Olet niin helppo ja söpö, että oliko vanhempasi 30-palan ankkapalapelejä?
Naiset, mielipiteitä. Anyone. Pakko toimia.
Olen sanaton. Olet selkeästikkin kehitellyt tätä jo pitkään. Kokeileppa muuten heittää aamukahvilla avokille moinen kohteliaisuus :D Ehkäpä sen jälkeen tällekin tokaisulle tulee enemmän käyttöä.
Tää on muuten aika hyvä viritys. Tehosiko edes?-Tykkäät sä pyöräillä?
- Joo-o
- No haluisit sä polkee mua?
Tää on muuten aika hyvä viritys. Tehosiko edes?
Riippuu kuka nainen on kyseessä ja keneltä kysyy. Jos meinaat, että aina lohkeaa kun tarjoaa, niin olet aika pahasti väärässä. Tasokas on aina vaikeampi, sekä miehissä, että naisissa ;)Meinaat, että naisen on vaikea saada panokaveria?
Baaritössä kuulee kaikenlaista kivaa...
- noin 50-vee mamma sitten mäjäytti liukuvoidepurkin pöytään ja kysyä nasautti: "Mennääks panee?"
Riippuu kuka nainen on kyseessä ja keneltä kysyy. Jos meinaat, että aina lohkeaa kun tarjoaa, niin olet aika pahasti väärässä. Tasokas on aina vaikeampi, sekä miehissä, että naisissa ;)
Tää on muuten aika hyvä viritys. Tehosiko edes?
Jos naisella ei ole niin kovat vaatimukset ja seuraksi kelpaa lähes kuka vaan, niin ei ole mikään ongelma naisella saada seuraa. Lyön tästä vaikka vetoa.
Veikkaan, että yv-laatikkosi on jo tällä hetkellä täynnä tietynlaisia ehdotuksia :)Ei tullu ketään varteen otettavaa ehdokasta, jota ois kehdannu kokeilla. Ja kyllä hyvät Herrat; ei naisillekkaan aina lohkee. Enkä minä ole edes niin ronkeli...
Olet niin helppo ja söpö, että oliko vanhempasi 30-palan ankkapalapelejä?
Kai muistit käyttää sitä ainoaa poliittisesti korrektia vastausta, joka ei loukkaa asiakasta: "Kyllähän mä muuten, mutta kun kotona tulee kaulimesta."
Jos asiakas alkaa vängätä, että "ei se kuitenkaan saisi koskaan tietää", kannattaa esitellä jotakin arpea - mitä isompi ja rumempi, sen parempi - ja ilmoittaa, että "tämän mä sain X vuotta sitten, kun mä vaan vilkaisin yhtä mimmiä".