Hauptmann kirjoitti:Samoin. Kuinka usein blindit nousevat? Varmaankin joko 8, 12, 15 tai 20 minuutin välein?
Hauptmann kirjoitti:7/10 oli loppusijoitukseni Repen turnauksessa. Paha homma, kun joutui istumaan linnun ja E:n välissä. Putosin A7s vs AJ, E oli vastassa. Siinä tilanteessa oli jo short stack ja pöydässä oli A. Minä istuin SB:ssä ja E BB:ssä.
Jotkut pokerisaitit tarjoavat vähintään 8888x -kädellä hävinneelle tuhansia dollareita (ns. bad beat jackpot, pitää olla rahapöytä).spertti kirjoitti:Yllätys... molemmilla neloset. Toisella siis kädessä TT, ja toisella K.
Eipä ole lyhyellä pokerinpeluu urallani tuollaista tilannetta vielä eteen ennen osunut.
JWill kirjoitti:Sarkille alias E:lle (?) tiedoksi, että siinä yhdessä kädessä minulla oli K8o eli flopin jälkeen ei mitään ja turnin jälkeen veto suoran molempiin päihin. Pelkkää huonoa bluffia siis. ;)
sopuli kirjoitti:Kyse siis tuosta river checkistä. Turn bet näyttää kyllä jälkikäteen katsottuna hieman vaisulta.
E kirjoitti:Ja Hauptmannille sellaisia terveisiä, että kyllä yliarvostat minua ja lintua, jos pidät meidän välissä istumista pahana paikkana. Molempia meitä voi parhaimmillaan viedä ihan kuin pässiä narussa, jos vaan osaa yhtään tehdä kiusaa ja vaihdella tyyliä lennosta jaykuvasti. Toisaalta itsekin yritän välillä kiusata muita samalla tavalla.
pernaveikko kirjoitti:Busted flush draw. Ax tietenkin mahdollinen, mutta sinulla on kaksi ässä. Riverillä ei kannata lyödä, koska maksun saa (tai tulee kylkeen) ainoastaan hanskalta mikä voittaa naulasi. Antaa vihulle mahdollisuuden bluffata ja maksaa sen. Turnilla pottia.
sopuli kirjoitti:Kyl kyl, itse olen tuota peliä yrittänyt opetella viime aikoina. Mitenkäs teette tuon pelin? Readin perusteella päätätte, että check/call on linja, jota tässä vedetään ja maksatte aina? Entäs jos käy näin...
River: Qc ($28.75, 2 players)
Hero checks, CO is all-in $36...
sopuli kirjoitti:Kyse siis tuosta river checkistä. Turn bet näyttää kyllä jälkikäteen katsottuna hieman vaisulta.
peno kirjoitti:Itse kyllä tekisin myös niin, että check ja jos tulee reissu, niin korotat. Tämän jälkeen jos iskee all-in niin paha sanoa.
pernaveikko kirjoitti:Check-raise on väärin edellisessä viestissäni mainitsemastani syystä.
Hauptmann kirjoitti:Rekisteröidyin 100+8 US Grand Prix turnaukseen (40 000 $ added). Palkintorahat ovat ällistyttäviä! Niille selviytyminen onkin sitten toinen juttu. Voittajalle olisi tällä hetkellä tarjolla 28 000 dollaria.
OneBigRed kirjoitti:Miten yleensä suunnittelette sessionne? Etukäteen määrätty aikaraja, tuotto/tappiomäärä, vai kenties ihan kuten sattuu tuntumaan?