Pokerikeskustelu

  • 903 666
  • 6 377

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Tulipa taas osallistuttua $5 multitable sittariturnaukseen. Heti ekassa jaossa
4 hemmoa menivät all-in korteilla QQ,KK,AA,AK, jonka AA vei.
Ei ole ennen tuollaista osunut silmiini.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
DanC kirjoitti:
Tulipa taas osallistuttua $5 multitable sittariturnaukseen. Heti ekassa jaossa
4 hemmoa menivät all-in korteilla QQ,KK,AA,AK, jonka AA vei.
Ei ole ennen tuollaista osunut silmiini.
Muistan kerran nähneeni suurinpiirtein saman kuvion, olisiko ollut kuukausi sitten. Ja taisi siinäkin olla ihan ensimmäisiä jakoja kyseessä. Ajattelin jo, että onpas aggressiivinen pöytä ja naureskelin, että mitä sieltä paljastuu. Olisi pitänyt ottaa jako talteen, mutten tajunnut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Teacup kirjoitti:
Jos PAFilla tulee tänään turnausta niin mukana.

Minä en. En PAFilla.

Jatkan yhden miehen taisteluani säälittävää klienttiä vastaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kyllähän turnaukset kannattaa varmasti pitää tuolla Nordicilla. Hehän viimeiksi laittoivat $500 lisää tuohon pottiin.

Kiinnostusta löytyisi vaikkapa viikottaiseen $5-10 buy-in turneeseen.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Nordicille turnausta niin tulen mukaan.

Miten on livepelien suhteen? Yksäriä tuli jo asiasta, riippuen pelikassani joustosta voisin olla mahdollisesti mukana.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
HUHUHUHUHUHUUU....

No niin, tuli taas eilen kokeilua NL HU:ta. Tämän kuun voitot hupenivat ihan kivasti... Itse kun en HU:ta niin hyvin osaa, niin en osaa edes sanoa, että oliko vain paskaa säkää, vai olenko oikeasti noin huono. Omaa tyhmyyttä on toki lähteä HU-pöytään samalla buy-inillä kuin 6-max -peleihin. Tuntuu tuo varianssi olevan aika kova.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
sopuli kirjoitti:
No niin, tuli taas eilen kokeilua NL HU:ta. Tämän kuun voitot hupenivat ihan kivasti... Itse kun en HU:ta niin hyvin osaa, niin en osaa edes sanoa, että oliko vain paskaa säkää, vai olenko oikeasti noin huono. Omaa tyhmyyttä on toki lähteä HU-pöytään samalla buy-inillä kuin 6-max -peleihin. Tuntuu tuo varianssi olevan aika kova.

Heads-Uppi on aivan oma maailmansa. Siinä ei pokerin peruspeli päde enää juuri lainkaan. Siinä jos missä kannattaa panostella kunnolla, sillä jos päästät vastustajan ohjaamaan peliä olet todella heikoilla. Riippuu tietysti stackin koosta, ja pienellä stackilla ei parane turhia maksella. All-in heti kun sauma saada vihu mukaan. Itse lähinnä treenannut sitä finaalien varalle, ja sittareissa olen voittanut hyvällä prosentilla 1v1 tilanteeseen päästyäni. Useimmiten pelaajat niissä kyttäävät kovaa kättä ja foldaavat kaiken muun, näin ollen on helppo foldata heidän harvat panostukset kun tietää millä pelaavat, ja panostaa aina itse kun sauma. Pienen varastelun jälkeen he turhautuvat kun merkkipino käy olemattomaksi. Sen jälkeen onkin helppo painostaa all-in.

Edit: Jos vastustaja sattuu olemaan kovaa panostava kaveri, niin hyvän käden sattuessa kohdalle kannattaa vain maksella. Se on erittäin turhauttavaa panostaa isoja summia vain huomataksesi, ettei kaveri foldaakaan vaan kerää ison potin lopussa slouvailemalla. Tietysti riskialtis tapa, mutta jos kaveri ei vedä ohi, niin peli on sinun hallinassa. Tämän jälkeen vastustajasi tuskin panostelee niin innokkaasti. Tietysti jos floppi näyttää erittäin vaaralliselta niin kippi vaan, turha riskeerata kaikkia pelimerkkejä.

Edit2: Niin rahapöydissähän kaiken idea on, että tunnet vastustajasi, ja näin ollen kannattaa seurailla 1v1 pelejä. Jos vastaan tulee kunnon paisti, niin ei muutakuin nimi ylös ja suraavalla kerralla se olet sinä joka kerää rahat. Tämä edellyttää tietysti sen, että kaveri tykkää pelailla heads-uppia vaikka häviääkin. Kyllähän siinä keskimäärin häviää rahansa jos menee randomilla johonkin satunnaiseen HU pöytään. Näin siis omasta kokemuksesta.

Toivottavasti auttoi edes hiukan.
 
Viimeksi muokattu:

ticotico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Ny Rangers
HU

Joo, kyllä toi heads up on tosiaankin ihan oma maailmansa, ja varsinkin jos sitä pelaa rahapöydässä eikä sittareissa. Itsellä sekä hyviä että todella huonoja kokemuksia...
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
peno kirjoitti:
Itse lähinnä treenannut sitä finaalien varalle, ja sittareissa olen voittanut hyvällä prosentilla 1v1 tilanteeseen päästyäni.
Sama vika rahikaisella. Tai siis tuossa kohtaa, että harvoin olen kakkoseksi jäänyt sittarissa. Neljänneksi sitten sitäkin useammin ;-p Normaaliin peliini verrattuna olen ottanut tavaksi olla suorastaan hyperaktiivinen HU:ssa, hyvällä menestyksellä. Eilen tosin tuli työtapaturma, kun silmät jo lupsahtelivat enkä jaksanut enää keskittyä session viimeisessä sittarissa. Flopattu kasipari kalpeni vihun flopatulle ysiparille. Silti piti riehua hyvinkin marginaalisella kädellä, vaikka vastustaja ei osoittanut luopumisen merkkejä.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Onko kellekään vielä tullut PAF:n risteilylippuja?
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Groove Armada kirjoitti:
Onko kellekään vielä tullut PAF:n risteilylippuja?

Ei ainakaan tänne. Toisaalta en ihmettelisi, vaikka tulisivat päivää ennen risteilyä pikakirjeenä ovelle.

Ihan ilman mitään mussuttamista tms (kohdistuu osin itseenikin), tämänkin olisi ehkä voinut hoitaa yv:llä, koska ainakaan minun, sinun ja JiVen lisäksi kukaan ei ole tunnustanut tuolle samalla risteilylle lähtevän.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Laitoin paffille turnauksen pystyyn.

Turnauksen nimi: Repe´s tournament
Salasana: jatkis
Buy-in: 5+0.5$
Alkamisaika: 20:00

Toivottavasti jokunen eksyy paikalle.

P.S. Kenenkään ei tarvitse ilmoittaa, että ei pelaa sillä ja sillä klientilla. Voi vain jättää tulematta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
repe_joke kirjoitti:
P.S. Kenenkään ei tarvitse ilmoittaa, että ei pelaa sillä ja sillä klientilla. Voi vain jättää tulematta.

Ei varmasti, mutta todella loistavasti hoidettu Jatkoajalta, että käydään pelaamassa Nordicin $500 turnaus ja sen jälkeen ei pelata siellä yhtään mitään. Tämä näin kauniisti sanottuna. Mennään toki kohta pummaamaan sieltä lisää.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
pernaveikko kirjoitti:
Ei varmasti, mutta todella loistavasti hoidettu Jatkoajalta, että käydään pelaamassa Nordicin $500 turnaus ja sen jälkeen ei pelata siellä yhtään mitään. Tämä näin kauniisti sanottuna.
Miten niin? Perustin tilin sinne tuon turnauksen takia ja olen jatkanut pelaamista myös siellä. Enkä varmasti ole ainoa. Ei siinä yksi jatkiksen kuukausiturnaus paljon paina Nordicin kannalta.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Kirjoitetaanpas uusiksi. Jos teille käy niin, että käytätte Visa Electron-korttia talletukseen pelitilille ja siirto ei onnistu, mutta pankkitilillenne tehdään katevaraus. Varanne palautuvat ainakin Nordealla vasta 20 päivän kuluttua käyttöönne. Automaattinen katevarauksen poisto kestää siis näin kauan. Toinen vaihtoehto on ottaa yhteyttä pankkiin, jossa klassisen musiikin kuuntelun jälkeen hoidetaan homma saman tien. Tämä tapahtui Titan Pokerilla ja olkoon infona niille, joita ongelma jatkossa tulee koskettamaan.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
pernaveikko kirjoitti:
Ei varmasti, mutta todella loistavasti hoidettu Jatkoajalta, että käydään pelaamassa Nordicin $500 turnaus ja sen jälkeen ei pelata siellä yhtään mitään. Tämä näin kauniisti sanottuna. Mennään toki kohta pummaamaan sieltä lisää.

Itsehän en ollut tuota järjestämässä, joten sikäli haukut väärää puuta. Itsehän en ollut tuolla edes pelaamassa.
Noita turnauksia voi kuitenkin jokainen tehdä mielensä mukaan, joten sikäli on turha kitistä, että ei pelata nordicilla. Tekee jotain asian eteen, jos se noin harmittaa.
 

Livakkaniemi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres
pernaveikko kirjoitti:
Ei varmasti, mutta todella loistavasti hoidettu Jatkoajalta, että käydään pelaamassa Nordicin $500 turnaus ja sen jälkeen ei pelata siellä yhtään mitään. Tämä näin kauniisti sanottuna. Mennään toki kohta pummaamaan sieltä lisää.

Sulle just sanottiin että jos ei kiinnosta, niin ei tarvii kommnetoida. Vaikeeta...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
JWill kirjoitti:
Ilmottaudun mukaan.
Samoin. Kuinka usein blindit nousevat? Varmaankin joko 8, 12, 15 tai 20 minuutin välein?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ossi kirjoitti:
Miten niin? Perustin tilin sinne tuon turnauksen takia ja olen jatkanut pelaamista myös siellä. Enkä varmasti ole ainoa. Ei siinä yksi jatkiksen kuukausiturnaus paljon paina Nordicin kannalta.
Sama.

Kuinka mahtaa Nordicbet pysyä pystyssä kuin noin avokätisesti rahojaan jakelee. 500$ ei tunnu niillä yhtään missään, varsinkaan kun kyseessä on mahdollinen uusasiakashankinta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Hauptmann kirjoitti:
Samoin. Kuinka usein blindit nousevat? Varmaankin joko 8, 12, 15 tai 20 minuutin välein?

Blindien nousu nopeus on normal, elikkä onko se nyt sitten 5 minuutin välein tai jotain sinne päin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös