Pokauslauseet

  • 263 664
  • 810

NHL

Jäsen
-"tehäänkö taikatemppu?"
-"HÄH!?"
-"Mä painan sua ja sä katoot..."

................................

Tää ei liity asiaan mutta kattelin jotain "lemmenvinkkijuttuja"

Osa kysymyksistä aika älyttömiä:

Kysyjä: mies
Vastaaja: nainen

mitä tehdä kun panettaa, mutta naisia ei ole lähimainkaan? (Puutteessa)

Oltiin kaverin kanssa viettämässä sunnuntai-iltaa.. ja alko panettamaan ihan hirveästi.. mikä neuvoksi, kun naisia ei ole lähimaillakaan?


---
Vastaus:
No jos kaverisi läsnäololla oli jotain tekemistä panettamishalusi kanssa, niin voi olla, ettet jatkossakaan kaipaa neitosia nurkillesi. :)

Jos neitoja ei ole saatavilla, niin vietä seuraava sunnuntai yksiksesi ja anna Nyrkkikyllikin heilua.
................................

Kysyjä: mies
Vastaaja: nainen

Miksi naiset pitää munille potkimisesta? (Repe)

Miksi naiset pitää munille potkimisesta? Mua on itteäni potkittu muutaman kerran... syyttä. Kumma et vielä kuitenki toimii.

---
Vastaus:
Jaa-a kuule. Itse en pidä eikä yksikään tuntemistani naisista saa kikseja munille potkimisesta. Jos olet vielä koululainen, niin neuvon sinua ajattelemaan tyttöjen potkimisen huumorilla, mutta älä anna heidän tosissaaan satuttaa sinua. Voi olla että tytöt ovat pikkuisen ihastuneita sinuun..Onhan sellainen sanontakin olemassa, että rakkaudesta se hevonenkin potkaisee. :)


Että sellasta.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti NHL
Onhan sellainen sanontakin olemassa, että rakkaudesta se hevonenkin potkaisee. :)
Sanonta lienee lähtöisin eräältä keskitasoa heikommalta hevoskasvattajalta, joka jäi ennenaikaiselle eläkkeelle toimittuaan konien pallona muutaman vuoden ajan. Iskemistaktiikkana potkiminen on kuitenkin ainakin minulle vieras. Olisihan se tietysti omaperäistä vaikkapa jossakin kapakassa pyytää tipua kääntymään, "jotta voin monottaa sua otsaan". Kukapa tietää toimisiko tuo.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämän päivän Iltalehden mukaan maailman paras iskurepliikki on - "Meidän pitäisi nauraa yhdessä tähän aikaan ensi vuonna". Lauseen ovat kehitelleet ja lanseeranneet japanilaiset tiedemiehet, ja toimivuus on testattukin jo käytännössä.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Ei ehkä mikään iskukrepliikki, mutta sitä et tarvitsekaan välttämättä.

Yleensä ylisimolla piikkikillä on mukanaan kamu, joka on kuin bulgarialainen kuulantyöntäjä. Siukku lättäjälka on tottunut siihen että jäppiset kuolaavat aina hänen peräänsä. Valitse keskustelu tämän bulgarialaisen kanssa. Vähän ajan kuluttua tämä simompi alkaa ihmetellä mikset ole ollenkaan kiinnostunut hänestä ja tökii sinua keuhkoillaan.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Taloustikkaat

Viestin lähetti tant gredulin
Lyhyt vierailuni tässä ketjussa kulminoituu kysymykseen: mistä saa taloustikkaita kymmenellä eurolla?

Niin, tästä asiasta voidaan keskustella. Kahdenkesken.

Täältä tähän
 

NHL

Jäsen
Viestin lähetti bozik
Iskemistaktiikkana potkiminen on kuitenkin ainakin minulle vieras. Olisihan se tietysti omaperäistä vaikkapa jossakin kapakassa pyytää tipua kääntymään, "jotta voin monottaa sua otsaan". Kukapa tietää toimisiko tuo.

Luulen, että voisi toimiakin jos menet potkimaan daamin miesystävää. Eikös viidakon laki ole se että vahvempi jää henkiin ja pääsee parittelemaan.

Muuten kun olet siellä Ranskan maalla, saakos siellä helposti? Nimittäin noissa ranskalaisissa leffoissa naiset ovat varsin antelijaita. Vai oletko siellä juuri edellä mainitun asian takia? Sahaatko usein Pariisi-Helsinki väliä? Vai ovatko asiat niin hyvin että pääset höyläämään Pariisissa? :D
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tämä vaatii hieman ennakkovalmisteluja. Ei kuitenkaan hirveän paljon.

Ota jääpala tahi jäälohkare. Mene kottaraasen läheisyyteen ja hanki katsekontakti, voit ehkä jopa puhella hivenen niitä näitä. Ei kuitenkaan mitn iskurepliikkejä kannata vielä viljellä.

Pudota jääpala/-lohkare jalkoihisi ja polje sitä tai hypi sen päällä.

Nainen: Mitä (vittuu) sä teet?

Sinä: mä murran jään meidän väliltä.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Cantina Westin Tarja Turunen sound&lookalike-tyttöön kokeiltua.

(Pöytäseurueen eräs jäsen kaipaa kovasti nuuskaa, ja tarjoilijatyttönen kuulee tämän)

Tyttö:-Kuulehan sie, mie sanon siulle semmosen totuuden että nuuska on se kaikkein pahin naisenkarkotin!

(samalla käden reippaasti ylös nostaen)
Meikä:-MÄ EN OO MUUTEN KOSKAAN KÄYTTÄNY NUUSKAA!!

Vapautunutta naurua ja piakkoin intiimimpää keskustelua tarjoilijatyttösen kanssa.

op777
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Uleåborgir
Tämä vaatii hieman ennakkovalmisteluja. Ei kuitenkaan hirveän paljon.

Ota jääpala tahi jäälohkare. Mene kottaraasen läheisyyteen ja hanki katsekontakti, voit ehkä jopa puhella hivenen niitä näitä. Ei kuitenkaan mitn iskurepliikkejä kannata vielä viljellä.

Pudota jääpala/-lohkare jalkoihisi ja polje sitä tai hypi sen päällä.

Nainen: Mitä (vittuu) sä teet?

Sinä: mä murran jään meidän väliltä.
Jos onnistu(i)t tällä, niin sinun täytyy olla helvetin hyvännäköinen...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kaverin paras iskurepliikki on ollut seuraava: Kylläpä oot tälläytynyt hyvän näköiseksi.
Sai muuten neitokaiselta avokämmenellä.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joskus olen koittanut avata ihan vaan että: Onko sulla nimi? Siitähän sitä sitten voi noin teoriassa kehitellä vaikka mitä.

Hiljasta on....
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
En tiedä onko tätä vielä ollut täällä, mutta:

"Tiedätkös, mikä on se pieni nahanpalanen pillun ympärillä?"

"Nainen tietenkin"
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Jopas on "komeita" lähestymisyrityksiä listattuna tässä topicissa.

Vaan kylläpä noita on joskus junnarina mietittykin, mikä on helpoin reitti vastakkaisen sukupuolen pöksyihin.

Useat käytännön kokeilut vaihtelevalla menestyksellä, paluu piirustuspöydälle kehitti lopulta seuraavanlaisen tuloksen;

- Moikka, mitä kuuluu, tuletko juttelemaan mun kanssa?
- *hölmistyneenä - koska emme tunteneet etukäteen* Ööö, moi... Miksi?
- No tässä on vähän hölmö olo yksinään rupatellessa.

Ei kait tämä nyt sieltä huonoimmasta päästä ole, koska nyt on yhteistä taivalta jo yli 7 vuotta kuljettu tuon kömpelön episodin jälkeen. Niin, ja sain sinä iltana. Monta kertaa.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä oli eräästä leffasta.

Jos näkee hyvännäköisen muijan vaikka jossain baarissa niin pitää sanoa:
"Hei, tiedätkö mikä näyttäisi hyvältä sun päällä??"
muija vastaa: "en??"
vastaus:"Minä!!"
jo on ihme jos ei lettua irtoa loppuillasta.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos joku noista repliikeistä joskus natsaa, ja pirkko on kannettu kämpille asti, niin aamullahan on edessä karu totuus...

kotka (haukotellen ja silmiään siristellen): Missäs teillä on peili?
Fedorov: Hississä.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Tässä kohta päivystänyt 72h. putkeen pieni mania päällä.
Luin koko ketjun ja nyt en pysty tekemään naurultani töitä...
odottakoon potilaat...

Kiitti vitusti!=)

ps. erittäin hauska ketju... pitänee joskus noin kuriositettini kokeilla,vaikka naimisissa olekin.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Pysytäänpä terveenä

Viestin lähetti ZOOM
Tässä kohta päivystänyt 72h. putkeen pieni mania päällä.

Niin, toivottavasti en koskaan sairastu niin äkillisesti, että joutuisin päivystyksen käsiin.

Mutta jos joudun niin ampukaa suorilla, tietää ainakin mitä tapahtuu.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

EricCartman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Lukko
Tämä nyt ei ole varsinainen iskurepliikki, mutta kerrotaan nyt kuitenkin. Täytyyhän sitä jakaa onnistumiset maailman kanssa ja epäonnistumiset haudata syvälle kaivoon.

Baarissa oli valomerkin aika ja vain sinnikkäimmät (epätoivoisimmat) miehet enää etsivät itselleen yöseuraa. Minä siis yhtenä heistä. Oli arki-ilta ja paikka oli kaiken lisäksi aika tyhjä, joten tarjontaakaan ei hirveästi ollut. Eräs lyyli oli kyllä selvästi yli muiden, mutta illan aikana olin nähnyt monen komeammankin pojan häntä yrittävän ja epäonnistuvan. No alkoholin voimalla ajattelin, että kaikki tai ei mitään ja niinpä hyökkäsin juttusille. Heitin jotain huonoa läppää, enkä edes oikein muista mitä, mutta tyttö lähinnä hymähteli jutun aluilleni ja vastaili kysymyksiini lyhyesti.

Mitään ei olisi tapahtunut ellei joku naisen aikaisemmin hylkäämä mies olisi yhtäkkiä tullut kiukuissaan ja lyönyt suoraan minua päin naamaa. No maassahan minähän otin lukua sen jälkeen. Lyöjän kaveri sai taltutettua riitapukarin, eli en sen enempää saanut turpaani.

Ylös noustuani tuumasin vaan naiselle että sähän vaarallinen mimmi olet, kun heti tulee turpaan kun on sun vierelläsi. Mimmi oli tietysti huolissaan ja kyseli että olenko kunnossa. Sen verran olin ottanut "kipulääkkeitä", ettei vielä pahemmin vihlonut ja jatkoin vaan tapahtuman päivittelyä ja hänen piikittelyään. No nainen alkoi pikkuhiljaa heltyä ja tottahan siinä sääliäkin oli mukana...

Loppu lyhyesti - aamulla heräsin molemmat päät hellinä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös