Pokerikeskustelu

  • 899 606
  • 6 377

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
tty_01 kirjoitti:
Käsi voisi olla jopa ATs ei herttaa, mutta tuon sinun all inisi jälkeen kaveri on alkanut pohtia SINUN korttejasi, millä sinä vetäiset tuosta merkit keskelle. Lopputuloksena varmaankin ollut setti, ylipari tyyliä AA/KK tai sitten coinflip, jossa haet herttaväriä.

Tuo kieltämättä aika osuva teoria. Vihun "täytyi" maksaa ministäkin allarit TPTK noilla kertoimilla ja toisaalta minun allareista syntyi mehevä sidepot, joka kiinnosti, mutta oli turhan riskialtis, johon fold.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Leon kirjoitti:
That's poor poker. Siis tuo jälkimmäinen. Ekassa sulla kävi paska flaksi, tokassa teit sen itse. Olet liikkeellä melko pienellä stäkillä, mutta ei vielä mitään paniikkia tehdä muuveja. Sinulla ei ole positiota ja kätesi on surkea. Ja sitten teet mystisen minireissun pf. Mitä oikein hait sillä? Osoititko voimaa? Rakensitko nerokasta ansaa? Turnilla tilanteesi näyttää toki hyvältä, mutta riverillä saat ansiosi mukaan.

En kanssa oikein pysty hyväksymään minireissua Axo-kädellä kärjestä. Joko pakkaan (80%) tai reissu 3-4xbb (20%). Tuossa kun stäkit ok, ehkä parempi foldata. Ja jos lähdet, haluat osoittaa sen verran vahvaa kättä preflop, että keski/matalakärkipari lentää pakkaan kun lyöt flopilla lisää. Nyt vihun ei tarvinnut pelätä flopilla yliparia, oikeastaan AT oli ainoa käsi jota se pelkäisi.

Lisäksi halunnet semibluffatessasi että kun edeltäsi on puhuttu, että maksut myös tulevat vain edeltäsi, etkä anna minireissulla muikeita kertoimia limppareille takanasi.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Leon kirjoitti:
Jos haluat karsia käsiä, tee se kunnolla, korota reippaasti. Ongelmaksi tosin tulee se, että saat maksut vain oikeasti hyviltä käsiltä ja olet luultavasti jo valmiiksi perässä.

Tämä tuntuu olevan toisinaan ongelmani - korotan yksinkertaisesti liian vähän paikassa, jossa voisi pistää selvästi enemmänkin pätäkkää keskeen. (Tähän liittyy myös Major Jullin kommentti ylempänä.) Joka tapauksessa, kun lähdin tuossa oletettua huonommalla kädellä liikenteeseen, olisi pitänyt ehkä sittenkin itse olla muutaman satasen aktiivisempi flopilla ja jos kaverin luotto olisi tosissaan ollut kova JT:hensä, hän olisi varmasti pistänyt kampoihin ja sitten olisi ainakin ollut ihan oikea syy nakata keskipari pakkaan.

Tai sitten säädön minimoimiseksi A4 menee jatkossa pakkaan. Luultavasti päällimmäinen postauksen syy oli kohtuullinen vitutus kolmosten hajoamisesta.

Jätä se WPT:n katsominen vähemmälle ja opiskele ABC-pokeri ensin kunnolla.

Oma tarkoitukseni oli tarjota jotakin keskusteltavaa eilisistä turnauksista, mutta ehkäpä jatkossa puhutaan sitten vain pelkästään onnistumisista niin ei heti tarvitse olla lukemassa syväanalyysejä omista pokeritaidoistaan kun tarkoituksena olisi puhua joistakin irtonaisista tilanteista mitkä ainakin itseäni vielä tässä vaiheessa uraa saattavat askarruttaa.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
tinkezione kirjoitti:
Oma tarkoitukseni oli tarjota jotakin keskusteltavaa eilisistä turnauksista, mutta ehkäpä jatkossa puhutaan sitten vain pelkästään onnistumisista niin ei heti tarvitse olla lukemassa syväanalyysejä omista pokeritaidoistaan kun tarkoituksena olisi puhua joistakin irtonaisista tilanteista mitkä ainakin itseäni vielä tässä vaiheessa uraa saattavat askarruttaa.
Tämäkin on tyypillistä pokerikeskustelussa. Joko haetaan sympatiaa bad beateille tai vinkkejä tulevaisuutta varten. Kun saadaan vinkkejä kritiikin muodossa, heittäydytään marttyyriksi. Toki ymmärrät, että WPT-heittoni oli huumoria ja pieni piikki vanhalle tutulle. Mutta siinä on kuitenkin se pointti takana, että pitää oppia tunnistamaan erilaiset tilanteet hold'emissa. Ei riitä pelkkä ymmärrys siitä, että Ax on on edellä joitain käsiä joissain tilanteissa. Pitää oppia myös tunnistamaan ne tilanteet, missä luultavasti ollaan oikeasti edellä randomia vastaan. Esimerkissäsi mainittu tilanne ei vain ole niitä. Käsi on heikko ja vihuja on liikaa vielä vuorossa. Ax on kohtuullinen blindienpöllimiskäsi myöhäisessä positiossa, kun kaikki ovat foldanneet edeltä. Pikkustäkkejä sillä voi yrittää bullyttaa. Tuplauskätenä turnauksen keskivaiheilla se on silti erittäin arka. Se vaatii käytännössä monsteriosumaa flopilta, jotta voit toivoa tuplaavasi edes puolet kerroista. Jos vihut lukevat sinua oikein, saat maksun luultavasti kaikilta Ax, käsipareilta ja ehkä vielä QJ:ltäkin. Ja huonoilta pelaajilta toki myös. Jos floppi taas ei osu, et voi muuta kuin foldata ja taas meni kallisarvoisia chippejä kankkulan kaivoon heikolla kädellä.

Itse en pelaisi Ax muuta kuin syöksystäkillä all-in, jos pääsisin ensimmäisenä tööttäämään.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
tinkezione kirjoitti:
Ihan hyvä pointti. Epäilen tässä tapauksessa, josko vihu olisi ATo:taan kuitenkaan ennen floppia kipannut.

Jos vihu on noin löysä, niin korottamatta jättäminen on rikollista. Maksamalla pelaat settiä ja paljon arvoa kädelle ei kannata antaa, jos ei osu. Maksaminen tulee kysymykseen oikeastaan siinä tapauksessa, että vihu on niin tiukka turnauksen alkuvaiheessa, että JJ on usein perässä.

Puhe siitä, että Ax on edellä keskivertokättä on kyllä höpöhöpöä toisessa tilanteessa. Min-raisella et pudota ketään, lihotat ainoastaan pottia huonolla kädellä. Ax on hyvä käsi, kun stäkki on niin ohuissa, että kannattaa puskea AI pre-flopissa. Ässiä pelataan muutenkin liikaa, joten olet usein todellisessa kusessa, kun ässä osuu flopille.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
sopuli kirjoitti:
Jos vihu on noin löysä, niin korottamatta jättäminen on rikollista. Maksamalla pelaat settiä ja paljon arvoa kädelle ei kannata antaa, jos ei osu. Maksaminen tulee kysymykseen oikeastaan siinä tapauksessa, että vihu on niin tiukka turnauksen alkuvaiheessa, että JJ on usein perässä.
Pelaan varmaan liian heikosti, kun itse kallistuisin turneen ykköslevelillä tuohon settivaihtoehtoon kahden callin jälkeen UTG:n reissuun BB:ssä (menipäs kiemuraiseksi tekstiksi). Jos reissaan ja saan vaikka kaksi maksajaa, ilman settiä olen kusessa ja ensimmäisenä betsaamassa. Ei riidejä, kaikki ylikortit pelottavat, potentiaalisia settejä vihuille 77-TT.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Mitä enemmän asiaa mietin, sen enemmän A4:lla pelaaminen tuossa kohti on veren kaivamista nenästä - kauhakuormaajalla. Virhearviointi ja virheitä sattuu varmasti kaikille, sekä pieniä että isoja. Note to self: jos kolmoset olisivat pitäneet, olisinko mahdollisesti pitänyt toimiani tuossa kädessä oikeutettuna? Todennäköisesti, ja sitä silmällä pitäen Siperian oli tarkoituskin opettaa.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Leon kirjoitti:
Se ensimmäisen esimerkin JJ ei mielestäni ole niin suoraviivainen tilanne kuin Rygge tuossa vihjaa.

Siksi varmaan tahkoankin vielä pääsääntöisesti noita vitosen turnauksia.;) Itselläni oli tuossa pointtina lähinnä se, että JJ:llä en mielelläni anna Ax-tyylisille käsille ja pikkupareille halpaa floppia, vaan saavat sitten maksaa ohivedostaan kunnon hinnan jos aikovat vetää ohi. Lyömällä 200-250 mielestäni jättäisi ko. tilanteessa vielä itselleni kuitenkin pelikelpoisen stäkin ja ainakin ylikorttien tapauksessa olisi vielä kohtuullisen helppo kippi. Toisaalta mielestäni alkuvaiheessa turnausta ei ole huono ratkaisu myöskään tuo esittämäsi setin veto halvalla -toimintamalli. Ko. tilanteessa ongelmaksi muodostuu lähinnä se, että mikäli flopissa ei ole ylikortteja ja samalla itse ei osu settiin. Siinä tapauksessahan on vaarana juuri se, että joku on pikkuparillaan osunut floppiin.

Miten muuten kannattaisi pelata JJ post-flop ja OOP tuossa tilanteessa? Pakko varmaan lyödä, kun ei ylikortteja tullut? Mutkikkaampaa on sitten, kun tulee isosti kylkeen, floppihan on tuossa juuri sellainen, jossa joku on siihen settiinsä saattanut osua.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Chipdump

Harrastin frendin kanssa eräänlaista chipdumppia, eli kaveri hävisi minulle tahalteen 100euroa, koska on minulle 100e velkaa. Tämä oli kaverin mielestä paras tapa hoitaa velat, ja suostuin. Nyt molempien pelitilit on jäädytetty, ja varat takavarikoitu.

Onkohan minkäänlaista mahdollisuutta minun saada rahojani takaisin?

Tyhmä homma, mutta minkäs teet.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Rygge kirjoitti:
Miten muuten kannattaisi pelata JJ post-flop ja OOP tuossa tilanteessa? Pakko varmaan lyödä, kun ei ylikortteja tullut? Mutkikkaampaa on sitten, kun tulee isosti kylkeen, floppihan on tuossa juuri sellainen, jossa joku on siihen settiinsä saattanut osua.
Tuon takia vihaankin JJ:tä turnauksien alkuvaiheissa ja vasitenkin oop. En vain osaa pelata niitä. Itse varmaan löisin "sopivasti", etten sitoudu pottiin, mutta kuitenkin kartoittaakseni tilanteen. Jos tulee kylkeen, joko silmät kiinni ja kalikat keskelle, kun tulee alkuperäisen esimerkin kaltainen suotuisa floppi, tai sitten fold, jos on ylikortteja ja vihu vetää all-in. Tai sitten kikkailen check-raisella itseni pihalle.
 
Pakko vähän kehua, kun kerrankin kortti kävi meikäläiselle.
Tuossa reilu viikko sitten päätin avata ensimmäisen kerran pokeritilin, PAFille.
Sain 10e pääsiäisbonusta ja ajattelin sijoittaa siitä 5e turnaukseen.
Turnaus alkoi 01.00 aikaan yöllä, mukana oli n.500 osallistujaa.
Kortti kävi koko turnauksen ajan ihan suotuisasti, välillä oli toki suvantoa mutta ne tajusin onneksi foldata.
Kympin sakkiin sitten itseni rymistelin ja chipleaderina olin melkein koko ajan. Kun oli 5 pelaajaa jäljellä käteen tuli vanha kunnon AK, porukkaa mukavasti mukaan ja floppiin AKK. Siinä oltiinkin sitten kaksintaistelussa, minulla n.300k chippiä ja kaverilla n.200k chippiä.
Käteen tulee 99 ja kaveri heittää all-in. Kello rupesi olemaan lähemmäs seitsemän joten ajattelin että whatta hell, työtkin alkavat kohta.
All-in minultakin ja floppiin tuli 699, se oli sitä myöten taputeltu kun kaverilta ei löytynyt mitään ku joku JK. mukavat 450e kotiutin samantien. Enpä ole sen jälkeen pelaillut pahemmin. kivaa oli, vaikka töissä väsytti.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Leon kirjoitti:
Pikkustäkkejä sillä voi yrittää bullyttaa. Tuplauskätenä turnauksen keskivaiheilla se on silti erittäin arka. Se vaatii käytännössä monsteriosumaa flopilta, jotta voit toivoa tuplaavasi edes puolet kerroista. Jos vihut lukevat sinua oikein, saat maksun luultavasti kaikilta Ax, käsipareilta ja ehkä vielä QJ:ltäkin. Ja huonoilta pelaajilta toki myös. Jos floppi taas ei osu, et voi muuta kuin foldata ja taas meni kallisarvoisia chippejä kankkulan kaivoon heikolla kädellä.

Itse en pelaisi Ax muuta kuin syöksystäkillä all-in, jos pääsisin ensimmäisenä tööttäämään.

Turnauspelissä on mielestäni aika tärkeää osata skaalata vihujen taidot ja vihujen kuva omista taidoistasi. Tämän takia Axo kelpaa mielestäni silloin tällöin bluffikädeksi, mutta se vaatii uskomusta siitä, että saat vastaasi vain yhden keskinkertaisen käden, joka luopuu isoon floppikorotukseen ja et joudu preflopilla rereissatuksi. Axo kädellä olet pienillä kickereillä yleensä joko edellä hiukan tai dominoitu pahasti isompaan Axo-kättä vastaan. Pareja vastaan pelatessa on se hyvä puoli, että iso pari näyttää voimansa herkästi ja pieni pari on peloteltavissa sopivalla flopilla. Kokonaisuutena kuitenkin hyvin selkeä fold-käsi kun stäkeissä on syvyyttä puolin ja toisin.

Pikkustäkkejä en lähtisi kauheasti bullyttamaan, Axo ei ole randomeja vastaan kauheasti edellä ja lukuunottamatta matalamman kickerin Ax-käsiä et oikeastaan dominoi mitään vihun käsiä. Antaisin mieluummin pikkustäkin lyödä ensin, ne lyövät bluffina lähes millä vaan, mutteivat maksa välttämättä randomilla.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tuo Tinken JJ-käsi oli siinä mielessä hankala, että ekalla levelillä alkuvaiheissa 3xBB keulilta jota maksellaan porukalla on yleensä paljon enemmän vetokorttipainotteinen kuin myöhemmissä vaiheissa. Tämän takia tilanne on vaikea, maksamalla päästää vetoja flopille ja periaatteessa vain alikortti- tai J-floppi ovat jatkokelpoisia. Toisaalta, jos korotat, joudut lyömään stäkkien ei blindien mukaan ja sidot hiukan liikaa taas JJ-käteen heikosta positiosta.

Supertag vetää toki tässä JJ:n pakkaan, mutta itse suosittelisin korottamista stäkkien mukaan, esim 150-250 merkkiä, saat vetopeleiltä foldia tai pahaa virhemaksua, joku Ax-käsi ehkä maksanee, parit useammin maksaa. On mielestäni aika weakkia jättää korottamatta tilanteessa, jossa olet useammin edellä kuin takana ja pottiin jäänee kuitenkin ihan ok kuollutta rahaa. Jos vihu(t) maksaa, floppi ratkaisee missä mennään ja sen jälkeen täytyy tapauskohtaisesti miettiä miltä näyttää. Tällä pelityylillä pitää olla myös henkisesti valmis pelaamaan jatkossa pikkustäkillä, mutta se ei viimekädessä ole valtava ongelma.

Maksaminen OOPista kyttäämällä kaksi outtista on mielestäni hiukan omituinen näkökanta, et saa millään kertoimia ja lisäkertoimienkin kanssa on vähän niin ja näin. Jos miettii turnausmatemaattisesti, uskoisin että foldaaminenkin on pelkkää maksamista parempi vaihtoehto. Itse olen vähentänyt paljon ohuiden vetojen maksamista turneepelissä ja mieluummin vaikka semibluffaan siedettävillä showdown-käsillä jos premiumkäsiä ei näy.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Major Julli kirjoitti:
Maksaminen OOPista kyttäämällä kaksi outtista on mielestäni hiukan omituinen näkökanta, et saa millään kertoimia ja lisäkertoimienkin kanssa on vähän niin ja näin.

Mielestäni ihan perusteltua maksaa $40. Jos saat nyhdettyä keskimäärin $400 joka kerta kun osut, niin olet helposti voitolla ja potissa on jo yli $200. Implarit aika selkeät.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Onkohan PAFfilla/Ongamella jotain häikkää tällä hetkellä, vai eikö vaan mulla jostain syystä toimi tuo selainversio. Anoppilassa kylässä, ja olisi kiva hakata vähän pokeria, kun olen yksin koiravahtina. Siihen tulee vaan se "pokeripalvelu latautuu"-teksti, ja sen jälkeen semmoinen explorerin punainen raksi, joka kai tarkoittaa että kuvan lataaminen epäonnistui...
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
sopuli kirjoitti:
Mielestäni ihan perusteltua maksaa $40. Jos saat nyhdettyä keskimäärin $400 joka kerta kun osut, niin olet helposti voitolla ja potissa on jo yli $200. Implarit aika selkeät.

Flopilla osuu siis iilmeisesti joka yhdestoista kerta (floppi J-high)? Mikäli näin kymmenen kertaa häviää 40$ = 400$, kerran voittaa suoraan 210$, elikkä implarien arvon oltava suurempi kuin 190$, mikä lienee ihan riittävästi tässä kun alle potti flopilla 250$. Olisi pitänyt laskea auki ennenkuin sanoo mitään, tässä oli sen verran monta maksajaa että implarit sai.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Major Julli kirjoitti:
Pikkustäkkejä en lähtisi kauheasti bullyttamaan, Axo ei ole randomeja vastaan kauheasti edellä ja lukuunottamatta matalamman kickerin Ax-käsiä et oikeastaan dominoi mitään vihun käsiä. Antaisin mieluummin pikkustäkin lyödä ensin, ne lyövät bluffina lähes millä vaan, mutteivat maksa välttämättä randomilla.
Njoo, Tinken esimerkkitapauksessa en lähtisi tuota edes yrittämään. Joissain tilanteissa kyllä, jos itsellä on riittävästi merkkejä pinossa ja foldaamaan taipuvat vihut vastassa. Harvoin silti.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
sopuli kirjoitti:
Kyllä setti osuu useammin. Oddsit settiin tai parempaan ovat n. 1:7,5.

Itse laskin tänne joskus, että kortit tiedossa AA vs. JJ, floppissa jätkä ei ässää on tuo n. 1:7,5. Nyt kun vastassa on luultavasti sekä Ax että Kx käsiä, ehkä Qx myös, pitäisi nutsiflopin olla J-high ilman kahta korttia väliltä T-7 tai paria ja kortit rainbow tai two-tone. Tuon 1:10 poimin itseasista sinun viestistäsi, koska oletin sen olevan tieto. Tämä tietysti aika akateemista hierontaa, koska implarit on 1:10 kertoimillakin.

edit. Se vielä tietysti, että implarit on yleensä paremmat jollain AJ3 two-tone flopeilla kuin nutsiflopeilla, koska nutsiflopeilla et saa yhtä hyvin maksuja kun vihu ei usko olevansa edellä.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Freeride10:llä oli melkoiset riidit pakasta. Sorry vaan, mutta oli pakko nauraa sille riverille.

Aika normia shorttipeliä. 3-bet oli mestarilla aika herkässä.

Ässärepresentaatiot eivät menneet ihan putkeen. (paskaa tuuria)

Eikä sitten löytynyt pokkaa smooth callata AA:lla steam-vihun 3-bettiä. Pelimies olisi tuossa gamblannut ja kiroillut julmaa kohtaloaan käden jälkeen.
 

TML

Jäsen
Huh huh! Viimeset pari viikkoo oon jauhanu oikeastaan vaan omaha hi/lo:ta ja horsea sillon tällön ja täytyy sanoo että paljon on pelaajilla aukkoja lajinsa tuntemuksessa. Omaha hi/lo:ssa varsinkaan en usko että kovinkaan moni on lukenut sääntöjä tästä pelistä. No kelpaa minulle vallan mainiosti.
Ei omaha hi/lo mikään varsinainen suosikkipeli ole, omaha kylläkin, mutta omha hi/lo on ollut helvetin hyvä tulolähde parin viime viikon ajan.
Horsessa taas vähän on mietityttänyt omat limit holdem taidot sillä usein ne mitä olen razzissa tai ompussa voittanut, olen holdemissa hävinnyt. Täytyy kyllä myöntää että limit holdemia en ole koskaan jaksanut reenata.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Milhouse Nixon kirjoitti:
Aika normia shorttipeliä. 3-bet oli mestarilla aika herkässä.

Lue: Liian herkässä:) Ainakin se AJ-käsi oli aika kyseenalainen. Yksi pakollinen squeeze on pakko heittää ihan viihteen vuoksi suited connectorilla.

Milhouse Nixon kirjoitti:
Eikä sitten löytynyt pokkaa smooth callata AA:lla steam-vihun 3-bettiä. Pelimies olisi tuossa gamblannut ja kiroillut julmaa kohtaloaan käden jälkeen.

No joo, kyllä tuossa tulee callailtuakin aika paljon. Isolla PP:lla 3-betin callaaminen on vaan siitä ikävää, että kun teet sen OOP, niin käsi on käännetty. Ajattelin, että reissu meikäläisen avaukseen huonosta positiosta viesti sen verran vahvaa kättä, että kokeilen vielä pompsauttaa. Tuossa tosin pienempikin reissu olisi ihan mahdollinen.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
sopuli kirjoitti:
Nonniin... Joskus uhosin, että laitan tänne pokerivideon kunhan kerkeän. Nyt sitten sellaisen livautin jakoon, ja homman nimi on 50NL ja neljä pöytää FullTiltillä. Mukana varmasti hyvää sekä huonoa peliä :)

http://www.megaupload.com/?d=DF76P4XR

Kattelin varmaan puoleen väliin, ei kummempaa pistänyt silmään, mestari pelaili aika lailla niinkuin itse opettaa, solidi vihu siis merkataan kirjoihin kohdalle sprukts. Hiukan vaikea väripakka yhdistelmä tottua ja jäin toki kaipaamaan selostusta ...

Täytyy koittaa katsoa ajan kanssa myöhemmin. Siinä naulat-kädessä olisin muuten voinut heittää kaikki sisään ihan vittuilakseni, toki shortissa kaverin kuumottaminen on hiukan kaksipiippuinen juttu kun pelaat useammin positio- kuin reaalikädellä verrattuna fulliin.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
http://www.city.fi/artikkeli/El%E4m%E4n%20valttikortit/2305/

En tiedä kuinka vanha juttu on, mutta kannattaa lukea ainakin osio, jonka otsikkona on "Iso, paha nettipokeri" by M.Ahde. Ihan koomista luettavaa.

Ja tämä RAY:n uusin käänne on ehkä kaikista paras. Loppuvuodesta saa RAY:n pelejä pelata pankkikortilla! Ja se kuulemma auttaa valvomaan alaikäisten pelaamista sekä rajoittaa muiden pelaamista, ettei siitä tule ongelmaa... niinpä niin.

Ja ettei taas ihan koko otsikon ohi huidottaisi niin täytyy oikee kehua että pelikassa on saanut tälle viikkoa jo 500% nousun. Paras nousu tuli kun isosta blaindista pelasin ja käteen tuli Kc 8d. Vihuri löi vipat merkkinsä keskelle flopin jälkeen, joka oli 2c - 8c - Kh. Jatko meni kuinka meni ja vihulainen paljasti Kd - 2h.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös