Pieni katsaus
Poutros Poutremos kirjoitti:
Juu poikein kanssa ollaan pelailtu pienillä panoksilla Hold'emia. Täytyy myöntää, että kyseinen peli on additoiva etenkin, kun olen jäänyt peleistä kokonaisuudesssaan voitolle.
Tuossa toissapäivänä pistin sitten Expektille rahaa ja aloin pelailemaan. Nyt parin päivän pelaamisella olen yli nelinkertasitanut kassani. Pieniessä pöydissä on uskomattoman tyhmiä pelaajia. Siellä suurin osa ihmisistä ei tajua mitään todennäköisyyksista saati sitten pot oddseista. Väliin vedolla maksetaan ihan mitä vain samoin, jos sattuu olemaan kaksi isoa korttia ja floppi ei osu. No näiden kanssa tulee sitten niitä bad beatteja, mutta pitkässä juoksussa nämä vetäjät maksavat meikäläisen pelaamisen.
Nonii nyt on mennyt n. 9kk kun aloitin pokerin peluun, joten kirjoitanpa tähän välikatsauksen.
Aloitin sis priman verkossa, kun Expekt vielä sinne kuului. Alku talletukseni oli 20e. Siellä pelailin syyskuun lopulle asti, kunnes tajusin kuinka tiukkoja pelit kyseisellä saitilla olivat. Expektillä pelailin alussa 10-20NL ja loppu vaiheessa 50NL ja 20Plo kaikkia fulltableina. Tulosta tuli kyllä muutamia satoja kuussa, mutta ei mitään suurempaa nousua ja laskua.
Kavereilta sitten kysäsin, että millä saiteilla olisi hyvät pelit. Yksi kaveri sitten suosittelin sportingbettiä, koska siellä pelaajat ovat umpijäässä lisäksi saitilla oli talletusbonus sekä sinne sai vielä silloin rakebäkit. Talletin sitten sinne 60e, jotka olivat expektilta otettuja rahoja. Alussa uusi softa tuotti tietysti harmaita hiuksia, mutta nopeasti siihen tottui. Sportingbetillä rollini alkoi nousemaan aika vauhdilla, ja pian pelasin siellä myös 50NL:ää fulltablena. Huomasin, että Unibet tarjosi hyvän signup bonuksen, jonka pelaamiseen ei mennyt kuin 3 päivää. Tämän bonuksen ja sportinbetin voittojen avulla ylitin ensimmäisen isolta tuntuuneen rajan eli kuukausi oli 1k up.
Pelasin sportingbetillä vielä marraskuun puoleenväliin ja vaihdoin sitten saman verkon eli bosspokerin eri skinille celebpokeriin, koska sportinbetiltä rakeback loppuisi helmikuussa, lisäki celebpokerille sai talletusbonuksen, joka on kyllä vaan ylimääräinen rakeback koska saadaksesi $5 bonusta pitää tuottaaa $25 rakea.Marraskuussakin voitot ylittivät 1k.
Joululoman jälkeen kokeilin sitten bosspokeri 100PLO omahaa fulltablena ja se on osoittautunut melkoiseksi kultakaivokseksi. Nykyään pelaan 100PLO fullina ja 200NL shorttina. Tänään ylittyi sitten taas tietty etappi kuu voitolla yli 3k. Nyt on aika outo olo kun miettii tosissaan kuinka paljon se $3000 taalla oikeasti on. Alussa ei kyllä tullut mieleenkään, että näin nopeasti voi saada jo tälläisiä voittoja. Isoa turnaus voittoa(yli 100 pelaajaa) en ole vielä saavuttanut vaikka eilinen jatkoajan mestaruusturneen 2. sija onkin kova suoritus ;). Tosin nykyään et jaksa oikein tuota turnauspelaamista harrastaa.
Itse olen tietysti kehittynyt pelaajana tämän 9kk aikana paljon. Parhaat ominaisuudet itsellä on se, että en mene tilttiin ja se, että pääsen irti käsistä, joka alussa oli tietysti vaikeaa. Muutaman kerran olen huomannut, että alan vähän hermostua monen ohivedon jälkeen, mutta olen viisaana osannut sulkea clientit. Huonona puolena itsellä on aggressiivisen pelitavan päälle saanti sitä tarvittaessa. Liian usein vaan maksan, kun voisin ihan hyvin reissata.
Pokerisaittien kanssa ei ole ollut juuri mitään ongelmaa. Cash outit ovat tulleet lähes ajallaan aina, joskus on mennyt 2. päivää enemmän kuin luvattu, mutta nekin ovat tulleet heti, kun supportia on vähän muistuttanut.
20e alkupanostus on tuottanut aika mukavat tuotot ja jatkossa tottakai suunnataan isompiin peleihin, mutta ei ahnehdita kuitenkaan.