Golden Ari
Jäsen
Tietäisikös kukaan, että miten se tuo PokerStarsilta rahojen kotiuttaminen onnistuu?
Itse ainakin "tilasin" chekin kotiin, -> pankkiin -> rahoiksi.
Tietäisikös kukaan, että miten se tuo PokerStarsilta rahojen kotiuttaminen onnistuu?
Tämän linkin mukaan, sijainnet sitten vissiin Itävallassa, Saksassa, Espanjassa tai Iso-Britanniassa? Toisaalta, tämän linkin mukaan maita on useampia mutta Suomi ei kuulu siihenkään joukkoon. (tällä hetkellä mahdollista vain Australiassa, Itävallassa, Kyproksella, Kanadassa, Kroatiassa, Ranskan Guayanassa, Saksassa, Gibraltarilla, Guadeloupessa, Kreikassa, Islannissa, Irlannissa, Lichtensteinissä, Luxemburgissa, Maltalla, Makedoniassa, Réunionissa, Serbiassa, Slovakiassa, Sveitsissä ja Iso-Britanniassa)Itse olen kyllä kotiuttanut rahat Pokerstarsilta aina suoraan omalle tililleni. Kestää keskimäärin 5-7 päivää.
Kai on Käyttäjänimettömällä tiedossa, että PokerStarssilta voitetuista rahoista, kuten muistakin EU:n ulkopuolisista nettipokerivoitoista on maksettava verot? Itse tosin kolmisen vuotta sitten nostin PokerStarsilta muutaman sadan dollarin voiton suoraan pankkitililleni (olin tallettanut kortillani rahaa sinne), eikä verottajaa ole vielä tähän mennessä kiinnostanut asia.Tämän linkin mukaan, sijainnet sitten vissiin Itävallassa, Saksassa, Espanjassa tai Iso-Britanniassa? Toisaalta, tämän linkin mukaan maita on useampia mutta Suomi ei kuulu siihenkään joukkoon. (tällä hetkellä mahdollista vain Australiassa, Itävallassa, Kyproksella, Kanadassa, Kroatiassa, Ranskan Guayanassa, Saksassa, Gibraltarilla, Guadeloupessa, Kreikassa, Islannissa, Irlannissa, Lichtensteinissä, Luxemburgissa, Maltalla, Makedoniassa, Réunionissa, Serbiassa, Slovakiassa, Sveitsissä ja Iso-Britanniassa)
Visaa minulla ei ole, eikä tule.
No, jos vain häviäsi kaiken, niin ei olisi tätäkään ongelmaa.
Itse tosin kolmisen vuotta sitten nostin PokerStarsilta muutaman sadan dollarin voiton suoraan pankkitililleni (olin tallettanut kortillani rahaa sinne), eikä verottajaa ole vielä tähän mennessä kiinnostanut asia.
Yleensä pelaan EU-saiteilla ja jos satun pelaamaan ei-EU-saitilla, niin nostan rahat tililleni Moneybookersin kautta (=Lontoo, veronkiertoa?).
Jos taas oikeasti haluaa saada rahat verottomana "riskittömästi", ja sitä kotiutettavaa rahaa on enemmän kuin muutama satku, niin sitten vaan hommaamaan vaikka Netellerin kautta kortti ja seinästä rahat pihalle. muutama ege siitä menee provikkaan välistä, mutta huomattavasti houkuttelevampaa kuin ruveta makselemaan veroja. Korttia vinguttamalla taitaa tosin säästyä niiltä provikoiltakin.
Sopulin listaan lisäisin vielä jonkun suuren hankinnan. Jos alat voittaa esimerkiksi niin paljon, että voit hankkia pokerituloilla auton/asunnon. Tästä verottaja on tietysti erittäin kiinnostunut.
Visaa minulla ei ole, eikä tule.
No, jos vain häviäsi kaiken, niin ei olisi tätäkään ongelmaa.
Sitä vain, että maksaako se jotakin, viekö pankki välistä, ja jos vie, paljonko? Nordean sivuilta en asiasta tolkkua saanut. En useampaa kymppiä esimerkiksi alkaisi shekkipalkkioita makselemaan, vaan pitäisi keksiä joku toinen väylä kotiuttaa dollarit euroissa.Niin mikä vika siinä shekissä oli?
Sitä vain, että maksaako se jotakin, viekö pankki välistä, ja jos vie, paljonko? Nordean sivuilta en asiasta tolkkua saanut. En useampaa kymppiä esimerkiksi alkaisi shekkipalkkioita makselemaan, vaan pitäisi keksiä joku toinen väylä kotiuttaa dollarit euroissa.
No kun muilta saiteilta näitä ilmaiseksi saan nosteltua, niin eipä kiinnosta tyhjästä maksaa 75 dollaria. Vajaa 2500 dollaria pitäisi nostella, eihän se prosentuaalisesti tuosta vaikkapa 75 dollarista mikään ylitsepääsemätön summa ole mutta kyse on periaatteesta ja toki ihan vähän rahastakin.Mitä vitun väliä vaikka menisi 50$ jos nostat sieltä vaikkapa 5000$ vai joku 75$ kotiutusko on menossa?
Olet missannut pointin täysin. Jos verottaja pyytää selvitystä että millä rahoilla olet ostanut omakotilatalon, veneen, auton ja paratiisisaaren vaikka tulosi on nolla tai vaikka kateellinen naapuri on ilmiantanut sinut. Niin miten ihmeessä mikään netteller-kortti tuossa tilanteessa auttaa tai pelastaa kuin että olisit tehnyt kotiuksen vaikka suoraan omalle luottokortille?
Pointtini oli se, että tuolla keinolla saat rahat itsellesi ilman riskiä kiinnijäämisestä.(Jos nyt pankeilla on ylipäätään tapana selvittää näitä siirtoja, en todellakaan tiedä)
Onhan tuota, nimittäin oikein hyvällä kaverillani on tili Starsilla. Sepäs kätevää, kun en tuolla saitilla ajatellut enempiä pelailla, niin näin kertaluonteisena siirtonahan se erinomaisesti onnistuisi. Kiitos vinkistä!Onko sinulla käyttäjänimetön ketään tuttua jolla on tili Starsilla? Eräs kätevä keino on, että siirrät varat playertoplayer siirtona, ja kaverisi antaa sinulle riihikuivaa.
Mikähän se pointti oli minkä missasin? En nyt tarkoittanutkaan sitä, että rahoilla voisi vapaasti rellestää, luit kai viestini loppuun? Pointtini oli se, että tuolla keinolla saat rahat itsellesi ilman riskiä kiinnijäämisestä.(Jos nyt pankeilla on ylipäätään tapana selvittää näitä siirtoja, en todellakaan tiedä)
Se mihin rahat käyttää onkin sitten toinen juttu. Voi niillä tonneilla kuitenkin ostaa jotain muutakin kuin kämppiä tai autoja.
Olin eilisen päivän ja nyt tämän yön töissä, niin jäi tämä viesti huomaamatta (20h tauko Jatkoajasta, niin jää paljosta paitsi).Järkkääs Hauptmann pelit meille tänään. Vai onko kaikki tänään juhlimassa jossain? Voisin tulla räiskäsee pari(kymmentä) biniä plo/nlhe. Ja tiuke messiin kans.
Kun ei saada näköjään näitä foorumin pelejä pystyyn, kiinostaisiko teitä osallistua sitten suljettuun freerolliin?
Hyvä ystäväni savvyjuha lupasi lahjoittaa pottiin 100usd arvosta tavaraa, ja siihen saisi osallistua kaikki jatkoajan halukkaat pokeristit.