Tuli pelattua Pokerstarsilla 915 hengen sit & go max 6 pelaajaa/pöytä turnaus ja kortti osu ihan kivasti, eli voitin koko paskan ja pelitilille nyt kertyi ensimmäistä kertaa sen verran dollareita, että ajattelin osan niistä kotiuttaa, ettei tule kännipäissään pelattua isojen poikien pöydissä. Kysymys kuuluu, että miten käytännössä toimii palautus Visan kautta, eli miten ne rahat sieltä saa käyttöön? Neteller ei jostain syystä toimi ainakaan rahaa pokerstarsille laittaessa ja shekin tilaaminen tuntuu hölmöltä.
Ei kyllä voi sanoa muuta, kun että huhhuh. Kello yli kolme ja ei nukuta yhtään, kun tuli pieniä adrenaalipiikkejä pelin lopussa. Aivan käsittämättömiä käsiä loppua kohden, vaikka monessa kohtaa peliä näytti, että nyt ei osu mikään. Loppujen lopuksi ilman suurempia riskin ottoja voitin, vaikka esim. yhtään AA:ta ei osunut koko pelissä itselleni. Sitä vastoin aika monta AA:ta tuli pistettyä laulukuoroon, kun ahneet päästivät flopin halvalla katsomaan. Lopussa pelattiin, kuitenkin satasista per sijoitus ja tilanteessa, jossa oli 4 pelaajaa jäljellä sain käteeni 55 ja flopista 859 turnilla A ja silloin rupesi nappulaa menemään keskelle riverillä 9 ja kolme pelaajaa all inissä, eli kahdella muulla oli se Ässä ja mulla täyskäsi. Aika mahtava tunne sillä hetkellä. Heads Upissa mulla oli aivan ylivoimainen johto, kun olin mm. sillä hetkellä toisena olleen kaverin pistäny pihalle: Kaksi herttaa käteen ja flopista kaksi lisää ja kaveri vetää all in jätkäparilla, joka oli korkein käsi, mutta tulihan se kolmas hertta turnilla.
No tuollainen voitto ei varmaan ihan heti uusiudu, mutta noissa voi pienellä rahalla päästä ihan mukaville tileille. Pari olutta ja hyvää musaa samalla, kun pelaa.