Pokauslauseet

  • 263 658
  • 810

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
"Haluatko nähdä nännini?"

Tolla on joskus jopa seuraa löytynyt. Kuvittelin olevani hauska, onneksi se aivovamma oli ja meni.
 

Veijari

Jäsen
"Kokeile housujen päältä, mulla seisoo... kokeile nyt, kokeile!"

Ei kokeillut mutta seurustelin ko. neidon kanssa muutaman vuoden, kunnes hän ilmeisesti ymmärsi, että olen henkisesti edelleenkin 15 vuotiaan tasolla.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Joskus voi yksi kuva olla parempi kuin tuhat sanaa, ehdotankin kokeiluun vanhaa teekkarien lausetta "ensin otettiin värikuva Erkistä, ja eri kuva värkistä", nämä povitaskuun ja pieneen kirjekuoreen kukkasen kuva päälle. Tämä paketti sitten luovutetaan baaritiskillä mahdolliselle kohteelle analysointia varten. Silmäillään koko ajan heilutellaan aurinkolaseja (teko Reipanit) vihellellään ja näytetään sormella haaruksiin (omiin). Näitä voi sitten jakaa ympäri ravintola salia tai baaria, näin saat itse ottaa rauhassa olutta ja kohde itse aikanaan lähestyy sinua kuin mangneettia. En kuitenkaan suosittele kuvan ottamista kylmässä vedessä uinnin jälkeen, saattaa onnistumisprosentti oleellisesti laskea.
 

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti veinikretski
Joskus voi yksi kuva olla parempi kuin tuhat sanaa.

Itse harrastin joskus paperilappuja. Annoin lapun kiinnostuksen kohteelle ja odotin seurauksia. Joskus homma jäi odottelun asteelle, joskus taas ei.

Muistan yhden lapun, jossa luki "Haluan haastaa sinut lumisotaan."

Kyseisen lapun saanut neito on edelleen osa elämääni. Tavallaan.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Viestin lähetti Ernesto Peli
Kyseisen lapun saanut neito on edelleen osa elämääni. Tavallaan.

Neito maksaa sinulle edelleen korvauksia haaroväliin osuneen lumipallon aiheuttamasta kivusta ja särystä?

Nousitteko muuten kolmoseen?
Yst. vast. nimim. Karsinnan kautta...
 
Viimeksi muokattu:

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Siivu-Leevi
Neito maksaa sinulle edelleen korvauksia haaroväliin osuneen lumipallon aiheuttamasta kivusta ja särystä?

Ei. Pieneen maalin osuminen on vaikeaa lumipallollakin. Minä maksan hänelle yläpään karvoitukseni siistimisestä.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ouzala
Joskus muunnoin kauan sitten huutelin yhdelle tytölle koko illan "kiss kiss".

Oletko Timo Jutila?
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
Sen verran on sivuja tullut, etten jaksa käydä kaikkia läpi.
Mutta todella wanha vetohan oli:

Onko neiti neiti vai onko neiti naitu vai naidaanko neiti(ä)
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Itselleni on kerran sattunut hauska tapaus ja pidän sitä selvänä iskuyrityksenä. Ko. kimalainen totesi minulle ravintolaillan lähestyessä loppuaan, että: "voit tulla mun luo, jos olet vähän aikaa hiljaa".

En ollut.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Rontti
Itselleni on kerran sattunut hauska tapaus ja pidän sitä selvänä iskuyrityksenä. Ko. kimalainen totesi minulle ravintolaillan lähestyessä loppuaan, että: "voit tulla mun luo, jos olet vähän aikaa hiljaa".

En ollut.

Myös minulle on sattunut tapaus, silloin kun olin nuori ja nätti n.20v sitten. Saapasteltiin kaverin kanssa Plakkarista kohti Raumanlinnaa, kun entuudestaan tietämäni tyttö n.16v tuli jutteleen ja vonkasi kämpilleni, luitte oikein. Pikku hiprakassa sanoin tytölle, "jos haluan lapsia, teen niitä itse". Tyttö löi kassilla, jossa oli ilmeisesti pullo, koska silmäkulma auki ja hyvä, ettei taju lähtenyt. Niin, tämä oli pelkkä tapaus, ei hauska.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Olkku
Pikku hiprakassa sanoin tytölle, "jos haluan lapsia, teen niitä itse".
Miten tämä onnistuu ?

Noin muuten jos sulta vielä tullaan vonkaamaan ja ei oikein nappaa, ohjaa tyttäret Pariisiin ;)

Mä olen aika hyvin säilynyt vonkauksilta. Johtuukohan siitä kun olen niin komea.... Kerran tosin on ihan suoraan tultu sanomaan, että "nyt lähdetään meille nukkumaan". Ei lähdetty.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Viestin lähetti bozik
Miten tämä onnistuu ?

Noin muuten jos sulta vielä tullaan vonkaamaan ja ei oikein nappaa, ohjaa tyttäret Pariisiin ;)

Mä olen aika hyvin säilynyt vonkauksilta. Johtuukohan siitä kun olen niin komea.... Kerran tosin on ihan suoraan tultu sanomaan, että "nyt lähdetään meille nukkumaan". Ei lähdetty.

Miten tämä onnistuu Olkulta ? Vastaus kysymykseen on että Olkku synnyttää seuraavan Budhan eikös se niin ole että seuraava syntyy miehestä.

Tulisi melkoinen otsikko Satakunnan- Kansaan " Budha syntynyt Nakkilassa", onnellinen isä ja synnyttäjä on tunnettu jatkoaika kirjoittaja Olkku.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti veinikretski
Miten tämä onnistuu Olkulta ? Vastaus kysymykseen on että Olkku synnyttää seuraavan Budhan eikös se niin ole että seuraava syntyy miehestä.

Tulisi melkoinen otsikko Satakunnan- Kansaan " Budha syntynyt Nakkilassa", onnellinen isä ja synnyttäjä on tunnettu jatkoaika kirjoittaja Olkku.

Jumalauta jätkä. Näkisit mut, niin peruisit kirjoituksesi. Saatana seuraavaksi suosittelen sinua seurakseni ÄTPPOMK:n jäseneksi. Jäsenmaksu on 237% tuloista ja se peritään takautuvasti 564 vuoden ajalta, revi siitä saatanan synnytysintoilija:)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti bozik
Miten tämä onnistuu ?

Noin muuten jos sulta vielä tullaan vonkaamaan ja ei oikein nappaa, ohjaa tyttäret Pariisiin ;)

Mä olen aika hyvin säilynyt vonkauksilta. Johtuukohan siitä kun olen niin komea.... Kerran tosin on ihan suoraan tultu sanomaan, että "nyt lähdetään meille nukkumaan". Ei lähdetty.

Hei! Noin 16 v ! Kuulutko bozik siihen belgian renkaaseen;)?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Olkku
Hei! Noin 16 v ! Kuulutko bozik siihen belgian renkaaseen;)?
En toki. Mä oletan, että nykyisin sua jahtaa hieman varttuneemmat. Ja onhan tuo 16 v tytärkin tällä hetkellä uhkaavasti neljääkymppiä lähestymässä, jos ei jo ylikin. Mulle kelpaa mieluiten parikymppiset ja siitä pikkaisen varttuneemmatkin. Tosin tuo 20 +/- vuosi tai pari on sydäntä lähinnä.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oraalista vetovoimaa:

"Anteeksi, haittaako jos panen sua turpaan?"
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kannataa valehdella että on kirjailija,opettele mahdollisemaan paljon erinlaisten kirjailijoiden nimiä myöskin eri taide piirien nimet ovat kova juttu. Sitten vaan sanot että luit sen ja sen kirjan viimeviikolla. Kenellekään ei tule ensimmäiseksi mieleen etttä kysymys on erittäin suunitelmallisesta pillun saanti tratekiasta. Mikäli joku juntti tulee samaan pöytään puhumaan esim, jääkiekosta niin tuhise ylimielisesti, ja vilkaise silloin tällöin kohdettasi, ja kyseistä jääkiekosta puhujaa. Sen jälkeen kun hän on lopettanut ota esille vaikkapa Väinö Linnan nimi ja kotipaikka (Rauma), näin olen ohittanut mahdolliset kilpakosijat ja osoittanut heidän suuren junttiutensa. Pikku hiljaa ota esille suuren kirjailija Henry Millerin nimi ja Jacin ihmeellinen huone, ja että olisi ehkä mukavaa kokeilla Millerin erinlaisia asioita.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Eilen spontaanit lomakännit ja taas muutama hauska lähetyminen tuli koettua..

Nojailin baaritiskiin siemaillen olutta ja viereeni ampaisee noin 25-v kundi "se" mielessä, tuli aluksi mieleen "wittu vedänkö turpaan heti", mutta onneksi tuo häipyi takavasemmalle ( loppuillasta tuo jannu piteli naamaansa ja poke talutti ulos..)

Eräskin söpö naikkonen tuli puhumaan aluksi niitänäitä ja sitten alkoi tulla tekstiä joka sai lähes punastumaan..

- Tuli puhetta koirista ja nainen pyysi katsomaan omaansa luvaten näyttää myös mirriänsä joka kaipaa kosketusta..

- Kertoi olevansa juuri eronnut ja munaa teki mieli niin että heikottaa..

"Valitettavasti" olen onnellisesti varattu, joten en voinut tuota punapäätä avittaa..perkskules jos oisin ollut vapaa..

PS. Aamuyöstä kun kävin vielä torikahviossa niin tuolla punapäällä oli kiihkeät suutelusessiot käynnissä, jollakin kävi flaksi..saas nähdä jos joku jukurifani vaikka kirjoittaa onnellisuusketjuun?
 
Viimeksi muokattu:

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voin erittäin lämpimästi suositella erästä varsin väsynyttä pokausrepliikkiä, joka on tuottanut minulle varsinaisen onnistumisen elämyksen. Kuulin tämän huikean tarinan kaveriltani erään dokausillan aloitteluvaiheessa. Oli kuulemma toiminut varsin hyvin, joten lupasin että illalla baarissa saat valita naisen, niin mä kokeilen sitä repliikkiä.

No baarissa sitten sopivassa nousussa kaverin osoitti parhaimman näköistä naista mikä silmään osui, kävelin luokse kaverin seuratessa ja naureskellessa häpeästä perässäni, ja avasin keskustelun varsin huikea pilke silmäkulmassa:

-Anteeksi neiti... (tämä ei huomaavinaankaan)
-Neiti, anteeksi mutta oletko kenties hengästynyt?
-Häh?
-Hengästyttääkö sua?
-Miten niin?
-No, kun olet juossut mun mielessäni koko illan...

Ensin aikamoinen repeäminen, sitten huudettiin parasta kaveria paikalle, "sun on pakko kuulla tää". No, tämän jälkeen jouduin hetkeksi poistumaan WC:n puolelle tekemään "vallukonoset" turhan tiukan aloittelun seurauksena. Mutta mitäs sitten tapahtuu! Palatessani neitokainen odottelee samassa paikassa, kaveri huutaa että nyt tänne, ja piti sitten neidin kanssa numeroita vaihtaa ja lähteä kuulemma leffaankin. Ja sen jälkeen tuli vielä lisää treffejä. Neitokaisen lähdettyä puoleksi vuodeksi ulkomaille yhteydenpito loppui, mutta mitä vielä: puolen vuoden jälkeen tulee vielä viestiä! Aivan käsittämätöntä.

Neiti tosin joka kerta tavatessamme vakuutti, ettei koskaan lankea pokausrepliikkeihin ja ettei tämäkään siitä johdu. Niin varmaan! Ei se nyt mustakaan voinut johtua. Eli ei muuta ku kokeilemaan, poijjaat.
 

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
sopuli kirjoitti:
Kyllä! Jos ei itsellä flaksi käy, niin suolaa myös kavereiden saumat.

nimim. Pillunkateus se vasta on tosikateutta.
Hieman off topicina, mutta tämä liittyy pokauksiin.

Tästä tulikin mieleeni kaverin tekemä hiekoitus sessio. Tämä vinkkinä mitä ei kannata tehdä toiselle...Yllätys yllätys kyseessä oli opiskelijapippalot baarissa.
Tämän teki sitten naispuolinen tuttavani.
Suurimman osan alkuillasta kyseinen kaveri oli istunut miesporukan keskellä heitellen härskiä läppää. No jossain vaiheessa iltaa porukka oli havainnut baarin toisella reunalla sitten yhden luokkalaisensa (miespuolisen) tekevän lähempää tuttavuutta kauniimman sukupuolen kanssa. Kaveri sitten kun yllytyshullu on niin meni porukan asettamaan lankaan jä lähti kuulustelemaan "poikakaveriaan" miks tämä pokailee toista muijaa kaverin silmien edessä. Siinä vedettiin esiin kaikki hellittely nimet mitä keksi ja pokaaja rupesi jo hieman kiukustumaan. Muuten kaikki menikin hyvin paitti että kaveri sai tämän pokattavan panikoimaan ja itkemään.
Kaikilla muilla oli hauskaa kyseisen episodin johdosta paitsi sillä joka yritti pokausta tehdä.

Että kyllä naisetkin osaa... Tosin ite olen sen verran kilttiä sorttia että annan kaikkien kukkien kukkia ja pysyn omissa pokaamisissani.
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Väsyneiden repliikkien listalle jatkoa.

Haetaan kauempaa katsekontakti kiinnostavaan kohteeseen, minkä jälkeen vinkataan kimalainen sormea koukistaen puhe-etäisyydelle. Sen jälkeen todetaan notta "sain sut tulemaan yhdellä sormella, kuvittele mitä tekisin kymmenellä."

EDIT: Niin ja mainittakoon vielä eräs ystäväni, jonka ensisanat nykyiselleen olivat "miksi helvetissä sulla on etutukka?"
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Lauseita ei tarvita, vain rutkasti tuuria, paljon juotavaa ja rahat taksiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös