seisnauraa kirjoitti:Itse pelasin Barpetilla männä viikolla freerollia, jossa oli rebuy-mahdollisuus. Eli kyllä niitäkin on olemassa.
Bet365:n frolleissa saa jonkin ajan sisään ostaa eurolla lisää merkkejä.
seisnauraa kirjoitti:Itse pelasin Barpetilla männä viikolla freerollia, jossa oli rebuy-mahdollisuus. Eli kyllä niitäkin on olemassa.
sopuli kirjoitti:Kahden tunnin lätkimisen jälkeen yhdeksäntenä chipeissä ja uskomattoman huono pelaaja hieman suuremmalla stäkillä UTG:lta korottaa, johon minä pamautan melkein potin kokoisen reissun AA:lla. Tuo jätti reilut puoli pottia flopille puskettavaksi. Floppi Kxx, kaveri puskee ja minä maksan. KJs(uhhh...) täydentyy tottakai kahdeksi pariksi ja pompin riemusta kun softa kertoo minun tulleen 28. sijalle kun 27 pääsi rahoille.
Major Julli kirjoitti:Livenä on muuten todella helppoa sanoa, milloinka kyseessä on uskomattoman huono pelaaja ja milloin sitä näyttelevä, mutta netissä asia ei liene niin yksinkertaista?
sopuli kirjoitti:Joko minä ilmaisen itseäni huonosti tai sitten sinä luet huonosti :)
edit: Ja kyllä, tuo vihu oli ns. todella huono.
Major Julli kirjoitti:edit. niin, todettakoon vielä se, etten suinkaan ollut tuo sopulin vastus, itse olisin paskonut KJs:llä housuihin tuon vastakorotuksen jälkeen.
sopuli kirjoitti:No joo, ei todellakaan ole syytä edes lähteä korottamaan KJs:llä UTG:ltä saatika sitten maksaa tuota uutta reissua huonosta positiosta. Ihmettilin lähinnä sitä, että puhuit jotain blindien varastamisesta...
Major Julli kirjoitti:Kirjoitin hätäisesti, ajatus toki ole se, että kaveri olisi voinut lukea, että haet bluffilla lisää pelimerkkejä huonoon asemaasi. Ymmärsin että pöydässä oli blindit ja pieni korotus huonolta pelaajalta kun korotit, mikä on lähes sama kuin blindien pölliminen.
sopuli kirjoitti:No joo, ei todellakaan ole syytä edes lähteä korottamaan KJs:llä UTG:ltä saatika sitten maksaa tuota uutta reissua huonosta positiosta.
Major Julli kirjoitti:Sotken.
Muuten nettipokeri on dead-boring-tylsää verrattuna livepelaamiseen.
Jos kuuntelee Aki Pyysingiä, niin kannattaa aloittaa limitti Texas Hold 'emista. Leikkirahalla ei välttämättä kannata pelata muuta kuin käyttöliittymää harjoitellessa, tosin harjoitella voi Freerolleissakin. Pokerihuoneella (www.pokerihuone.com) on aika paljon freerolleja, joissa tosin on aika pienet rahapalkinnot ja pokerihuoneen pelaajista aika moni on tiukkaa peliä pelaavia skandinaaveja (on siellä kyllä muutama irlantilainen ja italialainenkin).bisnesman kirjoitti:Miten on helpoin päästä alkuun, mihin kannattaa erikoistua ja missä pelata?
Vai joko on juna mennyt nollasta aloittavan osalta?
bisnesman kirjoitti:Miten on helpoin päästä alkuun, mihin kannattaa erikoistua ja missä pelata?
Vai joko on juna mennyt nollasta aloittavan osalta? Tarkoitan tällä siis sitä, että buumi laantunee ja ansiomahdollisuudet pienenevät varmasti. Joskus 3v sitten aloittaneilla on mukava etu puolellaan :)
Livakkaniemi kirjoitti:Laittakaas joku turnaus Paffille pystyyn. Koneen ääressä puolilleöin.
Kalsarikänneissä olen, mukana olen ja kännissä olen. Nähdään turnauksessa. Hyvä, että huomasin.Livakkaniemi kirjoitti:Ok. Salasana : jatkis
Alkaa klo 21.35, 5+50.
Hyvä kalsarikänniturnee luvassa.