JWill kirjoitti:Oon kipannu viimesen viikon aikana kolmesti KK, joka kerta kaveri näyttäny AA. Paljon rahaa säästyi, kun riidit oli kunnossa.
Jos tuo jako olisi noilla riideillä pokerikirjassa, olisi kippi helpohko vastaus. Mutta ei se aina pöydässä niin helppoa ole. Minulla ei ole ainakaan toistaiseksi ainuttakaan vastustajaa, josta olisi niin vahvat riidit, että voisi laittaa huoletta nauloille. Mutta pelaankin pari tasoa alempana.E kirjoitti:Tuossa tilanteessa vielä todennäköisyys siihen, että vähintään toisella on ne naulat, on mielestäni ihan kohtuullisen suuri.
vision kirjoitti:Hsp:n kolmas kausi...
V-man kirjoitti:spoilauksista
V-man kirjoitti:Joo ja näistä HSP 3 seasonin spoilauksista sitten mielellään varoitukset jatkossa.
Rystylätty kirjoitti:OT:mut on kyl ärsyttävin sana mitä löytyy.Pitääkö kaikki sanat kääntää tyhmmästi englannista vai onko hienoa käyttää tollasta sanaa.
efektimies kirjoitti:Pelasin tuossa fulltiltilla huvikseni freerollia, kävi pieni tuuri yhdessä jaossa:
** HOLE CARDS ***
Dealt to MINÄ [Ah 4d]
cgabe6900 folds
Cobra440SZ raises to 350
MINÄ calls 350
bucksgirl02 folds
paulywood calls 350
riclay26 folds
DaleJr74 folds
scoop2255 folds
*** FLOP *** [5c 6s 4s]
Cobra440SZ checks
MINÄ bets 1,200
paulywood raises to 2,400
Cobra440SZ folds
MINÄ calls 1,150, and is all in
paulywood shows [3d 2d]
MINÄ shows [Ah 4d]
Uncalled bet of 50 returned to paulywood
*** TURN *** [5c 6s 4s] [4h]
*** RIVER *** [5c 6s 4s 4h] [4c]
paulywood shows a straight, Six high
MINÄ shows four of a kind, Fours
MINÄ wins the pot (5,900) with four of a kind, Fours
Zenith kirjoitti:Tämä on yksi syy minkä takia en freerolleja enää pelaile.
Zenith kirjoitti:Tämä on yksi syy minkä takia en freerolleja enää pelaile.
Missä freerollissa voidaan hakea 'toinen tonni'? Onko freerollejakin rebuy mahdollisuuksilla? Vai sotketko leikkiraha pelit ja freerollit?Major Julli kirjoitti:Kävin kokeilemassa PAFin freerollia, kun osallistuin siellä turnaukseen ja halusin harjoitella käyttöliittymää. Aloitin tonnilla, joka meni all-inissä saman tien, hain sen toisen tonnin, joka hupeni 62$:iin. Sen jälkeen olin tunnin päästä 15k$ kanssa all-inissä, jossa riverillä painettiin ohi ja nolliin. Ei kyllä mitään tekemistä pokerin kanssa.
Itse asiassa noista freerolleista oppii kokemattomat niin tyhmiä pelitapoja että kannattaisi mokomat lakkauttaa ihan moraalisista syistä.
koukou kirjoitti:Missä freerollissa voidaan hakea 'toinen tonni'? Onko freerollejakin rebuy mahdollisuuksilla? Vai sotketko leikkiraha pelit ja freerollit?
Mielestäni tosiaan livepokeri (vaikkapa kavereiden kanssa pikkurahalla) on parempi tapa opetella peliä, ainakin jossain määrin. Esim. mietintäaikaa on runsaammin. Itse asiassa tuollainen peli onnistuu joten kuten myös ilman, että on oikeaa rahaa, reilusti paremmin verrattuna nettipokerileikkirahapeleihin. Iso tekijä on varmasti se, että kavereita (tai mitä tahansa oikeita ihmisiä) vastaan pelataan sentään myös maineesta ja kunniasta, kun taas nettipokerileikkirahapeleissä se on periaatteessa ihan sama, miten pelaa, vastassa on vain joku nimimerkki nönnönnöö. Hommasta siis puuttuu se juju. (= raha)Major Julli kirjoitti:Muuten nettipokeri on dead-boring-tylsää verrattuna livepelaamiseen.
koukou kirjoitti:Onko freerollejakin rebuy mahdollisuuksilla?
Leon kirjoitti:Jos menee leikkirahapöytiin opettelemaan käyttöliittymää, mitä järkeä on katsoa ainuttakaan all-iniä? Se on kyllä totta, että pokeria niissä ei juuri opi. Ehkä kuitenkin sen verran, että mikä käsi voittaa minkäkin.