsistä sen verran, että mielestäni korotat liian vähän pre-flop. En tiedä, millaista systeemiä käytät korotusten suhteen, mutta itse korotan 3BB ilman maksajia ja lisään tuohon yhden BB:n jokaisen edellä olleen maksajan mukaan. Tarjoat takana tulevilla liian suuret pot oddsit, kun korotat liian vähän. Korotuksia voi mielestäni vaihdella myös position mukaan, mutta itse en vaihtele niitä juurikaan kädessä olevien korttien mukaan.

Myös flop-pelaaminen on itselläni erilaista. Mieluummin pistän sen potin tai 3/4 pottia, varsinkin ensimmäisessä kädessä panostan potin. Pöydässä on värin veto, ja tuollaisella puolittaisella panostamisella menetät myös paljon infoa. Et siis tiedä, onko vastustajalla värin veto, vai muuten vaan kova käsi kun se makselee perässä. Nyt oli se kova käsi. Ensimmäisessä tilanteessa flopin panostus on ihmeellinen? Vaikka olisi täysin vedoton pöytä, niin puoli pottia on minimi, jos et check/raisea hae. Yhdyn myös pernan näkemykseen, että stackisi on liian pieni. Et pysty puolustamaan kättäsi tuollaisella stackilla, jos potti kasvaa tarpeeksi suureksi. Mitä tulee post-flop -pelaamiseen, niin omalla vähällä kokemuksellani olen tullut samaan lopputulokseen kuin Doyle Brunson. NLHE:ssa pitää olla peloton. En tiedä, miten live-pelaaminen sopisi minulle, kun taas himassa naama irvessä pistän hirveän kokoisia semi-bluffeja, niin ei ole kukaan näkemässä:)

Vielä yleisesti tuosta post-flop -panostamisesta. NL50:ssä näkee paljon pelaamista, jossa panostetaan esim. puoli potti pöytään, jossa on värin veto, eli pelätään oman käden heikkoutta. Itse korotan tuohon usein, ja todella usein se toinen käsi putoaa sieltä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
sopuli kirjoitti:
Tarjoat takana tulevilla liian suuret pot oddsit, kun korotat liian vähän.

Ja ihan yksinkertaisesti jää rahaa laittamatta pottiin minkä kuuluisi olla siellä.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
sopuli kirjoitti:
Molemmista käsistä sen verran, että mielestäni korotat liian vähän pre-flop. En tiedä, millaista systeemiä käytät korotusten suhteen, mutta itse korotan 3BB ilman maksajia ja lisään tuohon yhden BB:n jokaisen edellä olleen maksajan mukaan. Tarjoat takana tulevilla liian suuret pot oddsit, kun korotat liian vähän. Korotuksia voi mielestäni vaihdella myös position mukaan, mutta itse en vaihtele niitä juurikaan kädessä olevien korttien mukaan.

Kiitoksia palautteesta. Korotuksissa nuo määrät ovat tuollaisia koska noissa pöydissä jäi vain blindit käteen jos korotti esim. 3BB. En juurikaan vaihtele korotusten kokoa minäkään sen mukaan mitä kädessä on, lähinnä peliseura vaikuttaa. Jos on pöytä jossa maksellaan 3-5BB, niin sen verran tulee koroteltua.

sopuli kirjoitti:
Vielä yleisesti tuosta post-flop -panostamisesta. NL50:ssä näkee paljon pelaamista, jossa panostetaan esim. puoli potti pöytään, jossa on värin veto, eli pelätään oman käden heikkoutta. Itse korotan tuohon usein, ja todella usein se toinen käsi putoaa sieltä.

Mulla on tosiaan yleisin lyönti puoli pottia. Täytyy tosiaan kiinnittää huomiota tähän osioon. Tosiaan kiitos neuvoista.

pernaveikko kirjoitti:
Ei sillä ole merkitystä, käsi oli joka tapauksessa väärin pelattu. Miten yleensäkään voit olla pöydässä tuommoisella stakilla?

Stacki oli kieltämättä kutistunut tuon session aikana, eli hieman alle puolikas buy-in oli tuossa vaiheessa pöydässä. Missäs pisteessä suosittelet että tankataan?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
OneBigRed kirjoitti:
Stacki oli kieltämättä kutistunut tuon session aikana, eli hieman alle puolikas buy-in oli tuossa vaiheessa pöydässä. Missäs pisteessä suosittelet että tankataan?

Ei nyt ihan joka blindien jälkeen sentään, mutta täysi koko ajan. NL:n idea on saada rojut keskelle pre-flop johtoasemassa. Toki sen mielummin tekee 100% stakilla, kuin 63%.
 

Morgoth

Jäsen
sopuli kirjoitti:
Vielä yleisesti tuosta post-flop -panostamisesta. NL50:ssä näkee paljon pelaamista, jossa panostetaan esim. puoli potti pöytään, jossa on värin veto, eli pelätään oman käden heikkoutta. Itse korotan tuohon usein, ja todella usein se toinen käsi putoaa sieltä.

Niinpä. Itse kräkkäsin tuossa juuri kahdesti vihun AAn, kummassakaan AA vihu ei panosta alussa juurikaan. Ensimmäisessä mulla flopin jälkeen värinveto ja rohkeasti vain all-in (ehkä tietysti 'vähän' turhan gambler menoa) ja toisessa saan turnilla suoran, kun pääsin siihen asti lähes ilmaiseksi ja sitten kaveri vielä maksaa korotukseni loppuun asti, kun mulla on suora. Tosin tiedä miten sitä livenä osaisi tuollaisilla all-in jutuissa olla antamatta tellejä :-)

Tosin olihan sitä huonoa tuuriakin. Kädessä 66 ja 'unelmafloppi' A6Q.. Tietysti rupean slowamaan settiäni ja lopussa panostetaan ja kaverilla olikin AA... Noh, ei voinut mitään. Aina vain sattuu kun törmää isompaan settiin, mutta eihän noille oikein mitään voi.
 
Viimeksi muokattu:

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli muuten noiden vinkkienne lisäksi itse yöllä mietittyä noita vuotoja pelissäni, ja jouduin kyllä PO:n avustuksella huomaamaan että diagnoosi on pahanlaatuinen Fancy Play Syndrome. Aivan älyttömiä bluffeja, ja aivan liian usein. Johtunee siitä että kun pelaa TAG:ia, niin on ollut ongelmia päästää sitten irti niistä käsistä mihin hyökkää.

Tunnin session otin äsken, nostin korotuksia sinne 3-4BB luokkaan, ja nostin myös lyöntien kokoa postflop. Tyydyin myös korkeintaan semibluffaamaan. Ainakin tuntui että peli pysyi paremmin kasassa. Tähänkin asti olen kyllä onnistunut saamaan maksun hyville käsilleni, mutta olen vuotanut rahaa yrittäessäni ostaa potteja.

Itse sessiossa tuli voittoa 3 buy-iniä, kolmesti tuli jätkäparista setti flopissa, ja joka kerta saatiin hilut keskelle (väh.täysi buy-in, pernis huom.).

Eli tuurilla on nyt bankrollkin taas terve, nyt kun vielä saisi taidot kuntoon.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Morgoth kirjoitti:
(ehkä tietysti 'vähän' turhan gambler menoa)

Tässä eilinen tilttiveto, joka yhä hävettää. Lisätään vielä, että en edes ensin tajunnut voittaneeni, koska hain väriä. Sanotaanko että Vancouverissa oli tämän käden jälkeen yksi vähemmän happy camper.

Party Poker
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.10/$0.25
9 players

Pre-flop: (9 players) Hero is MP2 with as 9s
UTG calls $0.25, UTG+1 calls $0.25, MP1 calls $0.25, Hero calls $0.25, MP3, folds, CO (poster) checks, 2 folds, 2 folds, BB (poster) checks.

Flop: 8s 9d 7s ($1.6, 6 players)
BB checks, UTG checks, UTG+1 bets $1.25, MP1 folds, Hero calls $1.25, CO raises to $4, 2 folds, UTG+1 raises all-in $27.1, Hero raises all-in $31.33.
Uncalled bets: $4.23 returned to Hero.

Turn: ad ($59.8, 0 player + 2 all-in - Main pot: $59.8)


River: ah ($59.8, 0 player + 2 all-in - Main pot: $59.8)


Results:
Final pot: $59.8
UTG+1 shows Ts Js (Nut-straight flopissa)
Hero shows As 9s (runner-runner full house)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Harrastatteko tällaista osa II?

Konvertteri heitti lipat, joten täsmennetään sen verran, että 8d3d kädessä ja SB on oma paikka.

Poker Room skin
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.25/$0.50
5 players
Converter

Stack sizes:
UTG: $65.50
CO: $25.45
Button: $76.95
SB: $42.00
BB: $24.10

Pre-flop: (5 players)
UTG raises to $1, CO folds, Button calls $1, SB calls $0.75, BB calls $0.5.

Flop: 4d 8c 9d ($4, 4 players)
SB bets $3, BB calls $3, UTG folds, Button calls $3.

Turn: 7c ($13, 3 players)
SB bets $9, BB folds, Button calls $9.

River: 7s ($31, 2 players)
SB bets $10, Button folds.
Uncalled bets: $10 returned to SB.

Results:
Final pot: $31

Eli juu, viimeksi oli kyse siitä busted draw checkistä, nyt vähän päin vastoin. Jälleen vähän heikko tuo turn bet, täytyykin oikein tarkistaa, että näkyvätkö meikäläisen semi-bluffit näin helposti. Turnin jälkeen pelotti, onneksi ei tullut väriä, eli ei noin heikolla kädellä välttämättä kannata lähteä panostelemaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
pernaveikko kirjoitti:
pernaveikko folds. Perustelut juurikin tuossa quotessa.

No juu, mutta tuohon liittyy paljon sekin, että millaisia kavereita on tullut mukaan pottiin. Tuo esimerkki on sinänsä huono, että minulla on siinä kasipari. Parempi, jos ei olisi mitään.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Löytyykö täältä kokemusta pokerihuoneen suhteen? Minkälaiset preflop-prosentit NL25:ssä tai NL50:ssä? Toimiiko electron yms. Kyselisin sellaisen saitin perään, jossa rake kohtuullinen (ei party), pelaajia paljon flopilla ja Visa toimisi. Sportsaa (Boss) ja Primaa pelaan tällä hetkellä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Milhouse Nixon kirjoitti:
Löytyykö täältä kokemusta pokerihuoneen suhteen? Minkälaiset preflop-prosentit NL25:ssä tai NL50:ssä? Toimiiko electron yms. Kyselisin sellaisen saitin perään, jossa rake kohtuullinen (ei party), pelaajia paljon flopilla ja Visa toimisi. Sportsaa (Boss) ja Primaa pelaan tällä hetkellä.

En tiedä electronista, mutta Ladbrokesilla on meno erittäin löysää ainakin 6maxin puolella. Ohjelmisto on sama kuin primalla, mutta verkko on oma.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Milhouse Nixon kirjoitti:
Löytyykö täältä kokemusta pokerihuoneen suhteen? Toimiiko electron yms.
Electron toimii pokerroom.com:issa ja rahat saa sillä myös kätevästi takaisin tilille, tosin se vie 3-7 pankkipäivää (toisin on holdempoker.com:issa, siellä pystyy Electronilla tallettamaan rahaa, mutta ei nostamaan niitä takaisin tilille sillä).
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tulipa nähtyä sitten oikein kunnon hulabaloot, kun samaan pöytään osui kaksi maniacia ja muutama calling station. Kärsivällisesti odotin, että saisin edes pienen siivun kakusta, mutta kun kasipari oli paras mitä fortuna antoi, niin ei sitten tällä kertaa. Yksi varastettu potti ja rutosti missattuja floppeja. Kertaakaan ei sattunut edes kärkiparia, kelvollisista vedoista puhumattakaan. Sitten piti lopettaa pelaaminen, kun polla rupesi ryytymään. En tajunnut edes katsoa nimimerkkejä muistiin, että löytäisi ne uudelleen.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
pernaveikko kirjoitti:
pernaveikko folds. Perustelut juurikin tuossa quotessa.

No juu, eipä tämä juuri mielipiteitä herättänyt. Parempi esimerkki olisi tosin ollut sellainen, jossa minulla olisi ollut kädessä esim. Kd3d. Melkö löysää tosin tuollakin lähteä mukaan, mutta en ole lainkaan kiinnostunut pre-flopista. Ainoa, mikä mielestäni tuossa kädessä on kiinnostavaa on river. Kiinnostavaa siinä mielessä, että kuinka usein toisellakin on vetokäsi. 1/3 potin kokoisella panostuksella pääset nollille, jos toinen foldaa edes joka neljäs kerta. Näkisin, että tuollaisen panostuksen tekeminen on voitollista varsinkin, jos tiedät kavereiden makselevan isojakin bettejä vetokäsillä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
No niin, sankari on taas pulassa. Vastuksesta ei muuta tietoa, kuin että tuli pöytään todella pienellä stäkillä, jota kasvattanut hieman. Taas kun katselee jälkikäteen, niin huomaa, että pre-flop -korotus on hieman vaisuhko, mutta flopista minä olisinkin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä.

Poker Room skin
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.25/$0.50
5 players
Converter

Stack sizes:
UTG: $28.85
CO: $26.45
Button: $62.20
SB: $46.00
Hero: $95.35

Pre-flop: (5 players) Hero is BB with Ah Kd
UTG raises to $1.5, CO folds, Button calls $1.5, SB folds, Hero raises to $5, UTG calls $3.5, Button calls $3.5.

Flop: 2s 5d Jd ($15.25, 3 players)
Hero bets $12, UTG raises all-in $23.85, Button folds, Hero...
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
sopuli kirjoitti:
No niin, sankari on taas pulassa. Vastuksesta ei muuta tietoa, kuin että tuli pöytään todella pienellä stäkillä, jota kasvattanut hieman. Taas kun katselee jälkikäteen, niin huomaa, että pre-flop -korotus on hieman vaisuhko, mutta flopista minä olisinkin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä.

Poker Room skin
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.25/$0.50
5 players
Converter

Stack sizes:
UTG: $28.85
CO: $26.45
Button: $62.20
SB: $46.00
Hero: $95.35

Pre-flop: (5 players) Hero is BB with Ah Kd
UTG raises to $1.5, CO folds, Button calls $1.5, SB folds, Hero raises to $5, UTG calls $3.5, Button calls $3.5.

Flop: 2s 5d Jd ($15.25, 3 players)
Hero bets $12, UTG raises all-in $23.85, Button folds, Hero...

Vastaus olisi päivänselvä, jos sinulla olisi värin veto. Mutta tässä tapauksessa luultavasti foldaisin, koska kahdella ylikortilla aivan liian suuri todennäköisyys olla jäljessä, oli kaverilla sitten vaikkapa se alin pari. Epäilisin että tyypillä on joko triplat, tai vähintäänkin ylipari. Vastustajaa tuntematta jättäisin potin kyllä sikseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös