pernaveikko kirjoitti:... ja tiesitkö, että muiden lyöntien määrän saa myös numeroina ruutuun, niin on helpompi katsoa missä mennään.
Mitenkäs tuo tapahtuu?
pernaveikko kirjoitti:... ja tiesitkö, että muiden lyöntien määrän saa myös numeroina ruutuun, niin on helpompi katsoa missä mennään.
E kirjoitti:Saisiko tähän nopean IRC-perusoppaan, kun ole koskaan siellä käynyt.
Haluaisin nimenomaan vastaukset seuraaviin kysymyksiin:
-Käykö nettiselain?
-Jos kyllä, missä osoitteessa?
Terveisin nimim. datanörtti
Sama asia pisti myös meikäläisen silmään. Jotenkin kun olin tuota saittia pitänyt rehellisen pelin kannattajana, niin itse administraattori oli kyseisen postauksen suorittanut.Ossi kirjoitti:Eniwei, ei minua tökkinyt tuossa Pokeritiedon jutussa muu kuin se, että siellä suorastaan harmiteltiin, ettei Jatkikseen kerkiä rekkaamaan näin lyhyellä varoitusajalla. Minusta kun tämäniltainen turnaus on Jatkoajan pokerimestari. Piste. Jatkoaika Openin voi halutessaan joku järjestää ja hommata siihen vähintään yhtä hienot palkinnot kuin E. Mutta se onkin sitten ihan toinen tarina. Jatkojaan näkyvyys ja kiinnostavuus myös jääkiekkoscenen ulkopuolella onkin sitten ihan positiivista. Jos sen jutun sävy olisi ollut joku muu kuin "hitto kun noilla on suljettu turnaus", en olisi vaivautunut moisesta vetämään hernettä klyyvariin.
V-man kirjoitti:Olenkohan oikeassa paikassa kun kanava on #pokerimestari2006 mutta ketään ei näy?
12 kaljaa kaapissa, maha täynnä ruokaa, nuuskat käden ulottuvilla. All-in eka jakoon ja nukkumaan.
Sorry. Hiukan kylmäsi callia se All-In...Gleb kirjoitti:Olen nyt sitten todistetusti Jatkoajan huonoin pelaaja, ensimmäisenä ulos turnauksesta, ei pärjännyt JJ taskuparilla QQ vastaan.
Aivan sama. Oikeastaan vielä huonommat kortit. Kymmenen kättä putkeen ilman kuvaa, sekä viisi putkeen molemmat alle 6 ja off! Nämä tietysti lopussa, kun kiekko alkoi kiertää. Kerran KK. Sija 25. Muuten "täydellinen" peli itseltäni. Ei lohduta.Afan kirjoitti:Tännekö huonot ja katkerat pelaajat saavat tulla avautumaan?
En ole kertaakaan koko pokeriurallani kokenut mitään vastaavaa, ja sitten juuri tässä turnauksessa. Ei minkäänlaisia käsiä. Alkupuolella yksi QQ, sen jälkeen ei mitään pelikelpoista. Kun stacki ehti foldausten jälkeen valua alle 5xblindien, päätin, että mikä tahansa kohtalainen käsi käy. Ja...
83
Q4
43
32
46
3J
8J
25
37s
K3
93
35s