Pokerikeskustelu

  • 902 625
  • 6 377

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
No sitten omat mietteet tuosta kädestä.

Itse lasken insimmäisenä pot oddsit. Potissa 810, minun pitäisi callata 363. Oddsit ovat mielestäni todella hyvät, sillä tarvitsee voittaa selvästi alle kolmanneksessa käsistä päästäkseni vielä nollille.

Sitten mietitään hand rangea. Molemmilla muilla pelaajilla on M alle kymmenen, ei siis mikään kovin hyvä tilanne turnauksessa. Lisäksi BB:llä on paras mahdollinen paikka varastaa tuo potti. Kukaan ei ole näyttänyt vielä korttien vahvuutta korottamalla. Itse ainakin menisin BB:nä all in melkein millä tahansa taskuparilla.

All inin maksaja onkin sitten vaikeampi tapaus. Aavisteleeko pelaaja samaa kuin minä? Ei kovin iso taskupari, sillä muuten olisi reissattu ehkä potin verran? Tuota kättä minun oli oikeastaan aika vaikea laittaa haarukkaan. Kuitenkin pelaaja callasi neljän limppaajan jälkeen aikaisemmin? Ei voi olla mikään monsteri!

Noh, minulle tuo oli melko selkeä call. Ehkä tein virheen ajatellen tuota hand rangea, jota en kyllä tällä kokemuksella pysty kovin tarkasti analysoimaan pelin aikana. Pistän tänne tuloksen kohtapuoliin.


P.S. Joskus aikaisemmin uhkasin pistää tänne mielenkiintoisia käsia, ehkä tämä teidän mielestänne ei ollut, kun kaikki foldasivat noin nopeasti...

edit: hups, laitoin tuohon nuo kädet vahingossa:)
 

13~

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
luistimet kirjoitti:
Kerro toki, mitä muuta informaatiota tarvitset päätöksesi tueksi. On totta, että pokerissa melkein kaikki vaikuttaa melkein kaikkeen, mutta jotkin asiat painavat vaakakupissa toisinaan toisia enemmän.

Itsehän maksaisin tuon, coin flipiä toivoen, jos chip leaderin stacki olisi omaani verrattuna moninkertainen, uskoisin hänen olevan minua parempi pelaaja ja pelaisin turnauksen voitosta, en hyvästä rahasijasta.

Vaikka blindit eivät vielä pelottaisikaan, niin iso stacki tulee bullyttamaan, ja sitä selkeästi positiivista edgeä voi olla helvetin vaikea löytää selkeästi taitavampaa kaveria vastaan.

Jos henkilö taas vaikuttaa samantasoiselta pelaajalta, on tuossa vielä reilusti varaa kippiin vaikka tuo etuposition lyönti haiskahtaisikin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jaahas, pitää lähteä pelaamaan lätkää, tässä tulokset.

sprukts: calls 363
----- FLOP ----- [Kd 8s 2h]
----- TURN ----- [Kd 8s 2h][6d]
----- RIVER ----- [Kd 8s 2h 6d][3c]
----- SHOW DOWN -----
Thecon: shows [4s 4h] (A Pair of Fours, King high)
gazzer009: shows [7d Ac] (High Card Ace)
sprukts: shows [Th Jh] (High Card King)
Thecon collects 102 from Side pot #1
Thecon collects 1131 from Main pot

Sitten vielä PF all in voittotodennäköisyyksiä:

Hand 1: 41.00% { JhTh }
Hand 2: 29.90% { 4h4s } BB
Hand 3: 28.82% { Ac7d }

Pysyn edelleen kannassani, että se oli hyvä call, vaikka en todellakaan noin hyviä prosentteja odottanut. Me against the world.
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
13~ kirjoitti:
Itsehän maksaisin tuon, coin flipiä toivoen, jos chip leaderin stacki olisi omaani verrattuna moninkertainen, uskoisin hänen olevan minua parempi pelaaja ja pelaisin turnauksen voitosta, en hyvästä rahasijasta.

Vaikka blindit eivät vielä pelottaisikaan, niin iso stacki tulee bullyttamaan, ja sitä selkeästi positiivista edgeä voi olla helvetin vaikea löytää selkeästi taitavampaa kaveria vastaan.

Jos henkilö taas vaikuttaa samantasoiselta pelaajalta, on tuossa vielä reilusti varaa kippiin vaikka tuo etuposition lyönti haiskahtaisikin.

Tämän tyyppistä vastausta melkeinpä kerjäsinkin, mutta argumenttisi ovat varsin hyviä. Pelaat myös voitosta, mikä on oikein.

Harvoin kuitenkaan turnauksen finaalipöydässä ykkösen ja kakkosen ero merkeissä on niin merkittävä, että kakkosen tulisi tuplata päästäkseen ykkösen kanssa tasoihin. Muista myös, että sinulla on jatkossakin positio etunasi. Chipleader ei myöskään ole automaattisesti parempi pelaaja, jolloin tulisi rystyset punaisina toivoa suosiollisia coin flipejä. Tilanne olisi toki toinen short stackina, jolloin aikaa ei olisi paljon ja minäkin maksaisin silmiä räpäyttämättä.

Jos tosiaan tunnet olevasi merkittävästi huonompi pelaaja, on maksu silloin ihan perusteltua, vaikka parempia tilanteita saattaisi jatkossa olla tulossa. Finaalipöydässä vain ei tällaisella tappiomielialalla mitään saavuteta. Pitää uskoa omiin kykyihinsä ja pelata jokainen käsi niin hyvin kuin osaa.
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
sopuli kirjoitti:
Pysyn edelleen kannassani, että se oli hyvä call, vaikka en todellakaan noin hyviä prosentteja odottanut. Me against the world.

Tämä vaikuttaa liialliselta tulos- tai oikeastaan tilanneorientoitumiselta. Tällä kertaa tilanne oli sinulle lähes ideaali, mutta liian usein olet perässä liian paljon.
 
Viimeksi muokattu:

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
sopuli kirjoitti:
Pysyn edelleen kannassani, että se oli hyvä call, vaikka en todellakaan noin hyviä prosentteja odottanut.

Hyvä call se oli, mikäs siinä. Vaikea oli vain kuvitella näkemättä peliä, että limp-call voisi lähteä noin tyhmästi pottiin mukaan, siis alunperin.

Sinänsähän on todella mukava huomata, vaikkei se toki mikään yllätys ole, että yhdestä tilanteesta löytyy täällä monenlaisia enemmän tai vähemmän oikeita tulkintoja.
 

Morgoth

Jäsen
sopuli kirjoitti:
Kysyn edelleen kannassani, että se oli hyvä call, vaikka en todellakaan noin hyviä prosentteja odottanut. Me against the world.

Itselläni tuollaiset ovat vähän sellaisia tilanteita, että millä mielellä on. Haluaako vähän pelata vai ottaa tilanne varman päälle. Jos alla on esim. muutamia voitettuja käsiä ja peli kulkee, nin tuo olisi helppo call ja huokutteleehan sekin että olisi mahdollisuus tiputtaa kaksi pelaaja pois, mutta jos vaikka juuri edellisessä kädessä on tullut 'katkerasti' turpaan niin sitten fold. Kyllä mielestäni turnauksessa pitää iskeä tuollaisiin tilaisuuksiin aina välillä.

Eihän pitäisi 'fiiliksellä' pelata, mutta minä ainakin tunnustan että pelkkään pot oddsien ja Mn lukujen perusteella päätösten tekeminen ei onnistu vaan välillä mennään turhankin 'tunteella' :)
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
sopuli kirjoitti:
Puoli tuntia on kyllä aika vähäinen aika koko pöydän merkkaamiseen? Eikä mielestäni koko pöydästä tarvitse saada hyviä readeja, muutama hyvä riittää varsinkin online-turnauksissa, jossa pelaajat pomppivat pöydästä toiseen varsin tiiviiseen tahtiin. Tärkeimmän pelaajat tässä mielessä ovat vieressäsi, esim. takanasi olevien pelaajien reagointi korotuksiin on varsin tärkeää infoa. Noh, tyylejä on erilaisia ja jos mitään ihmeellistä ei tapahdu, niin pelaaja on solid :)

Puhuin itse limitistä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
luistimet kirjoitti:
Tämä vaikuttaa liialliselta tulos- tai oikeastaan tilanneorientoitumiselta. Tällä kertaa tilanne oli sinulle lähes ideaali, mutta liian usein olet perässä liian paljon.

Itse olen toki hieman jäävi tuon suhteen, kun tiesin lopputuloksen etukäteen.

Mielummin kuitenkin otan perusteltuja mielipiteitä kuin heittoja. Mielestäni olen ollut ainoa, joka on perustellut tuota kättä ja sen pelaamista. Toteamalla oddsit ovat huonot tämä keskustelu ei etene mihinkään. Yrittäkää todistaa, että oddsit ovat huonot! Haluan keskustelua:)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
sopuli kirjoitti:
Mielummin kuitenkin otan perusteltuja mielipiteitä kuin heittoja. Mielestäni olen ollut ainoa, joka on perustellut tuota kättä ja sen pelaamista. Toteamalla oddsit ovat huonot tämä keskustelu ei etene mihinkään. Yrittäkää todistaa, että oddsit ovat huonot! Haluan keskustelua:)

Mitenkähän se pitäisi perustella sitten? Jos se ei kelpaa, että sinun korttisi ei niin hyvät, että niillä pitäisi tuo all in katsoa.

Täällä on kuitenkin aikaisemminkin penätty niitä muiden pelaajien arvioita, niin samalla tavalla tuostakin se pitäisi saada, että voisi tulla johonkin toiseen lopputulokseen. Pelkät nimet listassa, eivät minun mielestäni anna muuta mahdollisuutta kuin foldata, vaikka niiden stack onkin aika pieni. Aina ei vaadita huonoa pelaamista siihen, että stack tippuu pieneksi.

Tarkemmin kun miettii tuota, niin BB teki oikein, kun heitti all in, ja täten ehkä yritti varastaa blindit. Se joka pisti itse all in, pelasi huonosti, koska A7:lla ei kannata mennä all in.
Ja sinun sijassasi itse olisin foldannut, vaikka kortit olivatkin samaa maata, ihan vain sen takia, että kaksi kaveria on jo potissa kiinni, ja lähtökohtaisesti olisin todennäköisesti heitä molempi tai ainakin toista heistä kuitenkin perässä (vaikka vain sen high cardin verran).

Mutta en minä näillä rajallisilla tiedoillani tuon paremmin sitä osaa perustella.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
sopuli kirjoitti:
Mielummin kuitenkin otan perusteltuja mielipiteitä kuin heittoja. Mielestäni olen ollut ainoa, joka on perustellut tuota kättä ja sen pelaamista. Toteamalla oddsit ovat huonot tämä keskustelu ei etene mihinkään. Yrittäkää todistaa, että oddsit ovat huonot! Haluan keskustelua:)

No, mä sanoin, että limp-call pelasi tyhmästi lähtemällä A7:lla maksamaan BB:tä. Sehän nuo hyvät oddsit mahdollisti. Pöytää tuntematta on mahdotonta lukea yhden käden historiasta kaverin huono peli.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Solomon kirjoitti:
No, mä sanoin, että limp-call pelasi tyhmästi lähtemällä A7:lla maksamaan BB:tä. Sehän nuo hyvät oddsit mahdollisti. Pöytää tuntematta on mahdotonta lukea yhden käden historiasta kaverin huono peli.

No mutta tuo all on oli aivan selkeä EV+ tuolta limp-call kaverilta, jos se olisi mennyt heads up. Tämä siis noilla korteilla, jotka kavereilla oli. Potissa 528 ja call 282.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
repe_joke kirjoitti:
Tarkemmin kun miettii tuota, niin BB teki oikein, kun heitti all in, ja täten ehkä yritti varastaa blindit. Se joka pisti itse all in, pelasi huonosti, koska A7:lla ei kannata mennä all in.

Öööö... Varastaa blindit:) No ok, vitsailu sikseen, mutta pienellä stackilla tuo ei pienellä PP:llä ole mikään harvinainen liike. Kuten Solomonille totesin, niin tuo limp-call kaverin all in oli selkeästi EV+, jos en olisi lähtenyt mukaan.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
sopuli kirjoitti:
No mutta tuo all on oli aivan selkeä EV+ tuolta limp-call kaverilta, jos se olisi mennyt heads up. Tämä siis noilla korteilla, jotka kavereilla oli. Potissa 528 ja call 282.

Niin, toki. Tarkoitin, että tyhmää oli mennä alunperin pottiin mukaan A7:lla maksamalla BB.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
repe_joke kirjoitti:
Ja sinun sijassasi itse olisin foldannut, vaikka kortit olivatkin samaa maata, ihan vain sen takia, että kaksi kaveria on jo potissa kiinni, ja lähtökohtaisesti olisin todennäköisesti heitä molempi tai ainakin toista heistä kuitenkin perässä (vaikka vain sen high cardin verran).

Perässä oleminen ei ole mikään peruste foldaamiselle. Oddsit ratkaisevat. Tässä tapauksessa pot oddsit ovat todella kovat, kun molempien all in -pelaajien stackit ovat pieniä jo pohjalla olevaan pottiin verrattuna. Värillä ei tehdä hirveitä equityn suhteen ainoastaan kolmella pelaajalla, jotakin kuitenkin.

Yritetään vielä, haen siis tämän kaltaista perustelua. Pot oddsien perusteella minun voittoprosenttini tulee olla vähintään 31%. Tuolla pääsen jo minimaalisesti voitolle.

Mihin käsiin laitamme CO:n? Iso PP, ei ikinä! AK, AQ en usko. KQ mahdollinen. Ikävä kyllä dominoivat kädet AJ ja AT, KJ, KT ovat jo mahdollisia. Pitää muistaa, että kaveri ei reissanut ensimmäisellä kerralla. Myös A9 sopii mielestäni tuohon. Tuo A7 oli kyllä huonompi kuin kuvittelin.

Noh, tämä on vaan minun mielipiteeni, että BB:llä on todennäköisesti pieni PP, mutta muutama laskelma sen perusteella.

30.2327 % { JhTh }
31.5824 % { AcJd }
38.1849 % { 6c6d }

Tukkaan tulee niukasti.

Kokeillaan A9 -kädellä.

42.0666 % { JhTh }
27.0415 % { Ac9d }
30.8920 % { 6c6d }

Nyt rulettaa.

Kokeillaan vielä KQ:lla.

34.5979 % { JhTh }
35.4902 % { KcQd }
29.9119 % { 6c6d }

Hyvä tulos myös.

Myönnetään, jos BB:llä on suuri PP, niin olen kuollut. Kokeillaan kuitenkin yhdistelmiä AK, AQ ja pistetään ikävä dominoiva käsi AT CO:lle, tämä laskee oddsejani melkoisesti.

31.4621 % { JhTh }
15.2497 % { AcTd }
53.2882 % { AdKs }

Ei huono.

Pistetään vielä CO:llä vähän huonompi käsi.

41.5798 % { JhTh }
13.6786 % { Ac9d }
44.7415 % { AdKs }

Tämän jälkeen tarvitsee vaan arpoa, että millä todennäköisyydellä siellä on tiettyjä käsiyhdistelmiä, ja tuolla tavalla saada EV-arvioita. Myönnetään, siitä saattaa puuttuma muutama ikävä käsiyhdistelmä, mutta hei se on teidän vuoro.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
sopuli kirjoitti:
Mihin käsiin laitamme CO:n? Iso PP, ei ikinä! AK, AQ en usko. KQ mahdollinen. Ikävä kyllä dominoivat kädet AJ ja AT, KJ, KT ovat jo mahdollisia. Pitää muistaa, että kaveri ei reissanut ensimmäisellä kerralla. Myös A9 sopii mielestäni tuohon.

En noteerannut tarpeeksi hyvin, kun ehdotin isoa PP:tä, että monta pelaajaa oli maksanut jo ennen CO:ta. Eli pakko myöntää, ei tuosta isoa PP:tä saa oikein tehtyä vaikka kuinka kiertelisi. A9 ja A10 ovat sellaisia, joilla ei minusta pitäisi lähteä useamman pelaajan jo maksettua maksamaan pienellä stäkillä. Sen sijaan vaikkapa tuo KQ tai KJ voisi tosiaan olla hyvinkin mahdollinen.

Surullista on, että kai myös pieni PP olisi voinut hanskasta löytyä, vaikkei silläkään järkeä taida olla pelkästään alunperin maksaa tuossa. Surullista siksi, että jos otetaan huomioon se, että BB saattoi piilotella yhtä lailla PP:tä (esim. 44), niin silloinhan sopulimme oddsit nousevat huippuunsa.

Sanotaanpa vielä näistä muista, että todella turhaa on maksaa BB:tä, ellei ole valmis vastaamaan pienimpien stäkkien mennenssä all-in.
 
Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Minusta BB oli tuossa se joka pelasi hölmösti. Hänen edellään oli niin monta limppaajaa ässien ja kuvakorttien kanssa, ja hänen stackinsa on niin pieni pelotteluun, että hänen olisi varmuudella pitänyt tietää saavansa jopa useampia maksuja ja olevansa paskaparinsa kanssa pihalla potista.
gazzer -kaverin maksu oli mielestäni ihan oikein, koska muut edeltä olivat kipanneet, takana enää yksi pelaaja, ja hän todennäköisesti pisti BB:n kaverin myös pikkuparille. Siitä voidaan olla montaa mieltä oliko hänen kätensä pelattava alunperin, mutta maksu all-inniin oli mielestäni tuolta positiolta ihan hyvä. J10:n olisin itse pudottanut, koska BB-sai vain yhden maksajan ja pot-odds kuitenkin aika marginaalinen
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
sopuli kirjoitti:
No mutta tuo all on oli aivan selkeä EV+ tuolta limp-call kaverilta, jos se olisi mennyt heads up. Tämä siis noilla korteilla, jotka kavereilla oli. Potissa 528 ja call 282.

Tässä mennään pahasti, pahasti metsään. Eihän nyt paskoilla voi maksaa sen hetkisillä muka hyvillä oddseilla toivoen, että takaa ei kukaan enää maksa. Tämä siis yleishuomiona.

Kuten jo edellä sanoin BB:llä on pari noin 100% varmuudella. Ja M ~9 on ihan pelikelpoinen, varsinkin kun blindit menevät juuri. Limppereillä ei mitenkään varmuudella ole kaikilla isoja kortteja. Siellä on any 2 suitedeja, 22-99, Ax ja vaikka mitä. BB:n pari voi aivan hyvin olla iso, koska mitään pakottavaa tarvetta ei family potista taisteluun ole ilman todellista hanskaa.

Pikku peleissä näkee limp-calleja monstereilla tai muillakin hyvillä, koska he ovat yksinkertaisesti niin weak, että eivät lyö tai sitten pelaavat niinkuin monet kuvittelee oikein olevan, että ei lyö, haluten päästää ohivetelijöitä halvalla mukaan. Koskaan (pikku limit)ei kuitenkaan voi pelata peläten AA tai KK ja sen takia kipata. Mutta ei se CO:lle mikään täysi mahdottomuus ole. Mistä ihmeestä te sille revitte Kx?

The Great Overthinkiä pitää taas varoa, mutta ei tätä calliksi saa mitenkään väännettyä. Toinen syy kippaamiseen on se, että oma chip position on hyvä koko homman voittamiseksi.

Tämä on jonkin verran saittikohtainen (Party), mutta sittareissa pelataan alussa todella tiukasti ja annetaan toisten rähistä keskenään itsensä pihalle.

Loppuhuomatuksena vielä totean kokemattomammille lukijoillemme, että tämän hanskakeskustelun perusteella ymmärtänette miksi biittitarinat ei todellakaan ketään kiinnosta. Niistä ei yksinkertaisesti saa väännettyä riviäkään asiaa.

Ja uutisarvoa niillä ei ole, koska niitä tapahtuu koko ajan.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Muistuttaisin edelleen Jatkoajan pokerimestari -turnauksesta, joka siis pelataan huomenna perjantaina NordicBetin verkossa.

Jos kaikki 100% varmasti pelaamaan tulevat viitsisivät olla ystävällisiä ja kävisivät ilmoittautumassa mukaan, olisin kiitollinen. Tämä siksi, että itseänikin vähän jo pelottaa se, että saadaanko sitä minimiarviotani 50 pelaajasta kasaan, itselleni vähän v-mäinen tilanne, jos jäädäänkin paljon alle - bonusta on kuitenkin se $500 luvattu sijoittuneille. 50 pelaajalla muuten karkeasti palkintopotti tuplaantuu tuon bonuksen vuoksi, nyt kannattaa lähteä pelaamaan.

Salasanaa saa edelleen yksityisviestillä, sekin kannattaa tilata hyvissä ajoin, mutta päivystän huomenna kaksi viimeistä tuntia ennen turnauksen alkua kyllä yv-kansiota aktiivisesti.

Nyt on sinullakin mahdollisuus saada gloriaa ja muiden kadehdintaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
pernaveikko kirjoitti:
Tässä mennään pahasti, pahasti metsään. Eihän nyt paskoilla voi maksaa sen hetkisillä muka hyvillä oddseilla toivoen, että takaa ei kukaan enää maksa. Tämä siis yleishuomiona.

Mielestäni yleishuomio ei toimi tähän, kun takana on ainoastaan yksi pelaaja. Hieman EV-laskuja...

Voittaa BB:n: 0,55 * 528 = 290,4
Häviää BB:lle: 0,45 * 282 = 126,9

Kortit tietäen EV+ call, vaikka minä lähtisin mukaan esim. 60% tapauksista.

Yhtä kaikki, tarkoituksena oli vaan osoittaa, että kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää. Ja tarkoitus oli myös osoittaa, että keskustelu käsistä argumentoinnilla "fold/call" on turhaa.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
13~ kirjoitti:
Kysymyksenasettelussa ilman lisäinformaatiota ei oikein ole järkeä, ellet usko liikkeen olevan aina sama riippumatta muusta informaatiosta.

Minua hieman ärsyttää tämä jokapaikassa esiintyvä riittämättömän informaation valittelu. Informaatiota vaan EI OLE, piste. Sovitaanko vaikka, että finaalipöytä muodostettiin juuri etkä ole aikaisemmin pelannut kättäkään tämän kaverin kanssa. Varsinkin No-limit MTT-peleissä riidien kerääminen on käytännössä mahdotonta, koska pelaajat vaihtuvat niin nopeasti ja kortteja näytetään yleensä vain allin -tilanteissa. Joku voi tietysti väittää, että kyllähän sen nopeesti näkee miten joku pelaa, mutta tosiasia on, että parin kymmenen käden aikana ei kenekään kohtuupelaajan pelityylistä saa kunnollista käsitystä ja vastaavasti huonot yleensä lentävät pikaisesti ulos. Toki näet jotain pientä ja epävarmaa jota juku voi pitää "hyvänä riidinä", mutta jos et näe kortteja et voi mitenkään lukea, mitä kaverilla saataa olla työntäessään hilut keskelle. Sattuma näyttelee yleensä yhden turnauksen aikana aivan liian suurta osaa, jotta merkittäviä johtopäätöksiä voisi tehdä. Esim. kolme peräkkkäistä allinniä ei tarkoita, että kaveri välttämättä tekee niitä huonoilla korteilla.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kiusaan teitä, uusi käsi...

Myöhemmin sama turnee, mukana enää neljä pelaajaa. BB on kiusannut minua kaksi kertaa lyhyen ajan reissaamalla reilusti callini SB:ltä heads up -tilanteessa.

Buy in siis sama kymmenisen taalaa.

Game #1515721644: Hold'em NL (100/200) - 2006/01/25 - 16:04:06 (BST)
Table "STT 1801431 - 1" Seat 1 is the button.
Seat 1: ECANDD (1702 in chips)
Seat 3: sprukts (2057.50 in chips)
Seat 5: Thecon (3079 in chips)
Seat 7: Buttyboy (3161.50 in chips)
sprukts: posts small blind 100
Thecon: posts big blind 200
----- HOLE CARDS -----
dealt to sprukts [4c 4s]
Buttyboy: folds
ECANDD: folds
sprukts: calls 100
Thecon: raises to 800
sprukts: raises to 2057.50 and is all-in

No niin, saa taas kommentoida, jos kiinnostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös