Pokauslauseet

  • 261 047
  • 810

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Carlos
Sitten samaisessa baarissa oli myös yksi toinen neitokainen, nimeltään Vanessa, joka oli sitten semmoinen 10+ -lyyli, ja näytti myös siltä että hän tiesi sen. Eräänä iltana sitten kun jälleen valuimme tiskille, tämä Vanessa tuli keimaillen siihen eteemme ja kysyi että ottaako pojat taas IPA:t? Hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen kun sanoimme että juu, kiitos, mutta haluaisimme että Allison tarjoilee ne. En usko että oli törmännyt samaan aikaisemmin. Ja Allisonhan ne sitten tarjoili omaan tapaansa leveästi hymyillen. Vanessa ei kysynyt meiltä sen jälkeen mitään. :-)

Mä oon käyny samassa baarissa. Selviskö kenen fillari siellä nurkan takan oli ;-)
 

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Olla vai oma itsesi, eikä tarvi leikkiä mitään machoa.
 

Liitteet

  • rajamäki..jpg
    rajamäki..jpg
    2,2 KB · kertaa luettu: 2 073

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Uusi yritys, tämä on pomminsaletti tyyli

Juot tarpeeksi, sen jälkeen koitat päästä portsareiden ohi ravintolaan, juot lisää. Kun olet tarpeeksi humaltuneena menet kaverisi kanssa tanssimaan tanssilattialle. leikitte homoja, kun muija alkavat kerääntyä teidän ympärille (tyttörakkauden ympärillekkin aina kerrytään:), niin jatkatte hetken. Kun on paljon tyttöympärilla ja korjaatte potin, ilmoittatte että ette olekkaan homoja ja viette kaikki tytöt.

tämä oli ystäväni ehdostus minulle mutten ollut tarpeeksi sekasin suostuakseni.
 

Carlos

Jäsen
Re: Uusi yritys, tämä on pomminsaletti tyyli

Viestin lähetti Hasse
Juot tarpeeksi, sen jälkeen koitat päästä portsareiden ohi ravintolaan, juot lisää. Kun olet tarpeeksi humaltuneena menet kaverisi kanssa tanssimaan tanssilattialle. leikitte homoja, kun muija alkavat kerääntyä teidän ympärille (tyttörakkauden ympärillekkin aina kerrytään:), niin jatkatte hetken. Kun on paljon tyttöympärilla ja korjaatte potin, ilmoittatte että ette olekkaan homoja ja viette kaikki tytöt.


Ööh tota.. voi olla että meikäläinen jättää naisten etsimisen kokonaan, jos se näin vaikeaksi menee. Sen lisäksi tässä on pari epäkohtaa:

a) naisia ja portsareita tuppaa yhdistämään se asia, että he eivät pidä humaltuneista miehistä

b) Hetero-mies ei osaa esittää homoa edes 13 promillen kännissä, jos joku osaa, kannattaa miettiä uudestaan miten on suuntautunut

c) Minä olen kertonut moneen kertaan ympärilläni olleille naisille että olen hetero, ja silti yleensä olen päässyt saatille vain itseni kanssa

d) yleensä tytöt eivät halua kuulua kategoriaan "kaikki", eivätkä halua tulla valituiksi viimeisenä, sen puolesta voi tulla ongelmia.

Mutta jos siltä tuntuu, niin anna palaa vaan kaverisi kanssa, minen ole sun faija..
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Eilen tuli vietettyä taas nestemäistä iltaa ja todistettua muutamia toilailuja.

Paikalla oli jollain lailla tuttuja jätkiä, jotka olivat ilmeisesti lähteneet hakemaan kauniimpaa seuraa.

Kun ensin oltiin juotu rohkaisevat, päätti yksi kavereista lähestyä ryhmää neitosia ja etenkin yhtä punapäätä...

"Do you watch ultimate fighting?"...ei oikein mitään reaktiota ja niinpä palattiin juomaan vähän lisää.

Meni 15 minuuttia ja kaveri oli taas valmiina yrittämään: "Hi. I'm a dog and I need to bury my bone." Nyt jo vähän neitiä nauratti, mutta vieläkään ei suostunut lähtemään pöydästään.

Taas meni vähän aikaa ja seuraava yritys: "hey sexy, wanna come over to my place for bananahead cake?" Nyt neitonen näytti jo närkästyneeltä ja kaveria vitutti.

Illan jo lähestyessä loppuaan kaveri päätti yrittää vielä kerran: "Hey honestly...were your parents retarted? Because I think you're special." Ja sen jälkeen lyötiin....
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti JLand
Ja sen jälkeen lyötiin....

Mutta kyseessähän olikin nimenomaan hyvät ISKUrepliikit. Tästä pääsemmekin perimmäisten kysymysten äärelle: Jos repliikki saa aikaan paljon iskuja, niin onko se silloin hyvä iskurepliikki?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Upsider
Missä on ne miehet, jotka ovat verbaalisesti niin lahjakkaita, ettän naiset ovat sulaa vahaa niiden käsissä ihan selvinpäin. :)

Kuninkaiden laaksossa, kuninkaiden laaksossa...

Että silleen...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaverini on todistanut pariinkin otteeseen seuraavan lauseen toimivuuden:

"Toi sun kaveris on aika kännissä!"
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Re: Re: Uusi yritys, tämä on pomminsaletti tyyli

Viestin lähetti Carlos

c) Minä olen kertonut moneen kertaan ympärilläni olleille naisille että olen hetero, ja silti yleensä olen päässyt saatille vain itseni kanssa

Samoin.Mutta onko sulta Carlos joku tullut kyselemään sun seksuaalista suuntautumista?Että olet joutunut oikaisemaan jonkun aavistuksia.*hymiöitä* ei saa loukkaantua.
Mulle tuli joskus pari vuotta sitten Ale pubissa joku epämääräinen muija sanomaan ,että :"mitäs noin hyvännäköinen jätkä istuu yksin pöydässä".Jäin hiukkasen luukku auki kattelemaan,eikä se muija muuta sanonutkaan.Suksi v*****n tuon kyseisen lauseen jälkeen.
Mutta astialle.Joko olen ollut niin kännissä tai sitten ei muuten vaan tule mieleen ,mutta yhtäkään iskurepliikkiä en juuri nyt muista.
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: Re: Uusi yritys, tämä on pomminsaletti tyyli

Viestin lähetti #77
Samoin.Mutta onko sulta Carlos joku tullut kyselemään sun seksuaalista suuntautumista?Että olet joutunut oikaisemaan jonkun aavistuksia.*hymiöitä* ei saa loukkaantua.

Ei ihan sentään noin huonosti mene, vaikkakin ainakin 2 kertaa muistan tapauksen että ihan ilmiselvä homo on tullut iskemään jutun juurta. (kai tämäkin on muuten jo aika paha) Niille "kerroin" olevani hetero ihailemalla ääneen ohikulkevien naisten etumuksia ja takamuksia.

Lähinnä tämä kohta C juontaa juurensa siitä kun joskus baarissa joku opiskelukaveri (nainen) on vuodattanut ties mitä tarinaa epäonnistuineista suhteistaan, ja sitten todennut kertovansa näitä minulle siksi että ei edes pidä minua "sillai" miehenä, vaikka hyviä kavereita ollaankin. Ja tämä on siis tapahtunut useammin kuin kerran (kohottaa muuten itsetuntoa niin että soi). Ensimmäisellä kerralla jatkoin matkaa baarin puolelle olkaa kohauttaen, toisella kerralla tuumasin jotain siihen suuntaan että olen minäkin sentään hetero, ja haluaisin myös polkaista tätä nimenomaista neitokaista. Sen kommentin jälkeen toisella meistä punoitti posket.
 

Miguel

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Uusi yritys, tämä on pomminsaletti tyyli

Viestin lähetti Carlos
Ei ihan sentään noin huonosti mene, vaikkakin ainakin 2 kertaa muistan tapauksen että ihan ilmiselvä homo on tullut iskemään jutun juurta. (kai tämäkin on muuten jo aika paha) Niille "kerroin" olevani hetero ihailemalla ääneen ohikulkevien naisten etumuksia ja takamuksia.

Kerran uimahallin pesuhuoneessa eräs minua about 10 vuotta vanhempi sälli tuntui tuijottavan kiusallisen pitkään. Joka kerta, kun syrjäsilmällä vilkaisin nopeasti hänen suuntaan, miehen katse tuntui olevan liimattuna minuun. No, onneksi kaveri ei sentään seurannut perässä kun lähdin pukuhuoneeseen, mutta sieltä vielä kerran vilkaistessani äijä oli ovensuussa tuijottamassa.

Ahdistava kokemus. Tuossa tilanteessa kun ei oikein voinut käyttää suojautumiseksi Carlosin kikkaa. :-)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"Let's go to my place..."

Toissa vuonna ehkä hauskin pokailu oli kun luokkakaverini hiilosti kättä koholla niskan takana pitäen itseään n. 15-20 vuotta vanhempaa meirän tanskalaisen opettajan vaimoa...meirän opettaja seisoi tietysti toisella puolella mutta ei se pukkista haitannut...

Ainahan näitä sattuu.

Pokaillessa voi myös suututtaa helposti vastapuolen kun sattuu vahingossa tai tahallaan möläyttämään lahjakkaasti. Toinen luokkakaveri, ehkä siksi ettei kuullut kunnolla, vastasi nuoren näköisen neidin kertoessa olevansa jo nuoren tyttölapsen tosia ikuismaisesti "You have what?!?"
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Pari aika ovelaa olis, ei kyllä ole omassa elämässä toiminut, mutta jos joku karismaattisempi kysyy niin vois toimiakin:

1. Montako paukkua tarjoisit mulle jos juttelisin sun kanssa koko illan?

2. Voisitko koskaan kuvitella herääväsi mun vierestä aamulla? Tässä vaiheessa kun tuli kieltävä vastaus, niin kaveri ampaisi takaviistosta ja totesi: panokset kovenee, voisitko kuvitella herääväsi meidän kahden välistä aamulla. Taas vastaus oli ei.

Lisäksi ehkä kaikista eniten tunnelmaa vapauttanut yritys oli yökerhon ulkopuolella sulkemisajan jälkeen, kun kaveri lämmitti naisihmistä kysyen "miten olis jos haettas tosta pizza ja mentäs mun kämpille syömään ja pidettäs sen jälkeen toooooosiii hauskaa? Tähän kun tuli vastaukseksi varsin terävä "ei", niin siinäpä kaveri hetken aikaa katsoi hölmistyneenä ja kysyi: "miten niin, etkö sä muka tykkää pizzasta???".
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Nostetaampa ylös, olis taas käyttöä jollekki uudelle, tosin emmä uskalla kuitenkaa mennä puhumaa :(

Kaveri käytti hyvällämenestyksellä "aja millä ajat mutta mä ajan giletellä" oli päässy keskustelunalkuun tolla.
 

Miguel

Jäsen
Kaverini tyttöystävää oli lähestytty aika mielenkiintoisella tavalla päiväsaikaan keskellä Lahtea: joku mies juoksi hänet kiinni, puristi persauksista ja sanoi jotain tyyliin: "Sori, mut mun on ihan pakko sanoa, että haluaisin tosi kovasti panna sua."

En lähtisi kokeilemaan.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Viestin lähetti Damien
Kaveri käytti hyvällämenestyksellä "aja millä ajat mutta mä ajan giletellä" oli päässy keskustelunalkuun tolla.

Jos toi sun kaveris on naispuolinen, niin ei varmaan tartte kerjätä.
 

vanha herra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz
Kämmentä on tullut poskelle tästä:
M: Ootsä hevoshullu?
N: Kuin ni?
M: Aattelin et jos haluut ratsastaa mulla!

Nyk. vaimo meni tähän:

"Sulla on kauniimpi perse kuin mun naama".

Se niistä tsadin vuosista, enää ei tosin ole 20 vuoteen tullut tuon avioliiton satamaan purjehtimisen myötä pokailtua naisia.
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Kaverini tokaisi kerran eräälle neitokaiselle baarissa "Näytätkö tissit, lähetääkö nussii!" hiljaseksi meni neitokainen, mutta ei tärpännyt.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aika hyvä tämäkin:
"En ole komea kuten Richard Gere enkä karismaattinen kuten Robert de Niro, mutta nuolen kuin Lassie."
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Muuan puolituttu oli kuulemma kerran baarissa lähestynyt erästä blondia ytimekkäällä lausahduksella, joka kuului kokonaisuudessaan "Mennäänkö nussimaan?". Ja lähtihän se.

Itse en iskurepliikeistä niin välitä, kun ei ei kuitenkaan ole koskaan pokkaa käyttää niitä... :)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei varsinainen iskurepliikki, mutta viime yönä kävin tämän tyyppistä keskustelua erään miehen kanssa:

Mies: "No kyl meidän tässä nyt jatkoille pitäisi lähteä... Mihis sie oikein lähtisit?
Poison: "Mie taidan lähteä jatkoille omaan kotiin nukkumaan"
Mies: "Just, just... Mutta onkos siulla puhelinta?"
Poison: "No taitaapa miulla sellainenkin olla..."
Mies: "No otatko miun numeroni ylös?"
Poison: "No en mie nyt välttämättä taida tarvita sitä..."
Mies: "Ai.. No ei mitään.. Mutta kuule.. Jos joskus nähdään, niin muista tulla moikkaamaan, muista Xxxxx"
Poison: "No katsellaan."

Ja tuossa oli nyt keskustelu, muu on kansioissa X-files. En oikein lämmennyt.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Aikoinaan entisessä Alicessa kävin seuraavanlaisen keskustelun:
Nainen minulle: " Kuinkas menee?"
Kempes: " Helvetinmoinen nälkä!"
Nainen: "Ei se mitään, minä teen sinulle pyttipannua!"
Kempes baarimikoille: "Okei, tilatkaa taksi!"

Ja nainen teki minulle helvetin hyvä pyttipannun, siitä nuori-Kempeskin sai helvetinmoisesti puhtia....
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Rok
Muuan puolituttu oli kuulemma kerran baarissa lähestynyt erästä blondia ytimekkäällä lausahduksella, joka kuului kokonaisuudessaan "Mennäänkö nussimaan?". Ja lähtihän se.
Joo, kerran kanssa "yks kaverin kaveri kuulemma" kokeili moista ja sen kerran se myös toimi. Blondikin oli vielä. Tosin ei ihan noin rujosti aloittanut keskustelua, vaan herrasmiesmäisesti tiedusteli ensitöikseen, josko neito haluaisi lähteä harrastamaan seksiä.

En sitten sen jälkeen ole viitsinyt enää maalintekoprosenttiani pilata moisilla kysymyksillä. Eihän sitä nykyään tuollaisilla sanoilla kehtaa edes avovaimolta baarissa kysyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös