Mitä ihmettä tässä oikein yritetään sanoa?
Tärkeintä on se, että ymmärrät Roomien voittaneen.
Mitä ihmettä tässä oikein yritetään sanoa?
Haha, mul oli 2outtiset preflop ja KJ spaadero, reissasin 10BB ja flopista tuli kolme pataa, no siitä sit reis ja rereis heti kunnolla 10BB, turn ja river ei antanu lisää patoja joten meitsi sai kunnon potin about 100BB vaikka 4outtiises näytti, et vihul on naulat ja toisella KK.
En kylla ymmarra miten ko. kirjoittaja mainitsee omaavansa kaksouttisen preflopilla.
Varmasti kannattaa esille tämä asia ottaa, eli Patrik Antonius on WSOP:n finaalipöydässä juuri nyt tavoittelemassa ensimmäistä WSOP-ranneketta Suomeen.
Pystyykö tätä kyseistä finaalia kattomaan jostakin, tahi onko edes jotain liveseurantaa jossain?
"Patrik Antonius, the feared Black Lotus of poker, doubles up in chips to about 830,000."6 äijää jälellä ja Patrik on shortstack. Tarttis tuplata nopeesti että pääsis takasi peliin mukaan.
Suomennus V-Manille :)
"Kavi hullu munkki pelatessani kaden KJs (pata). Mulle siis tuollainen kasi pf, jolla reissasin 10 kertaa big blind. Jotkut hullut fisut hidasteli pf-monstereillaan (AA ja KK) ja paasti mut nakemaan flopin. Floppiin kolme pataa ja minulle second nutsit. Flopilla fisut sitten alyavat korotella ja three-way allin saatiin siita aikaseksi. Turni ja riveri eivat tuoneet apuja muille ja minulle mukava 100 BB:n potti."
En kylla ymmarra miten ko. kirjoittaja mainitsee omaavansa kaksouttisen preflopilla.
Nojoo, kai sen nyt noinkin voi ilmaista.Suomennus V-Manille :)
"Kavi hullu munkki pelatessani kaden KJs (pata). Mulle siis tuollainen kasi pf, jolla reissasin 10 kertaa big blind. Jotkut hullut fisut hidasteli pf-monstereillaan (AA ja KK) ja paasti mut nakemaan flopin. Floppiin kolme pataa ja minulle second nutsit. Flopilla fisut sitten alyavat korotella ja three-way allin saatiin siita aikaseksi. Turni ja riveri eivat tuoneet apuja muille ja minulle mukava 100 BB:n potti."
Nojoo, kai sen nyt noinkin voi ilmaista.
Eilen tämä "hullu munkki" näytti sitten minulle takapuoltaan. Preflop KQs, reis ja vihu koolaa. Flopista AJ9s, väri siis kiinni eikä RSF:kaan ole kaukana. No meikä sitten pistää rohkeasti reis ja vihu rereis vaikka sillä shortstack, 2outtiset ja restackkays tulossa. Meitsi koolaa ja turnista 2, riidit kohillaan ja meitsi reissaa 50BB ja stackki sen kuin hupenee. Vihu koolaa ja riveristä toinen kakkonen. Kunnon potti tulossa ja meitsi bet 100BB vihu reis 100BB ja mä ihan, et wtf ja rereis, olin varma että pääsen boostaamaan stackkiä oikein kunnolla. Vihu vielä rereis ja mä cold call. Mulla siis väri kiinni ja antet tapissa. Vihu kääntää backdoorista 22 ja meikällä hiki otalla ja outrunnattu olotila. Stackki nollille.
Pelit loppui siltä illalta sitten siihen, syitä on kolme:
1. Vitutti
2. Betssonin restakkäys on rajattu 2*1000$ päivä, ne oli jo käytetty
3. Vaimo mainitsi makuuhuoneen lattialla olevasta pyykkistackistä, jolle olis kuulemma syytä tehdä jotain tai tulee Kickerit suoraan nutseille.
Siis leikkipeli, vai??
Itseäni tämän tyylinen kirjoittelu ärsyttää, ollaan niin pokerin pelaajaa, niin pelaajaa... "I´m a gambler..."
Allekirjoitan kaikki kohdat, mutta lainatun takia koko pokeri nyt tauolla. Alkuinnostuksen jälkeen tiedon kasvaessa sekä kokemuksen, että parin kirjankin avulla peli muuttui nopeasti aivan vaan saatanan tylsäksi. Pelin muuttaminen orjallisesta vähänkin intuition suuntaan on herkkää hommaa ja helposti tulee pataan. Edellistä ei helpota tietoisuus siitä, että vastapelaajista on suurin osa pitkään jatkuneen pokeriboomin myötä jo suht hyviä. Sitä voi kuitenkin helposti lätkiä tuntikausia ja pysyä kärsivällisyyden kestäessä vähän voitollakin. Lopulta kuitenkin vaan pinna katkeaa ja tulee tehtyä jotain älytöntä.1. Kärsivällisyys. Pokeri on itseasiassa äärettömän tylsä peli, jos sitä pelaa "oikein" (mikä on oikein??)
Kiinnostaa ja hyvinkin paljon. Jatka vaan samaan malliin, noita on todella kiva lukea. Sama pätee isokalaan.Mikäli jengiä kiinnostaa, niin blogitan Pokerisivuilla pokerista ja vähän muustakin. http://www.pokerisivut.com/nooseblogi.php
Jos blogit nappaa niin Wahlbeckin Villen blogi samaisella saitilla on tosi hyvää kamaa.
Itsekin sain kirjan ensimmäistä kertaa päätökseen eilen ja nyt olisi tarkoitus lukea muutama muu pokerikirja. Pokerin teoria on kyllä sellainen teos, että sitä voisi lukea koko ajan. Kun pääsee loppuun niin aina voi aloittaa alusta. Toki kirjoihin pätee monesti se, että ne saattavat olla jo painohetkellä vähän vanhanaikaisia, kun buumin myötä pokeri kehittyy kovaa vauhtia, tai ainakin pelaajien taso.Parin viime päivän aikana on tullut (rere-)luettua Sklanskyn Theory of Pokeria. On se vaan kaikista alan kirjoista ylivoimaisesti brutaaleinta luettavaa. Pää meinaa jatkuvasti räjähtää. NL Theory & Practice on helppoa kuin heinänteko tähän verrattuna. Varsinkin bluffi/peliteoria-kappaleissa tulee tippa silmään epätoivosta johtuen. Mutta siitä lähdetään, että pelaajista korkeintaan promille tajuaa nuo asiat kunnolla.