Pokerikeskustelu

  • 903 612
  • 6 377

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Täältä löytyy salaperäinen nicki ämämäp. Vain kahden käden mittaisessa Heads-upissa kaatui kariok(U2). Aktiivisia pelaajia oli tosiaan melko vähän.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Täältä löytyy salaperäinen nicki ämämäp. Vain kahden käden mittaisessa Heads-upissa kaatui kariok(U2). Aktiivisia pelaajia oli tosiaan melko vähän.

Olin 1:3 takana, joten aattelin että äkkiä tasoihin jos vaan mahdollista. No, molemmille osui, sinulle paremmin. Tosin, mulla kävi munkki jo HU:n ekassa jaossa... Eli voitto meni aivan oikeaan osoitteeseen!
 

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Pokersavvyn ilmaisturnauksessa oli 15 pelaajaa. Kiitos kaikille osallistuneille. Top-3 pelaajat ottakaa yhteyttä savvyjuhaan (juha@pokersavvy.com). Ilmoittakaa sijoiutuksenne, yhteistietonne sekä toiveenne minkä noista palkintokirjoista haluaisitte.

Ensi kuussa järjestetään taas uusi vastaava, ja siitä suoritetaan pienimuotoinen galluppi;

Haluaisitteko seuraavaan Pokersavvyn järjestämään turnaukseen mukaan pienen osallistumismaksun, jolloin palkintopottiin saataisiiin vähän muutakin kuin kirjoja? vai mennäänkö freerollina myös jatkossa, jolloin palkintopotissa olisi "vain" parit kirjat?
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Urheiluveikkaus.com:n ja Circlebetin 13 pokeriturnauksen sarja alkaa tänään klo 21:00.

Turnaussarjaan on lisätty yhteensä 1175€ ylimääräistä rahaa. Mukana on freerolleja sekä pienen osallistumismaksun turnauksia.

Lisätietoja löytyy tästä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Haluaisitteko seuraavaan Pokersavvyn järjestämään turnaukseen mukaan pienen osallistumismaksun, jolloin palkintopottiin saataisiiin vähän muutakin kuin kirjoja? vai mennäänkö freerollina myös jatkossa, jolloin palkintopotissa olisi "vain" parit kirjat?
Minun mielestäni 10+1$ osallistumismaksu voisi olla hyvä, niin tulisi vähän palkintopottiakin. Itseäni eivät ole freerollit kiinnostaneet juuri koskaan (ei eilenkään).

Pokeria pelatessa olisi kyllä ideaalia pelata €-sivustolla. Tämän huomasin, kun talletin vajaaksi viikoksi dollareita eräälle sivustolle, että selvittäisin erään bonuksen (kyllä, pokersavvyn bonuksen). Aluksi talletin Visalla rahaa Moneybookersiin, kuluja noin 5€. Sitten rahat sivustolle ja 5 päivän päästä takaisin Moneybookersiin. Oli hävinnyt yli 20€. Tähän 20€:n kuluun arvatenkin kuuluvat molempiin suuntiin meneviin valuutanvaihtoihin rahasumma X ja lisäksi dollarin kurssi taisi laskea tuon 5 päivän aikana. Ehkä sivustolla oli myös joku oma kurssi. Sitten vielä kun nostin rahasumman Moneybookersista pankkitilille, niin meni 1,8€. Kokonaisuudessaan sain melkein 30€ uppoamaan rahansiirtoihin. Olisihan sen voinut tehdä järkevämminkin ja tulevaisuudessa pitänee ruveta tallettamaan rahat Moneybookersiin pankkisiirrolla. Siinä menee muutama päivä, mutta kuluja ei tule yhtään (siis tuota 5€ kulua Visalla tallettamisesta ei tule).
 

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Minun mielestäni 10+1$ osallistumismaksu voisi olla hyvä, niin tulisi vähän palkintopottiakin. Itseäni eivät ole freerollit kiinnostaneet juuri koskaan (ei eilenkään).

Pokeria pelatessa olisi kyllä ideaalia pelata €-sivustolla. Tämän huomasin, kun talletin vajaaksi viikoksi dollareita eräälle sivustolle, että selvittäisin erään bonuksen (kyllä, pokersavvyn bonuksen). Aluksi talletin Visalla rahaa Moneybookersiin, kuluja noin 5€. Sitten rahat sivustolle ja 5 päivän päästä takaisin Moneybookersiin. Oli hävinnyt yli 20€. Tähän 20€:n kuluun arvatenkin kuuluvat molempiin suuntiin meneviin valuutanvaihtoihin rahasumma X ja lisäksi dollarin kurssi taisi laskea tuon 5 päivän aikana. Ehkä sivustolla oli myös joku oma kurssi. Sitten vielä kun nostin rahasumman Moneybookersista pankkitilille, niin meni 1,8€. Kokonaisuudessaan sain melkein 30€ uppoamaan rahansiirtoihin. Olisihan sen voinut tehdä järkevämminkin ja tulevaisuudessa pitänee ruveta tallettamaan rahat Moneybookersiin pankkisiirrolla. Siinä menee muutama päivä, mutta kuluja ei tule yhtään (siis tuota 5€ kulua Visalla tallettamisesta ei tule).

Tässäpä muutama vinkki miten ehkä voit säästää jatkossa rahansiirtokustannuksissasi:


Olisiko ko. saitille voinut tallettaa suoraan Visalla? Monissa paikoissa myös kotiutukset voi tehdä Visalle, ja näin kulut molempiin suuntiin on 0e.

Tee itsellesi Neteller-tili jonka valuutaksi valitset usd. Näin voit käyttää dollari-siirtoihin netukkaa, ja euro-saiteille Moneybookersia. Moneybookersiin rahua ladatessa kannattaa tosiaan käyttää tilisiirtoa. Nordean sololla rahat siirtyvät vielä realiajassa.

Moneybookers on aika rosvo noissa valuutan vaihdoissa, eli niitä kannattaa todellakin välttää.
 

Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Redkings Hokey League - RKHL4

Onko kukaan Redkings pokeriin rekisteröitynyt käyttäjä mukana RedKings Hockey Liigassa?

Nythän on neljäs kausi menossa ja 2 kierrosta takana. Siksi kyselen, että olen ainakin ekan kierroksen perusteella ainoa Ässien rekisteröitynyt kannattaja. Olen pärjännyt hyvin tähän mennessä, mutta olisi ikävää jäädä ulos PlayOff peleistä ainoastaan sen vuoksi, että kukaan muu "Ässäläinen" ei ole keräämässä tiimille pisteitä.

Liigassa pelataan omasta puolesta ja joukkueen puolesta. Rahapalkintojen lisäksi luvassa on top5 tavarapalkintoja.

Tässä tarkemmin
http://www.redkings.com/fi/RKHL4.html
 

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Onko kukaan Redkings pokeriin rekisteröitynyt käyttäjä mukana RedKings Hockey Liigassa?

Nythän on neljäs kausi menossa ja 2 kierrosta takana. Siksi kyselen, että olen ainakin ekan kierroksen perusteella ainoa Ässien rekisteröitynyt kannattaja. Olen pärjännyt hyvin tähän mennessä, mutta olisi ikävää jäädä ulos PlayOff peleistä ainoastaan sen vuoksi, että kukaan muu "Ässäläinen" ei ole keräämässä tiimille pisteitä.

Liigassa pelataan omasta puolesta ja joukkueen puolesta. Rahapalkintojen lisäksi luvassa on top5 tavarapalkintoja.

Tässä tarkemmin
http://www.redkings.com/fi/RKHL4.html

Heh, taidat olla ainut Ässä-pelaaja. Sinänsä harmi koska johdat koko skabaa, ja ansiostasi Ässät on sijalla 8.

Nykyään myös Redkingsistä saisi 750 savvypistettä Pokersavvyn kautta, joten Itse taidan tulla sekaan, ja nostaa myös Jokerit pleijareihin. :-)
 

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Ei ole kirja vielä tullut perille. Onko muille "mitalisteille" kirjat saapuneet?

Odotteletko Vihreää- tai Sinistä kirjaa? Tämän kanssa oli pieniä toimitusvaikeuksia, mutta huomenna selviää mitä kautta kirja sinulle saapuupi.

Pahoittelut kun joudut vähän odottelemaan.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Odotteletko Vihreää- tai Sinistä kirjaa? Tämän kanssa oli pieniä toimitusvaikeuksia, mutta huomenna selviää mitä kautta kirja sinulle saapuupi.

Pahoittelut kun joudut vähän odottelemaan.

Vihreää odottelen. Mutta eipä sillä kiirettä ole, kun olen tuon jo kertaalleen lukenut. Silti se on erittäin tervetullut kirjahyllyyn.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Phil Hellmuth on kyllä loistava tuolla kommentaattorina. Ei kukaan voi olla noin itseään täynnä.

EDIT: Ei nyt spoilata enempää jos ihmiset meinaa odottaa maanantaihin asti, mutta uskomatonta toimintaa tähän menessä. Hellmuth intoilee pikkupojan lailla, harmi ettei tätä kommentointia kuulla ESPN:n lähetyksessä.
 
Viimeksi muokattu:

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Nyt lähtee taas! Oma innostus pokeriin lopahti vuosi sitten kun pelasin breakeveniä jotain 3-4 kk. Nyt olis tarkoitus depota parisataa egee ja tasona ajattelin pitää tutun 6max nl25:n. Pelipaikkana Full Tilt Poker. Katsotaan mihin suuntaan pelit on muuttuneet. Siinä on siis noin 12 biniä ja kai se on sit alemmas tultava, jos alle kahdeksan menee. tällä kertaa en taida hommata pokertrackeria sotkemaan peliäni. Katsotaan kuinka äijän käy!
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nyt lähtee taas! Oma innostus pokeriin lopahti vuosi sitten kun pelasin breakeveniä jotain 3-4 kk. Nyt olis tarkoitus depota parisataa egee ja tasona ajattelin pitää tutun 6max nl25:n. Pelipaikkana Full Tilt Poker. Katsotaan mihin suuntaan pelit on muuttuneet. Siinä on siis noin 12 biniä ja kai se on sit alemmas tultava, jos alle kahdeksan menee. tällä kertaa en taida hommata pokertrackeria sotkemaan peliäni. Katsotaan kuinka äijän käy!
Ei PT sotke peliä, pelaaja tekee sen itse. PT:stä näkee (pitkällä aikavälillä), miten hyvin pelaaja osaa pelata tietyt lähtökädet. Minulle oli aikanaan melkoinen shokki, kun katsoin animaationa QQ:n käsittelyni. Eli jos on miettinyt strategiansa valmiiksi ja noudattaa sitä, PT kertoo, miten hyvin suunnitelma toimii. Jos pelaa ilman strategiaa, ei tee tilastotyökaluillakaan hölkäsen pöläystä.

Nykyään tulee pelailtua lähinnä pikkusittareita ja PLO 6maxia niin satunnaisesti, etten ole viitsinyt edes tilata uutta koodia PT:hen koneen mentyä uusiksi. PLO-PT:n kokeiluversio on ladattu, muttei asennettu. Jos joskus tulee vielä suhtauduttua pokeriin hiukan vakavammin, otan teknologian uudelleen käyttöön. Nyt en jaksa edes tilastofriikkinä tuohon keskittyä. On niin paljon tärkeämpiä asioita elämässä.
 

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Pokersavvy taas järjestää freerollin, johon pääsevät ainoastaan Jatkoajan freerollin väki. Lisävaatimuksena on, että pelaajilla on tili Pokersavvylle. Mitään talletuksia ei välttämättä tarvitse tehdä päästäkseen pelaamaan.

Turnaus pelataan PokerStarsilla 19.12, ja palkintona on ainakin seuraavaa:

- 95€ arvoinen pokerimerkkisetti (sponsored by Pokerimarketti.fi)
- 500 Pokersavvyn pistettä ($50)
- Joku pokerikirja

Mikäli pelaajia tulee enemmän kuin kymmenenen, myös sijalle 4 tullut palkitaan.

Pelaajilla tulee olla luonnollisesti tili PokerStarsilla päästäkseen pelaamaan. Mikäli tili on tehty aikaisemmin ilman Pokersavvya pelaaja pääsee siitä huolimatta pelaamaan. Mikäli sinulla ei ole tiliä ennestään PokerStarsilla ja haluat pelaamaan turnaukseen, tilisi kannattaa tehdä Pokersavvyn kautta, jolloin saat normaalin talletusbonuksen lisäksi $100 arvosta Pokersavvyn pisteitä.

Tarkempaa tietoa turnauksesta tulee ensi viikon aikana tässä ketjussa.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Nyt lähtee taas! Oma innostus pokeriin lopahti vuosi sitten kun pelasin breakeveniä jotain 3-4 kk. Katsotaan kuinka äijän käy!

No eipä käyny kovin hyvin. Alkuun pelasin NL10 ja voitin vähän, sitten ei enää jaksanut keskittyä vaan piti surffailla netissä yms. pelin aikana. Olen myös aina ollut laiska kehittämään peliäni. Sitten tultiinkin 12 biniä kohinalla alas kolmen päivän aikana. Nyt sitten äsken aloin miettiä että haluanko käyttää taas järjettömästi aikaa näiden hilujen veivaamiseen pokerissa, vai unohdanko vaan koko pokerin ja menen vaikka kinkkubingoon. Kotiutin jotain hiluja ja poistin softat. Opiskelijana tai työttömänä riittäis mielenkiinto, mutta nyt kun on ollut työelämässä niin ei nappaa nuo pienet tasot, eikä taidot riitä isommille :)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pelasin tässä viikonloppuna erään elämäni parhaista käsistä. Tai no, yksi mamoilucheck siinä oli, vaan sen jälkeen toimin hyvin. Näin se meni:

Sain Kc4c. Vihu reissasi ennen floppia 3 x bb. Maksoin. Floppi: 9h - 8c - 2s. No minähän tietenkin reissaan, kun melkein osui eli ei sinne päinkään. Laitoin 5 x bb:n verran.Turnille 2c. Minullahan osuu, ei muuta kuin reissua reippahasti 8 x bb:n verran. River: Ah. No niin, ylikorttikin vielä sinne ja yksi vihu on mukana. Vaan minäpä jänistän ja check-nappulaa painan näyttäen näin heikkouteni. Vihu tuumii tovin ja reissaa 17 x bb:n verran. Ja minulla on vain kurkohai paskalla kickerillä. Maksoin! Voitin! Ajattelin, että vihu maksoi suoran vedollaan koko ajan eli, että sillä olisi 10 J, vaikka voisihan sillä olla myös 76. Sieltäpä se vihu sitten näytti 10 J. aikamoisen potin sain ja hän tervehti maksuani sanalla "idiot!". Se on aina mukava kuulla vihulta tuollaista, tietää voittaneensa. En kyllä noin hulluja maksuja usein harrastele.

EDIT. Tein tuon jälkeen vielä kovemman maksun. Minulla 4h - Ts. Pöytäkortit: Jd - As - Ah - Qh - 5c. Vasta turnilla muuan maniac reissasi 3xbb. Maksoin. Riverillä se latoi 10xbb. Tottahan minä 10-hailla tuohon pöytään maksoin! Vihu käänsi korttinsa: 4d - 7c ja sain taas kuulla olevani "idiot fish". Metkaa! Riidit oli juuri tuonlaiseen vielä roskempaan käteen, eihän sitä muuten olisi maksanut.
 
Viimeksi muokattu:

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Pelasin tässä viikonloppuna erään elämäni parhaista käsistä. Tai no, yksi mamoilucheck siinä oli, vaan sen jälkeen toimin hyvin. Näin se meni:

Sain Kc4c. Vihu reissasi ennen floppia 3 x bb. Maksoin. ( - - ) Tein tuon jälkeen vielä kovemman maksun. Minulla 4h - Ts. ( - - )

Näillä riideillä suosittelen käsivalikoiman tiukentamista ja paljon. Tutustu esimerkiksi Doyle Brunsonin kirjallisuuteen niin saat uutta näkökulmaa peliin. Kun Doylen tiukka ja agressiivinen tyyli on opittu niin sitten voit alkaa katsella hieman löysempää pelityyliä, mutta tämäkin vasta sellaisella tasolla, jossa vastustajat oikeasti osaavat kipata kätensä. Eli käytännössä et ole tällaisella tasolla vielä pitkään aikaan.

Vaikka joku Gus Hansen saattaakin pelata telkkarissa ihan silsalla, niin mainitsemiesi käsien perusteella tyylisi ei vain voi mitenkään olla voittava. K4s:llä vastustajan openraisen maksamalla teet siitä mahdotonta. Muutenkin tuo käsi oli rehellisesti sanottuna täyttä paskaa ja vastustajasi oli aivan oikeassa kertoessaan sinun oleva idiootti. Mutta itse en valita, koska kaltaisesi maksuautomaatit ja rahoittajat ovat parasta pokerissa. Don't shake the aquarium, sanoo Phil Gordon.

Vastustajan laittaminen käsirangelle kuitenkin kertoo, että ajattelet pelatessasi. Tämä on avainasia voittavassa pokerissa. Pitää ajatella miten oma käsi pelaa vastustajan rangea vastaan eri tilanteessa ja laskea voiko tehdä maksun tai korotuksen. Lisäksi pottikertoimet tulee hallita. Esimerkiksi värin vedolla et voi maksaa kuin n. 1/3 potista tehdäksesi maksustasi pitkällä tähtäimellä voittavaa. Pottikertoimista ja muista perusasioista on helppo ottaa selvää ja opiskella.

Nyt kirja käteen ja opiskelemaan. Tai vaihtoehtoisesti voit kertoa nickisi ja pelisaittisi niin minä kiitän ja kuittaan. Sinun rahasi nimittäin. Idiot fish.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös