Pokerikeskustelu

  • 896 776
  • 6 377

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Puhutte varmaan teksusta Starsin kohdalla? PLO:ssa ainakin ihan helvetin vaikea clearata bonus säädetyssä ajassa. Ai niin, mutta olenkin paisti ompussa.

Millä tasolla koitit/koitat vetää bonaria? Itellä on se kokemus fulli-ompuista (hi ja hi-lo) Starsilta, että PLO 10 ja PLO8 5-tasoille saakka peli on kuin lupa painaa rahaa. Toki saatoin olla heaterissa, koska siirsin massit takaisin OnGamelle teksua varten kohtuu lyhyen peliputken jälkeen.

Omat pelikokemukset ovat lähinnä OnGamelta ja PokerStarsilta, ja kyllähän Starsilla on vastaavat limiitit tiukempia, mutta se johtunee kait lähinnä siitä, että OnGamella on 10c alin blindi ja Starsilla löytyy sen alta vielä 2c ja 5c
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Millä tasolla koitit/koitat vetää bonaria? Itellä on se kokemus fulli-ompuista (hi ja hi-lo) Starsilta, että PLO 10 ja PLO8 5-tasoille saakka peli on kuin lupa painaa rahaa. Toki saatoin olla heaterissa, koska siirsin massit takaisin OnGamelle teksua varten kohtuu lyhyen peliputken jälkeen.

Omat pelikokemukset ovat lähinnä OnGamelta ja PokerStarsilta, ja kyllähän Starsilla on vastaavat limiitit tiukempia, mutta se johtunee kait lähinnä siitä, että OnGamella on 10c alin blindi ja Starsilla löytyy sen alta vielä 2c ja 5c
Microlla, PLO3-PLO5. Itse asiassa heitin kiukuspäissäni satasen Starsille, kun OnGame jumitti pahanpäiväisesti tässä joskus talvella. Muuten en olisi edes tiliä avannut, koska pelaan aika satunnaisesti, eikä ole mihinkään bonushuoraukseen edes aikaa. Eli bonusta en edes ensisijaisesti lähtenyt clearaamaan, vaan ihan vaan pelailemaan.

Mulla toi menee ihan toisinpäin. Starsilla ei saanut kuin verenpainetta, OnGamella tekee pienehköä, mutta tasaista tiliä. Ehkä tuohon tosin vaikuttaa se, että OnGamella tulee pelattua lähinnä perjantai-iltaisin, kun Starsille saattoi mennä töiden jälkeen huitomaan muutaman jaon koiran heräämistä odotellessa.
 

Morgoth

Jäsen
Toki tämä tietenkään ole enää semmoinen sampo kuin aiemmin, mutta pelit on vielä biittavissa ihan abc-pelillä.

Sen takia onkin tärkeää yrittää etsiä ne kalat sieltä jostakin kuin vääntää jonkun pöydällisen 2+2/cardrunners&deucescracked/pokertracker aktiivien kanssa väkisin NL10aa. Onhan tuo taso täynä huonoja pelaajia, mutta ei ne nyt enää niin paskoja ole täynä kuin ennen. Olkootkin että itsekin on varmaan aika paska. Eihän tarvi lukea kun pokeriforuumeja niin nehän alkaa olemaan jo aika täynä nuokin tasot tosissaan ottavaa jengiä ja suurin osa on lukenut perusopukset pokerista jne.

Voittaahan tuolla, mutta kyllä se enemmän työstä käy nykyään kuin vähän aikaan sitten.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Voittaahan tuolla, mutta kyllä se enemmän työstä käy nykyään kuin vähän aikaan sitten.

Kai se nyt olisikin ollut kaikkien talous- ja käytösteorioiden vastaista jos nettipokerista olisi voinut pitkään kääntää rahaa ilmaiseksi.
 

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Se Pokersavvyn sponssaama 100usd frolli pelataan 28.6. Tällä hetkellä ilmoittautuneita 5, mutta onneksi aikaa vielä n. 1kk. Ilmoittautuminen tulee tehdä savvyjuhalle osoitteeseen juha@pokersavvy.com. Ilmoittautumisen jälkeen kaikille tulee kuittaus ja myöhemmin Juha ilmoittaa osallistuneille mitä hää löysi palkinnoksi.

PokerStarsin 50usd bonarista kun puhuttiin, niin pakko "mainostaa" Pokersavvy.fi sivustoa. Nimittäin kun savvyn kautta tekee tilin Starsille niin saa sen 50 taalan lisäksi 90 taalan edestä savvypisteitä. Ja nämä tulee tismalleen yhtä aikaa ja eivät vähennä toisiaan. Tuon 90 voi nostaa moneybookersin kautta rahaksi savvylta.

Starsin pelit ovat kieltämättä aika kivikkoisia, mutta toisaalta uran alkuvaiheessa voi olla ihan hyväkiin, ettei raha tule liian helpolla. Tietenkin pöydän valinta on erittäin tärkeä, ja jos käytössä on apuohjelmaa niin vihujen statseja hyödyntämällä tekee huomattavasti parempaa tulosta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Colorado, Bayern München ja MYPA
Eli muutama vuosi tullut pelattua pokerihuone sivustolla ja nyt kysyisinkin arvon palsta veljet, että onko tämä se paras paikka pelata? Vai kannattaisiko kokeilla jotain muuta. Pokerihuoneella ainakin pokerin lisäksi on melko kattavat veikkaus palvelut ja hyvän oloiset kertoimet järjestään, mutta nyt olen pelkästään pokerin asialla eli mitä mieltä olette!?
 

Janezky84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Argentiina, AC Milan, RiKi
Eli muutama vuosi tullut pelattua pokerihuone sivustolla ja nyt kysyisinkin arvon palsta veljet, että onko tämä se paras paikka pelata? Vai kannattaisiko kokeilla jotain muuta. Pokerihuoneella ainakin pokerin lisäksi on melko kattavat veikkaus palvelut ja hyvän oloiset kertoimet järjestään, mutta nyt olen pelkästään pokerin asialla eli mitä mieltä olette!?

Itse en ole hirveästi eri pokerimestoja käyttänyt, lähinnä PAFia, mutta tämä sivusto tarjoaa listaa ja arvosteluja internetin eri pokerisivustoista, joten kannattaa tutustua. Moneltakin sivustolta löytyy valikoimaa kaikista mahdollisista (tai ainakin suosituimmista) pokeripeleistä, juttua siitä millaiset bonukset eri sivustoilla on, yms.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen pelannut pokeria melkein parisen vuotta PAF:lla ja pokerihuoneen freerolleissa ja isoin turnausvoitto jotain 100 euron luokkaa pafilla. Mutta aika pienissä pöydissä ja turnauksissa tullut pyörittyä.

Kysynkin että mihin pokeripaikkaan ja mitä boonusta kannattaisi lähtee pelaan jos budjetti on vain noin 50 euron luokkaa ja melko aloittelija viellä on pokerissa?
Pokersavvy paikkana juurikin houkuttelee sen takia että pisteillä pystyisi ostaan vaikka jonkun pelikoneen tai muuttaan ne käteiseksi. Kesälomakin menossa joten pitäisi ehtiä pelaan tarpeeksi käsiä jos tiukka aikataulu boonuksen keräämisessä..

absolute pokerin boonus ainakin tuntuu aika helpolta eli Talleta vähintään $50 ja pelaa 300 raked kättä , niin saa pokerisavyn boonuksen läpi, paikan oma boonus taas on 100% up to $750.

pokerstars taas kiinostaa sen takia kun budjetti on 50 euroa ja boonuksen maksimihan tuolla on juurikin tuo 50 dollaria joten kannattaisiko mielummin boonus käyttää ehkä tuolla? lisäksi pääsisi mukaan tuohon jatkoajan freerolliin..

Eli saisiko täältä apua mihin n. 50 euroa kannattaa pistää tai löytyisikö hyviä oppaita aloittelijoille mihin aluksi kannattaisi rahansa pistää( toki järkevintä kai olisi ettei mihinkään mutta jos on jo koukussa )

partypokerin 50 dollarin boonus joskus tullut käytettyä kun liittyi tuohon sivustoon ja pokerstrategyn 50 dollaria tullut käytettyä titanpokeriin..
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Starsilla on paisteja microissa < 5/10. Ainakin limitin puolella. NL:stä ei ole juurikaan pelihistoriaa eikä pelikassa riitä med stakes (10/20-30/60) peleihin muuten kuin kännissä.

Starsin löysimmät pelit löytyvät Omaha hi/losta, badugista ja NL 27tripledrawsta. Myös stud-peleissä löytyy pehmeyttä. Toki vaatimuksena näissä on se että itse osaa näitä pelata
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pokersavvyn bonuksista ainakin kaikki Ongamen bonukset ovat mielestäni hyviä. Tällä hetkellä tosin olisi vain Betsafe ja Hollywood Poker tarjolla (BWin on myös tarjolla, mutta sillä on aika sekava bonussysteemi ja omat "bínside market" -pisteet"). Betsafen päätili on euroissa, joten sinne rahaa siirtäessä ei mene kustannuksia valuutan vaihdoissa ja Betsafe on EU-alueella toimiva yritys, joten verojakaan ei joudu maksamaan. Käsittääkseni Ongamella ollaan ainakin osittain palailemassa 8 pistettä/1$ -bonuksiin, jotka tarkoittavat sitä, että turnauksia pelaamalla saa reilut 60% maksamastaan rakesta takaisin. Täyttä rinkiä pelatessa se on samaa luokkaa, mutta shorttia ja heads upia pelatessa huonompi. Sitten Pokersavvysta saisi 1000 Savvy-pistettä päälle, kun on suorittanut bonuksen. Sen voi esimerkiksi nostaa 45$-erissä (450 Savvy pistettä/per erä) Moneybookersiin. Ongamella on kalalammen maine, mutta en sitten tiedä, että onko se vain legendaa. Valikoimalla pöydät oikein, saattaa toisin vielä päästä kaloihin ja paisteihin käsiksi.

edit. Ja PAF:han on Ongamella, ainakin PAF:n "Spade Network". PAF:n "Diamond Network" on Bossilla.
 
Viimeksi muokattu:

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Eli muutama vuosi tullut pelattua pokerihuone sivustolla ja nyt kysyisinkin arvon palsta veljet, että onko tämä se paras paikka pelata? Vai kannattaisiko kokeilla jotain muuta. Pokerihuoneella ainakin pokerin lisäksi on melko kattavat veikkaus palvelut ja hyvän oloiset kertoimet järjestään, mutta nyt olen pelkästään pokerin asialla eli mitä mieltä olette!?


Liittymällä Pokerheavenille Pokersavvyn kautta saa kesän ajan sieltä n. 50% rakebackin. Pokerimestareilla lukee savvyjuhan tarinaa aiheesta.

Pokersavvyn kautta saa siis tuon 70usd:n extrabonuksen mitä ei muualta liikene.
 

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Se Pokersavvyn sponssaama 100usd frolli pelataan 28.6. Tällä hetkellä ilmoittautuneita 5, mutta onneksi aikaa vielä n. 1kk. Ilmoittautuminen tulee tehdä savvyjuhalle osoitteeseen juha@pokersavvy.com. Ilmoittautumisen jälkeen kaikille tulee kuittaus ja myöhemmin Juha ilmoittaa osallistuneille mitä hää löysi palkinnoksi.

PokerStarsin 50usd bonarista kun puhuttiin, niin pakko "mainostaa" Pokersavvy.fi sivustoa. Nimittäin kun savvyn kautta tekee tilin Starsille niin saa sen 50 taalan lisäksi 90 taalan edestä savvypisteitä. Ja nämä tulee tismalleen yhtä aikaa ja eivät vähennä toisiaan. Tuon 90 voi nostaa moneybookersin kautta rahaksi savvylta.

Pokersavvyn freerolliin on jo 8 ilmoittautunutta. Joten jo nyt voi varmasti sanoa että turnaus pelataan. Turnaus alkaa 28.6 klo1900 suomen aikaa PokerStarsilla ja vähintään 100usd arvoiset palkinnot ilmoitetaan ilmoittautuneille emailla.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pokersavvyn freerolliin on jo 8 ilmoittautunutta. Joten jo nyt voi varmasti sanoa että turnaus pelataan. Turnaus alkaa 28.6 klo1900 suomen aikaa PokerStarsilla ja vähintään 100usd arvoiset palkinnot ilmoitetaan ilmoittautuneille emailla.

Ketäs nyt on mukana? Vois alkaa "scouttaamaan" vastustajia kun ilmoittelette ketkä osallistuu.. =) Itse tosiaan aamulla ilmoittauduin ja taidan olla se kahdeksas. Tuloksissa en halua olla tuo enää.. ;-)



En tiedä että mihin pitäisi tuntemuksiaan vuotaa, mut viime yönä vähän (pienillä panoksilla, mutta kuitenkin) pokeria tuli pelattua. Ja jos joku puhuu että ei pokerijumalat ole katsoneet hyvällä, niin viime yönä tuli sitten rumaa palautetta sieltä suunnalta.

Pari kertaa kaveri veti niin rumasti ohi että teki mieli "ulkoiluttaa" vähän telkkaria, tietsikkaa, pleikkaria ja sekä muuta irtaimistoa! Siihen ei klassinen "sorry" -chat kommentti paljoa naurattanut. Tässä pari esimerkkiä.

Tapaus 1: Turnaus 5$+0,5$, 7500$ GP SPEED REBUY. Blindit 100-200. Kortti ei koko iltana ollut käynyt. Olin keskipositiossa, näpissä AA. UTG+1 maksaa 200. Itse 600 reissu. 3 pelaajaa (Button ja Blindit maksaa) kaikki sen 600! UTG+1 maksaa mukaan. Floppiin 2,7,9. UTG+1 check, ite All-in. Seuraavat kippaa. UTG +1 maksaa. Mulla muutama merkki vähemmän kuin kaverilla. UTG+1 kääntää K7o. Turn jätkä ja riveristä K.... Laulukuoro here I come! Näin asian niin että tänään EI tarvi re-buyta.

Tapaus 2: Sittari turbo Double Up 5$ (kuusi pelaajaa). 4 mukana, joten yksi ulos ja rahat pois. Blindit 200-400. Olin buttonilla, kädessä 99. Käsi jonka olen todennut että sillä EI voi voittaa ikinä mitään. Edestä yksi maksu, ite reissu 800. Blindit kippi ja edestä maksu. Floppi J,J,9. Silmät renkaina tuijotin ruutua; siinä se meni sekin myytti kerralla rikki, ettei 99 -kädellä ei mitää voi voittaa. Edestä check ja ite 400 reissu. Kaveri (chip lead) lyö siis check-raise all-in. Noh, minä poika maksan all-in ja kaveri kääntää Q,J. Turnilta Q ja loppu onkin hyvin tuttua..... [tähän edellisen kappaleen viimeiset sanat] + että myytti elää ja voi hyvin.

Varmaan alettava systemaattisesti kippaamaan 99 -kädet paikasta kuin paikasta.. ;D

Onko muilla tullut vastaan pelattavia käsiä, joilla voittaminen on yksinkertaisesti mahdotonta?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ketäs nyt on mukana? Vois alkaa "scouttaamaan" vastustajia kun ilmoittelette ketkä osallistuu.. =) Itse tosiaan aamulla ilmoittauduin ja taidan olla se kahdeksas. Tuloksissa en halua olla tuo enää.. ;-)

<klips>

Tapaus 1: Turnaus 5$+0,5$, 7500$ GP SPEED REBUY. Blindit 100-200. Kortti ei koko iltana ollut käynyt. Olin keskipositiossa, näpissä AA. UTG+1 maksaa 200. Itse 600 reissu. 3 pelaajaa (Button ja Blindit maksaa) kaikki sen 600! UTG+1 maksaa mukaan. Floppiin 2,7,9. UTG+1 check, ite All-in. Seuraavat kippaa. UTG +1 maksaa. Mulla muutama merkki vähemmän kuin kaverilla. UTG+1 kääntää K7o. Turn jätkä ja riveristä K.... Laulukuoro here I come! Näin asian niin että tänään EI tarvi re-buyta.
Ei taida muuttokiireiltään ehtiä turnaukseen.

Mutta käsitinkö oikein? Potissa 500 yhden limppaajan jälkeen, ja päätät räjäyttää pankin 3x big blindin panostuksella? Vai peräti 4x, kun ei ihan täysin avautunut tuo panostuksesi suuruus, stäkeistä puhumattakaan? Ja sitten saat kasan maksuja minibetsistä seuraavalle ja se on jotenkin vihujen vika? Laita nyt hyvä mies ensi kerralla kunnolla päälle. Vaikka hyväksi todettu 4x big blind + 1 big blind jokaista limppaajaa kohti, tässä tapauksessa siis vaikka tonni. Ainahan noita ohivetoja tulee, jos saat yhdenkin maksun, mutta kyllä se vaaka sinua kohti kallistuu vääjäämättä, kun lakkaat leikkimästä.
 

Janezky84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Argentiina, AC Milan, RiKi
Onko muilla tullut vastaan pelattavia käsiä, joilla voittaminen on yksinkertaisesti mahdotonta?

Kyllä vain. Tiistaisin tulee käytyä pelaamassa livepokeria eräässä baarissa Tampereella ja nyt on kaksi kertaa peräkkäin käynyt täsmälleen samalla tavalla ja täsmälleen samaa kaveria vastaan.

Molemmilla kerroilla itselle preflopissa 7-9, jolla olen limpannut mukaan pottiin. Sitten floppi, täsmälleen identtinen molemmilla kerroilla: 7-9-Q. Molemmilla kerroilla olen ollut hyvässä positiossa verrattuna mut voittaneeseen kaveriin. Kyseinen kaveri lyö suhteellisen kokoisen reissun, kädessään 8-J (siis suoran väliinvedolla lyönti huonosta positiosta, sinällään jo käsittämätöntä). Molemmilla kerroilla olen mennyt all-in kahdella parillani ja kaveri on vetänyt neljäouttisellaan ohi, eli 10 tullut turnilla. Rupesi vituttamaan jo sen verran että en varmaan pelaa noita kortteja (7-9) enää koskaan.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Molemmilla kerroilla itselle preflopissa 7-9, jolla olen limpannut mukaan pottiin. Sitten floppi, täsmälleen identtinen molemmilla kerroilla: 7-9-Q. Molemmilla kerroilla olen ollut hyvässä positiossa verrattuna mut voittaneeseen kaveriin. Kyseinen kaveri lyö suhteellisen kokoisen reissun, kädessään 8-J (siis suoran väliinvedolla lyönti huonosta positiosta, sinällään jo käsittämätöntä). Molemmilla kerroilla olen mennyt all-in kahdella parillani ja kaveri on vetänyt neljäouttisellaan ohi, eli 10 tullut turnilla. Rupesi vituttamaan jo sen verran että en varmaan pelaa noita kortteja (7-9) enää koskaan.


älä ny hyvä mies limppaile tollasia käsiä. Reissua mielummin. seiska-ysi on hyvä käsi kun sen pelaa oikein.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Kun saat naulat käteen, et halua niille kovinkaan montaa maksajaa. Hyvällä todennäköisyydellä joku menee ohi jos mukana on esim 4 muuta pelaajaa.

Toinen asia on että älä ikinä limppaa pottiin. Ainakaan hyvästä positiosta. Lyö aina limppareita kylkeen mutta muista että pf raisen jälkeenkin voit vielä foldata. Tosin pienellä marginaalilla, jos olet hyvässä positiossa ja edellä vasta yksi limppaaja. Tällöin esim. pieniin suoriin mahdollisuuden antavat suittarit ovat mahdollisia limppauskäsiä. Mielestäni (usea muu on varmasti samaa mieltä) 79 limppaus on karmea peli. Jos nämä ovat vielä offsuit niin...

Itselläni ei ole niinkään mitään tiettyä kättä jolla tuntuu aina tulevan käkättimeen, mutta vastustajan 3 outtiset tuntuvat osuvan aina minua vastaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Toinen asia on että älä ikinä limppaa pottiin. Ainakaan hyvästä positiosta.

Perusteletko 97s raisen buttonilta turnauksessa, kun edellä on kaksi (tai jopa useampia) limppaajaa ja suurimmat efektiiviset stäkit 25BB. Varsinkin, jos fold equityä ei ole vihujen perusteella kummoinen, niin reissuttamalla tapat implarit tuolta hanskalta kokonaan. Lisäksi avaat uudestaan betsauksen, eli esim. EP:ltä limpannut kaveri voi painaa kylkeen esim. AK:lla tai isolla parilla. Maksu on tuossa hyvä peli, jos blindeillä ei ole vihuja, jotka tykkäävät varastaa kuolleen rahan tuossa tilanteessa.

Muistakaa nyt toki, että kyseessä oli turnaus, eikä 100BB:n stäkeillä pelattava shortti rahapöytä. Maailman parhaat turnauspelaajat limppailevat perässä.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Todellakin tuo melko suuri yksityiskohta jäi itseltäni huomioimatta. Aikaisemmalla vastauksellani perustelen todellakin rinkipeleissä hyväksi toteamani taktiikan. Turnauspeleissä olen jäänyt melko vähälle kokemukselle verrattuna käteiseen, joten kannattaa jättää mainitsemani asiat vähälle huomiolle. Tosin oikeanlaista vihua vastaan tuo toimii myös turneessa.
 

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Ketäs nyt on mukana? Vois alkaa "scouttaamaan" vastustajia kun ilmoittelette ketkä osallistuu.. =) Itse tosiaan aamulla ilmoittauduin ja taidan olla se kahdeksas. Tuloksissa en halua olla tuo enää.. ;-)

En taida uskaltaa kertoa, sillä joku voi suuttua. Sovitaan että osallistuneet saavat itse ilmoittautua tänne mikäli haluaa.

Sinä taisit olla kahdeksas juu. Ennustan tähän turnaukseen tulevat alle 20 pelaajaa. Mutta katsotaas ny.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En taida uskaltaa kertoa, sillä joku voi suuttua. Sovitaan että osallistuneet saavat itse ilmoittautua tänne mikäli haluaa.

Sinä taisit olla kahdeksas juu. Ennustan tähän turnaukseen tulevat alle 20 pelaajaa. Mutta katsotaas ny.

Niin, sitä itseasiassa tarkoitin, että jokainen voisi itse ilmoittautua. En siis sitä että turnauksen "direktoraatin" tulisi pelaajat ilmoittaa..

Eiköhän siitä ihan hyvät pelit saa aikaan..
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En oikein ymmärrä tuota, että sanotaan: "Aina hyvästä positiosta korotusta vain ja limppareita kylkeen". Sen kun tekee koko ajan ja kaikki sen tietävät, ainakin jos vähänkään osaavat pelata, että se on siinä kohtaa vain positiokorotus. Itse tuollaisessa tilanteessa limppaan lähes aina, jos näen, että siellä on joku on jälkeeni aina hyvässä positiossa korottamassa, jotta sitten korotan päälle, jopa aivan roskallakin, saati sitten paremmalla. Kyllähän se positiokorotus isoja affenia vastaan toimii mutta meitä ;) pokerin todellisia pelimiehiä vastaan se on jo niin kulunutta ja läpinäkyvää.

Älkää te 79:stä muistelko, muistuu mieleeni se elämäni suurin pokerikämmi sillä kouralla, jonka vuoksi en lähtenyt Tallinnaan Suomi-Ruotsi -maaotteluun...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En oikein ymmärrä tuota, että sanotaan: "Aina hyvästä positiosta korotusta vain ja limppareita kylkeen". Sen kun tekee koko ajan ja kaikki sen tietävät, ainakin jos vähänkään osaavat pelata, että se on siinä kohtaa vain positiokorotus. Itse tuollaisessa tilanteessa limppaan lähes aina, jos näen, että siellä on joku on jälkeeni aina hyvässä positiossa korottamassa, jotta sitten korotan päälle, jopa aivan roskallakin, saati sitten paremmalla. Kyllähän se positiokorotus isoja affenia vastaan toimii mutta meitä ;) pokerin todellisia pelimiehiä vastaan se on jo niin kulunutta ja läpinäkyvää.
Kyllähän peliä pitää mixailla sopivasti. Mitäs teet sitten, kun kahdeksan positiokorotuksen jälkeen saatkin naulat samassa tilanteessa? Slouwaat? Limppaamalla säännöllisesti et saakaan actionia, kun saat lopulta ne monsterit. Minusta on pitkän päälle fiksumpaa pitää vihut varpaillaan lyömällä jopa positiosta. Peli ei ole pelkkää pre-flopia.

"Se tietää, että mä tiedän, että se tietää mun tietävän..."
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Itselläni ei ole niinkään mitään tiettyä kättä jolla tuntuu aina tulevan käkättimeen, mutta vastustajan 3 outtiset tuntuvat osuvan aina minua vastaan.

Minulla on fiilis että JJ on sellainen käsi jolla häviää enemmän kuin voittaa. Ja sitä käsien pelaustapaa kannattaa tosiaan sekoitella ettet olisi niin helposti luettava/ansoitettava. Pääsääntöisesti limppaajia kuitenkin kannattaa vähän ruoskia.

Ja kuten Leon jo kirjoitti niin noissa Paha_Kurki -nimimerkin esille ottamissa tapauksissa ne kerrotut korotukset tuntuu jokseenkin veren kaivamiselta omasta nenästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös