Pokerikeskustelu

  • 903 997
  • 6 377

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
efektimies kirjoitti:
Mitäs muuten muut teette, kun tuntuu ettei mikään onnistu? Eli toisinsanoen riittääkö itsekuri pistämään koneen kiinni ja lähtemään vaikka ulos?

Noo, sanotaanko että olen edistynyt tuossa. Pitää vain tunnistaa se tilanne, jossa oma ajatus ei enää kulje parhaalla mahdollisella tavalla. Hyvä rolli tosin auttaa tuohon. Nykyään ei hirvittävästi tunnu kolmen buy-inin pudotus, jos ei ole itse pelannut huonosti, mutta saatan toki pelata hieman pidemmän session tavoitteena päästä ainakin nollille.
 

Morgoth

Jäsen
efektimies kirjoitti:
Mitäs muuten muut teette, kun tuntuu ettei mikään onnistu? Eli toisinsanoen riittääkö itsekuri pistämään koneen kiinni ja lähtemään vaikka ulos?

Ei, mutta paremmin tuo itsekuri riittää kuin vaikka 6 kk:tta sitten. 2-3 buy-inniä alas yhdeltä päivältä niin se riittää siltä päivältä.

Jos vituttaa oikein kunnolla, niin sitten tarvittaessa vaikka viikonkin tauko tai ainakin pari päivää ja sitten uusi yritys.
 

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ite en mittaa tappioa määrällä, lähinnä jos oma peli kusee, niin sitten lähetään pois. Eilen sain yhteen luxuskämppään sopparit, menin sitten illalla pelaamaan pokeria. 3 biniä kuokkaan, helvetin huonolla pelillä. Oli liian hyvä fiilis pelata pokeria. Kone kii ja nukkumaan, aamulla 1 bini takas.

Vaikka tulis 5 binii kuokkaan, mutta tuntuu, että peli sujuu, niin saatan jatkaa niin kauan kun sielu sietää, pahimmillaan tullu 9 bini päivässä alas, jatkoin vielä sessiota 12h ja pääsin pari biniä voitolle. Tuntu vaan, että peli kulkee, vaikka turpaan tuli.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Partyn bonushuoraus käynnistetty muutama tunti sitten, vielä ei ole rahoja näkynyt. Vissiin kuuluu asiaan, että tili on toistaiseksi pelkkä play-money -tili? Jotain tuo rekisteröityminen ryttyili mailiosoitteesta, piti käyttää toista. Varmaankin johtui siitä, kun kaverini refer-a-friendasi taannoin sillä osoitteella. Mutta rahojen saapumista siis odotellaan...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
efektimies kirjoitti:
Mitäs muuten muut teette, kun tuntuu ettei mikään onnistu? Eli toisinsanoen riittääkö itsekuri pistämään koneen kiinni ja lähtemään vaikka ulos?

Riippuu hemmetisti siitä miten itse pelaan. Esim. juuri vihun 4-outtiset maksut turnilla vituttavat sen hetken mutta seuraavalla kerralla se 4-outtinen ei osukaan ja vihu katkeaa. Mikäli itse alan tilttaamaan ja peli huononee ja menee kamikaze roiskimiseksi niin tauko paikalla ja myöhemmin uudelleen. Todella usein tulee vain vaihdettua pöytää ja uusia vihuja vastaan uudella innolla.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
greatLeo kirjoitti:
Partyn bonushuoraus käynnistetty muutama tunti sitten, vielä ei ole rahoja näkynyt. Vissiin kuuluu asiaan, että tili on toistaiseksi pelkkä play-money -tili?

Saatat joutua jonkin aikaa odottamaan. Tuolta fi.pokernews.comin foorumin puolelta kyseistä bonusta käsittelevästä ketjusta:

Suurimmat pahoitteluni odotetusta ajasta, mutta meillä on suuri ongelma tilin kanssa.

Eilinen päivä meni huijaustapauksia selvitellessä, muutamat henkilöt olivat nerokkaasti tehneet noin 10 tiliä. Illalla kun oli tarkoitus aloittaa rahojen siirtäminen, Partyn tili oli lähes tyhjä. Tätä ei osattu odottaa - tai oikeastaan osanottajien määrää ei osattu odottaa.

Nyt kun laitoimme rahasiirron Partyn tilille, siirto kestää helmikuun 6. päivään saakka. Olemme ottaneet Partyyn yhteyttä ja on todennäköistä että saamme homman toimimaan aikaisemmin.
http://fi.pokernews.com/pokeri-forum/topic42/5.htm

Itse avasin Partylle tilin maanantai-iltana eikä ole vielä bonuksia tilille tullut.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
vision kirjoitti:
YLE2 31.01 22.05 Inhimillinen tekijä

Peliriippuvuus tuhoaa. Helena Itkosen vieraina rahapeleistä riippuvainen Matias Pesonen, ammatikseen pokeria pelaava Aki Pyysing ja ongelmapelaajien auttavasta puhelimesta Tapio Jaakkola.

Voi tulla aikas mielenkiintoinen keskustelu Pyysingin selittäessä pokerin olevan taitopeli ja rahansa jassoon tuhonneen kaverin poratessa Jaakkolan olkaa vasten. Pahoin pelkään tämän olevan bensan kaatamista liekkeihin ja torstain lehdissa Hyssälä jatkaa mussuttamista pokerin vaaroista. Koska pokerihan on vielä enemmän tuuripeli kuin esim. moniveto jota saa mainostaa missä vaan milloin vaan.

Ei helvetti, että on kyllä huvittava ohjelma! Pyysingi kyllä kyykyttää aika 100-0... Juuri kuten MJ epäilikin, niin paikalla on hedelmäpeleihin rahansa työntänyt apassi + tämä peluurin herra, joiden mielestä kaikki pelit syrjää myöden ovat tuuripelejä. Paras oli ehkä Pyysingin kommentti, että ison voiton jälkeen voi ottaa pari lasillista viskiä. Tässä vaiheessa viimeistään jassomies mielessään aloitti köyden rasvaamisen. Mies, joka työntää 500€/70% rahoistaan kerralla peliin, jonka päävoitto on max 50€, ei voi olla mitään muuta kuin sairaalloisen tyhmä (/koukussa). Sitten jos vielä voittoja sattui siunaantumaan, niin ei muuta kuin tarjoamaan kaikille. Huoh. Älyhoi, älä jätä.
 

Mace

Jäsen
Romppanen kirjoitti:
Ei helvetti, että on kyllä huvittava ohjelma! Pyysingi kyllä kyykyttää aika 100-0... Juuri kuten MJ epäilikin, niin paikalla on hedelmäpeleihin rahansa työntänyt apassi + tämä peluurin herra, joiden mielestä kaikki pelit syrjää myöden ovat tuuripelejä. Paras oli ehkä Pyysingin kommentti, että ison voiton jälkeen voi ottaa pari lasillista viskiä. Tässä vaiheessa viimeistään jassomies mielessään aloitti köyden rasvaamisen. Mies, joka työntää 500€/70% rahoistaan kerralla peliin, jonka päävoitto on max 50€, ei voi olla mitään muuta kuin sairaalloisen tyhmä (/koukussa). Sitten jos vielä voittoja sattui siunaantumaan, niin ei muuta kuin tarjoamaan kaikille. Huoh. Älyhoi, älä jätä.

Katsoimmekohan samaa ohjelmaa? Mielestäni tuo peliriippuvainen Matias käyttäytyi ohjelmassa yllättävänkin (?) fiksusti ja tuntui selvästi tiedostavan ongelmansa. Ja hänhän sanoi ihan ääneenkin, että hänen mielestään on täysin järjetöntä pelata taloa vastaan, koska siinä häviää varmasti. Koukussa kaveri on varmasti ollut, mutta ei hän kyllä mielestäni mitenkään tyhmältä vaikuttanut noin yleisesti ottaen. Missään vaiheessa en myöskään kuullut, että hän olisi puhunut pokerin olevan tuuripeliä. Peluurin mies väitti, että pokerissakin on tuurilla aina merkitystä myös pitkällä aikavälillä. Tuo kommentti oli mielestäni se, jota voi kritisoida. Muuten sanoisin, että ohjelma käsitteli asiallisesti peliriippuvuutta, jossa en aiheena näe kauheasti mitään huvittavaa. Missään vaiheessa ei mielestäni millään tapaa porattu Jaakkolan olkaa vasten, korostettu pokerin olevan tuuripeli (pokeri oli yleensäkin vain sivujuonne, jolla saatiin vähän toisenkinlaista näkökulmaa asiaan) tai heitetty muillakaan tavoin bensaa liekkeihin. Mutta kaipa sinä katsoit sitten asiaa hieman erilaisin silmin...
 

Morgoth

Jäsen
Romppanen kirjoitti:
Juuri kuten MJ epäilikin, niin paikalla on hedelmäpeleihin rahansa työntänyt apassi

Käy lukemassa www.pokeritieto.fi. Tämä "hedelmäpeli apassi", kun pelaa nykyään pokeria ja ilmeisesti jopa voitollisesti.

Mielestäni ihan asiallinen ohjelma ja turha tuota peliriippuvuutta on vähätellä. Se on oikeasti ongelma siinä missä joku alkoholismikin. Ei se nyt minua ainakaan naurata, että joku tekee 600.000 € velat pelaamalla kaikkea roskaa. Voi sitä ihan pohtia miten moraalisesti oikein on että RAY tarjoaa tuollaisia hedelmäpelejä yms. tai että joku pokeri-pro puhdistaa jotain peliongelmaisia paisteja.
 

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Morgoth kirjoitti:
Voi sitä ihan pohtia miten moraalisesti oikein on että RAY tarjoaa tuollaisia hedelmäpelejä yms. tai että joku pokeri-pro puhdistaa jotain peliongelmaisia paisteja.

Itseasiassa kannattaa lukea pokeritiedosta myös kommentteja näiden paistien putsaamisen näkökulmista, hyviä pointteja moraalisista näkökulmista näiden ns."varmojen tapausten" rahojen viemisestä.

Muutenkin foorumilta löytää paljon asiallista ja kiihkotonta keskustelua pokerin koukuttavuudesta mm. tilttiketjussa, jossa ammatikseen pokeria pelaava henkilö kertoo riipaisenvan tarinan n. 40k$ kuopasta. Karmeaa luettavaa, varsinkin kun itselle 100 euronkin tappio on jo vaikea käsitellä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
cyclone kirjoitti:
Itseasiassa kannattaa lukea pokeritiedosta myös kommentteja näiden paistien putsaamisen näkökulmista, hyviä pointteja moraalisista näkökulmista näiden ns."varmojen tapausten" rahojen viemisestä.

Muutenkin foorumilta löytää paljon asiallista ja kiihkotonta keskustelua pokerin koukuttavuudesta mm. tilttiketjussa, jossa ammatikseen pokeria pelaava henkilö kertoo riipaisenvan tarinan n. 40k$ kuopasta. Karmeaa luettavaa, varsinkin kun itselle 100 euronkin tappio on jo vaikea käsitellä.

Ja vaikkei rahapuolta miettisi ollenkaan, tässäkin ketjussa tuntuu olevan paljon tapauksia jotka kykkivät koneen edessä +8 tuntia päivä.

Tähän sitten jatkoksi se perinteinen itkumuuri-pätkä, elikkä sittarissa heads-upissa oma stack n. 3.000, vihu 12.000. Kävi kortti ja agre päällekäynti toimi, olin sitten tilanteessa jossa oma kasa 12.000 ja vihu 3.000, sain sen all-iniin, itsellä JJ, kaverilla K6. Kun kortteja pitäisi kääntää, paffi tilttaa. Parin minuutin päästä toimii taas, olin näköjään hävinnyt all-inin ja sen jälkeen pakkofoldannut itseni reiluun 1.000 merkkiin seuraavissa jaoissa. Sieltäkin noustiin takaisin johtoon, mutta sitten coin-flipit eivät enää osuneet.

Tästäkin voisi miettiä moraalisia kysymyksia, onko oikein ryöstää blindit kun kaverilla on heads-upissa netti alhaalla? Onneksi kyseessä oli turbo, jotenkin rahallisesti ei väliä, mutta enemmän harmittaa pöydän voiton lipsuminen pois.
 

Morgoth

Jäsen
Major Julli kirjoitti:
Ja vaikkei rahapuolta miettisi ollenkaan, tässäkin ketjussa tuntuu olevan paljon tapauksia jotka kykkivät koneen edessä +8 tuntia päivä.

Itselle tuli ajatus mieleen, että jos ei olisi ns. 'muuta elämää' (vaimo nalkuttamassa ja lapsi) niin helposti sitä voisi itsekin vain istua pelamaassa yötä myöden nettipokeria.

Ainakin sosiaalisia ongelmia nettipokeri varmaan aiheuttaa ns. voittavillekin pelaajille. Jokainen tekee elämällään tietysti ihan mitä haluaa, mutta ehkä se elämä vähän menee hukkaan, jos joka päivää päivä pelaa yli +8h pokeria tai luulisi elämällä olevan muutakin tarjottavaa kuin vain bad beatteja ja täyskäsiä.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Major Julli kirjoitti:
Tästäkin voisi miettiä moraalisia kysymyksia, onko oikein ryöstää blindit kun kaverilla on heads-upissa netti alhaalla?

Todellakin on, jokainen huolehtikoon omista yhteyksistään. Jos netti kaatuu, kyseessä on henkilökohtainen tragedia, aivan kuin täydemmässäkin pöydässä. Ja vaikka tämä moraalisesti epäilyttäisikin, on se silti pakko tehdä, koska muut tekevät sen sinulle mahdollisuuden tarjoutuessa. Itse olen kertaallen nyhtänyt sittarin heads-upissa toisen stäkkiä tämän ollessa awayssä. Silloin harmitti, kun ei ollut auto-fold/muck päällä, koska yksi ylimääräinen klikkaus hidasti tuota ryöstämistä.

Itsekin pelaan aika vähän, koska on muutakin elämää. Ei oikein pysty isoja multeja hakkaamaan yökausia, koska aamulla on herättävä töihin. Opiskeluaikana jos olisi tiennyt pokerista niin olisi tullut pelattua varmasti paljon. Teekkarikaverini hakkaa pokeria varmastikin 6h päivässä keskimäärin, hyvällä tuloksella onneksi sentään.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Major Julli kirjoitti:
Ja vaikkei rahapuolta miettisi ollenkaan, tässäkin ketjussa tuntuu olevan paljon tapauksia jotka kykkivät koneen edessä +8 tuntia päivä.

Itse pelailen n. 30-50h kuussa. Turnauksia ei oikein pysty pelaamaan, kun ne vievät niin kauan aikaa ja yömyöhään ei pysty valvomaan, kun päivätyökin on olemassa. Pokeria en todennäköisesti pelaisi ollenkaan, jos en sillä jokusta tonnia (taaloissa) saisi nyhdettyä kuussa.

Lohdutuksena kaikille swingeistä kärsiville pistän tässä käppyrän omasta pelisessiosta, jossa tilttasin kokeillessani siipiä 2/4 -pöydissä...

http://img300.imageshack.us/img300/5909/thegaygraphmy5.jpg
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
sopuli kirjoitti:
Itse pelailen n. 30-50h kuussa. Turnauksia ei oikein pysty pelaamaan, kun ne vievät niin kauan aikaa ja yömyöhään ei pysty valvomaan, kun päivätyökin on olemassa. Pokeria en todennäköisesti pelaisi ollenkaan, jos en sillä jokusta tonnia (taaloissa) saisi nyhdettyä kuussa.

Itse pelaisin paljon enemmän jos yksinkertaisesti pystyisin. Mutta nyt käytännössä rajoittuu yhteen vakioprivateen ja satunnaisiin turboihin. Kun en tykkää rinkipeleistä, on vaikea löytää aikaa edes perussittareille turnauksista puhumattakaan. Elikkä viikossa tulee hakattua sellaset 4-5 tuntia. Sillä käsimäärällä on vaikea kehittyä.

Opiskeluaikoina tuli parhaimmillaan pelattua viikossa helposti yli kaksikymmentä tuntiakin livenä parhaina viikkoina, siihen aikaa (94-98) ei oltu holdemista ja nettipokerista kuultukaan. Tosin sellainen pari sataa FIMiä kuussa ei ollut yhtään huono lisä opintotukeen aikoinaan.
 

Morgoth

Jäsen
sopuli kirjoitti:
Pokeria en todennäköisesti pelaisi ollenkaan, jos en sillä jokusta tonnia (taaloissa) saisi nyhdettyä kuussa.

Se näissä kaikissa rahapeleissä kai on, että ilman rahan tuomaan jännitystä kaikki pelit ovat itseasiassa tappavan tylsiä ja typeriä, hedelmäpeleistä, blackjackiin kautta rulettiin päätyen pokeriin.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Major Julli kirjoitti:
Tästäkin voisi miettiä moraalisia kysymyksia, onko oikein ryöstää blindit kun kaverilla on heads-upissa netti alhaalla? Onneksi kyseessä oli turbo, jotenkin rahallisesti ei väliä, mutta enemmän harmittaa pöydän voiton lipsuminen pois.

On tätä tullut mietittyä, kun itsekin huomaa turnauksessa naputtelevansa sormi vääränä vihun piuhojen mennessä katki. Pelin luontoon kuuluu näemmä tietty raadollisuus, joka pistää pöydässä käyttäytymään hyvien tapojen vastaisesti. Mulla tällainen vielä varmaan korostuu joissakin turbosittareissa, jotka ovat mulle pelkkää grindausta tahtoo sanoa pelikassansa kasvattamista maltillisesti ilman riskiä.

Joten kyllä tuo minusta typerää on, senhän huomaa jokainen viimeistään tuosta greatLeon puoltavasta argumentistakin "no kun kaikki muutkin niin tekevät".

Pitääpä ottaa tehtäväkseen oppia tuosta irti.

Joskus olin vitosen mtt-turnauksen heads-upissa jenkkiläistä vihua vastaan, jolle tuli kesken kaiken lähtö töihin. Soitteli pomollensakin, mutta eipä auttanut. Mä sain 480$, jenkki kakkosijasta noin 260$. Ei tuntunut pitkän turnauksen jälkeen oikealta, joten jonkun päivän mietittyäni lahjoitin ykkös- ja kakkossijan erotuksesta puolet eli muistaakseni 80€ SPR:lle.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Sen verran pitää lisätä, että olen kyllä lukuisia tunteja käyttänyt pelin opiskelemiseen, joten pelituntien lisäksi tulee enemmänkin aikaa käytettyä pokeriin.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
sopuli kirjoitti:
Sen verran pitää lisätä, että olen kyllä lukuisia tunteja käyttänyt pelin opiskelemiseen, joten pelituntien lisäksi tulee enemmänkin aikaa käytettyä pokeriin.
Mulla on siitä omituinen suhde pokeriin, että en tee sitä varsinaisesti rahan takia. Toki tappiot ketuttavat raskaasti ja samoin voitot lämmittävät mieltä, mutta se ei ole se pointti. Pointti on se, että haluan tehdä mahdollisimman hyvin sen mitä teen. Siksi kulutan lähes yhtä paljon aikaa pelin analysointiin ja opiskeluun kuin itse pelaamiseen. Ja sitä pelaamista harrastetaan tasan silloin, kun siltä tuntuu. Käytännössä reilu tunti 2-3 päivää viikossa arkena, viikonloppuisin korkeintaan saman verran. On mulla muutakin elämää.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Solomon kirjoitti:
On tätä tullut mietittyä, kun itsekin huomaa turnauksessa naputtelevansa sormi vääränä vihun piuhojen mennessä katki. Pelin luontoon kuuluu näemmä tietty raadollisuus, joka pistää pöydässä käyttäytymään hyvien tapojen vastaisesti. Mulla tällainen vielä varmaan korostuu joissakin turbosittareissa, jotka ovat mulle pelkkää grindausta tahtoo sanoa pelikassansa kasvattamista maltillisesti ilman riskiä.

Joten kyllä tuo minusta typerää on, senhän huomaa jokainen viimeistään tuosta greatLeon puoltavasta argumentistakin "no kun kaikki muutkin niin tekevät".

Pitääpä ottaa tehtäväkseen oppia tuosta irti.

Miksi ihmeessä? Mitä ihmeellistä tuossa edes on? Ihan yhtä raadollistahan on se, kun kaksi isompaa stäkkiä checkailevat käden riverille pikkustäkin ollessa all-in, jotta pikkustäkille tulisi lähtö. Turha pöydässä on ruveta mitään pyhimystä leikkimään. Nettiyhteys ja sen toimimattomuus on on-line -pokerin lainalaisuuksia siinä missä pokerinaama livepeleissä. Jos ne eivät ole kunnossa, sitten tulee osumaa.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Itse tulee hakattua nettipokeria aina, kun emäntä on koulussa, sellainen 15-20 h viikossa. 3-Vuorotyö sopii pokerin pelaamiseen hyvin.

Saako muuten PokerHeavenille mitään apuohjelmia käyttöön?
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
greatLeo kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Mitä ihmeellistä tuossa edes on? Ihan yhtä raadollistahan on se, kun kaksi isompaa stäkkiä checkailevat käden riverille pikkustäkin ollessa all-in, jotta pikkustäkille tulisi lähtö.

Nettiyhteyden katkeamisella iloittelu ei rinnastu pelistrategiaan. Tällainen harhakuva toki voi syntyä siitä, että jonkun piuhan katkeaminen on nettipelissä niin yleistä.
 

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Morgoth kirjoitti:
Itselle tuli ajatus mieleen, että jos ei olisi ns. 'muuta elämää' (vaimo nalkuttamassa ja lapsi) niin helposti sitä voisi itsekin vain istua pelamaassa yötä myöden nettipokeria.

Ainakin sosiaalisia ongelmia nettipokeri varmaan aiheuttaa ns. voittavillekin pelaajille. Jokainen tekee elämällään tietysti ihan mitä haluaa, mutta ehkä se elämä vähän menee hukkaan, jos joka päivää päivä pelaa yli +8h pokeria tai luulisi elämällä olevan muutakin tarjottavaa kuin vain bad beatteja ja täyskäsiä.

Varsinkin korostuu jos asuu syrjäsellä paikalla, ja nukkuu sillonkun muut ovat hereillä. Itellä tätä "helvettiä" takana nyt vajaat 5kk. Lukuisia satoja tunteja, jopa toista tuhatta tuona aikana. 4-5 päivää ollu poissa pokerista viimesen vajaan 5kk aikana. Mutta ilmeisesti huomenna muutto kaverin kanssa Tampereen keskustaan, jolloin aletaan elämään elämän ehdoilla, ei pokerin. Vaikka tulot, varsinkin joulukuussa ja tammikuussa on olleet suht kovat, on elämästä puuttunu se "jokin". Sitä ei rahalla saa! Toisaalta ilman tätä "helvettiä" tuskin olisin pokeria oppinut edes tämänvertaa.

Silti en ajatellut lopettaa pokeria työntekona. Nyt se on menny vähän yli.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
V-man kirjoitti:
Siinä sitten aloin uhoamaan kaverilleni että nyt on 6,70$ pokeritilillä, mutta katsoppas kun grindaan sen vielä tästä 670 taalaan. Tunnin pelin jälkeen oli kasassa 35$ ja tänään toisen tunnin pelattuani ollaan jo yli 50 taalan.

Saas nähdä miten äijän käy. 300 taalassa pitää kuulemma tarjota kaverille kebabit :)

Kassa 220. Tässähän joutuu pian pistämään kebabit tätä menoa.

edit: 275. Jokohan huomenna?

edit: Jep. 300 rikki.
 
Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulipahan sitten pelattua käytännössä ensimmäistä kertaa fixediä (0.5/1) expektillä ja olihan tuo aikas mielenkiintoista no limittiin verrattuna. Tappiin asti maksettiin kaikilla vedoilla kerran päästiin halvalla ja settiä oli pirun vaikea pelätä kun ei voinut puskea kunnolla. Itsellä esim JJ taskussa ja reissua alkuun. Flopilla ei ylikortteja joten lisää löylyä ja vihu makselee tyytyväisenä niin paha siinä on mennä sanomaan onko siellä setti vai pelkkä tptk. En kyllä oikein tykännyt vaikka hieman jäinkin voitolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös