Pokauslauseet

  • 261 586
  • 810

Langkow#18

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPK
Myös lause: "Luuleksää, että järvet kuluu ku niitä soutaa?" on myös erittäin käytännöllinen jos tyttönen ei heti ensisilmäyksellä lämpene.

...tai

"Paljonko äitisi työntikään kuulaa?"
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Svante
Paras on sittenkin tämä (toimii parhaiten hidastempoisen biisin aikana tanssilattialla):

"Tunnetsä Penan?"

Näyttää klassinen "El Café am Screen" tapahtuvan vielä nykyäänkin, kiitos vaan hyvä veli.

Tämä toimii myös siinä mielessä hyvänä eukko-mittarina, että mahdollisen vastauksen perusteella voi jo vetää pitkälle johtopäätöksiä siitä mihin naikkonen saattaisi olla kykenevä.

a) Nainen kääntyy kannoillaan mitään sanomatta.
- Ei tarvitse miettiä jatkotoimenpiteitä. (tai voit miettiä, mutta siitä tuskin on paljon hyötyä)

b) "Ai minkä Penan??"
- Hän ei selvästi seuraa aikaansa, joten häneen ei kannata haaskata enempää aikaa. Enintään voi kysäistä nopeasti että "annatko..?".

c) "Vittu, mä olen Pena!"
- Älä juo enää samana iltana mitään alkoholipitoista, mene kotiin käymättä lähtöruudussa, ja toivo että kukaan ei tuntenut sinua.

d) "En, mutta ehkä sä voisit esitellä mut..."
- Kyseinen nainen on selvästi kiinnostunut tutustumaan johonkin uuteen, tässä vaiheessa voi joko lähettää faxin the Pentille, tai sitten voit pyytää daamia kotiisi katsomaan josko Pentti löytyisi vällyjen välistä. (copyright Trancezz)

e) "No en tunne!"
- Jos joku tietää miten tässä tilanteessa edetä, kertokoon mullekin.

f) "En?"
- Tässä vaiheessa on hyvä tehdä vaikutus pienen esitelmän avulla the Pentin saavutuksista, jonka jälkeen voit mainita että kuulut (tähän kohtaan voi lisätä vaimealla äänellä sanan 'lähes')samaan sisäpiiriin hänen kanssaan, sillä The sir Penan tiedetään joskus käyneen JA:n saitilla.

g) *räjähtää nauramaan*
- ko. nainen on todennäköisesti JA:n käyttäjiä, tai sitten hän on vain niin bimbo että haluaa viestiä näin haluavansa sinua. (vanha sanonta muuten kuuluu "jos saat naisen nauramaan, saat hänet sänkyyn".)

h) "Miten niin, et kai sä vaan kuulu ÄTPPOMKiin?!?!?"
- On ilmeistä että nainen on töninyt The sir Penttiä, jolloin jonkinasteinen rankaisu on paikallaan. Vaihtoehtoisesti rouvalle voi kertoa että suojelet häntä hevosenpäiltä pientä palvelusta vastaan asunnossasi.

i) "Kyllä tunnen, The sir Pentti on legenda jo eläessään"
- Ota naista kädestä kiinni, ja vie kultasepän kautta kirkkoon.

(tai penailun henkeä kunnioittaen, mene kultasepälle, tilaa sormukset, mene kirkkoon, mene takaisin baariin hakemaan unohtunut nainen, mene kirkkoon, mene kultasepälle hakemaan ne helvetin unohtuneet sormukset, tee uusi aikavaraus kirkkoon, osta kukkapuska naisella ja ja pyydä tätä vielä harkitsemaan, "ensi kerralla kaikki on täydellistä" -toimii aina, anna ajan kulua, etsi uusi nainen, maksa naisesta jos täytyy, mene jo lopultakin naimisiin jonkun kanssa, potkaise nainen pihalle koska et muistanut että jokainen nainen ei jumaloi The sir Penttiä.)
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Carlos
Näyttää klassinen "El Café am Screen" tapahtuvan vielä nykyäänkin, kiitos vaan hyvä veli.

Tämä toimii myös siinä mielessä hyvänä eukko-mittarina, että mahdollisen vastauksen perusteella voi jo vetää pitkälle johtopäätöksiä siitä mihin naikkonen saattaisi olla kykenevä.


Entä kun daami tyhjentää vatsalaukkunsa pitkin selkääni?
Voinko vetää jonkinlaisen johtopäätöksen ja siinä tapauksessa minkä?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos

e) "No en tunne!"
- Jos joku tietää miten tässä tilanteessa edetä, kertokoon mullekin.

Tässä tilanteessa tietysti otetaan selvää, missä ko. daami asuu, ja lähetetään sinne hevosenpää...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti Carlos

e) "No en tunne!"
- Jos joku tietää miten tässä tilanteessa edetä, kertokoon mullekin.

viestin lähetti seeyou@jäähalli

Tässä tilanteessa tietysti otetaan selvää, missä ko. daami asuu, ja lähetetään sinne hevosenpää...


Meinaattekos toverit tosissanne, että yöelämässämme viipeltää daameja, jotka eivät the Penaa tuntisi??
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen töissä stadissa erään risteilylafkan mainostenjakajana, ja vasta parin päivän jälkeen on tullut jo legendaarisia iskulauseita.

"Kuulutko sä kans tähän risteilypakettiin?"
"Mä en haluu tätä alennusta, mä haluun sut"


Ai niin, ja yks kosinta myös.
Harmittaa vaan kun kosijat eivät ole oikeen tuota omaa ikäluokkaa.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Svante
Entä kun daami tyhjentää vatsalaukkunsa pitkin selkääni?
Voinko vetää jonkinlaisen johtopäätöksen ja siinä tapauksessa minkä?

No tuota... se vähän riippuu siitä että oliko kyseessä vain huono ajoitus, vai aiheuttiko nimi "Pena" tämän yllättävän reaktion. Jos kyseessä oli vain huono ajoitus (eli naikkosen vatsa ei halunnut ottaa enää), voisit herrasmiehenä todeta että "eihän tämä mitään, vahinkoja passieren manchmal", ja samaan hengenvetoon mainita neidin olevan niin heikossa kunnossa että ei häntä voi yksin päästää kotiin kävelemään. Sitten seuraavana aamuna emäntä on todennäköisesti tapahtuneesta niin pahoillaan että pesee vaatteesi, ja tarjoaa kenties aamukahvit herkkutortun kera.

Sitten se toinen vaihtoehto, eli spontaani yökötysreaktio ko. nimestä johtuen, joka onkin jo vaikeampi tapaus. Lyhyestä virsi kaunis, eli suosittelen toimimaan kuten brotha 'näkyy hallilla' ehdotti edellisessään. Tietysti luovuutta voi käyttää hyväksi ja muutenkin rankaista ko. naista, ja ehkäpä hän on niin kiero että juuri haluaakin sitä? Monia naisiahan kiihottaa vaara vallan mahdottomasti, ja mikäs sen vaarallisempaa kuin leikkiä hengellään ÄTPPOMKin kanssa?
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Carlos
No tuota... se vähän riippuu siitä että oliko kyseessä vain huono ajoitus, vai aiheuttiko nimi "Pena" tämän yllättävän reaktion.

Mä vähän jankkaan tätä tilannetta.
Entä kun daami kuuleekin väärin, eli "Tunnetsä Penaalini"? Mitä sitten?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Svante
Mä vähän jankkaan tätä tilannetta.
Entä kun daami kuuleekin väärin, eli "Tunnetsä Penaalini"? Mitä sitten?

No ensin täytyisi tietää miten daami sitten SIIHEN reagoi. Mutta jos reaktio tässäkin tilanteessa on selkään oksennus, suosittelen käymään peilin edessä ennenkuin seuraavan kerran menet iskemään naisia.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Carlos
No ensin täytyisi tietää miten daami sitten SIIHEN reagoi. Mutta jos reaktio tässäkin tilanteessa on selkään oksennus, suosittelen käymään peilin edessä ennenkuin seuraavan kerran menet iskemään naisia.

Luulenpa, että käytän sittenkin tuota turvallista "Paljonko äitisi työntää kuulaa" - repliikkiä tai "ovatko vanhempasi joitain simpukoita kun sä oot tollanen helmi".
 

Messenger

Jäsen
Jotkut naiset ovat niin helppoja ettei niille tarvitse kuin luetella pitsojen nimiä.
Sanoo ne 'italialaiseen' tyyliin esim. quatro stagione ja heiluttelee käsiään samalla
ja osoittelee tyttöä niin johan pettää polvet alta.Kokeilkaa ihmeessä...
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Svante
"ovatko vanhempasi joitain simpukoita kun sä oot tollanen helmi".

Kuulinpa tuon juuri, tai itse asiassa luin, mutta ei sillä isompaa väliä. Jos en olis tänään käyny JA:ssa lukemassa tätä ketjua, olisin jopa voinut kuvitella, että kyseinen jätkä on ihan itse kehitellyt tuon, nyt en ajattele niin. Ei muuten kovin hyvin tehoa muhun kun vanhempia "haukutaan" simpukoiksi...
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Viestin lähetti Messenger
Jotkut naiset ovat niin helppoja ettei niille tarvitse kuin luetella pitsojen nimiä.
Sanoo ne 'italialaiseen' tyyliin esim. quatro stagione ja heiluttelee käsiään samalla
ja osoittelee tyttöä niin johan pettää polvet alta.Kokeilkaa ihmeessä...

Kokeilin, ei toiminut, tosin olin aikamoisessa humalatilassa klo. 04.00 aikaan, mutta se ei ole mikään puolustus... :)
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Viestin lähetti Svante
ovatko vanhempasi joitain simpukoita kun sä oot tollanen helmi
Niin ja hyvä on myös tämän lauseen "jalostetumpi" muoto, josta riitti eräissäkin iltamissa pitkään iloa: 'Sun porukat on varmaan ihan helmiä kun sä näytät iha helvetisti simpukalta!' Käytännössä tätä ajattelun riemuvoittoa ei ole testattu, mutta ehkä joskus.

Ja piti kysymäni, että pahastuuko ÄTPPOMK, jos käytän tuota "Tunnetsä Penaa?" -juttua? En kuulu kyseiseen järjestöön, mutta kuunnioitan suuresti sekä The Penttiä että ÄTPPOMK:a. Sellainen kutina on (jossain), että pelkkä Penan nimen mainitseminen saa naiset villiksi, varsinkin pikkutunneilla viimeisten hitaiden aikana..
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti odwaz

Ja piti kysymäni, että pahastuuko ÄTPPOMK, jos käytän tuota "Tunnetsä Penaa?" -juttua? En kuulu kyseiseen järjestöön, mutta kuunnioitan suuresti sekä The Penttiä että ÄTPPOMK:a. Sellainen kutina on (jossain), että pelkkä Penan nimen mainitseminen saa naiset villiksi, varsinkin pikkutunneilla viimeisten hitaiden aikana..

Hyvä veli odwaz, vaikka en istu ÄTPPOMK:n johtoporukoissa annan silti suostumukseni. Uskon myös Aussi-apostolimme Carloksen suostuvan tähän.
Tämä lupa sisältää silti velvoituksen: tänne raportoit menestyksesi!
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Älkää kokeilko tätä

En voi vastustaa kiusausta kertoa "iskurepliikkiä", jota muutama vuosi sitten tulin käyttäneeksi Raumalla, Dominossa. Hetki oli penkkaripäivän ilta ja olimme kaverini kanssa lähteneet vähän tsekkailemaan maisemia aavistuksen jurrissa. Baarissa kiinnitin sitten huomion yhteen neitokaiseen, joka vilkuili kummasti minua, useamman kerran. Hän oli ihan jees, tosin aivan liian laiha ollakseen mikään VAU-ilmestys minun makuuni. Ko. neitokainen sitten tanssi yksinään, joten käytin tilaisuutta hyväkseni ja rohkaistuin:

"Ootsä tässä vielä viiden minuutin päästä, jos käydään kaverin kanssa ensin kusella?"

Heh...WC:ssä käytiin todellakin asioilla ja yllätyksekseni tämä neitonen oli vieläkin tallella. Hitaita sitten vain kehiin ja tulipa tyttö vielä istumaan syliinkin. Pussailuun asti päästiin, mutta siihen se sitten jäi. Ei vissiin tehnyt ensimmäinen repliikkini lähtemätöntä vaikutusta. Tai sitten teki.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Horon kanssa ongella

Niin, itselleni tuli tästä kesäisestä mato-onginnasta mieleen, että mitäköhän se pirkko tuumaisi jos sille toteaisi että:

Haluisikos neiti onkia? Mun ongessa olis liero molemmissa päissä.

Täältä tähän
 

gordion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koiraporin Veto
Nykäseltä

Tai sitten tekee ihan niin kuin Nykäsen Masa tuossa viime kesänä Raatihuonella.

Pahasti naamastaan pöhöttynyt kotka oli leijunut vahvassa etukenossa pöytään, jossa istui opiskelukaverini kahden muun neidin kanssa. Sieltä jostain poolopaidan ja tennissukkien syvimmistä syövereistä kumpusi sitten todella syvällinen ja omalla laillaan niin nykäsmäinen kommentti. Hyvää jatkoa "elämä on laiffii" ja "jokainen tsäänssi on mahdollisuus" -lausahduksille.

"Jaahas, haluukos tytöt pillua?"

Sanattomaksi oli vetänyt - niin tytöt kuin myös Nykäsenkin, joka olikin poistunut kaverinsa saattelemana. Tai kaverin ja kaverin, kai ne ovat kaikki enemmän tai vähemmän hännystelijöitä, jotka Mattia peesaavat. Ansaitsisi mies hieman paremman loppuelämän, mielestäni.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Jäätelövikittely,

Bongasin taannoin eräällä kuumalla terassilla upean pusuhuulisen neitokaisen, joka istui tyttöporukassa terassin toisessa päässä ja me taas kavereiden kesken toisessa.

Ostin ravintelista jäätelötuutin ja kiikutin sen tytölle ja kysyin voinko tarjota hänelle jäätelön. Tyttö hieman hämmästyi ja sanoi että mikäs siinä. Ojensin hänelle jäätelön ja hiippailin takaisin omaan pöytääni kavereideni keskelle.
Tyttö maisteli jäätelöään ja katseli kiinnostuneen minuun päin. Kaverini ihmettelivät ja kummastelivat temppuani..

Herkuttelevan näköinen jäätelön syönti kesti kiusaavan kauan tytön nuollessa ja imiessä nauttien tuuttia. Tunnin parin kuluttua tyttö hiipi viereeni baaritiskille ja ihmetti miksi olin jäätelön hänelle tarjonnut.

Sanoin rehdisti, että halusin nähdä mitä noilla pusuhuulilla voi tehdä ja herkutella ajatuksella...

Se mitä sitten tapahtuikaaan onkin jo toinen juttu. Kertoa voin kuitenkin että Häpy end.

K
 
Viimeksi muokattu:

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Bigreds.
Kokeilin, ei toiminut, tosin olin aikamoisessa humalatilassa klo. 04.00 aikaan, mutta se ei ole mikään puolustus... :)
Niin. Muistithan siis sanoa ne pizzat _italiaksi_?

Osaan kuvitella äijän hoippumassa jonkun humalassa hyvännäköisen edessä hokien "katkarapuuu, pepperonipizza, extrajuusto ja herkkusienii..."
 
Parhaiten minulla on jäänyt mieleen aika erikoinen "iskurepliikki" eräässä kokkolalaisessa yökerhossa.

Menin nimittäin baaritiskille tilaamaan jotain alkoholipitoista ja odotellessani siinä vuoroani, viereeni hivuttautui ihan nätti vaaleaverikkö. Katseet kohtasivat ja pienen hymyn jälkeen tämä tyttö tokaisi: "Jos tarjoot mulle yhden siiderin, niin mä annan sulle tänä iltana".

No herrasmiehenä tietenkin ostin tytölle siiderin oman tilaukseni yhteydessä, mutta ojentaessani sitä hänelle kuiskasin samalla korvaan, että minulle kyllä riittää vain yksi hidas tanssi. Joku toinen mies olisi ehkä toiminut tilanteessa eri tavoin, mutta minä en ole ennenkään suosinut maksullisia naisia. ;) Ja mainittakoon vielä, että tytön voimakas humalatila sai suurimmat halut katoamaan.

Ja eipä tullut sitä tanssiakaan sitten tanssittua, vaan mukaan hotellihuoneeseen tarttui ihan toinen tyttö..
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Jeps. Kerran olin Karibialla omalla kuussataametriselläni, kun laivaan astui Anita Hirvonen. Kiihkeä Ansku kuiskasi korvaani: "Spenkku, nyt irtoo". En ottanut tarjousta kuuleviin korviini, koska päälläni maannut Claudia Shcihhgfrewiiffer olisi ehkä tuohtunut. Silloin venoseeni astui itse paavi ja elvis. Oisin kyllä saanut kaikilta mut en vaan antanut. Hiltonissa sain koko sakilta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei oikein tehnyt vaikutusta viime vkloppuna kuultu "Oletsä oikeasti noin seksikäs, vai esitätäkö sä vain?"
Ööö...ei, olen oikeasti viemärihirviö, mutta liikun täällä valepuvussa?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Spencer
Jeps. Kerran olin Karibialla omalla kuussataametriselläni, kun laivaan astui Anita Hirvonen. Kiihkeä Ansku kuiskasi korvaani: "Spenkku, nyt irtoo". En ottanut tarjousta kuuleviin korviini, koska päälläni maannut Claudia Shcihhgfrewiiffer olisi ehkä tuohtunut. Silloin venoseeni astui itse paavi ja elvis. Oisin kyllä saanut kaikilta mut en vaan antanut. Hiltonissa sain koko sakilta.

Veit jalat suustani, hyvä kuitti. :-)

No, tuli tässä näin yht'äkkiseltään mieleen itseltäkin eräs iskuyritys-torjunta-toiminta-kieltäytyminen -juttu.

Kun olin viettämässä rentoja opiskeluvuosiani länsi-Suomen helmessä, niin siinä sitten eräänä iltana havaitsin sijaitsevani paikallisessa yökerhossa. Olin sillä kertaa ihan yksin liikenteessä, joten tilannehan olisi mitä otollisin jonkunlaisen kontaktin rakenteluun.

No, sitten siitä illan mittaan huomasin kuinka eräässä nurkkapöydässä istui ihan söötin näköinen nuori nainen, ypöyksin. Tein kuten jokainen terveydestään kiinnostunut nuori mies, ja odottelin pari minuuttia sitä kivitalon kokoista poikaystävää takaisin. Ei näkynyt, joten ei muuta kuin sinne suuntaan astelemaan. Olin juuri kumartumassa tämän tytön puoleen, kun hän sanoi "mä olen kuullu jo tänään jokaisen mahdollisen iskurepliikin, ja ei kiinnosta, niin että anna olla".

Selvä. Daami ei selvästi ollut kiinnostunut, mutta maso-sadistinen luonne kun olen, en tietenkään jättänyt hommaa siihen. Kerroin hänelle että en halunnut "iskeä" häntä, ihan vaan olisin hiukan rupatellut mukavia, kun näytämme molemmat olevat täällä yksinään. No, sitten siinä vähän aikaa jutun tynkää pukkailin, kunnes emäntä alkoikin (täysin yllättäen) lämpenemään ajatukselle (siis sille juttelulle), ja loppuillan sainkin sitten "kunnian" kuunnella hänen elämäntarinaansa.

Tähän elämäntarinaan kuului myös semmoinen tarina että hän usein kutsuu miehiä luokseen yöksi ravintelista lähtiessään, mutta ei mainitse että siihen yöpymiseen ei kuulu seksi. Tämä siksi, että mies maksaa taksin (n. FIM 150, nainen asui varsin kaukana).

Tein sitten siinä jotain ehdotuksiakin illan aikana, jotka hän varsin tyylikkäästi torjui. Sitten, musiikki taukosi, ja oli aika lähteä ulos. No eiköhän sitten siinä ulospäin kävellessä tämä tyttönen liimautunut itseään kohtalokkaasti keinuttaen minuun kiinni ja kyseli josko tulisin hänen luokseen yömyssylle. Edellinen tarina mielessä pamautin kylmän viileästi "ai haluutsä että mä maksan sun taksin vai?".
- Juu.
- Kiitos vaan, mutta mulla on fillari tossa nurkan takana, taidan mennä sillä kotio.
- Eiku tulisit nyt mun kanssa...
- Sorry, kiitokset mukavasta illasta ja nähdään.

(tämän jälkeen sain vielä aika tiukan halauksen -viimeinen yritys)

No enivei, se siitä. Suosittelen muuten muillekin, ette usko miten hyvää tekee joskus sanoa "ei" varsin viehättävälle naiselle. Ennenkaikkea luulen että se tekee hyvää niille naisille.

Josta päästään taas ohi aiheen, mutta kuitenkin. Eli siellä Melbournessa ollessani kävimme kollegani kanssa aina siinä samassa baarissa nauttimassa James Squiren erinomaisista saavutuksista, ja heillä oli muuten varsin laadukas henkilökunta. Eräs heistä oli nuori tyttönen nimeltään Allison, ei mitenkään viehättävä ulospäin, mutta hän oli jotenkin niin aito ja herttainen kuin ihminen voi olla, joten hänestä tuli meidän "suosikki".

Sitten samaisessa baarissa oli myös yksi toinen neitokainen, nimeltään Vanessa, joka oli sitten semmoinen 10+ -lyyli, ja näytti myös siltä että hän tiesi sen. Eräänä iltana sitten kun jälleen valuimme tiskille, tämä Vanessa tuli keimaillen siihen eteemme ja kysyi että ottaako pojat taas IPA:t? Hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen kun sanoimme että juu, kiitos, mutta haluaisimme että Allison tarjoilee ne. En usko että oli törmännyt samaan aikaisemmin. Ja Allisonhan ne sitten tarjoili omaan tapaansa leveästi hymyillen. Vanessa ei kysynyt meiltä sen jälkeen mitään. :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös