Pokauslauseet

  • 263 674
  • 810

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Baaritiskillä

Niin, itse tuossa kevään korvalla pääsin kuin pääsinkin koukuttamaan erään naaraan seuraavalla tavalla baaritiskillä, jossa heiluin 10€:n seteli kädessä tilaamassa:

erva: Tiedätkös miten pääsee 10€:lla lähemmäs jumalaansa?

Kimalainen: Jaa mitä???

erva: Niin, sitä vaan, että tiedätkö miten pääsee helposti noin 10€:lla lähemmäs jumalaansa?

Kimalainen: No en kyllä tiedä????

erva: No ostaa sillä kympillä tikapuut tai keittiöjakkaran ja kiipeää niille.

Kimalainen: ????????



Myöhemmin sain kuulla, että se oli omituisin keskustelunavaus, mitä ainakin ko. kimalainen oli koskaan kuullut.

Loppukaneettina päädyn vielä sanomaan, että ko. kimalainen paljastui sittemmin hieman liian tosikoksi minun makuuni.

Täältä tähän
 

Anton

Jäsen
Pyysin eräältä daamilta illan aikana kauneimman runon, jonka hän tiesi, mustekynällä käsivarteeni. Lähtiessä pyysin siihen loppuun vielä hänen puhelinnumeronsa.

Heräsin aamulla käsi täynnä kauniita sanoja ja puhelinnumero.

Vieläkin yhdessä.
 

sovhoosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Baaritiskillä

Viestin lähetti ervatsalo


Loppukaneettina päädyn vielä sanomaan, että ko. kimalainen paljastui sittemmin hieman liian tosikoksi minun makuuni.

Täältä tähän


Miten se juttu menikään niistä pihlajanmarjoista...
 

Anton

Jäsen
Twite:
Siis käsi ja Anton?

Jesh! *purskauttaa nenänsä kautta iltakahvit yhä mukana oleville käsilleen*
Downhill -skaban seurauksena meinasimme kerran kylläkin erota toisistamme. Kiitos taitavien lääkärihoitajien, pikaliiman ja ompelutarvikkeiden, oikea käsivarsi on suunnilleen sillä paikalla kuin Luoja sen lienee tarkoittanut.

Vai kaunis tarina? Olen tällä hetkellä kodin pikku hengetärtä karussa edellispäivän juopotteluni vuoksi.
Tarina siis jatkuu yhä...
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Arpi auki huora tai tuun kyljestä sisään!"

- Välttämättä ei ihan jokaiseen toimi, mut kannatta yrittää.. ;)
 

tonderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paras mitä mä oon kuulluoli ku entine intti kaveri kerto et se oli kännipäissään kysyny joltai neitokaiselta "mitä kos lätkytettäs kusivehkeitä vastakkain?".

Ei ollu neito suostunu mut kaveri kerto et hyvi oli kyllä kämmen läsähtäny poskelle...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Joskus nuorna poikana tuli kaupiteltua pappamallin sinistä tunturia neitokaisille. Teki erittäin hyvin kauppaansa.

Jaahas, tarviikin tuo ottaa taas repertuaariin..

Kas iltaa kaunis! Sä näytät aika vauhdikaalta mimmiltä.

???

Mulla ois myydä pappamallin tunturi sulle, se on sininen ja siinä on tuulisuoja.. Oisit upee näky sen selässä..

kihihihi....

*************************

Muuten Twite hei!

Se on paree ei parree...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Kaiser Soze
Muuten Twite hei!

Se on paree ei parree...
Mainittakoon julkisesti että en ole innokas koehenkilö iskurepliikeillesi. Edellinen jota koitit oli parempi kuin tuo. Se edellinenhän oli "minä en ole turkulainen".

Jos tuo kuitenkin olikin off topic asiaa niin minun korvaan kuulosti siltä että herra Yli-Hannuksela sanoi parree. Liekö puhevikainen.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Twite
Edellinen jota koitit oli parempi kuin tuo. Se edellinenhän oli "minä en ole turkulainen".

No perkele. Tuossahan olisikin ideaa t-paidaksi asti.

"Tyttäret hei, minä en ole turkulainen!"

Sitäpaitsi, pappatuna on liian vauhdikas peli hämäläisille kun olette vieläkin jämähtäneet RY:hyn, niin miten ihmeessä pysyisit pappatunan kyydissä..

K
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Re: Baaritiskillä

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse tuossa kevään korvalla pääsin kuin pääsinkin koukuttamaan erään naaraan seuraavalla tavalla baaritiskillä, jossa heiluin 10€:n seteli kädessä tilaamassa:

erva: Tiedätkös miten pääsee 10€:lla lähemmäs jumalaansa?

Kimalainen: Jaa mitä???

erva: Niin, sitä vaan, että tiedätkö miten pääsee helposti noin 10€:lla lähemmäs jumalaansa?

Kimalainen: No en kyllä tiedä????

erva: No ostaa sillä kympillä tikapuut tai keittiöjakkaran ja kiipeää niille.

Kimalainen: ????????



Myöhemmin sain kuulla, että se oli omituisin keskustelunavaus, mitä ainakin ko. kimalainen oli koskaan kuullut.

Loppukaneettina päädyn vielä sanomaan, että ko. kimalainen paljastui sittemmin hieman liian tosikoksi minun makuuni.

Täältä tähän



Way to go! Mitä tyhmempi pelinavaus, sitä useammin lakananvaihto. Useasti todistettu,nih!
 

Animal

Jäsen
Pari muilta kuultua (minultahan näitä ei oikein irtoa ; ) ), jotka ainakin itseäni pistivät hiukan hymyilyttämään:

Ensimmäinen

Hra X: Ollaanko joskus nähty jossain?
Nti X: Ei olla.
Hra X: Ootko varma?
Nti X: Oon. Ja sitäpaitsi mä oon kihloissa.
Hra X: No ei se oo mikään este, se on vaan hidaste.
Nti X: Mun kihlattu on toi jätkä tossa vieressä.
Hra X: No tota... se on sitten vähän isompi hidaste.

Eli sanavalmis kaveri oli kyseessä, vaikka tällä kertaa ei irronnutkaan.

Toinen

Hra X: Sulla on aika hyvännäköiset kengät.
Nti X: Ai kiitti vaan.
Hra X: Ne näyttäis aika hyviltä mun eteisessä...

Lopputuloksena kihlajaiset...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Niin paljon kuin kyseisen sarjan tyhmä pähkäily minua vituttaakin katsoin uniongelmaisena toissapäivän Sinkkuelämää-jakson (seli seli).

Siinä tämä päähenkilö kävi bileissä keskustelua aiemmin tapaamansa miehen kanssa jostain pellekoulun opinnoista, noin niinkuin huumorimielessä. Vastaavia ufojuttuja ei kyllä tule heitettyä pelinavaukseksi mutta rupesi oikein vituttamaan kuinka tyhmää läppää sitä joskus kiireessä heittää, olkoonkin että vatsakkainen sukupuoli ymmärtäisi ja osallistuisi keskusteluun. Kiireellä tarkoitan törmäämistä tuttuun/puolituttuun muijaan baarissa pienissä nousuissa, kaupungilla, koulun/työpaikan käytävällä jne. Siis silloin kun on pakko puhua jotain nopeasti...yhdeksän kymmenestä menee ok mutta se kymmenes on sellaista läppää että ei helevetti..."olin aivan perseet olalla eilen" "niin, noh, sellasta sattuu" "nukuin porttikongissa" "aijaa" "joo" "nii"
 

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Jos virtuaalimaailmaa sotkee tähän mukaan niin ehkä kannattaa katsastaa ervatsalon jutustelua vitutusketjussa.

Supliikkimiehiä, supliikkimiehiä...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti MustaEnkeli
Jos virtuaalimaailmaa sotkee tähän mukaan niin ehkä kannattaa katsastaa ervatsalon jutustelua vitutusketjussa.

Supliikkimiehiä, supliikkimiehiä...

Kyllä, meikäläinen on ihan myyty. Heh heh... Kerrassaan loistavaa!
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti MustaEnkeli
Jos virtuaalimaailmaa sotkee tähän mukaan niin ehkä kannattaa katsastaa ervatsalon jutustelua vitutusketjussa.

Supliikkimiehiä, supliikkimiehiä...

Ervahan vain käyttää asetta, joka toimii kaikkiin naisiin: lahjontaa. Lahjus, tai lupaus siitä, toimii kuin junan vessa.

Että silleen...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti metsänpeikko
Kyllä, meikäläinen on ihan myyty. Heh heh... Kerrassaan loistavaa!
Mainittakoon että minullakin on sellainen paita, tämä kun kerran on toimivaksi havaittu kikka.

Lisäksi mainittakoon että vokottelu nimimerkillä jonka vaimo tietää palstalla jota vaimo seuraa ei ole fiksua toimintaa. Enkä siis viittaa Ervaan vaan itseeni.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Twite
Lisäksi mainittakoon että vokottelu nimimerkillä jonka vaimo tietää palstalla jota vaimo seuraa ei ole fiksua toimintaa. Enkä siis viittaa Ervaan vaan itseeni.

"Ne on taas jätkät käyneet mun koneella ilman lupaa. Aika sikamaisia, kun viitsivät tuollaisia kirjoitella..."

Että silleen...
 

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Re: Viidellä eurolla lähemmäs Jumalaa

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, oma pravuurini on ollut sellainen, että mennään baaritiskillä kysymään, että tietääkö neiti miten pääsee viidellä eurolla lähemmäs Jumalaa.

Ko. neidit eivät yleensä tiedä, jonka jälkeen kerron, että kun ostaa sillä viidellä eurolla tuolin tai tikkaat ja nousee niille, niin Jumalakin tulee askeleen tahi kaksi lähemmäksi.

Se on tosin mainittava, että ko. sanailu ei ole toistaiseksi toiminut ihan toivotulla tavalla tai lopputulos on ollut lähinnä vaatimaton.

Täältä tähän

Viestin lähetti ervatsalo

Niin, itse tuossa kevään korvalla pääsin kuin pääsinkin koukuttamaan erään naaraan seuraavalla tavalla baaritiskillä, jossa heiluin 10€:n seteli kädessä tilaamassa:

erva: Tiedätkös miten pääsee 10€:lla lähemmäs jumalaansa?

Kimalainen: Jaa mitä???

erva: Niin, sitä vaan, että tiedätkö miten pääsee helposti noin 10€:lla lähemmäs jumalaansa?

Kimalainen: No en kyllä tiedä????

erva: No ostaa sillä kympillä tikapuut tai keittiöjakkaran ja kiipeää niille.

Kimalainen: ????????

Myöhemmin sain kuulla, että se oli omituisin keskustelunavaus, mitä ainakin ko. kimalainen oli koskaan kuullut.

Loppukaneettina päädyn vielä sanomaan, että ko. kimalainen paljastui sittemmin hieman liian tosikoksi minun makuuni.

Täältä tähän

Kannattaa siis ehdottomasti lisätä panoksia. Mitäköhän 20 eurolla olisi saanut aikaan?

Iskurepliikkeihin en ole kyllä itse koskaan luottanut...ne on vain niin helvetin korneja kaikki. Muutama hauska tässä topikissa on tosin ollut.
Esim. "Olet niin kaunis, että voisin vaikka syödä sun paskaasi?"
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Tota missä vaihees näitä iskureploi käytetää? Heti ekaks, jossain välis tms?

Sitte viel et jos meen sanoo et "Onks hyvä meininki?" tai jotai ja muija sanoo joo ni mite tosta sitte jatkaa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Damien
Tota missä vaihees näitä iskureploi käytetää? Heti ekaks, jossain välis tms?

Aivan välittömästi kun päästään naisen lähelle. Ja annetaan tulla kaikki tässä ketjussa tulleet repliikit (olisi ehkä hyvä kirjoittaa muistiin) mahdollisimman nopeasti, eikä anneta naisen keskeyttää. Pakkohan sen on toimia.

Että silleen...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Siis noit siistei iskureploi

Viestin lähetti Damien
Tota missä vaihees näitä iskureploi käytetää? Heti ekaks, jossain välis tms?


Niin, iskurepliikkiä kannattaa käyttää toisessa vaiheessa, siis puhuttaessa 3-vaihesähköstä.

Muihin tapauksiin en jaksa ottaa kantaa.

Sinun tapauksessasi suosittelen käyttämään seuraavaa iskurepliikkiä; "haluux horo vittu munaa?"

Täältä tähän
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti Damien
Sitte viel et jos meen sanoo et "Onks hyvä meininki?" tai jotai ja muija sanoo joo ni mite tosta sitte jatkaa.

Sinä:"Tiedätkö, että sun silmät on kuin tähdet?"

Tyttö:"Ai, on vai?"

Sinä:"Joo, ne on melkein yhtä kaukanakin toisistaan."
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Eräs inttikaveri oli festareilla päättänyt testata seuraavanlaista iskurepliikkiä nähtyään silmiinpistävän kauniin naishenkilön. Keskustelun oli pitänyt edetä näin:

Iskijä: "Tiesitkö, että isäsi oli varas"

Iskettävä närkästyneenä: "Kuinka niin?"

Iskijä: "Hän varasti taivaan kaksi kauneinta tähteä sinun sinun silmiksesi"

Noh, homma toimi aluksi ihan hyvin, mutta tämä em. kaveri oli melko vahvassa tuiskeessa unohtanut tuon loppuspiikin, eikä ollut osannut enää vastata tuohon "Kuinka niin?" -kysymykseen, vaan oli tyylikkäästi poistunut paikalta sanaakaan sanomatta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös