Kannattaako Stardustia käyttää alussa lainkaan?
Tarkennetaan hieman. Eli hinkkasin heti aluksi 30 CP:n omaavan Pidgeotin CP:n 144 asti. Nyt kun olen kehittynyt löytyy vastaavia luonnosta jatkuvasti. Näin ollen nuo stardustit menneet tavallaan hukkaan. Onko tähän siis joku perustaktiikka olemassa?
Ei lopu viiteensataan. Olen levelillä 18 ja vastaan tulee päivittäin yli 700 arvoisia otuksia. Isoin on ollut 940, eikä sekään ole mitään verrattuna pitkällä oleviin pelaajiin, jotka pyydystelevät säännöllisesti yli tonnisia vonkaleita. Intternetissä olen nähnyt yli 2000 cp:n villejä pokemoneja, mutta ne eivät normaalille pelaajalle ole kovin realistisia. Ennen leveliä 15 ei ole oikein mitään järkeä käyttää stardustia ja mä sanoisin että kannattaa mielummin odottaa liian kauan kuin olla kärsimätön. Säästetyn dustin voi aina käyttää, mutta just tollasiin pidgeyhin tuhlattua kamaa ei saa enää takaisin. Olen paria kovinta pokemonia nostellut pari kertaa, mutta isommat operaatiot säästän 20+ leveleille, kun voi jo vähän olettaa, ettei se kärkikuusikko enää vaihdu joka päivä.En ole varma, mutta jossain vaiheessa alkaa Pokemoneiden CP:t olla kuulemma jo pyydystäessä luokkaa 500 eikä siitä ilmeisesti pahemmin enää nouse. Näin mulle kerrottiin, saattaa olla, että tuon ylikin menee. Joka tapauksessa, vasta tuolloin kannattaa sitä Stardustia käyttää.
Ei lopu viiteensataan. Olen levelillä 18 ja vastaan tulee päivittäin yli 700 arvoisia otuksia. Isoin on ollut 940, eikä sekään ole mitään verrattuna pitkällä oleviin pelaajiin, jotka pyydystelevät säännöllisesti yli tonnisia vonkaleita. Intternetissä olen nähnyt yli 2000 cp:n villejä pokemoneja, mutta ne eivät normaalille pelaajalle ole kovin realistisia. Ennen leveliä 15 ei ole oikein mitään järkeä käyttää stardustia ja mä sanoisin että kannattaa mielummin odottaa liian kauan kuin olla kärsimätön. Säästetyn dustin voi aina käyttää, mutta just tollasiin pidgeyhin tuhlattua kamaa ei saa enää takaisin. Olen paria kovinta pokemonia nostellut pari kertaa, mutta isommat operaatiot säästän 20+ leveleille, kun voi jo vähän olettaa, ettei se kärkikuusikko enää vaihdu joka päivä.
Asia ihan erikseen on sitten suosikkipokemonit ja muut, joille ihan kannatussyistä haluaa vähän lisäpotkua antaa. Se on mun mielestä ihan ok. Tehokkainta kuitenkin on säästää mahdollisimman pitkään.
Olen tässä ajatellut teettäväni paidan, jossa lukee, etten pelaa PG:ta, ja käyttäväni sitä aina kun pelaan Ingressiä.
Mistäs mä saisin lisää pokepalloja käyttämättä rahaa pankkitililtä? Noi 50 palloo jotka annetaa alussa ehti loppumaan...
Mistäs mä saisin lisää pokepalloja käyttämättä rahaa pankkitililtä? Noi 50 palloo jotka annetaa alussa ehti loppumaan...
Miksi? Ettei sinua vain luultaisi pokemonkouluttajaksi?
Juuri siksi. Jos pelaan jääkiekkoa, niin en halua, että joku luulee minun pelaavan sählyä. Tässä ihan sama juttu.
Siinä on vain vähän se ongelma, että tuollaiset asiat, samaten se sisällön puute, on asioita mihin pitäisi olla puututtu jo alpha/beta vaiheessa, samaten se serveritestaus kuuluu sinne.Pitää myös huomioida se, että tuskin Niantic pystyy tuota ihan heti optimoimaan maiden ja kansalaisten mukaan. On vähän eri asia pelata tuota Manhattanilla, Dubain aavikolla, Islannin tulivuoren rinteellä ja Helsingissä. Pientä hiomista vaatii suuntaan jos toiseensa.