Pokauslauseet

  • 260 772
  • 810

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sv veinikretski kirjoitti:
Kitara on sellainen väline jonka ansiosta saattaa pillua herua


Huomasin eilen samaisen valttikortin ollessani paikallisessa ravintolassa. Samassa pöydässä istui kaveri kitaralaukun kanssa ja kovasti kävi naaraat kyselemässä että missä bändissä soitat ja etc. Kaveri oli vielä suhteellisen bändijäsenen näköinen, eli parran sänki ja semipitkä tukka. Todennääköisesti sai huomattavasti enemmän pillua kun minä eilen. Eli ainakin kerran.

Puolustukseksi tosin sanottava se, että olin aika poissa niin en olisi edes tajunnut vaikka olisin saanut..Juu juu huono selitys. Parisuhteessa kuitenkin elän ja vieläpä semmoisessa missä saa useammin kuin pyytää..En siis valita.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Sv veinikretski kirjoitti:
Kitara on sellainen väline...
Tämän allekirjoitan täysin!

Opettelin joskus willissä nuoruudessani Metallican Nothing Else Matterin alkuintron ja "So close no matter how far, couldn't be much more from the heart...". Olen testannut tuota ainoastaan yhden kerran SuperGooMin kakkospäivänä vuonna 2000/2001 (?). Kitarankin lainasin yhdeltä puolitutulta. Onnistumisprosentti siis täydet 100.

Petra Kankaanpäästä; kiitos viimeisestä...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämähän ei ole meidän omaa tuotantoa mutta toimi ainakin rmj:n aikaan. Eli etsitään vastakkaista sukupuolta oleva henkikö jonka viereen mennään hengailemaan hetkeksi ja lopuksi todetaan : 'tääl on viel vähän hiljasta mut kyl tää tästä lähtee'.

Kiitokset menköön koffille.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Jos ei valomerkinlohtuakaan löydy niin viimeistään narikkajonossa lähtee...
-Ai, sunki takki on täällä....
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Perjantai-iltana tätä yritettiin minuun, nuoreen herrasmieheen: Tanssilattia, ei paljoa väkeä ja noin 35 vuotias, ikäisekseen yllättävän näpäkkä nainen tulee kuiskaamaan korvaan "oon kolmen lapsen onnellinen äiti ja yritän iskee sua, tuuks tanssimaan mun kanssa?", joo tota joo, me kyl vaihdetaan just baaria joo, et ei tän kerran..Ja poistuminen tyylikkäästi koko ajan kovenevaa kävelyä. Huh..
Olishan se ollut kiva painaa onnellista naista, ehhehe.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
puuha-pete kirjoitti:
Olishan se ollut kiva painaa onnellista naista, ehhehe.
Mieti sitä vitutuksen määrää kun Niko 7v ja Oona 6v tulevat kesken kaiken etsimään karannutta lemmikkihilleriä äipän huoneesta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Tossa viime torstaina baarissa yks likka tuli kysymään, että mitenkä kolikko laitetaan bilispöytään, että pääsis pelaamaan. Se sano sitten, että "onhan se hyvä tietää, että laittaa oikeeseen reikään." En kyllä tiä oliko se iskuyritys vaiko ei, mutta hauska se ainakin oli :) Iskuyritys se kait oli, mutta tilanne oli vaan valitettavasti vähän huono, että ei ollu millään saumaa jäädä rupatteleen. Olisin kyllä pannu, ei ollu mitenkään huonon näköinen kissa.
 

Tuamas

Jäsen
Itseänihän eilen yritettiin iskeä paikkakunnan pahimmassa räkälässä tällaisella: "Lähdettäiskös Reposaareen vähän tärskäyttelemään?"

Toki kohteliiana miehenä kieltäydyin kohteliaasti ja jatkoin seuraavaan räkälään, osaltaan kieltäytymiseen vaikutti toki sekin että kyseinen emäntä (oli kyllä räkälän parhaimman näkönen) oli semmonen 45-50v ja ihastuttavassa umpijurrissa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
irGGu kirjoitti:
Kai se on niin helppo tulla puhumaan aiheesta jonka tietää olevan minulle tärkeä.
Mutta kai sen voi tulkita myös niin, että on oikeasti kiinnostunut, jos ottaa sinulle tärkeän aiheen käyttöön repliikeissä? Ei kai tämä maailma niin yksiselitteinen paikka ole?

Pakko toki lisätä, että minä todennäköisesti en ole tuollaista iskurepliikkiä ole yrittänyt sinua kohtaan käyttää :).
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
seeyou@jäähalli kirjoitti:
"Jag har aldrig förr sett så vackra ögon."

Ja katse pysyy niissä öögissa, ei valu alemmas.

Aika hyvä, tehoaisi minuun.

Itse avasin jutun kerran eräälle komealle frakkiin ja viittaan pukeutuneelle ruotsalaiselle kysymällä miksi hän on pukeutunut kuin Batman? Siitä alkoi pari vuotta kestänyt yhteinen taival.
 

ipaz

Jäsen
"Minkälaisesta aamiaisesta sä pidät?"

Ja vastauksen tultua "voisinko mä tehdä sellaisen sulle?"

Ei tarvi tietenkään olla ensimmäinen kommentti jonka menee tytölle kertomaan, mutta kun heittää jossain vaiheessa, niin eipä jää epäselvyyksiä tarkoitusperistä.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
irGGu kirjoitti:
Ja näistä "huonoista" pokauslauseista. En koskaan, koskaan ikinä tahdo mitään sellaisen miehen kanssa jonka ensimmäiset sanat minulle liittyy jääkiekkoon. Ja näitä on perkeleesti.

En minäkään ole kuullut, kuin noin sataviisikymmentämiljoonaa kertaa jonkun niinkin kekseliään aloitusrepliikin kuin esimerkiksi "Moro, oon nähnyt sut jäähallilla". En silti tiedä, ovatko ne mitään pokausrepliikkejä olleet, mutta ei minua haittaa. Hauskahan se on jutella jonkun kanssa aiheesta, joka on itselle noin suunnilleen elämän tärkein asia.

Ja kyllähän ne sitkeimmätkin siinä vaiheessa katoaa, kun tarpeeksi usein mainitsee maailman parhaan jääkiekkoilijan Aki Heinon.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
metsänpeikko kirjoitti:
En minäkään ole kuullut, kuin noin sataviisikymmentämiljoonaa kertaa jonkun niinkin kekseliään aloitusrepliikin kuin esimerkiksi "Moro, oon nähnyt sut jäähallilla".

Anteeksi nyt vaan, mutta IrGGu ja ylläolevan lainauksen kohde, mutta...

Oisko syytä muuttaa vaikka Paimioon, jos suuri osa iskureploista koskien teitä liittyy kiekkoon?

Eikä tarkoitus dissata Teitä, arvon neidit, esitän vain paheksuntani porilaismiehille.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
metsänpeikko kirjoitti:
Ja kyllähän ne sitkeimmätkin siinä vaiheessa katoaa, kun tarpeeksi usein mainitsee maailman parhaan jääkiekkoilijan Aki Heinon.
Tuo on kieltämättä aika nerokas keino päästä kaiken maailman limanuljaskoista eroon.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
pernaveikko kirjoitti:
Ei kai tuolla niin väliä ole, mutta selvisikö vastaus?

Selvisi, oli menossa Nylands Nationin järjestämään tilaisuuteen.
 

Chintiki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
itse olen huomannut, että jos joku naishenkilö tulee itseäni iskemään ja itseä ei voisi vähempää kiinnostaa niin keskustelun saa nopeasti loppumaan kun tokaisee naiselle heti alkuun: "Anteeksi, mutta mulla on todella pieni pippeli, enkä voi tulla teille yöks"
Tämän jälkeen tietysti pitää lähteä vain kävelemään heti pois ja jäädä katselemaan usein erittäin hämmästänyitä ilmeitä.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Chintiki kirjoitti:
itse olen huomannut, että jos joku naishenkilö tulee itseäni iskemään ja itseä ei voisi vähempää kiinnostaa niin keskustelun saa nopeasti loppumaan kun tokaisee naiselle heti alkuun: "Anteeksi, mutta mulla on todella pieni pippeli, enkä voi tulla teille yöks"
Tämän jälkeen tietysti pitää lähteä vain kävelemään heti pois ja jäädä katselemaan usein erittäin hämmästänyitä ilmeitä.

Tämä on tietysti hyvä "lyhyen" ajanjakson strategia. Naisilla on vaan tapana laittaa sana kiertämään ja voi olla että, kun kohtaat unelmiesi beibin, hän on kuullut tiedon jostain ja saattaa suhtautua sinuun nuivasti.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Johannes kirjoitti:
Tämä on tietysti hyvä "lyhyen" ajanjakson strategia. Naisilla on vaan tapana laittaa sana kiertämään ja voi olla että, kun kohtaat unelmiesi beibin, hän on kuullut tiedon jostain ja saattaa suhtautua sinuun nuivasti.

Vastaus voisi olla seuraavaa luokkaa;

Anteeksi, sinä olet kuulemma se jolla on tosi pieni pippeli. En halua tulla sun luokse yös, enkä halua että sä tulet mun luokse yöks. Ainoa mitä voin sinulle suositella on peniksenkehitin ja paikanvaihto jonnekin jossa maine ei ole vielä kirinyt edellesi.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Sir von Aulis kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta IrGGu ja ylläolevan lainauksen kohde, mutta...

Oisko syytä muuttaa vaikka Paimioon, jos suuri osa iskureploista koskien teitä liittyy kiekkoon?

Eikä tarkoitus dissata Teitä, arvon neidit, esitän vain paheksuntani porilaismiehille.
Mä oon muuten Auliksen kanssa samaa mieltä. Hemmetti soikoon jos kerran Pori on jääkiekkokaupunki niin miksei siellä voi jääkiekosta puhua naisten kanssa. Jopa oma äitini tietää jääkiekosta yllättävän paljon ja moni muukin tuntemani nainen. Itsehän olen naimisissa lähes ainoan jääkiekosta mitään tietämättömän naisen kanssa ja opettamisen suhteenkin olen luovuttanut jo. No jospa pojat sitten yrittää opettaa äitiään...
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tobias kirjoitti:
Senkun on oma itsensä niin varmasti irtoaa.

Ehdottomasti juuri näin. Tosin onhan näitäkin pintaliitäjiä jotka vaipuvat lähes koomaan kuullessaan mahtailevan miehen juttuja. Luonnollisuus kuitenkin puree parhaiten.
 
Saku #11 kirjoitti:
Tuossa menneenä viikonloppuna olin viettämässä iltaa koskenrannassa 'festien kunniaksi, ja illan kuluessa liittyi seuraamme (pyytämättä) varsin vahvassa humalassa ollut about mun ikäinen tyttönen. En ollut hänestä alun alkaenkaan tippaakaan kiinnostunut, ja jututkin oli sitä tasoa, että rupesi suorastaan vituttamaan k.o. henkilön läsnäolo. Yleensä torjun epäkiinnostavat kandinaatit erittäinkin kohteliaasti, mutta tälle pissisreppanalle (kun ei se muuten ymmärtänyt) oli pakko tölväistä vähän rajummin:

"Anteeksi, mut voisitko sä nyt jo painua vittuun?"

Tyttö mietti hetkisen, ja vastasi suoraan silmiin katsoen:

"Anteeksi, mut voisitko sä painautua mun vittuun?"

Heh, kyllä pissisreppana aina pissisreppanan tunnistaa.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kolmisen vuotta sitten juuri Otaniemessä aloittaneena fuksina vietimme alkusyksyn fuksiriennon jatkoja ja juteltiin siinä muiden uusien fuksien kanssa murteista - eri puolilta Suomea kun olimme. Kuulin siinä sitten kun vieressä jotkut jätkät jutteli keskenään ja koputin toista niistä olkapäälle (kaverilla oli liian iso keltainen puvun takki, aurinkolasit ja törkeän ruma aurinkohattu päässä) ja kysyin, ikään kuin jatkona oman porukkani keskusteluille: "Anteeks, mut mist päin sää olet kotoisin?". Kaveri puhui mie-murretta ja keskustelua syntyi sitten enemmänkin. Nykyään seurustelen tuon kyseisen kaverin kanssa. Oli kuulemma tehokas iskulause, vaikka seurustelumme alkoikin vasta reilun vuoden päästä tuosta repliikistä (jolloin multa tultiin kysymään Tiktakin keikalla: "Mitäs neiti Kylmis??" Kilahdin, mutta lopputulos onnellinen :)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
tuuski kirjoitti:
Mieti sitä vitutuksen määrää kun Niko 7v ja Oona 6v tulevat kesken kaiken etsimään karannutta lemmikkihilleriä äipän huoneesta.

Tuo oli hyvä! Se meinaan on meikäläisen kaltaiselle taiteilijalle, ei mahdollista, vaan jopa todennäköistä. Varastan tämän..
 

Chintiki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Eräs loistava jäänmurtaja kuulostaa jotenkin tältä:

(Menet tytön luo ja kysyt)

-Hei, haluatko hyvää seksiä?

(Yleisin vastaus on tietenkin)

- No en!

- No siinä tapauksessa, tuu mun mukaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös