Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen pelannut. Huhtikuussa 2006 aloitin ja siinä ajassa on ehtinyt monta kättä pelata. Kyse ei taatusti ole enää varianssista, tai jos on, koko pokeri on pelkkää varianssa, jota se ei ole.Pitkä tähtäin = satoja tuhansia käsiä.
Ylpistyä? Pelaan pari kättä riidien ansiosta erityisen loistavasti, niin siitä ei saa mainita tai on ylpistynyt. Siis mitä vittua. Ai niin, Suomi, ev.lut, onnistumisista ei saa mainita, vain tappioista ja vitutuksesta. Tai jos mainitsee on ylpeä ja äkkiä jalat maan pinnalle. Loukkaannu en nettisaittien kirjoituksista. Sanon vain suoraan. Jos pokerissa ylpistyy, niin menettää kyllä kaikki rahansa.ei nyt kannata liikaa ylpistyä eikä loukkaantua kommenteista.
Niinpä niin. Voittehan te sillä kirjapokerilla jonnekin asti päästä. Osaan minä bankrolliani hallita, paitsi.... Ei tietenkään ollut tarpeeksi suuri kassa 2/4 -peleihin. Niin, se oli poikkeus, itse asiassa ainoa kerta, kun olen liian korkealla pelannut. Kyllähän pikku hyökkäyksiä voi kokeilla... Kunhan nyt kerran menin blindejä maksamaan ja sitten kävikin noin, kun paikka tuli ja vihu peliä aikaansaadakseen fisumaisesti vain minireissasi etupositiosta KK:llaan. Normaalisti pelaan itse asiassa aina yhtä tasoa alempana bankrollini kannalta kuin mitä viisaammat neuvovat. En nyt kuitenkaan läheskään koko stackillani kuitenkaan tuonnekaan mennyt, että sikäli.Pelaat pokeria ns. väärin (esimerkiksi sinulla ei varmasti ollut riittävää kassaa 2/4 peleihin) ja joitain se ärsyttää.
Juu, ei varmasti voittava peli ole hyvä asia. Olen kyllä opetellut kaikki mahdolliset pottikertoimet yms. ulkoa jo parisen vuotta sitten. Myös aikoinaan yliopiston tilastotieteen pääsykokeesta parin päivän lukemisella saamani täydet pääsykoepisteet taitavat vihjata siihen suuntaan, että numeroiden kanssa pärjään - myös pokerissa. Nytkö minä taas leuhotin. Lyön rangaistuksena pääni tulikuumaan hellaan vähäksi aikaa, pieni hetki.Kannattaa ehkä suhtautua pokeriin hauskanpitona eikä rahantekovälineenä jos ei ole halua oppia.
Vaan vittuako minä teille näitä selvitän. Anteeksi, että otin yhden spagetin haltuuni ja luin sitä lähes kuin avointa kirjaa. Normaalisti pelaan tiukahkoa peliä ja foldailen monenmoisia kouria (kuten eilen turnauksessa 10 10 ennen floppia heitin pois, vihulla olikin AA, jonka näytti, kun yksi toinen maksoi sen pf allit).
On se hyvä, että teiltä oppii.