Pokauslauseet

• 264 069
  • 810
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Isoin miinus avosuhteessa, on se, etten ole päässyt nerokasta pokauslausettani käyttämään käytännössä.

Olet niin helppo ja söpö, että oliko vanhempasi 30-palan ankkapalapelejä?

Naiset, mielipiteitä. Anyone. Pakko toimia.

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olet niin helppo ja söpö, että oliko vanhempasi 30-palan ankkapalapelejä?

Naiset, mielipiteitä. Anyone. Pakko toimia.

Olen sanaton. Olet selkeästikkin kehitellyt tätä jo pitkään. Kokeileppa muuten heittää aamukahvilla avokille moinen kohteliaisuus :D Ehkäpä sen jälkeen tällekin tokaisulle tulee enemmän käyttöä.

Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Olen sanaton. Olet selkeästikkin kehitellyt tätä jo pitkään. Kokeileppa muuten heittää aamukahvilla avokille moinen kohteliaisuus :D Ehkäpä sen jälkeen tällekin tokaisulle tulee enemmän käyttöä.

En ikinä uskalla. Siinä olet kyllä oikeassa, että jos tuolle aina niin ihanaisen aamuihmisille puhuisin jostain "helposta" ja "ankkapalapelistä" niin pääsen toteuttamaan sinkkubaareissa samaa.

Ja olen käyttänyt kehittelyyn aikaa!

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Paras mitä olen ikinä kuullut käytetyn:

"Hei tsiigatkaa kuin iso kyösti mun kaverilla on!", lausuttuna samaan aikaan, kun yritti repiä kaverinsa farkkujen vetoketjua auki.

Jostakin täysin käsittämättömästä syystä repliikin heittäjälle ei lohjennut pesää niiltä tytteleiltä, eikä kyllä kaverilleenkaan. Ehkä joku jatkoaikalainen osaa lausua sen vakuuttavammalla äänenpainolla?

TML

Jäsen
Tiedä sitten onko täälä ollut, mutta eräs kaverini käyttää hyvällä menestyksellä sanontaa, "mennään meille pizzalle ja paneen".

Hänellä on toki muitakin avuja naisten saantiin (siis kielellisen tarjonnan ulkopuolelta) mutta tuolla se yleensä liikkeelle lähtee.

Raparberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho ja HIFK
Suomeksi en osais tätä heittää, mutta aika hyvällä prosentilla on satoa tuottanut reissun päällä avaus: Fuck me if I am wrong, but your name must be Helga!

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Olen kuullut huhua maailman jäätävimmästä iskurepliikistä. Tässä se on:

Juopunut mies heiluu tuoppi kädessä valomerkin jo tultua. Näkee kauniin daamin istuskelemassa pöydässä ja huutaa tälle "Anna pilluu!" Nainen katsoo miestää paheksuvasti ja tokaisee topakasti "En." Ja mies tähän "Perustele."

Toimii.

scholl

Jäsen
Keksin tässä ihan ajankuluksi uuden pokauslauseen, joka taatusti toimii jollain tavalla. Joko hyvässä tai pahassa.

Siis:

"sä oot joko helvetin ruma tai sitten oon liian selvinpäin. Otetaanko lisää keittoa?"

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
En tied' onko mainittu jo, mutta seuraava on ehkä paras ikinä:

"Jos olisit pokemon, valitsisin sinut"

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Tää on muuten aika hyvä viritys. Tehosiko edes?

Meinaat, että naisen on vaikea saada panokaveria?

Joskus kauan kauan sitten (17 vuotta?) kaverini oli aika pätkässä ja tuijotti yhtä tyttöä. Sanoimme muut sitten, että menepäs koittamaan, josko tärppäisi. Kaverini nousi paikaltaa, horjui tytön eteen, tuijotti häntä noin 30 sentin päästä ja tokaisi alkuasukas tyyliin: " ÄMMÄ."

Voitte varmaan kuvitella tuon repliikin tehokkuuden?

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Joo.- Baaritössä kuulee kaikenlaista kivaa...

- noin 50-vee mamma sitten mäjäytti liukuvoidepurkin pöytään ja kysyä nasautti: "Mennääks panee?"
Ei toiminut. Kai miehessä vika

- "Moi. Ootsä homo?" "No kuule en saatana ole" "Öhm.. en mäkään.. krhm..."

"Kossukola ja näytä tissit" (naispuoliselle kollegalle, siis)
Ei lohjennut, joten yritys jatkui:
"Jos mä jätän 5€ tippiä?"

Surullista kyllä, ei toiminut.

Itseasiassa kerran onnistui ja kauniisti. Kyselin sitten helluntaina heilaa ihtelleni. Onnistui.

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Meinaat, että naisen on vaikea saada panokaveria?
Riippuu kuka nainen on kyseessä ja keneltä kysyy. Jos meinaat, että aina lohkeaa kun tarjoaa, niin olet aika pahasti väärässä. Tasokas on aina vaikeampi, sekä miehissä, että naisissa ;)

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Baaritössä kuulee kaikenlaista kivaa...

- noin 50-vee mamma sitten mäjäytti liukuvoidepurkin pöytään ja kysyä nasautti: "Mennääks panee?"

Kai muistit käyttää sitä ainoaa poliittisesti korrektia vastausta, joka ei loukkaa asiakasta: "Kyllähän mä muuten, mutta kun kotona tulee kaulimesta."

Jos asiakas alkaa vängätä, että "ei se kuitenkaan saisi koskaan tietää", kannattaa esitellä jotakin arpea - mitä isompi ja rumempi, sen parempi - ja ilmoittaa, että "tämän mä sain X vuotta sitten, kun mä vaan vilkaisin yhtä mimmiä". Vielä päälle hienot selvitykset siitä, että suhun on asennettu GPS-laite.

Tosin kannattaa ilmoittaa noiden repliikkien käytöstä rouvalle, ettei ihmettele jos tulee sua vastaan ja joku mamma mulkoilee päätään pudistellen.

Terveisin,
kyypparin puolisko

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Riippuu kuka nainen on kyseessä ja keneltä kysyy. Jos meinaat, että aina lohkeaa kun tarjoaa, niin olet aika pahasti väärässä. Tasokas on aina vaikeampi, sekä miehissä, että naisissa ;)

Jos löydät jonkun naisen joka suostuu seuraavaan juttuun, niin koittakaa. Ei mikään susiruma nainen sekä sitten vaikka sinut itsesi, niin menkääpä baariin kokeilemaan kumpi saa panoseuraa ehtooksi. Ja toistakaa tämä vaikka joka viikonloppu, niin uskallan väittää että nainen saa joka kerta kun haluaa ja sinä jäät useammin ilman. Jos siis olet mies. Jos naisella ei ole niin kovat vaatimukset ja seuraksi kelpaa lähes kuka vaan, niin ei ole mikään ongelma naisella saada seuraa. Lyön tästä vaikka vetoa.

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Jos naisella ei ole niin kovat vaatimukset ja seuraksi kelpaa lähes kuka vaan, niin ei ole mikään ongelma naisella saada seuraa. Lyön tästä vaikka vetoa.

Niin ja minähän sanoin, että tulos riippuu kenelle pokauslauseen esittää ja kuka toimii esittelijänä... "Valitettavasti" kilpailun järjestäminen ei seurustelusuhteesta johtuen onnistu. Itse asiassa ei ole koskaan tullut baarista seuraa haettua. Tiedä sitten miten natsaisi. Känniset naikkoset eivät oikeastaan kiinnostakaan.

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Kai muistit käyttää sitä ainoaa poliittisesti korrektia vastausta, joka ei loukkaa asiakasta: "Kyllähän mä muuten, mutta kun kotona tulee kaulimesta."

Jos asiakas alkaa vängätä, että "ei se kuitenkaan saisi koskaan tietää", kannattaa esitellä jotakin arpea - mitä isompi ja rumempi, sen parempi - ja ilmoittaa, että "tämän mä sain X vuotta sitten, kun mä vaan vilkaisin yhtä mimmiä".

No. Ei nyt sentään viitsi vässykän mainetta hankkia. Ihan hyvin toimii nää "Mä oon nyt töissä. Sori"-tyyliset vanhat latteudetkin.
Jos alkaa tuohon "kyllähän mä muuten"-linjalle, niin pahimmassa tapauksessa ko. haaska ei jätä sitten millään rauhaan, kun vähänkin antaa toivoa. kaameaa on se.

Kaverin tyttöystävää (muistaakseni jotakuinkin 18-vee tämä tyttö) yritti joku 30-vee mies vongata männäviikolla baarissa seuravalla lauseella: "Moi. Haluaisitko sä käydä joskus Luontotalo Arkissa? Mä voin tarjota."
Aika kaunista

Tuamas

Jäsen
Omalla kohdalla ikimuistoisimpia on ollut porin mahdollisesti pahimmassa räkälässä, Rentukassa, n. 60v pubiruusun esittämä:
"Lähdetäänko Reposaareen tärskäyttelemään?"

Houkutteli kyllä, mutta valitettavasti oli vielä viisi räkälää kymmenestä käymättä niin oli pakko skipata...

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään tuli testattua tuota edellä mainittua iskuereplaa ja kaikesta neroudestaan huolimatta se ei kuulemma toimi. Kuulemma liian väkisin keksitty, vaikka tämä tuli kyllä ihan luonnostaan erään henkilön innoittamana... Dääm. 2/10 lämpesi tolle ''tykkäät sä pyöräillä''-jutulle.Miten teitä miehiä pitäisi siis iskeä? Onko tissit tiskille oikeasti ainut tie?

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy