Onpas outoa. Mun lähistopilla oli lure ja sain max 10 pokemonia ja kaikki oli pidgey tai rattata.Tuli käytyä istumassa 3 pokestopin ja luren paikkeilla about tunnin verran. Ihan karmeaa, mutta samalla toki koukuttavaa. Noin 90 pokemonia tuli ainakin journalin mukaan. Ei tuossa ole mitään järkeä! Ensin tuli fiilis, että tämä on ihan perseestä, mutta toisaalta taas olihan se aika koukuttavaa, varsinkin js sattui joku harvinaisempi pokemoni sinne sekaan tai isompi mörsäri. Menen kyllä uudestaankin, mutta en silti tykkää, jotenkin vain tuo tuntuu olevan väärin, siis siihen nähden miten itse näkee pokemonit. Toisaalta taas ihan saamarin sama, kun kerran kaikki tekee, niin miksi en minäkin.
Siinä tuli aina pokemoneja ihan jäätävään tahtiin. Kun ei kerennyt niistä pokestopeista, jotka respawnas aina noin 5 minutin välein, ottaa tarpeeksi palloja, kuin mitä tuli pokemoneja. Pallot oli ihan loppu osan aikaa ja oli jo pakko alkaa skippaamaan huonoimpia. En tiedä systeemin perusteita, mutta se oli jo hauskuuden rajoissa ja ei se spawn aika ei ollut lähelläkään 5 minuutin oman hajusteen käyttöä, vaan himpurasti tiheämpi.Onpas outoa. Mun lähistopilla oli lure ja sain max 10 pokemonia ja kaikki oli pidgey tai rattata.
Tasan ei mene :)
Minä pudotin 1000CP tulipokemonin ihan säkällä, kun oli 2 kappaletta vesipokemoneja mukana omat oli n. 200 sarjaa. Eli siis sä näpytätä sitä vihun jamppaa ja se jotenkin "välähtää" kun se hyökkää ja silloin pyyhkäset sivuun ja ehkä väistät. Mutta pääosin vaan näpytät ja hetken pitämällä sormea vihun päällä tulee jokin kovempi hyökkäys, siellä sellanen pieni palkki täyttyy. Siinä se, eli enempi kyse siitä, että hyökit tulta vastaan vedellä jada jada. Siihen löytynee jostain jotain ohjeita.Miten tässä pelissä oikein tapellaan?
Viereisessä salissa oli 650 Golbat pomona. Pistin kuusikon, jonka keskiarvo oli 400 CPtä. Silti en saanut kun kolmasosan vietyä kaverin terveydestä...
Ei sillä tiimillä ole niin väliä, tai luulisin ainakin. Itse valitsin Mysticin kun kaverit on siinä :)Nyt mietityttää minkä tiimin valitsisi. Turussa asustelen eli onkohan alueellisesti jotain merkitystä tiimillä?
Nyt mietityttää minkä tiimin valitsisi. Turussa asustelen eli onkohan alueellisesti jotain merkitystä tiimillä?
En nyt jaksa selata onko tästä jo keskusteltu niin kysäsen.
Kun pistää insensen päälle niin tuleeko ne pokemonit luokse vaikka istuisi paikallaan vai täytyykö silloinkin mennä ympäri kyliä. Ymmärrän että meneminen varmasti helpottaa mutta onko noinkin mahdollista?
Amen. Juuri kävin tunnin lenkin houkutin päällä+onnenmuna. Vastaan tuli juurikin noita samoja paskoja. Rattataata, Pidgeytä, Spearowta, Weedleä... Eilen käväsin kaupungilla terassilla, niin samantien viereen istuu viissatanen Jynxi. Ei mee tasan ötökkäkarkit. Tällä menolla tätä tuskin enää montaa päivää jaksaa.Viikon jaksoin. Sitten alkoi taas vituttaa mäihäfaktori,bugaaminen ja se fakta että isoissa kaupungeissa asuvat ovat auttamatta edellä.
Mäihäfaktoria on se että yksi kaveri saa aina noista 10km munista jotain 1000cp mörköjä,itse 200cp paskakasalta näyttäviä sieniä ja jotain poneja. Itse kun pistää luren niin paikalle ilmaantuu 5kpl rattatataa ja 2 pidgeytä,sama kaveri repii 1000cp mörköjä ja harvinaisuuksia.
Itse tuhlaa 100 pokepalloa jonnekin 400cp Golbattiin ja kaveri repii vieressä 900cp Pidgeotin ekalla heitolla.
Pelin jäätyminen juuri kun olin saanut 900cp Tentacruelin nalkkiin sinetöi peliurani tämän kökön paskan parissa.
Niin ja juu. Vitun ärsyttävää että tietyssä kaupungissa on aina omat vakipokemoninsa. Esim. omalla kylällä Drowzeet,Hypnot ja Jynxit hyppivät silmille kun taas ihan perus Bulbasaurit ja Caterpiet ovat ärsyttävän harvinaisia. Pikachua ja Charmanderia ei ole vielä tullut ikinä vastaan.
Sepä se. Johonkin viikkoon tullut alle 40 eri pokemonia. Tylsäksi pian käy.Mikäs noiden gymi-hommien nimi oli? Jos käyn paikallisessa saman värin salissa niin mun on voitettava ne kaikki 3 samalla pokemonilla että sinne pääsee keikkumaan?
Pieneltä kotimaankierrokselta juuri kotiutuneena onhan tämä surkeaa täällä vähän syrjemmässä. Porukka istuu kaupunkien keskustoissa ja kerää puolessa tunnissa paremmat mitä täällä viikossa. Itekkin kun tänään vartin siinä norkoilin niin puolet aikaisempia vahvempi körmy siihen pätkähti. No näillä mennään niin kauan kun kiinnostaa jollain tavalla...
Jos pitäisi arvata, niin kaverisi on selkeästi isommalla levelillä. Villien pokemonien cp kasvaa levelin mukana ja siinä on loppupeleissä kohtalaisen vähän tuuriefektiä olemassa. Se, että yhdestä tai kahdesta luresta ei tule ihmeempiä ei vielä ole huonoa, vaan normaalia tuuria. Minä olen kohtalaisen monen luren verran istuskellut kaupungilla ja millään tasolla harvinaisiksi laskettavia pokemoneja on ehkä viisi. Ylivoimainen enemmistö on pidgeytä, zubattia, rattataa ja drowzeeta ihan riippumatta missä päin Helsinkiä sen luren on nakannut. Veden äärellä oli lisäksi goldeenia ja magikarpia. Suurin osa niistäkin cp:ltään aika kehnoja, mutta levelin 20 jälkeen sentään alkoi aika säännöllisesti löytymään jo 800+ kamaa.Mäihäfaktoria on se että yksi kaveri saa aina noista 10km munista jotain 1000cp mörköjä,itse 200cp paskakasalta näyttäviä sieniä ja jotain poneja. Itse kun pistää luren niin paikalle ilmaantuu 5kpl rattatataa ja 2 pidgeytä,sama kaveri repii 1000cp mörköjä ja harvinaisuuksia.
Pieneltä kotimaankierrokselta juuri kotiutuneena onhan tämä surkeaa täällä vähän syrjemmässä. Porukka istuu kaupunkien keskustoissa ja kerää puolessa tunnissa paremmat mitä täällä viikossa. Itekkin kun tänään vartin siinä norkoilin niin puolet aikaisempia vahvempi körmy siihen pätkähti. No näillä mennään niin kauan kun kiinnostaa jollain tavalla...
No jaa. Jos peli toimisi suunnitellusti, niin mullakin olisi 70 pokemonin sijasta lähemmäs 100 kasassa, enkä minäkään mitään älyttömän pitkiä reissuja lähikaupunkeja lukuunottamatta ole tehnyt. Nearby-listan kun saisivat toimimaan kunnolla, niin peli olisi huomattavasti mielenkiintoisampi myös näin maalaisen näkökulmasta. Nyt se on ainoastaan turhauttavaa, koska se yksi harvinainen näkyy kerran kolmeen päivään, eikä sitäkään pysty kunnolla jäljittämään. Olen duunissa kaupungissa, ja ero on huomattava ja ymmärrän Ötökän pointin paremmin kuin hyvin. Lurejen alla istuva kaupunkilainen sitä ei välttämättä ymmärrä vittuilultaan.Mä en oikein usko, että tämän pelin tarkoituskaan on niiltä samoilta metsäreiteiltä heittää sulle kaikki 150 erilaista hirviötä, vaan itse ainakin olen varautunut joitakin reissuja tekemään erilaisiin paikkoihin, joissa kokoelma karttuu paremmin. Tyhmältä tuntuisi, jos kotipihaa pidemmälle ei tarvitsisi lähteä ja että jokaisella juoksulenkill löytyisi joku uusi ja jännittävä Pokemon. Sehän tässä kai on pointtikin, ettei kaikkien nappaaminen ole helppoa.