Milhouse Nixon kirjoitti:Mitä tehdä tilanteessa, jossa flopin jälkeen itsellä on paras pari (esim. kymppi) huonolla hailla. 6 pelaajaa mukana ja värin veto esillä. Lisäksi mukana pari calling stationia. Itse olen avaajan paikalla. Oma ratkaisuni on antaa muille ilmaiset kortit, koska koko touhuhan taitaa olla itselleni matemaattisesti tappiollista niin kauan, kunnes ajan muut ulos pot oddseista. Siinäkin tapauksessa pari kaveria kuitenkin maksaa ja jollain saattaa olla kaiken lisäksi jo valmiiksi parempi hai samalla parilla kuin itselläni. Itse olen hirveän varovainen näiden käsien suhteen koska näkee koko ajan kuinka joku takertuu top pairiin ja ajaa itsensä tilttiin.
Kyllä sitä kärkiparilla peruspelissä pitäisi lyödä, koska tuollaisessa tilanteessa todennäköisimmin olet tällä hetkellä johdossa, mutta kuudella pelaajalla et ole enää showdownissa voittaja. Kyllä siitä melkein pitäisi saada porukkaa tiputettua pois. Call stationit on aina ongelmallisia, jos heillä on ylikortteja tai sitten alempi pari siellä. Itse löisin kyllä, mutta olisin kyllä varpaillani.