Pokauslauseet

  • 263 660
  • 810
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Sellainen miten saada pillua taskuläpykkä olisi kyllä hyvä idea, istuskelisi baaritiskillä ja lueskelisi muina miehinä kirjasta. Siinä sitten odottelisi aikansa jotakin naista kysymään "mitäs lueskelet". Taidan yrittää kyseisellä teoksella viron markkinoille, mitenkä näiden tekijän-oikeuksien kanssa mahtaa olla ?

Tosin tässä maassa vastaus saattaisi löytyä ensimmäiseltä sivulta "maksa 1000 kruunua". Kirjan kanteen täytyisi löytää myyvä pillu, silloin varmasti kauppa kävisi mukavasti. Joo ei ole huono idea, läpyskät vaan painoon. Ensimmäisillä sivuilla pitäisi tietysti olla väsyneen näköinen kirjailija vakuuttamassa kirjan tehoa.

Ps. Taidankin soittaa kustantajalle !
 

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti veinikretski
Sellainen miten saada pillua taskuläpykkä olisi kyllä hyvä idea, istuskelisi baaritiskillä ja lueskelisi muina miehinä kirjasta. Siinä sitten odottelisi aikansa jotakin naista kysymään "mitäs lueskelet". Taidan yrittää kyseisellä teoksella viron markkinoille, mitenkä näiden tekijän-oikeuksien kanssa mahtaa olla ?

Tosin tässä maassa vastaus saattaisi löytyä ensimmäiseltä sivulta "maksa 1000 kruunua". Kirjan kanteen täytyisi löytää myyvä pillu, silloin varmasti kauppa kävisi mukavasti. Joo ei ole huono idea, läpyskät vaan painoon. Ensimmäisillä sivuilla pitäisi tietysti olla väsyneen näköinen kirjailija vakuuttamassa kirjan tehoa.

Ps. Taidankin soittaa kustantajalle !
Loistava idea veini. Aloitetaan neuvottelut YV:llä. Läpyskää voisi mainostaa jo sellaisenaan eräänlaiseksi iskukeinoksi. Jos joku utelias naaras kysyy mitä luet, näytät ja hän ymmärtää kyllä sinun olevan tosissaan ja ehkä jopa hieman epätoivoinen. Pyydetään projektiin mukaan myös Jags ja bozik jolloin saadaan toimintaa laajennettua myös Venäjälle ja Ranskaan. Toiminnan laajentamista suunnitellessamme voimme selailla "Jatkoaika valloittaa maailman"-ketjua, josta voimme bongailla näitä maailmankansalaisia levittämään ilosanomaamme ympäri maailman. Nobelin kirjallisuuspalkintokin voisi olla parin vuoden sisällä haarukassa.

EDIT: Tulossa on siis painokset aluksi ainakin suomeksi, ruotsiksi (+norja&tanska, kaikki nyt niitä osaa jos ruotsia osaa), englanniksi, viroksi, venäjäksi, ranskaksi ja italiaksi (itse osaan kielestä oleellisen eli hävyttömyydet, haetaan vain vitutusketjusta Pärde huolehtimaan kieliopista ja oikeinkirjoituksesta).
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Elikkä viroksi kirjakauppoihin tulevan tekosen nimi olisi "Kuidas saaks vittu", nimi olisi melko myyvä . Siksi mielestäni ei välttämättä kuvaa tarvittaisi ollenkaan.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tiliotteet esiin

Niin, itse näkisin, että monissa tapauksissa paras iskurepliikki on:
"Moi, mä oon xxxx ja tässä olis mun tiliotteeni."

Täältä tähän
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti veinikretski
Kirjan kanteen täytyisi löytää myyvä pillu, silloin varmasti kauppa kävisi mukavasti.

Käykö Tommi Läntisen naama?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti veinikretski
Elikkä viroksi kirjakauppoihin tulevan tekosen nimi olisi "Kuidas saaks vittu", nimi olisi melko myyvä . Siksi mielestäni ei välttämättä kuvaa tarvittaisi ollenkaan.
Hopi hopi sitten sen ranskankielisenkin version kanssa. Olen piakkoin palailemassa Suomeen ja olisihan opuksen toimivuus testattava. Ilman tuota opasta, elämä on kirjaimellisesti kuivaa.

Valitettavasti kielitaitoni ei riitä näin monimutkaisten ohjeiden kääntämiseen, mutta teoksen voisi nimetä "Engrangement pantalon les Femmes". Eihän tuo nyt mitään virallista ranskankieltä ole, mutta ajatuksena siinäkin on housut pois ja hoitoon eli kuinka päästä käsiksi niihin housuihin.

Ei missään nimessä mitään kuvia ranskankieliseen versioon. Nämä täkäläiset tykkäävät kovastikin näyttää ulospäin moraalinvartijoilta ja saattaisivat vain pelästyä. Joka tapauksessa otsikko sen verran suurella, että näkyy hyvin naapuripöytiin. Olisihan tuo opus takuulla tehokkaampi ja hienostuneempi tapa kuin se perinteinen "anna nyt, no ann ny, no edes vähäsen, ihan oikeesti hei, an nyt..."
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Näin markkinointi mielessä ajattelisin että kirjan hinnaksi voitaisiin laittaa 69, olkoon valuutta sitten mikä hyvänsä. Ja mikäli ajatellaan hinta laatu suhdetta niin se olisi halpa. Mikäli saisimme kaikki pervertikot jotka jatkoaikaan kirjoittavat omilla kokemuksillaan ja ideoillaan mukaan ideointiin. Parempaa asiantuntija ja lähde materiaalia tuskin mistään löytyy ! Tämä suuri pillun-vonkujien yhdyskunta saisi ehkä aikaan todellisen bestsellerin. Niinpä ehdottaisinkin että työnimeksi voitaisiin laittaa "erehdyksien kautta voittoon."

Ps. Mihin voitot sijoitetaan ?
 

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Naisen näkökulmasta

Näin naisena voisin antaa valaistusta siitä mitä on tullut koettua...

Kaikista öö...miten sanoisin oudoin tapaus oli kun yökerhossa ollessani herra henkilö (mainittakoon että se oli huomattavasti vanhempi setä) tuli ja mitään sanomatta tarttui jalkaani, tässä vaiheessa olin siis istumassa. Alkoi hivellä saappaani vartta ja kun kysymysmerkkiolemuksestani toinnuin ihmettelin että
"Mitä V****UA sä hiplaat mun saapasta?!"
Vastaus tuli että ne oli kaikista laittomimman seksikkäät piikkikorko saappaat mitä se oli koskaan nähnyt.

En olisi ikinä osannut odottaa sellaista vastausta. Hieman kiivasluontoisena siinä meinasi pinnapalaa tähän setään, mutta onneksi tuttu henkilö tuli pelasti tilanteen viemällä allekirjoittaneen siitä tanssimaan. Eli ei käynyt flaksi sedällä.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti kausi
Käykö Tommi Läntisen naama?

Tämä kommentti hieraisi nauruhermojani siihen malliin, että oli pakko asiasta mainita.
 

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti veinikretski
Näin markkinointi mielessä ajattelisin että kirjan hinnaksi voitaisiin laittaa 69, olkoon valuutta sitten mikä hyvänsä. Ja mikäli ajatellaan hinta laatu suhdetta niin se olisi halpa. Mikäli saisimme kaikki pervertikot jotka jatkoaikaan kirjoittavat omilla kokemuksillaan ja ideoillaan mukaan ideointiin. Parempaa asiantuntija ja lähde materiaalia tuskin mistään löytyy ! Tämä suuri pillun-vonkujien yhdyskunta saisi ehkä aikaan todellisen bestsellerin. Niinpä ehdottaisinkin että työnimeksi voitaisiin laittaa "erehdyksien kautta voittoon."

Ps. Mihin voitot sijoitetaan ?

Hinnalla ei väliä, kunhan saamme ensimmäistä osaa myytyä riittävästi. Sen jälkeen on helpompi alkaa kirjoittelemaan päivitysversioita. Lähtökohdat kirjan kirjoittamiseen ovat kyllä vitun huonot. Tämähän on juuri sama kuin Jari Sillanpää tai Marco Bumtsibum kirjoittaisi kirjan "Näin saan naista". Tämän kirjan voisi lisätä jo suoraan ennen ilmestymistään "Maailman ohuimmat kirjat", vai mikä se nyt olikaan, ketjuun. Jos tällaiset pillunvonkaajat kirjoittavat kirjan siitä miten pillua saa, ei lopputulos voi olla kovin hyvä. Yrityksestä kaikilla kyllä varmasti on kokemusta enemmän kuin paljon mutta mielestäni kirjaan pitäisi saada niitä onnistumisiakin. Jos nyt kirja kuitenkin kirjoitetaan ja sitä saadaan myytyä (miksi ei saataisi sillä emme ota vastuuta iskuyritysten onnistumisesta) niin voitoilla voisimme hankkia itsellemme näitä onnistumisen elämyksiä kuten bozik ehdotti. Niitä voisimme hankkia esim. Virosta jos Veini toimii oppaana. Äläkä edes yritä mitään "enhän minä näistä mitään tiedä"..
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ehdotuksesi on todellakin kiinnostava, elikkä vetäisin täällä niin sanottuja Saa-pillua matkoja, vuosien kokemuksen myötä totta kai tiedän sopivia kohteita missä voisimme vierailla, näin saisin myöskin sijoittamiani rahoja hieman takaisin. Eihän minulla täällä mitään muuta tekemistä juuri olekkaan, ja jos saisin auttaa palsta-veljiä omalla tietämykselläni olisi se hieno asia. Tosin olen melko varma että osalla kävisi silti heikosti,(niin kännissä ettei seiso). Mutta mikäli saisimme vaikkapa 20% onnistumisia, voisi siitä jo ehkä muutaman sivun kirjan kirjoitella.

Mainos lauseeksi ehdotankin "Saa Pillua matkat, vetäjänä veini".
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tiennytkään että toveri veini on sutenööri???

Kaikkeen sitä ehditkin mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Viestin lähetti Ted Raikas
En tiennytkään että toveri veini on sutenööri???

Kaikkeen sitä ehditkin mukaan.

Ei vielä, mutta kun saadaan asiat erturen ja muun tiimin kanssa sovittua voidaan se tietenkin liittää kyseisen kirjan painokustannusten vähentämiseen. Ja koska markkinoiti on palstalla kielletty en voisi edes asiaa paljastaa ;)
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Viestin lähetti veinikretski
Mainos lauseeksi ehdotankin "Saa Pillua matkat, vetäjänä veini".

Saahan tuolle matkalle tulla naisia mukaan? Minä ainakin ilmoittaudun heti!

Se, että haluanko pillua vai munaa, jääköön jokaiselle itselleen mietittäväksi.

Ei mutta noihin unohtumattomiin jäänmurtajiin. Minuun tehtiin lähtemätön (positiivisuudesta en sano mitään) ensivaikutelma tuossa jokunen viikko takaperin. Istuttiin pöydän ääressä baarissa ja siihen tuli sellainen mies, aivan tuhannen pellit kii, ensitöikseen jäi tuijottamaan rintojani ja tokaisi "vittu sulla on kivat tissit".

Eihän tuollaiselle voi olla edes vihainen, tuli se niin vilpittömällä äänellä ja kaikella antaumuksella.

Mutta ei saanut se äijä, ei.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti veinikretski
Ei vielä, mutta kun saadaan asiat erturen ja muun tiimin kanssa sovittua voidaan se tietenkin liittää kyseisen kirjan painokustannusten vähentämiseen. Ja koska markkinoiti on palstalla kielletty en voisi edes asiaa paljastaa ;)
I'm in!

En kirjaimellisesti kuitenkaan. Tai en tiedä vaikka olisinkin...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Viestin lähetti Evenuel
Saahan tuolle matkalle tulla naisia mukaan? Minä ainakin ilmoittaudun heti!

Se, että haluanko pillua vai munaa, jääköön jokaiselle itselleen mietittäväksi.

Ei mutta noihin unohtumattomiin jäänmurtajiin. Minuun tehtiin lähtemätön (positiivisuudesta en sano mitään) ensivaikutelma tuossa jokunen viikko takaperin. Istuttiin pöydän ääressä baarissa ja siihen tuli sellainen mies, aivan tuhannen pellit kii, ensitöikseen jäi tuijottamaan rintojani ja tokaisi "vittu sulla on kivat tissit".

Eihän tuollaiselle voi olla edes vihainen, tuli se niin vilpittömällä äänellä ja kaikella antaumuksella.

Mutta ei saanut se äijä, ei.

Minulle kävi kerran Porissa vähän samanlainen tapaus, istuskelin baaritiskillä piukat farmarit jalassa kun tuli eräs tyttönen ja sanoi oho mikäs siellä housuissa pullottaa noin suurena. Kyllä jollakin tapaa tuli hiki.
En myöskään antautunut.
 

ipaz

Jäsen
Kaverille ei irronnut tällä:

"Moro, mites olis, läheks meille?" Johon tyttö jäi silmät pyöreenä katseleen, että mitä.

2 sek päästä...

"No ei sit, jos tää menee jahkaamiseks..."


Itse olen tehnyt tasan kerran aloitteen ja senkin jälkeen seurustelin tämän neidon kanssa melkein 3 vuotta. Nykyään annan naisten tulla jutteleen jos kiinnostaa ja jos ei tule niin mitäs sitä sitten murehtimaan...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Evenuel
... ensitöikseen jäi tuijottamaan rintojani ja tokaisi "vittu sulla on kivat tissit".

Eihän tuollaiselle voi olla edes vihainen, tuli se niin vilpittömällä äänellä ja kaikella antaumuksella...

Arvaapa montakao kertaa sivuunkirjoittanut on kuullut tuon? Noin suunnilleen aika monta kertaa liikaa. Eikä ole kyllä kertaakaan tuntenut minkäänlaista sympatiaa tuonlaiseen lauseen esittäjiä kohtaan.


Mitä tulee iskulauseisiin, niin en ikinä olisi uskonut oikeasti kuulevani seuraavaa:
- "Oliks sun äitis simpukka? Kun sä oot tollanen helmi."
Kaikesta uskomattomuudestaan huolimatta tuo on minulle pari kertaa esitetty. Tissi-kommenttia parempi, mutta ei silti kovinkaan vakuuttava.
 

scholl

Jäsen
En tajua, miten joku muistaa jotain iskurepliikkejä. Itselleni tuli eilen 2 otusta baaritiskillä sönköttää ja imuttaa, mutten muista mitä ne sanoivat. Varmaan jotain brenkun tilaukseen liittyvää, mutta mitä väliä, mitä se oli.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Minä mitään avauslauseita käytä. Hommahan toimii oikeasti niin, että tarpeellisen rohkaisun oton jälkeen ravitsemusliikkeessä jutellaan muutama sana niitä näitä viehkojen neitosten kanssa ja poistutaan mystisen oloisena paikalta. Tällä tavalla kun kylvää siementä joka paikkaan alkuillasta, niin ennen pitkää huomaa, että sitä siementä saa kylvää pilkun jälkeenkin... JA VITUUT!!
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Re: Tätä on joskus JOPA kokeiltu

Viestin lähetti Black Adder
herra x:- "Minun lähestymistapani on aika suora: ANNATKO PILLUA VAI ET?!"

neiti:- "En/Kyllä!"

joka tapauksessa vastataan:

herra x:- "Vitun huora!"


Petri Nygård...
 

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Viestin lähetti scholl
En tajua, miten joku muistaa jotain iskurepliikkejä.

Off topicin, mutta kerronpa kuitenkin.
Se on sitä kun omaa ikävän kaltaisen taidon muistaa kaikki edellisen yön tapahtumat vaikka kuinka olis juonut. Ja myös ne jotka mielellään unohtas niin muistuu mieleen liiankin hyvin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Evenuel
Saahan tuolle matkalle tulla naisia mukaan? Minä ainakin ilmoittaudun heti!
Älä huoli, tämä opaskirjasesta alkanut liikeidean kehittely etenee sellaisella tahdilla, että ennen huomista Veini perustaa naisille tarkoitetut "Veinin seiväsmatkat". Mitään takuuta saamisesta ei varmasti kukaan uskalla antaa, mutta sen Veinin seiväsmatkat lupaa, että aisaa riittää. Erinäköistä ja kokoista.

Mitä näihin pokauslauseisiin tulee, niin asiantuntijana en uskalla esiintyä, mutta yksi kokeilunarvoinen keino löytyy. Mitäs jos siihen tyttäreen tutustuu ensin muissa merkeissä kuin pesän metsästyksessä ? Sitten kun tämä pesänhaltija on jo ainakin puolituttu, niin aloituslauseella ei ole enää mitään merkitystä...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik

Mitä näihin pokauslauseisiin tulee, niin asiantuntijana en uskalla esiintyä, mutta yksi kokeilunarvoinen keino löytyy. Mitäs jos siihen tyttäreen tutustuu ensin muissa merkeissä kuin pesän metsästyksessä ? Sitten kun tämä pesänhaltija on jo ainakin puolituttu, niin aloituslauseella ei ole enää mitään merkitystä...

Tämä on kyllä takuuuvarma vinkki. Aloituslauseista parhain onkin tässä kontekstissa juuri se vanha kunnon: "Ai kato pitkästä aikaa. Mitäs sulle nykyään kuuluu?"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös