Pokauslauseet

• 264 066
  • 810

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tuli muuten vielä mieleeni, että ilmeisesti mun suomen kielen taitoni on tässä muutaman viime vuoden aikana ropissut aika tavalla.

Useimmiten (ja varsinkin opiskeluaikoinani) esittelin itseni naisseurassa tällaisena vallattomana "raikulipoikana". Nykyisin varmasti äännän tuon jotenkin huolimattomasti, sillä tytöt luulevat mun olevan joku "TAIKURIpoika". Aina ne kuitenkin huikkaavat lähtiessään:

"Kiitos Foxie! Olet sä aivan uskomaton. Mitään en huomannut!"

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuli muuten vielä mieleeni, että ilmeisesti mun suomen kielen taitoni on tässä muutaman viime vuoden aikana ropissut aika tavalla.

Useimmiten (ja varsinkin opiskeluaikoinani) esittelin itseni naisseurassa tällaisena vallattomana "raikulipoikana". Nykyisin varmasti äännän tuon jotenkin huolimattomasti, sillä tytöt luulevat mun olevan joku "TAIKURIpoika". Aina ne kuitenkin huikkaavat lähtiessään:

"Kiitos Foxie! Olet sä aivan uskomaton. Mitään en huomannut!"

Eli tätä ennen on tullut kysymys "Ootsä jo sisällä?"?

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Päätin käyttää tätä ketjua erään ikuisuuskysymyksen pohtimiseen. Nimittäin, miksi baarissa naiset saavat kieltäytyä hitaista ja miehet eivät?

Naiset kyllä saavat valita, kenen kanssa lähtevät tanssilattialle keinumaan, mutta miesten pitäisi juosta kieli pitkänä daamin perässä kihnaamaan aina, kun tämä sitä pyytää.

Jos et suostu, on tiedossa rekkalastillinen paskaa niskaan. Joka ainoa kerta, kun olen naisten tanssikutsusta kieltäytynyt, on tullut kommenttia tyyliin: "No, en mä oikeestaan ois halunnukkaan, sä kyl näytitki aika tylsältä...", tai sitten ollaan muuten vain äimänkäkenä ja kädet levällään, eikä voida mitenkään käsittää sitä, miten joku mies voi kieltäytyä heidän vastustamattomasta kutsusta lähteä slovarin tahdissa keinahtelemaan.

Asia sattuu olemaan niin, että me miehetkään emme ihan joka ilta ole sillä tuulella, että haluaisimme naisseuraa. Voimme esim. olla vain kavereiden kesken pitämässä hauskaa, tai sitten voimme olla huonolla tuulella jne.

Kuseeko tasa-arvo pahemman kerran, vai onko naisilla vain yksinkertaisesti todella huono itsetunto? En varmaankaan ole ainoa palstalainen, joka tähän ilmiöön on törmännyt.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kuseeko tasa-arvo pahemman kerran, vai onko naisilla vain yksinkertaisesti todella huono itsetunto? En varmaankaan ole ainoa palstalainen, joka tähän ilmiöön on törmännyt.
Ootko koskaan koittanu kieltäytyä seksistä parisuhteessa? Itse totesin helpommaksi naida vaikka väsyneenä kuin joutua käymään uudestaan yhden aikaan arkiyöllä keskustelua suhteen tilasta ja siitä pidänkö naistani enää haluttavana. Ja mä kun vaan olisin halunnu nukkua.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
JZZ kirjoitti:
Ootko koskaan koittanu kieltäytyä seksistä parisuhteessa?

Minä en ole ainoastaan yrittänyt, vaan jopa kerran kieltäytynyt. Ja kuulen siitä vieläkin.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ja jos et suostu, on tiedossa rekkalastillinen paskaa niskaan. Joka ainoa kerta, kun olen naisten tanssikutsusta kieltäytynyt, on tullut kommenttia tyyliin: "No, en mä oikeestaan ois halunnukkaan, sä kyl näytitki aika tylsältä...", tai sitten ollaan muuten vain äimänkäkenä ja kädet levällään, eikä voida mitenkään käsittää sitä, miten joku mies voi kieltäytyä heidän vastustamattomasta kutsusta lähteä slovarin tahdissa keinahtelemaan.

Tämänkaltainen tilanne liittyy naisen ns. testeihin osaltaan, joilla he testaavat onko vastapuoli tosimies vai tikkukeppi. Riippuu myös naisen omatunnosta ja pärstäkertoimesta miten sen itse kokee, mutta joillekkin naisille on todella kova paikka saada tuolla tavalla päin naamaa pakit, mikä on kyllä ihan oikein heille. Sitten alkaa nämä puolustusmenetelmät "enhän mä oliskaan sun kanssa halunnut tanssia". Jonkunhan heidätkin on kiskottava sieltä leijumasta maan pinnalle. Eihän esimerkiksi naisten tehtävä ole baarissa ikinä iskeä vaan kerjätä se miesten huomio jne...Ainakin näin minä tämän asian näen. Poikkeuksiahan aina löytyy. Olet toiminut täysin oikein, joskus on todellakin mukavempaa olla äijä seurassa ja pitää siinä porukassa hauskaa ja pitää edes sen kerran ne härpättimet siellä taaempana.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Joka ainoa kerta, kun olen naisten tanssikutsusta kieltäytynyt, on tullut kommenttia tyyliin: "No, en mä oikeestaan ois halunnukkaan, sä kyl näytitki aika tylsältä..."

Ette te miehet yhtään sen parempia ole, ainakaan otettuanne "miestä väkevämpää". Sivuunkirjoittanutta on kutsuttu mm. lesboksi, frigidiksi ja huoraksi, kun olen kieltäytynyt - riippumatta siitä, olenko tehnyt sen kohteliaasti vai en.

Viimeksi perjantaina joku urpo tuli ensin baaritiskin jonossa mussuttamaan jotain, jolloin jaksoin vielä kieltäytyä kohteliaasti. Kun arviolta kolmea minuuttia myöhemmin istuin jo pöydässä, tämä sama urpo tuli hoiperrellen ja sössöttäen kysymään, että "hei mitessshunlaisshen naishhen shaish ishkettyä?". Toivotin tyypin helvettiin, jolloin urpo otti pari haparoivaa askelta taaksepäin ja ilmoitti kaverilleen, että "nossshe olikin ajka ruma".

Minä en ole ainoastaan yrittänyt, vaan jopa kerran kieltäytynyt. Ja kuulen siitä vieläkin.

Parisuhdeseksissä kaikki on kiinni siitä, miten kieltäytyy. Jos osaa tehdä sen nätisti, ei tule sanomistakaan.

Bully

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
.........
Parisuhdeseksissä kaikki on kiinni siitä, miten kieltäytyy. Jos osaa tehdä sen nätisti, ei tule sanomistakaan.

No kysynpä nyt, että mitä oikein on eroa siinä, että nainen saa parisuhdeseksissä kieltäytyä tai torjua miestään milloin kuin lystää ilman mitään seurausta. Jos mies tekee samaa, niin siinä saa sit kuulla kunniansa koko yöksi ja päälle vielä totaalinen tauko 3-5 viikoksi:P
Onkohan tää reilua??

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onkohan tää reilua??

Ehkä naiset osaavat kieltäytyä nätimmin kuin sinä, tai sitten sun naisissa on suunnitteluvirhe. Ei se kenestäkään hyvältä tunnu, jos kieltäydytään, mutta ei siitä tarvitse näyttää pitkää naamaa muutamaa minuuttia pidempään. Päivän vinkkinä kerrottakoon, että tuo "muutama minuutti" lyhenee entisestään, jos vaivautuu kuitenkin halimaan naistaan.

Bully

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä naiset osaavat kieltäytyä nätimmin kuin sinä, tai sitten sun naisissa on suunnitteluvirhe. Ei se kenestäkään hyvältä tunnu, jos kieltäydytään, mutta ei siitä tarvitse näyttää pitkää naamaa muutamaa minuuttia pidempään. Päivän vinkkinä kerrottakoon, että tuo "muutama minuutti" lyhenee entisestään, jos vaivautuu kuitenkin halimaan naistaan.

Arvaa, olenko yrittänyt. Ei nyt puhuta naisista vaan minun omasta muijasta. No taitaa minun kärsivällisyys loppua kohta, kun olen kestänyt tätä helvetin 13 vuotta:P Naisessani tosiaankin on jokin suunnitteluvirhe:P Olen tähän saakka jaksanut uskoa "parempaan huomiseen". Miten ihminen voi olla noin naiivi??

Ei tää nyt ole niin yksinkertaista, kun on kaksi maailman ihaninta lasta tuon muijan kanssa:( Olisiko helpompi vaan laittaa ase ohimolle ja vetää liipasimesta lopettaakseni tuskien taivalta tähän?
Tää kyllä syö miestä aika pahasti:P

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arvaa, olenko yrittänyt.

Oletko koskaan yrittänyt puhua aiheesta sellaisena hetkenä, kun ihan lähimenneisyydessä ei ole ollut seksistä kieltäytymisiä?

Pienet muuten on murheet, jos satunnainen seksistä kieltäytyminen on omassa elämässä niin iso asia, että sen takia mietitään 16-millistä buranaa. Hymiö, puoliksi.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Onko sulla sokeritauti kun näytät noin makeelta?"

Zago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Mitäs tytöt tietää moottoreista?"
Legenda kertoo, että tällä olisi joku joskus saanutkin. Siinä tuskin tällä lauseella oli juuri merkitystä.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Onko suosikkijoukkuees jo kesälomilla?". Toimii varsinkin puolivälierävaiheessa maaliskuussa kuulemma.

Reckless

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Sami Kapanen
"Haluaisitko nukkua ensiyön samalla tavalla kuin minä, Kyrpä reisien välissä?"

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Jaa tämäkin on noussut kevään korvalla taas ajankohtaiseksi.

Tämäkin toimi joskus (ei välttämättä Thaimaassa toimisi):
"Moi, mä voisin antaa sulle jotain mitä sulla ei oo.."

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Osta mulle samal olut. Maksan sit takasin.

Turhia tämmöset on, joku tulee kuitenkin jotain juttelee tai sitten jotain keikistelee edessä ja siihen sanot vaikka, jotta terve. Ainakin itse näin sain viimeksi ja olikin kaunis nainen, tosin oli hieman humalassa. Itsellä oli tukeva toisen päivän känni ja olo oli mukavan rauhallinen vaikka promillet olikin varmasti korkealla. Siitä sitten nopeat tanssit ja muijan luo kylään.

Jos ei ihan kamalalle näytä ja ei ole näyttävässä kaatokännissä, kohteliaisuudella saa pesää usein.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Radio Rockilla tarjoiltiin tänään hyvä muunnelma vanhasta klassikosta.

- Onks sun isä varas?
- Miten niin?
- No kun sä oot ihan mannen näkönen.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaveri onnistui Steve Wonder-vitseillä ja taisi joutua emännälle muutaman Ray Charles-aiheisenkin kertomaan, joten reserviä kannattaa olla.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
- Sä et varmaan koskaan pääse lentokoneisiin sisälle?
- ???
- No kun oot tollainen seksipommi.
- Sä oisit haastava formularata
- ???
- Kun oot noin kurvikas
Tänä aamuna ihan ite keksin nuo. Kyllä toimi, heti tuli hitusvinkulaa, vaikken sitä edes halunnut.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kuulin lauantaina kaverilta. Ei varsinaisesti pokauslause, mut voisihan sitä sellaisenakin kokeilla. Eli tilanne on mennyt seuraavasti:

Nainen laskee lonkeron (se juoma) kädestään koska alkaa kaivaa lompakkoaan. Heti paikalle hyökkää vanha ja irstas mies, joka ottaa lonkeron. Nainen kääntyy katsomaan että mitäs miehiä, niin mies tokaisee: "Mä voin panna sut paksuks." Tämän sanottuaan mies poistui. Veti kuulemma niin sanattomaksi ettei jäänyt nainen kaipaamaan lonkkuaan.

Oikeasta elämästä ne parhaat setit tulee, ei keksimällä.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Itsekin keksin tämän kun olin aamulla koiria ulkoiluttamassa:

- No voi helvetti!
- ???
- Tajusin just, että turhaan tein tänään sen katoamisilmoituksen.
- No mikä sulla oli kadonnut sit?
- No mun elämäni nainen, mut siinähän sä oot!

Toi lause + puppy eyes = varma pimppi.........NOT!

Mulla ei oo mitään uutta pokauslausetta, mutta toimiikohan jos laittaa runon jatkoksi jonkun sopivan? Pitääkin alkaa selailemaan tätä ketjua, sillä täältä jos mistä löytyy mun tilanteeseen sopiva lause. Senhän on pakko toimia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy