Kysyisin jatkislaisten kokeneempien pelaajien mielipidettä seuraavaan peliini. Suoraa hand historya ei ole, mutta aivan tarkasti muistan, kuinka peli meni.
Pelataan €0.25/€0.50 -rinkiä kuuden hengen pöydässä. Olen itse SB:ssa, käteen tulee 8h-9h. UTG bet €1, kaikki edeltä callaa, mukana on siis neljä 1 euron maksanutta, BB puhumatta, potti €4.75, mukaantulo maksaa €0.75. Maksan. BB raise €3.50 - kaikki edeltä callaa. Nyt tilanne se, että potti 18.50 ja katsominen maksaa 2.50. Maksan, koska mielestäni pot-oddsit on aika hyvät.
Floppi 3s-7c-Td. Checkkaan, BB bet €2, kaksi katsoo ja kaksi kippaa edeltäni. Potti €27, katsominen maksaa suoran päistä auki olevalla vedolla €2, katson automaattisesti.
Turn Jh. Sain suoran, joka on 100% varmasti korkein käsi sillä hetkellä. Checkkaan (en halua pelotella BB:ssa olevaa jatkuvasti korotellutta), BB vetää €15.75 all-in. Muut kippaa, katson luonnollisesti. BB:lla naulat.
River oli mitä oli (en muista), koska olin salettivoittaja turnin jälkeen, kun all-inin vuoksi kortit avattiin.
Pelasinko käden pre-flopissa hyvin vai oliko minulla vain ja ainoastaan tuuria? Kannattaako tuossa tilanteessa tuosta positiosta noille korteilla edes maksaa floppia? Pelasiko BB käden todella heikosti, kun ei nauloillaan saanut porukkaa ulos pre-flopissa? Lisäkaneettina, että peli oli ollut pöydässä löysää pre-flopissa noin yleensä, mutta flopin jälkeen monesti todella tiukkaa.