Tuo Tinken JJ-käsi oli siinä mielessä hankala, että ekalla levelillä alkuvaiheissa 3xBB keulilta jota maksellaan porukalla on yleensä paljon enemmän vetokorttipainotteinen kuin myöhemmissä vaiheissa. Tämän takia tilanne on vaikea, maksamalla päästää vetoja flopille ja periaatteessa vain alikortti- tai J-floppi ovat jatkokelpoisia. Toisaalta, jos korotat, joudut lyömään stäkkien ei blindien mukaan ja sidot hiukan liikaa taas JJ-käteen heikosta positiosta.
Supertag vetää toki tässä JJ:n pakkaan, mutta itse suosittelisin korottamista stäkkien mukaan, esim 150-250 merkkiä, saat vetopeleiltä foldia tai pahaa virhemaksua, joku Ax-käsi ehkä maksanee, parit useammin maksaa. On mielestäni aika weakkia jättää korottamatta tilanteessa, jossa olet useammin edellä kuin takana ja pottiin jäänee kuitenkin ihan ok kuollutta rahaa. Jos vihu(t) maksaa, floppi ratkaisee missä mennään ja sen jälkeen täytyy tapauskohtaisesti miettiä miltä näyttää. Tällä pelityylillä pitää olla myös henkisesti valmis pelaamaan jatkossa pikkustäkillä, mutta se ei viimekädessä ole valtava ongelma.
Maksaminen OOPista kyttäämällä kaksi outtista on mielestäni hiukan omituinen näkökanta, et saa millään kertoimia ja lisäkertoimienkin kanssa on vähän niin ja näin. Jos miettii turnausmatemaattisesti, uskoisin että foldaaminenkin on pelkkää maksamista parempi vaihtoehto. Itse olen vähentänyt paljon ohuiden vetojen maksamista turneepelissä ja mieluummin vaikka semibluffaan siedettävillä showdown-käsillä jos premiumkäsiä ei näy.