Pokersavvyn kirjapalkinnot lähtevät matkaan huomenna.
Ei ole kirja vielä tullut perille. Onko muille "mitalisteille" kirjat saapuneet?
Pokersavvyn kirjapalkinnot lähtevät matkaan huomenna.
Ei ole kirja vielä tullut perille. Onko muille "mitalisteille" kirjat saapuneet?
Odotteletko Vihreää- tai Sinistä kirjaa? Tämän kanssa oli pieniä toimitusvaikeuksia, mutta huomenna selviää mitä kautta kirja sinulle saapuupi.
Pahoittelut kun joudut vähän odottelemaan.
Vihreää odottelen. Mutta eipä sillä kiirettä ole, kun olen tuon jo kertaalleen lukenut. Silti se on erittäin tervetullut kirjahyllyyn.
WSOP finaalipöytä + selostus ja grafiikka: http://bm30342.edgeboss.net/wmedia-...3_bm30342-pokerus2009_091027.asx?timestamp=12
VLC-->Open network stream, jos ei muuten toimi.
Ei taida kunnon videokuvastriimiä tähän löytyä?
Ei PT sotke peliä, pelaaja tekee sen itse. PT:stä näkee (pitkällä aikavälillä), miten hyvin pelaaja osaa pelata tietyt lähtökädet. Minulle oli aikanaan melkoinen shokki, kun katsoin animaationa QQ:n käsittelyni. Eli jos on miettinyt strategiansa valmiiksi ja noudattaa sitä, PT kertoo, miten hyvin suunnitelma toimii. Jos pelaa ilman strategiaa, ei tee tilastotyökaluillakaan hölkäsen pöläystä.Nyt lähtee taas! Oma innostus pokeriin lopahti vuosi sitten kun pelasin breakeveniä jotain 3-4 kk. Nyt olis tarkoitus depota parisataa egee ja tasona ajattelin pitää tutun 6max nl25:n. Pelipaikkana Full Tilt Poker. Katsotaan mihin suuntaan pelit on muuttuneet. Siinä on siis noin 12 biniä ja kai se on sit alemmas tultava, jos alle kahdeksan menee. tällä kertaa en taida hommata pokertrackeria sotkemaan peliäni. Katsotaan kuinka äijän käy!
Nyt lähtee taas! Oma innostus pokeriin lopahti vuosi sitten kun pelasin breakeveniä jotain 3-4 kk. Katsotaan kuinka äijän käy!
Pelasin tässä viikonloppuna erään elämäni parhaista käsistä. Tai no, yksi mamoilucheck siinä oli, vaan sen jälkeen toimin hyvin. Näin se meni:
Sain Kc4c. Vihu reissasi ennen floppia 3 x bb. Maksoin. ( - - ) Tein tuon jälkeen vielä kovemman maksun. Minulla 4h - Ts. ( - - )
En ole yhdellekään saitille koskaan laittanut senttiäkään rahaa ja voitolla olen, sanotaanko näin, että hyvinkin reippaasti. Miten vitussa voin olla häviöllä, kun en ole koskaan siis rahaa pokerisaiteille laittanut? Kerrotaanko sekin niissä kirjoissa miten tuo matemaattinen yhtälö on mahdollista? Pokeria olen kuitenkin lähes 4 vuotta pelannut, että kai se downswingkin olisi tullut jo sen verran, että tappiolla olisin. Tosin se ei ole edes teoreettisesti mahdollista, koska en siis sitä rahaa sinne saiteille koskaan laita. Jos ei freerolleista ja mikropöydistä pysty nousemaan melko pian ylemmille tasoille, niin suottapa edes pelaamaan. Viimeksi nousin uudella saitilla 12 päivässä 2/4 dollarin pöytiin. Olisin varmaan ollut tuossa ajassa 500/1000 dollarin pöydissä jos olisin hyvin pelannut. Lättykiekko on varmaan noussut päivässä High Stakes Poker -tasolle.Näillä riideillä suosittelen käsivalikoiman tiukentamista ja paljon. .
Kuulepas kirjaneropatti. Pokeria pelataan paljon vastustajan mukaan. Varsinkin joskus ja joskus jopa yleensä.
Pelaan yleensä jopa liian tiukasti. Vaan tuo italiaano oli aivan totaalisen sekopää ja reissasi lähes jokaisen käden. Varmaankin osin siksikin, että näki, että olen tiukemman pelityylin pelaaja. No eipä siinä kuin muutan siinä pelityyliäni ja maksan sitten jo vähän vaikka millä, kun vihukin reissaa vähän vaikka millä.
Käsiä on sen verta takana, että kyllä noita sekopäitäkin vastaan on osannut muuttaa pelityyliään ja heitä onkin jopa helpoin lukea, ainakin useimmiten.
Ehkä sinusta mutta minusta ei ole. Tulokset puhuvat puolestaan. Heissä on muuten se jännä ominaisuus, että kun tällainen järkipelaaja ja tiukempi pelaaja alkaakin lukea heitä ja maksaa löysemmin heitä vastaan, niin heillä menee hermot, kun eivät pidä siitä, etteivät saakaan johtaa orkesteria ihan miten huvittaa. Tuon spagetin kanssa pelasin lähes 2 h heads upia, kyllä siinä ehti riidit kehittyä. Aikoinani hävisin muuten vasta elämäni yhdeksännen hu:n, senkin jälkeen olen huomannut, että siinä tuottoprosentti on paras. Se vain vaatii niin kovan keskittymisen, ettei sitä jatkuvasti jaksa pelata. Tai en minä ainakaan jaksa.Nimenomaan noita höyrypäitä, jotka räiskii menemään hanskalla kuin hanskalla, on miltei mahdoton lukea.
(ei, yleensä en pelaa vaikkapa 6 pöydässä tuolla tyylillä ollenkaan, ihan vain vinkkinä)
Vaikka pokerikeskustelusta tykkäänkin, en jaksanut kommentoida tuota nimeltämainitsemattoman ilmiselvää trollausta. Asia esitetään täysin fisuna, ja sitten muna pystyssä julistetaan, miten on luonut Taj Mahalin tyhjästä. Harmi, että joku tarttui täkyyn.Ja semmoista vinkkiä sinne, että kerrohan ensikerralla onko peli HU/short/full. Oletan että Lättykin luuli pelin olevan vähintään shorttia, jolloin et voi kieltää etteikö tuo vaikuttaisi melkoiselta paisteilulta.
Tulokset puhuvat puolestaan.
Jahas, tällaista täällä. Tuo nopein nousuni tapahtui Bet24:llä, josta voitin freerollista 16 $. Tuosta päivästä 12 päivän päästä olin 2/4 $ -pöydässä. Siellä tulikin yksi isonlainen potti, 927 $. Tuo on isoin potti, jonka olen pelannut. Minulla oli bb:ssä Q4 (ei sellaisella saa pelata!) ja vihulla etupositiossa KK. Siinä meitä kolme oli mukana turnille asti, kun KK ei ollut liikoja reissaillut, etenkään ennen floppia. Turnilta sitten reissasin sen toisen päälle kaikki merkkini keskelle. Pöydässä oli sillä hetkellä Q474. Pidin sitä Q4-kättäni melkoisen vahvana. No, sieltä tuli sitten river ja sehän vihulainen sitten veteli 2-outtisellaan ohi, kun K sieltä tuli. Meinasihan se vähän vituttaa silloin. No, palasin sitten pari pykälää alemmille tasoille ja sainhan sitä tuon yhden käden häviämäni 400 $ joskus takaisinkin, tosin siihen meni jo pitempään, kun ei suuresti kiinnostanut pelata. Pokeri ei kiinnosta kuin rahantekovälineenä, niin en jaksa sitä niin paljoa pelata kuin kannattaisi. Kiinnostus itse peliä kohtaan alkoi hiipumaan mitä enemmän voitin! Hyvin kummallista on se. Silloin tällöin vielä jaksaa pelata.
Tutustu esimerkiksi Doyle Brunsonin kirjallisuuteen niin saat uutta näkökulmaa peliin.
Nyt kirja käteen ja opiskelemaan. Tai vaihtoehtoisesti voit kertoa nickisi ja pelisaittisi niin minä kiitän ja kuittaan. Sinun rahasi nimittäin. Idiot fish.
Yhdellä kädellä voi toki väärin voittaa, vaan näköjään sitten pitkällä tähtäimelläkin Jatkoajan pokerieksperttien mukaan.