Pokerikeskustelu

  • 894 663
  • 6 377

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Kiinnostaisiko tulla nyt pelaamaan 0,50$-0,50$ Pot Limit omahaa Ongamelle? Joitakin pokeritietolaisia on siellä jo ja pokerisivulaisia lienee tulossa. Kirjoittakaa vaikka viesti jatkoaika, niin päästän sisään. Pöydän nimi on vonhaeften´s OH ja Private-puolelta löytyy. Full -pöytä on.

Missasin tämän, mutta ensi kerralla kiinnostaa kyllä. Olen kyllä ompussa aika paisti, mutta se ei varmaan haittaa...:-)
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Missasin tämän, mutta ensi kerralla kiinnostaa kyllä. Olen kyllä ompussa aika paisti, mutta se ei varmaan haittaa...:-)
Yritetään saada ensi viikonloppuna pelit aikaan. PLO 50 lienee hyvä pelimuoto? Salainen Poliisi Pokeritiedosta ja Pokerisivuilta järjestää yleensä lauantaisin noin kello 21 ns. "Mikroperseilyjä" eli juuri PLO 50 pelejä ja yleensä 8 hengen pöydissä. Olettaisin, että nimimerkki tuomari-70 seurailee kyseisiä palstoja ja löytää sieltä tarvittavat tiedot peleistä. Oletettavasti on ok jatkoaikalaistenkin liittyä peleihin, kunhan vain löytää esim. pokeritiedon keskustelun ketjusta Salaiselle Poliisille kirjoitettavan tunnussanan. Jollei Salainen Poliisi järjestä pelejä tai hyväksy Jatkoajan nimimerkkejä sinne, niin sitten kaiketi minä järjestän ne pelit. Saattaa tosin mennä heads upiksi (josta en välitä), jollen saa sinne kutsuttua porukkaa esim. Pokeritiedon sivuilta.

Jotain pelejä tullaan toivottavasti järjestämään ja meno saattaa olla villiäkin, mm. kerran flipattiin useaan kertaan ja yhdessä flipissä oli mukana 4 pelaajaa, joista kaikilla oli vähintään maksimi-buyin, yhdellä jopa 3 biniä.

PS. Minäkin olen paisti omahassa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tietäisikös kukaan, että miten se tuo PokerStarsilta rahojen kotiuttaminen onnistuu? Itselläni ei ole mitään Netellereitä, Moneybookerseja tai muita tuossa listassa mainittuja kotiutuskeinoja, vaan pelkkä pankkitili, mikä on riittänyt minulle muilla saiteilla. Joskus maaliskuussa menin huvikseni tuota Starsin saittia vilkaisemaan, pelasin yhden freerollin, josta voitin 10 dollaria ja kokeilin huvikseni, että onnistuisiko taas kuten pari vuotta sitten, sellaisesta nousu isommille tasoille ja nyt pitäisi nelinumeroinen summa (+ sentit) sieltä kotiuttaa ja joku shekkihommako se pitää tehdä? Yli tonnin kotiutuksissa näemmä kuriiripalvelukin. Paljonkohan tuossa menee välityspalkkioita pankille (Nordea) ja aikaa koko hommaan, ei noista ohjeista ota selvää? Olen aina vähän pihalla näistä, minä vain pelailen, sama se bonuksille ja muille peliin suoranaisesti kuulumattomille asioille. Mulla pitäisi olla oma sihteeri, joka hoitaisi kaikki muut pokerihommat kuin itse pelit.

Vaikeinta oli muuten 0,01-0,02 -peleistä nousu seuraavalle tasolle! Tasosta 0,05-0,1 lähtien homma tuntui suhteellisen helpolta. Olisi varmaan pitänyt välillä ulostaa rahat ja tallettaa ne sinne heti uudelleen, niin olisi saanut kivat bonuksetkin, vaan ei jaksa tuommoisia. Joo, ilmeisesti menee liian hyvin pelit, kun on varaa olla noin tyhmä. Tuntuu, että koko ajan pelaan liian alhaisella tasolla mutta kait se on hyväkin asia omalla tavallaan.

Niiden antoniuksien ja muiden hullujen sahapäiden joukkoon en kyllä edes haaveile, sen verran kyvykkäitä ovat. Se Antoniuksen 80 000 dollarin maksu riverillä 10 4:lla jokunen viikko sitten HSP:ssa oli kyllä sitä luokkaa maksu, kun pöydässä oli KQ ja vihu oli korotellut jo ennen floppia, että kait se Patrik näkee niiden muiden kortit!
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse olen kyllä kotiuttanut rahat Pokerstarsilta aina suoraan omalle tililleni. Kestää keskimäärin 5-7 päivää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Itse olen kyllä kotiuttanut rahat Pokerstarsilta aina suoraan omalle tililleni. Kestää keskimäärin 5-7 päivää.
Tämän linkin mukaan, sijainnet sitten vissiin Itävallassa, Saksassa, Espanjassa tai Iso-Britanniassa? Toisaalta, tämän linkin mukaan maita on useampia mutta Suomi ei kuulu siihenkään joukkoon. (tällä hetkellä mahdollista vain Australiassa, Itävallassa, Kyproksella, Kanadassa, Kroatiassa, Ranskan Guayanassa, Saksassa, Gibraltarilla, Guadeloupessa, Kreikassa, Islannissa, Irlannissa, Lichtensteinissä, Luxemburgissa, Maltalla, Makedoniassa, Réunionissa, Serbiassa, Slovakiassa, Sveitsissä ja Iso-Britanniassa)

Visaa minulla ei ole, eikä tule.

No, jos vain häviäsi kaiken, niin ei olisi tätäkään ongelmaa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämän linkin mukaan, sijainnet sitten vissiin Itävallassa, Saksassa, Espanjassa tai Iso-Britanniassa? Toisaalta, tämän linkin mukaan maita on useampia mutta Suomi ei kuulu siihenkään joukkoon. (tällä hetkellä mahdollista vain Australiassa, Itävallassa, Kyproksella, Kanadassa, Kroatiassa, Ranskan Guayanassa, Saksassa, Gibraltarilla, Guadeloupessa, Kreikassa, Islannissa, Irlannissa, Lichtensteinissä, Luxemburgissa, Maltalla, Makedoniassa, Réunionissa, Serbiassa, Slovakiassa, Sveitsissä ja Iso-Britanniassa)

Visaa minulla ei ole, eikä tule.

No, jos vain häviäsi kaiken, niin ei olisi tätäkään ongelmaa.
Kai on Käyttäjänimettömällä tiedossa, että PokerStarssilta voitetuista rahoista, kuten muistakin EU:n ulkopuolisista nettipokerivoitoista on maksettava verot? Itse tosin kolmisen vuotta sitten nostin PokerStarsilta muutaman sadan dollarin voiton suoraan pankkitililleni (olin tallettanut kortillani rahaa sinne), eikä verottajaa ole vielä tähän mennessä kiinnostanut asia.

Yleensä pelaan EU-saiteilla ja jos satun pelaamaan ei-EU-saitilla, niin nostan rahat tililleni Moneybookersin kautta (=Lontoo, veronkiertoa?).
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Itse tosin kolmisen vuotta sitten nostin PokerStarsilta muutaman sadan dollarin voiton suoraan pankkitililleni (olin tallettanut kortillani rahaa sinne), eikä verottajaa ole vielä tähän mennessä kiinnostanut asia.

Yleensä pelaan EU-saiteilla ja jos satun pelaamaan ei-EU-saitilla, niin nostan rahat tililleni Moneybookersin kautta (=Lontoo, veronkiertoa?).

Ei sillä ole merkitystä mitä kautta niitä rahoja kotiuttaa. Kunhan summat ei ole niin isoja että pankki tekisi niistä ilmoituksen. Jos verottaja alkaa kaivelemaan tietoja ja rahat on tullut esim. moneybookersin kautta, niin kai ne jonkun arvioveron mätkäisee.

Jos taas oikeasti haluaa saada rahat verottomana "riskittömästi", ja sitä kotiutettavaa rahaa on enemmän kuin muutama satku, niin sitten vaan hommaamaan vaikka Netellerin kautta kortti ja seinästä rahat pihalle. muutama ege siitä menee provikkaan välistä, mutta huomattavasti houkuttelevampaa kuin ruveta makselemaan veroja. Korttia vinguttamalla taitaa tosin säästyä niiltä provikoiltakin.

Ei tosin kannata mennä kämppiä ja autoja käteisellä ostelemaan, ellei halua sitä verokarhua jäljille.
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
No juu, tuolla Moneybookersin kautta siirrolla ei ole mitään virkaa verottajan hämäämisen kannalta, eli eivät ne rahat itsestään sinne moneybookersiin ilmesty. Käytännössä verottaja on kiinnostunut pokerivoitoistasi, jos...

- omaisuutesi alkaa karttumaan ilman näkyvää tulonlähdettä
- tilillesi pamahtaa niin suuria summia kerralla, että pankki ilmottaa asiasta eteenpäin
- ilmoitat itse verottajalle.

edit: Laskin kyllä asunnon hankkimisen ym. omaisuuden karttumiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Sopulin listaan lisäisin vielä jonkun suuren hankinnan. Jos alat voittaa esimerkiksi niin paljon, että voit hankkia pokerituloilla auton/asunnon. Tästä verottaja on tietysti erittäin kiinnostunut.
 

Morgoth

Jäsen
Jos taas oikeasti haluaa saada rahat verottomana "riskittömästi", ja sitä kotiutettavaa rahaa on enemmän kuin muutama satku, niin sitten vaan hommaamaan vaikka Netellerin kautta kortti ja seinästä rahat pihalle. muutama ege siitä menee provikkaan välistä, mutta huomattavasti houkuttelevampaa kuin ruveta makselemaan veroja. Korttia vinguttamalla taitaa tosin säästyä niiltä provikoiltakin.

Olet missannut pointin täysin. Jos verottaja pyytää selvitystä että millä rahoilla olet ostanut omakotilatalon, veneen, auton ja paratiisisaaren vaikka tulosi on nolla tai vaikka kateellinen naapuri on ilmiantanut sinut. Niin miten ihmeessä mikään netteller-kortti tuossa tilanteessa auttaa tai pelastaa kuin että olisit tehnyt kotiuksen vaikka suoraan omalle luottokortille?

Käsittääkseni pankit ilmoittavat rahoitustarkastukselle, jos tilille tulee kerralla kymmeniätuhansia, mutta silloinkin lähinnä tutkitaan onko kyse rahanpesusta.

Ainakin pokerifoorumeilla merkittävästi voittavat pelaajat tuntuvat tekevän ilmoituksia verottajille. Mikä onkin varmaan fiksua. Kukaan tuskin on, edes verottaja, kovin kiinnostunut jonkun pelaajan muutaman satasen voitoista.
 
Viimeksi muokattu:

Morgoth

Jäsen
Sopulin listaan lisäisin vielä jonkun suuren hankinnan. Jos alat voittaa esimerkiksi niin paljon, että voit hankkia pokerituloilla auton/asunnon. Tästä verottaja on tietysti erittäin kiinnostunut.

+kateelliset naapurit/kaverit, jotka ilmiantavat tai voitat jonkun ison turnauksen ja nimesi lukee lehdessä voittosumman kanssa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko Käyttäjänimettömän pakko siirtää kaikki yhdellä kertaa? Nelinumeroinen luku tosin voi olla mitä tahansa väliltä 1000-9999, mutta sanotaan että alle 1000 euron siirtoja tuskin kyselee kukaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Niin mikä vika siinä shekissä oli?
Sitä vain, että maksaako se jotakin, viekö pankki välistä, ja jos vie, paljonko? Nordean sivuilta en asiasta tolkkua saanut. En useampaa kymppiä esimerkiksi alkaisi shekkipalkkioita makselemaan, vaan pitäisi keksiä joku toinen väylä kotiuttaa dollarit euroissa.
 

Morgoth

Jäsen
Sitä vain, että maksaako se jotakin, viekö pankki välistä, ja jos vie, paljonko? Nordean sivuilta en asiasta tolkkua saanut. En useampaa kymppiä esimerkiksi alkaisi shekkipalkkioita makselemaan, vaan pitäisi keksiä joku toinen väylä kotiuttaa dollarit euroissa.

Mitä vitun väliä vaikka menisi 50$ jos nostat sieltä vaikkapa 5000$ vai joku 75$ kotiutusko on menossa? On se elämä vaikeaa, jos tuotakin pitää jauhaa monta sivua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mitä vitun väliä vaikka menisi 50$ jos nostat sieltä vaikkapa 5000$ vai joku 75$ kotiutusko on menossa?
No kun muilta saiteilta näitä ilmaiseksi saan nosteltua, niin eipä kiinnosta tyhjästä maksaa 75 dollaria. Vajaa 2500 dollaria pitäisi nostella, eihän se prosentuaalisesti tuosta vaikkapa 75 dollarista mikään ylitsepääsemätön summa ole mutta kyse on periaatteesta ja toki ihan vähän rahastakin.

Ja tietääkseni en ole montaa sivua tästä jauhanut, pariin kysymykseen olen vastannut ja pahoitteluni siitä.
 

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Unohtakaa se verohommeli. Ko. käyttäjän EI tarvitse maksaa veroja muutaman kilon kotiutuksesta jos ei halua. Älä huutele ei-eta voitoistasi kenellekään niin sinulla ei ole mitään riskiä. Verottajalla ei ole mitään keinoja saada tietoa yksittäisten ihmisten varojen siirroista.

Tzekki on muuten ok, mutta kustannukset ovat aika kohtuuttomat.

Onko sinulla käyttäjänimetön ketään tuttua jolla on tili Starsilla? Eräs kätevä keino on, että siirrät varat playertoplayer siirtona, ja kaverisi antaa sinulle riihikuivaa.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Olet missannut pointin täysin. Jos verottaja pyytää selvitystä että millä rahoilla olet ostanut omakotilatalon, veneen, auton ja paratiisisaaren vaikka tulosi on nolla tai vaikka kateellinen naapuri on ilmiantanut sinut. Niin miten ihmeessä mikään netteller-kortti tuossa tilanteessa auttaa tai pelastaa kuin että olisit tehnyt kotiuksen vaikka suoraan omalle luottokortille?

Mikähän se pointti oli minkä missasin? En nyt tarkoittanutkaan sitä, että rahoilla voisi vapaasti rellestää, luit kai viestini loppuun? Pointtini oli se, että tuolla keinolla saat rahat itsellesi ilman riskiä kiinnijäämisestä.(Jos nyt pankeilla on ylipäätään tapana selvittää näitä siirtoja, en todellakaan tiedä) Se mihin rahat käyttää onkin sitten toinen juttu. Voi niillä tonneilla kuitenkin ostaa jotain muutakin kuin kämppiä tai autoja.

Toki fiksuinta on ilmoittaa verottajalle tai pelata varovapailla saiteilla.
 
Viimeksi muokattu:

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Pointtini oli se, että tuolla keinolla saat rahat itsellesi ilman riskiä kiinnijäämisestä.(Jos nyt pankeilla on ylipäätään tapana selvittää näitä siirtoja, en todellakaan tiedä)


Pankit eivät ilmoita verottajalle vaikka sinne tulisi miljaardi pätäkkää. Korkeintaan rahoitustarkastukselle, mutta se vaatii iiiiiiisoooooon summan ja ei liity veroihin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onko sinulla käyttäjänimetön ketään tuttua jolla on tili Starsilla? Eräs kätevä keino on, että siirrät varat playertoplayer siirtona, ja kaverisi antaa sinulle riihikuivaa.
Onhan tuota, nimittäin oikein hyvällä kaverillani on tili Starsilla. Sepäs kätevää, kun en tuolla saitilla ajatellut enempiä pelailla, niin näin kertaluonteisena siirtonahan se erinomaisesti onnistuisi. Kiitos vinkistä!

Tosiaan ihan vain kokeena pelasin ja pidin tuon saitin semmoisena saittina, että kun ei oikein huvittanut pelata ja olin väsynyt mutta luppoaikaa kuitenkin oli (lue: olin krapulassa) vaikkapa pokeria pelata, niin tuota saittia käytin peleihin ja sitten vähän vahingossa hiljalleen kertyi sinne tuommoinen summa. Nooh, tuolla summalla saa tulevaisuudessa monet hyvät uudet kännit, häh häh!
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelejä?

Järkkääs Hauptmann pelit meille tänään. Vai onko kaikki tänään juhlimassa jossain? Voisin tulla räiskäsee pari(kymmentä) biniä plo/nlhe. Ja tiuke messiin kans.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös