Tämä lanka on aika lailla kuollut, mutta ajattelin silti raapustaa tänne nyt pari sanasta, sillä oma aikani Pokemon Go:n parissa on tulossa lähi aikoina päätökseen.
Tarkkaa lopettamispäivämäärää en ole vielä lyönyt lukkoon, mutta lopettaminen tulee tapahtumaan näillä näkymin jossain kohtaa marraskuun aikana.
Kun saavutin huhtikuussa tason 50, päätin jo tuolloin että nyt on tän pelin osalta grindit grindattu. Päätin kuitenkin vielä jatkaa pelaamista rennolla otteella; olihan kesä aivan oven takana.
Kesän aikana ja sen lopulta vaihtuessa syksyyn, päässäni vahvistui koko ajan ajatus "viimeistä viedään". Ja juuri äsken päätin, että ainakin Tampereen Global Series-reissulle saakka jatkan tätä mun nykyistä rentoa pelailua. Pian tuon reissun jälkeen luultavasti suljen viimeisen sivun tästä kirjasta.
Tehtäväsarjoja en ole käytännössä jaksanut enää suorittaa ollenkaan päästyäni maksimitasolle, ja Pokemonien nappailukin on jäänyt aika lailla minimiin. Olen lähinnä kerännyt saleilta päivän kolikot ja vaihdellut lahjoja.
Nyt kun tämäkin on tulossa vääjäämättömään päätökseensä, haluan vain sanoa että mulla on ollut uskomattoman monta ihanaa hetkeä tän pelin kanssa.
Sen jälkeen kun raidit tulivat peliin 2017, olen tehnyt lukuisia raideja, tutustunut uusiin pelaajiin, löytänyt monta ystävää, saavuttanut monta virstanpylvästä, kävellyt parhaimillaan 4-6 tunnin päiviä Helsingin keskustassa keräillen stardustia (tästä tosin jo aikaa), ollut useasti ns. raidiauton kyydissä, nappaillut monia rareja ja kaikkea siltä väliltä.
Mulle tulee jäämään lämpimät muistot Pokemon Go:sta, enkä koskaan unohda sitä, että se oli tämä peli joka sai mut tulemaan ulos kuorestani ja antoi rohkeuden tutustua uusiin ihmisiin.
Kiitos jo tässä vaiheessa kaikesta Pokemon Go 2016-2024. Tulen muistamaan sinua lämmöllä!