Viestin lähetti Spencer
Jeps. Kerran olin Karibialla omalla kuussataametriselläni, kun laivaan astui Anita Hirvonen. Kiihkeä Ansku kuiskasi korvaani: "Spenkku, nyt irtoo". En ottanut tarjousta kuuleviin korviini, koska päälläni maannut Claudia Shcihhgfrewiiffer olisi ehkä tuohtunut. Silloin venoseeni astui itse paavi ja elvis. Oisin kyllä saanut kaikilta mut en vaan antanut. Hiltonissa sain koko sakilta.
Veit jalat suustani, hyvä kuitti. :-)
No, tuli tässä näin yht'äkkiseltään mieleen itseltäkin eräs iskuyritys-torjunta-toiminta-kieltäytyminen -juttu.
Kun olin viettämässä rentoja opiskeluvuosiani länsi-Suomen helmessä, niin siinä sitten eräänä iltana havaitsin sijaitsevani paikallisessa yökerhossa. Olin sillä kertaa ihan yksin liikenteessä, joten tilannehan olisi mitä otollisin jonkunlaisen kontaktin rakenteluun.
No, sitten siitä illan mittaan huomasin kuinka eräässä nurkkapöydässä istui ihan söötin näköinen nuori nainen, ypöyksin. Tein kuten jokainen terveydestään kiinnostunut nuori mies, ja odottelin pari minuuttia sitä kivitalon kokoista poikaystävää takaisin. Ei näkynyt, joten ei muuta kuin sinne suuntaan astelemaan. Olin juuri kumartumassa tämän tytön puoleen, kun hän sanoi "mä olen kuullu jo tänään jokaisen mahdollisen iskurepliikin, ja ei kiinnosta, niin että anna olla".
Selvä. Daami ei selvästi ollut kiinnostunut, mutta maso-sadistinen luonne kun olen, en tietenkään jättänyt hommaa siihen. Kerroin hänelle että en halunnut "iskeä" häntä, ihan vaan olisin hiukan rupatellut mukavia, kun näytämme molemmat olevat täällä yksinään. No, sitten siinä vähän aikaa jutun tynkää pukkailin, kunnes emäntä alkoikin (täysin yllättäen) lämpenemään ajatukselle (siis sille juttelulle), ja loppuillan sainkin sitten "kunnian" kuunnella hänen elämäntarinaansa.
Tähän elämäntarinaan kuului myös semmoinen tarina että hän usein kutsuu miehiä luokseen yöksi ravintelista lähtiessään, mutta ei mainitse että siihen yöpymiseen ei kuulu seksi. Tämä siksi, että mies maksaa taksin (n. FIM 150, nainen asui varsin kaukana).
Tein sitten siinä jotain ehdotuksiakin illan aikana, jotka hän varsin tyylikkäästi torjui. Sitten, musiikki taukosi, ja oli aika lähteä ulos. No eiköhän sitten siinä ulospäin kävellessä tämä tyttönen liimautunut itseään kohtalokkaasti keinuttaen minuun kiinni ja kyseli josko tulisin hänen luokseen yömyssylle. Edellinen tarina mielessä pamautin kylmän viileästi "ai haluutsä että mä maksan sun taksin vai?".
- Juu.
- Kiitos vaan, mutta mulla on fillari tossa nurkan takana, taidan mennä sillä kotio.
- Eiku tulisit nyt mun kanssa...
- Sorry, kiitokset mukavasta illasta ja nähdään.
(tämän jälkeen sain vielä aika tiukan halauksen -viimeinen yritys)
No enivei, se siitä. Suosittelen muuten muillekin, ette usko miten hyvää tekee joskus sanoa "ei" varsin viehättävälle naiselle. Ennenkaikkea luulen että se tekee hyvää niille naisille.
Josta päästään taas ohi aiheen, mutta kuitenkin. Eli siellä Melbournessa ollessani kävimme kollegani kanssa aina siinä samassa baarissa nauttimassa James Squiren erinomaisista saavutuksista, ja heillä oli muuten varsin laadukas henkilökunta. Eräs heistä oli nuori tyttönen nimeltään Allison, ei mitenkään viehättävä ulospäin, mutta hän oli jotenkin niin aito ja herttainen kuin ihminen voi olla, joten hänestä tuli meidän "suosikki".
Sitten samaisessa baarissa oli myös yksi toinen neitokainen, nimeltään Vanessa, joka oli sitten semmoinen 10+ -lyyli, ja näytti myös siltä että hän tiesi sen. Eräänä iltana sitten kun jälleen valuimme tiskille, tämä Vanessa tuli keimaillen siihen eteemme ja kysyi että ottaako pojat taas IPA:t? Hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen kun sanoimme että juu, kiitos, mutta haluaisimme että Allison tarjoilee ne. En usko että oli törmännyt samaan aikaisemmin. Ja Allisonhan ne sitten tarjoili omaan tapaansa leveästi hymyillen. Vanessa ei kysynyt meiltä sen jälkeen mitään. :-)