palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
E kirjoitti:En sitten tiedä, olenko jotenkin perverssi tapaus, mutta itse diggaan Priman (Microgamingin) softasta, varsinkin siitä mini-viewsta. Tuo re-loadin estäminen, kun olet kädessä mukana häiritsee itseänikin välillä, samoin tuo reissun ilmoittaminen päälle pantavana määränä pistää välillä laskeskelemaan, mutta muuten mielestäni softa on ehdottomasti paras markkinoilla. Esimerkiksi Bossin softa on ihan kauhea pelata multina, jos vertaa Priman softaan. Ja kuka sitä foldia käskee nutseilla painamaan, jos ei softa itse.
Priman mini-view on oma suosikkini myös tietyllä tavalla. Olen aikaisemmin pelannut Primalla lähinnä FL:ää, ja siihen tuo sopii loistavasti. Mini-view on todella selkeä, siinä ei ole mitään turhaa karkkia. NL:ssä itseäni korpeaa tuo reload ja muutama muu pieni seikka. Esim. nuo 1/2pot, pot -nappulat, jotka tulevat alareunassa siten, että kahden pelaajan stäkin koot peittyvät... Tosiaan nuo vikapainallukset olivat ainoastaan tyhmän käyttäjän aikaansaamia, kun ei luonto antanut periksi mennä ihan pienimpiin pöytiin totuttelemaan:) Onko tuolla ollenkaan hand historyä näppärästi saatavissa viimeksi pelatuista käsistä ?