Pokerikeskustelu

  • 903 612
  • 6 377

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näillä riideillä suosittelen käsivalikoiman tiukentamista ja paljon. .
En ole yhdellekään saitille koskaan laittanut senttiäkään rahaa ja voitolla olen, sanotaanko näin, että hyvinkin reippaasti. Miten vitussa voin olla häviöllä, kun en ole koskaan siis rahaa pokerisaiteille laittanut? Kerrotaanko sekin niissä kirjoissa miten tuo matemaattinen yhtälö on mahdollista? Pokeria olen kuitenkin lähes 4 vuotta pelannut, että kai se downswingkin olisi tullut jo sen verran, että tappiolla olisin. Tosin se ei ole edes teoreettisesti mahdollista, koska en siis sitä rahaa sinne saiteille koskaan laita. Jos ei freerolleista ja mikropöydistä pysty nousemaan melko pian ylemmille tasoille, niin suottapa edes pelaamaan. Viimeksi nousin uudella saitilla 12 päivässä 2/4 dollarin pöytiin. Olisin varmaan ollut tuossa ajassa 500/1000 dollarin pöydissä jos olisin hyvin pelannut. Lättykiekko on varmaan noussut päivässä High Stakes Poker -tasolle.

Kuulepas kirjaneropatti. Pokeria pelataan paljon vastustajan mukaan. Varsinkin joskus ja joskus jopa yleensä. Pelaan yleensä jopa liian tiukasti. Vaan tuo italiaano oli aivan totaalisen sekopää ja reissasi lähes jokaisen käden. Varmaankin osin siksikin, että näki, että olen tiukemman pelityylin pelaaja. No eipä siinä kuin muutan siinä pelityyliäni ja maksan sitten jo vähän vaikka millä, kun vihukin reissaa vähän vaikka millä. Käsiä on sen verta takana, että kyllä noita sekopäitäkin vastaan on osannut muuttaa pelityyliään ja heitä onkin jopa helpoin lukea, ainakin useimmiten.

Sieltä norsunluutornista näkee näemmä helvetin huonosti, tule pois sieltä!
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Olen samaa mieltä Lätyn kanssa, aikamoista fisuilua. Reissun maksaminen etupellosta(vai olitko blindeilla?) pf K4s on kauheeta schaissea, nimittäin vaikka olisi minkälaiset paistiriidit vihusta, niin ei kyllä mikään tue maksua tollasella hanskalla. Oletan siis että peli ei ole HU.

Kuulepas kirjaneropatti. Pokeria pelataan paljon vastustajan mukaan. Varsinkin joskus ja joskus jopa yleensä.

Semmosta, ei kannata suuttua jos joku koittaa antaa hiukan neuvoa. Tuo teikäläisen tyyli pelata ei kyllä kaiva minkäänlaista infoa vihusta. Reissasit noiden kahden käden aikana tasan kaksi kertaa, mistä päättelit että siellä mennään paskalla hailla? Vai olisiko niin, että teit jonkun ihmeen soulriidin ja pistit jannun hanskalle jota sitten toivoit loppuun asti?

Pelaan yleensä jopa liian tiukasti. Vaan tuo italiaano oli aivan totaalisen sekopää ja reissasi lähes jokaisen käden. Varmaankin osin siksikin, että näki, että olen tiukemman pelityylin pelaaja. No eipä siinä kuin muutan siinä pelityyliäni ja maksan sitten jo vähän vaikka millä, kun vihukin reissaa vähän vaikka millä.

Eli muutat pelityylisi aivan väärään suuntaan ja annat kaverille saumat viedä sun hilkut jollain marginaalikädellä, kun päätät tehdä noita sankarimaksuja.

Käsiä on sen verta takana, että kyllä noita sekopäitäkin vastaan on osannut muuttaa pelityyliään ja heitä onkin jopa helpoin lukea, ainakin useimmiten.

Nimenomaan noita höyrypäitä, jotka räiskii menemään hanskalla kuin hanskalla, on miltei mahdoton lukea. Ainakaan pelkästään maksamalla se ei onnistu.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nimenomaan noita höyrypäitä, jotka räiskii menemään hanskalla kuin hanskalla, on miltei mahdoton lukea.
Ehkä sinusta mutta minusta ei ole. Tulokset puhuvat puolestaan. Heissä on muuten se jännä ominaisuus, että kun tällainen järkipelaaja ja tiukempi pelaaja alkaakin lukea heitä ja maksaa löysemmin heitä vastaan, niin heillä menee hermot, kun eivät pidä siitä, etteivät saakaan johtaa orkesteria ihan miten huvittaa. Tuon spagetin kanssa pelasin lähes 2 h heads upia, kyllä siinä ehti riidit kehittyä. Aikoinani hävisin muuten vasta elämäni yhdeksännen hu:n, senkin jälkeen olen huomannut, että siinä tuottoprosentti on paras. Se vain vaatii niin kovan keskittymisen, ettei sitä jatkuvasti jaksa pelata. Tai en minä ainakaan jaksa.

Sitä paitsi se spagetti checkaili ja vain maksoi jos sillä ei osunut ja overbetsasi sitten riverillä useinkin jos ei mikään osunutkaan. Aikani sitä katselin ja opin sen tyylin. Mutta tokihan te täältä parista rivistä näette sen riidit paremmin kuin minä.

En minä muuttanut pelityyliäni huonommaksi. En vain viitsinyt olla maksuautomaatti, jollainen Lätty olisi luultavasti ollut, eikä olisi sitten parempia kortteja saadessaan saanut maksuja, kuten en minäkään tuon session alkupuolella.

On se vain jännä, että voitan häviävällä pelityylillä. Vai mitenkähän tuo onkaan... (ei, yleensä en pelaa vaikkapa 6 pöydässä tuolla tyylillä ollenkaan, ihan vain vinkkinä)
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
(ei, yleensä en pelaa vaikkapa 6 pöydässä tuolla tyylillä ollenkaan, ihan vain vinkkinä)

Ja semmoista vinkkiä sinne, että kerrohan ensikerralla onko peli HU/short/full. Oletan että Lättykin luuli pelin olevan vähintään shorttia, jolloin et voi kieltää etteikö tuo vaikuttaisi melkoiselta paisteilulta.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kuukauden verran NL20 6max takana. Laitoin 20€ pitkästä aikaa Pokerihuoneelle. Tuonne b2b-verkkoon tullut mukavasti turkkilaisia ja italialaisia, ynnä muita hulluja. Tänään kotiutin 400€ ja vielä jätin 10xBin saitille tulevia koitoksia varten.

Ei mitään isompia downswingejä ole tullut eteen. 4xBin taitaa olla pahin swingi ja siitäki taisi tulla 3xBin takaisin, kun italialainen luuli olevansa jumala.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ja semmoista vinkkiä sinne, että kerrohan ensikerralla onko peli HU/short/full. Oletan että Lättykin luuli pelin olevan vähintään shorttia, jolloin et voi kieltää etteikö tuo vaikuttaisi melkoiselta paisteilulta.
Vaikka pokerikeskustelusta tykkäänkin, en jaksanut kommentoida tuota nimeltämainitsemattoman ilmiselvää trollausta. Asia esitetään täysin fisuna, ja sitten muna pystyssä julistetaan, miten on luonut Taj Mahalin tyhjästä. Harmi, että joku tarttui täkyyn.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jahas, tällaista täällä. Tuo nopein nousuni tapahtui Bet24:llä, josta voitin freerollista 16 $. Tuosta päivästä 12 päivän päästä olin 2/4 $ -pöydässä. Siellä tulikin yksi isonlainen potti, 927 $. Tuo on isoin potti, jonka olen pelannut. Minulla oli bb:ssä Q4 (ei sellaisella saa pelata!) ja vihulla etupositiossa KK. Siinä meitä kolme oli mukana turnille asti, kun KK ei ollut liikoja reissaillut, etenkään ennen floppia. Turnilta sitten reissasin sen toisen päälle kaikki merkkini keskelle. Pöydässä oli sillä hetkellä Q474. Pidin sitä Q4-kättäni melkoisen vahvana. No, sieltä tuli sitten river ja sehän vihulainen sitten veteli 2-outtisellaan ohi, kun K sieltä tuli. Meinasihan se vähän vituttaa silloin. No, palasin sitten pari pykälää alemmille tasoille ja sainhan sitä tuon yhden käden häviämäni 400 $ joskus takaisinkin, tosin siihen meni jo pitempään, kun ei suuresti kiinnostanut pelata. Pokeri ei kiinnosta kuin rahantekovälineenä, niin en jaksa sitä niin paljoa pelata kuin kannattaisi. Kiinnostus itse peliä kohtaan alkoi hiipumaan mitä enemmän voitin! Hyvin kummallista on se. Silloin tällöin vielä jaksaa pelata.

Yhdellä kädellä voi toki väärin voittaa, vaan näköjään sitten pitkällä tähtäimelläkin Jatkoajan pokerieksperttien mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Morgoth

Jäsen
Tutustu esimerkiksi Doyle Brunsonin kirjallisuuteen niin saat uutta näkökulmaa peliin.

Uutta näkökulmaa? :)

Nyt kirja käteen ja opiskelemaan. Tai vaihtoehtoisesti voit kertoa nickisi ja pelisaittisi niin minä kiitän ja kuittaan. Sinun rahasi nimittäin. Idiot fish.

En ole pelannut pitkään aikaan, mutta se mikä mielikuva mulle jäi että jengiähän on hulluna erilaisilla opetussaiteilla ja katselevat videoita ja analysoivat pokertrackerista pelattuja käsiään jne. Kirjoista varmaan sai edgea joskus 2-3 vuotta sitten, mutta jotenkin tuntuu, että "kaikki" tietää nykyään ne perusjutut.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yhdellä kädellä voi toki väärin voittaa, vaan näköjään sitten pitkällä tähtäimelläkin Jatkoajan pokerieksperttien mukaan.

Pitkä tähtäin = satoja tuhansia käsiä. Varianssi on näyttänyt sinulle toistaiseksi hymyään, mutta ei nyt kannata liikaa ylpistyä eikä loukkaantua kommenteista. Pelaat pokeria ns. väärin (esimerkiksi sinulla ei varmasti ollut riittävää kassaa 2/4 peleihin) ja joitain se ärsyttää.

Kannattaa ehkä suhtautua pokeriin hauskanpitona eikä rahantekovälineenä jos ei ole halua oppia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pitkä tähtäin = satoja tuhansia käsiä.
Olen pelannut. Huhtikuussa 2006 aloitin ja siinä ajassa on ehtinyt monta kättä pelata. Kyse ei taatusti ole enää varianssista, tai jos on, koko pokeri on pelkkää varianssa, jota se ei ole.

ei nyt kannata liikaa ylpistyä eikä loukkaantua kommenteista.
Ylpistyä? Pelaan pari kättä riidien ansiosta erityisen loistavasti, niin siitä ei saa mainita tai on ylpistynyt. Siis mitä vittua. Ai niin, Suomi, ev.lut, onnistumisista ei saa mainita, vain tappioista ja vitutuksesta. Tai jos mainitsee on ylpeä ja äkkiä jalat maan pinnalle. Loukkaannu en nettisaittien kirjoituksista. Sanon vain suoraan. Jos pokerissa ylpistyy, niin menettää kyllä kaikki rahansa.

Pelaat pokeria ns. väärin (esimerkiksi sinulla ei varmasti ollut riittävää kassaa 2/4 peleihin) ja joitain se ärsyttää.
Niinpä niin. Voittehan te sillä kirjapokerilla jonnekin asti päästä. Osaan minä bankrolliani hallita, paitsi.... Ei tietenkään ollut tarpeeksi suuri kassa 2/4 -peleihin. Niin, se oli poikkeus, itse asiassa ainoa kerta, kun olen liian korkealla pelannut. Kyllähän pikku hyökkäyksiä voi kokeilla... Kunhan nyt kerran menin blindejä maksamaan ja sitten kävikin noin, kun paikka tuli ja vihu peliä aikaansaadakseen fisumaisesti vain minireissasi etupositiosta KK:llaan. Normaalisti pelaan itse asiassa aina yhtä tasoa alempana bankrollini kannalta kuin mitä viisaammat neuvovat. En nyt kuitenkaan läheskään koko stackillani kuitenkaan tuonnekaan mennyt, että sikäli.

Kannattaa ehkä suhtautua pokeriin hauskanpitona eikä rahantekovälineenä jos ei ole halua oppia.
Juu, ei varmasti voittava peli ole hyvä asia. Olen kyllä opetellut kaikki mahdolliset pottikertoimet yms. ulkoa jo parisen vuotta sitten. Myös aikoinaan yliopiston tilastotieteen pääsykokeesta parin päivän lukemisella saamani täydet pääsykoepisteet taitavat vihjata siihen suuntaan, että numeroiden kanssa pärjään - myös pokerissa. Nytkö minä taas leuhotin. Lyön rangaistuksena pääni tulikuumaan hellaan vähäksi aikaa, pieni hetki.

Vaan vittuako minä teille näitä selvitän. Anteeksi, että otin yhden spagetin haltuuni ja luin sitä lähes kuin avointa kirjaa. Normaalisti pelaan tiukahkoa peliä ja foldailen monenmoisia kouria (kuten eilen turnauksessa 10 10 ennen floppia heitin pois, vihulla olikin AA, jonka näytti, kun yksi toinen maksoi sen pf allit).

On se hyvä, että teiltä oppii.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
OK, noista sun posteista nyt jokainen näkee, ettet ole pelannut satoja tuhansia käsiä, mutta ei kiinnosta asiasta vääntää enempää.

K-hai maksu riverillä oli muuten super standard.
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
En ole pelannut pitkään aikaan, mutta se mikä mielikuva mulle jäi että jengiähän on hulluna erilaisilla opetussaiteilla ja katselevat videoita ja analysoivat pokertrackerista pelattuja käsiään jne. Kirjoista varmaan sai edgea joskus 2-3 vuotta sitten, mutta jotenkin tuntuu, että "kaikki" tietää nykyään ne perusjutut.

Kirjoista saa nimenomaan uutta näkökulmaa tiukkaan peruspeliin, mikäli se ei ole vielä hallussa. Ilman vahvaa peruspelaamisen pohjaa ja käden vahvuuden teoreettistä tuntemusta on miltei mahdotonta luoda edgeä edes pöydän paisteihin. Isommilla tasoilla tulee ajankohtaiseksi tällaisen "kirjaoppineen" tiukan pelaajan hyödyntäminen, koska paisteja ei siellä enää yksinkertaisesti ole tarpeeksi.

Käyttäjänimetön: kerro toki nyt nickisi ja pelisaittisi niin minä ja bankrollini kiittämme.

K-hai maksu riverillä oli muuten super standard.

No hei jos kaverilla on vahvat riidit paistista, niin K-hai on tossa boardissa käytännön nuts. Älä kehtaa pilkata voittavaa pelaajaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
OK, noista sun posteista nyt jokainen näkee, ettet ole pelannut satoja tuhansia käsiä, mutta ei kiinnosta asiasta vääntää enempää. K-hai maksu riverillä oli muuten super standard.
Sitä K-hai -maksua en muuten vielä pari vuotta sitten olisi tehnyt. Toki sen olisi voinut tehdä, jos riverin lyönti olisi pieni, vaan kun se oli isonlainen, vaikka saihan tuohon jonkinmoisia oddseja. 10-haissa oli jo kyllä jännemmät paikat, vaikkakin jostain syystä olinkin melko varma riideistä. No, minä tiedän pelanneeni ihan vitusti, satojatuhansia käsiä, ja eniten tyyliäni kuvastaa tiukahko turnauspelaaja, joten nämä ketjun esimerkit olivat vain siksi, että mukavaa, kun osaa nykyisin entistä paremmin lukea vastustajaa ja tehdä maksuja, jotka olivat omasta mielestä hulluja ja tarpeettomia vielä 1-3 vuotta sitten. Minäkin olisin ollut tuota teidän mieltä vielä silloin, kun olin pelannut paljon, enkä aivan vitun paljon. Ehkäpä se siinä on selitys koko tälle keskustelulle.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No hei jos kaverilla on vahvat riidit paistista, niin K-hai on tossa boardissa käytännön nuts. Älä kehtaa pilkata voittavaa pelaajaa.

En edes pilkannut, vaan toi on oikeasti aika normimaksu melkein ilman riidejäkin. K-hai on tossa perus bluff catcher, polarisoitunutta rangea vastaan käytännössä samanarvoinen kuin KK. Ja samaan syssyyn maksettaisiin Q-haillakin.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos pelaa noin vitun paljon, osaa varmasti jo keskusteluissakin kertoa post flopin panostukset suhteessa pottiin eikä NxBB. On eri asia pelata loistavasti kuin voittaa satunnainen potti yhtä huonolta pelaajalta paskoilla korteilla. Jos minä lähtisin leuhkimaan mahtavilla riideilläni, kertoisin ne perustelut siinä ensimmäisessä postauksessani enkä viimeisessä. Siksi nimeltämainitsematonta pidetään juuri nyt fisuna&trollina.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No minä oletin tämän olevan pokeri-ihmisten hyvähenkinen pokerikeskustelu-ketju, jossa samaa harrastetta harrastavat puhuvat ja kysytään, jos ei ymmärretty asiaa kokonaisesti. Vaan ei. Täällä saman tien ymmärretään asia pahimman skenaarion mukaan ja aletaan vittuilla. Ja jos joku kertoo onnistumisestaan, niin suomalaisten kiero luenne asiasta riippumatta kertoo, että jopahan leuhottaa. Tämä maa on sairas.

Nuo pokerin englanninkieliset termit ovat asioita, joita en edes halua oppia tietämään. No ok, kyllähän ne väkisinkin oppii, vaan en halua niitä paljoa käyttää, kun ne raiskaavat kaunista suomen kieltämme. No eihän se vaikkapa "iso sokea" niin hyvältä kuulostaa, vaan silti. juu, kyllä minä tiedän betsauksen ja reissauksen eron, opin sen jo huhtikuussa 2006, ensimmäisenä päivänä pokeria pelatessani. Joskus sanoo väärin, se ei tarkoita, etteikö tietäisi ko. termien eroa.

No, olen sitten satojatuhansia käsiä pelannut voittava fisu, sovitaan niin.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No minä oletin tämän olevan pokeri-ihmisten hyvähenkinen pokerikeskustelu-ketju, jossa samaa harrastetta harrastavat puhuvat ja kysytään, jos ei ymmärretty asiaa kokonaisesti. Vaan ei.
Halusit leuhkia voitollasi huonoa (?) vastustajaa vastaan ja teit sen. Jostain mystisestä syystä naamioit hyvän tuurisi hyvin pelatuksi kädeksi. Kellekään täällä ei mene läpi, että jako on esimerkki hyvin pelatusta kädestä. Ja sitä sinä et tunnu ymmärtävän. Ollaanko me kaikki muut väärässä ja sinä oikeassa? Mikä on se kokonaiskuva, minkä haluat kertoa? Tähän mennessä se ei ole minulle auennut, ellei kyseessä ole pelkkä leuhkiminen yksittäisestä voitetusta potista.

Voi olla, että pelasit jaon niin hyvin kuin annat ymmärtää. Mutta esitystapasi on siinä tapauksessa niin surkea, että siitä ei aukene muuta kuin tuurin osuus. Tajuatko, että yrität nyt kääntää mustaa valkoiseksi sellaisille, jotka ymmärtävät aika paljon pokerinpeluusta? Onnea yrityksellesi, minulle riitti tältä erää.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Sellaisiakin pelaajia varmasti on, joita vastaan kannattaa maksaa blindeiltä K4s ja lyödä alle kaikkiin sopiviin floppeihin (no okei, siinä ja siinä...). Sellaisia pelaajia myös on, joita vastaan kannattaa maksaa värin vedolla potti esim. flopilla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sellaisiakin pelaajia varmasti on, joita vastaan kannattaa maksaa blindeiltä K4s ja lyödä alle kaikkiin sopiviin floppeihin.
Näinhän se on, että ei niille hulluille kannata ryhtyä maksuautomaateiksi ja panostaa vain niillä hyvillä käsillä, joilla vähän "normaalimpaa" vastustajaa vastaan pelaa. Vaikka se vastustajanani olikin ehkä huono, enkä minä ymmärrä noin sekopäisen pokerin voivan tuottaa, niin paha se silti oli vaikkapa 10-hailla maksaa isohko korotus. Muistan erään WSOP-finaalin, jossa muuan Ungar voitti viimeisen käden 10-haillaan maksamalla vetokädessään epäonnistuneen all inin iskeneen 5-hain. Ei, en katso WSOP-pelejä ja yritä samoja, muistin vasta jälkeenpäin tuon jutun. Vaikka toki niistä oppii, jos osaa katsoa oikein ja soveltaa oikeassa kohdassa. Juu, tähän kohtaan on hyvä vittuilla, tiedän sen. Aluksi niistä saattaa oppia väärinkin. Pidemmän päälle joku jopa oikeinkin.

Ja jos joku nimimerkki olettaa aina, kun toinen mainitsee onnistumisen elämässään, että nyt se ylpeänä leuhottaa, niin sillä tulkitsijanimimerkillä on henkilökohtainen ongelma, ei sillä joka iloitsee onnistumisestaan. USA:ssa olisi varmasti kovasti hankalaa...

No, opinpahan ainakin, että tästä lähtien pelailen vain ja nostelen voittoja tililtäni. Sikäli kun jaksan pelata.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ja jos joku nimimerkki olettaa aina, kun toinen mainitsee onnistumisen elämässään, että nyt se ylpeänä leuhottaa, niin sillä tulkitsijanimimerkillä on henkilökohtainen ongelma, ei sillä joka iloitsee onnistumisestaan. USA:ssa olisi varmasti kovasti hankalaa...

Ei tuon käden kanssa mitään vänkäämistä kovin monella taida ollakaan. Se miten tuon käden toit ensimmäisessä viestissä esille ja seuraavassa jatkoit aukomalla päätäsi ei vaan oikein vakuuttanut, ymmärtänet tämän.

Jos olisit heti ilmoittanut että kyseessä HU, tai asiallisesti korjannut sen heti perään ilman sen kummempaa jankkaamista ja vääntämistä niin mitään ongelmia tuskin olisi tullut.

Mun puolesta tää saa nyt jäädä tähän, onnea peleihin.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Muistan erään WSOP-finaalin, jossa muuan Ungar voitti viimeisen käden 10-haillaan maksamalla vetokädessään epäonnistuneen all inin iskeneen 5-hain. Ei, en katso WSOP-pelejä ja yritä samoja, muistin vasta jälkeenpäin tuon jutun.

Ohessa linkki tapahtumaan muistin virkistämiseksi: http://milkybarkids.blogspot.com/2004/11/mansour-matloubi-v-stu-ungar.html

No, vaikka faktat olikin vähän niin ja näin, niin onhan tuo toki yksi pokerin legendaarisimpia kooleja, toki kun kyseessä heads-up niin koolimalla onnistuen voitti kiekan, koolien epäonnistuen olisi 20/80 takana stakeissa, ja kippaamalla 52/48 edellä.

Sitten se mielenkiintoisempi osuus:
Jos kooli onnistuu, on odotusarvo $50,000, jos se epäonnistuu $10,000. Kippaamisen odotusarvo $26,000. Elikkä Ungarille riitti oikeassa oleminen "vain" 40% kerroista, jotta kooliminen olisi kippaamista parempi vaihtoehto. Jos sinulla on soul-riidit bustatusta vedosta niin tuohan on jopa helppo kooli. Tuossa artikkelissa muuten on sellainen pikkuvirhe, että Ungar olisi voittanut myös kaikki käsiyhdistelmät joissa kaksi ei-paria 2,4,5,6,8 tai 9 ja splitannut kaikkien kymppihaiden kanssa. Elikkä splitin takia hiukan 40% riittää. Toki ainoat vedot ovat juuri artikkelissa mainitut. Voisin veikata, että Ungarille ratkaisu juttu oli tuon kunkku turnin chekkaaminen ja sitten overi-AI riverillä, Matloubin peli haisi siltä, että viimeinen asia minkä riverillä haluaisi olisi Ungarin kooli. Pöytä ja action ei mitenkään tue sitä, että Matloubilla olisi monsterit ja olettaisi että Ungarilla olisi maksava käsi.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitoin tämän jo Hyvät naurut netistä -ketjuun, mutta myös tänne jotta saa ansaitsemansa huomion:

Pokerisivut.comilla rinnastetaan korttipöydässä koettu kova kohtalo erääseen taannoiseen Mestis-lehdistötilaisuuteen. Viestin alussa linkki lehdistötilaisuus-videoon, sen jälkeen omat marmatukset. Taiten kirjoitettu:
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös