Pokauslauseet

  • 263 660
  • 810

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Lyötyä lyödään

Viestin lähetti EricCartman
......Loppu lyhyesti - aamulla heräsin molemmat päät hellinä...

Niin, potkaisikos ko. kimalainen sinua sitten munille?

Ei ole helppoa olla mies näinä päivinä.

Täältä tähän
 

Lexa

Jäsen
...eräs naisihminen lähestyi taannoin yökerhossa lausahduksella: "Sulla on muuten tosi upeet pohkeet". Muutuin hetkeksi kysymysmerkiksi... Siis mistä sellaisen voi todeta, ellei ole pukeutunut Tony Halmemaisesti shortseihin?

Sain kyllä lopulta (myös vastauksen kysymykseeni)...
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Hati
Mutsis on varmaan simpukka, ku sä oot tommonen helmi.

Ja sun vanhemmat on varmaan perhosia kun sä oot tommonen karvamato.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti EricCartman
No nainen alkoi pikkuhiljaa heltyä ja tottahan siinä sääliäkin oli mukana...

Tuntuiko SäPi erilaiselta?
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ma oon aina lahtenyt kylla kun tata iskurepliikkia on muhun kaytetty: lahetko meille?

Simple but oh so useful!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vanha ja jo varmaan tässäkin ilmi tullut, mutta Saat maata meidän sukuhaudassa!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Parhaat iskurepliikit !

Kesä on tulossa ja uudet parisuhteet, minkälaisia aloitus sanoja olet käyttänyt lähestyessäsi kiinostavaa kohdetta. Ja mitkä ovat mielestäsi tyhmimmät kuulemasi lähestymis tavat, ja mitkä taas mielestäsi parhaat ?

Esim, Ai sinäkin olet täällä, tai käytkö usein täällä. Moi saanko istua pöytään,
Tai hakea samasta pöydästä tanssimaan josta on saanut jo kahdet pakit. Onpas neidillä paljon pisamia.

Kesä yö on lemmen aikaa lupausten kulta -aikaa.

Muistakaa että palstalla on paljon veljiä jotka tarvitsevat lähestymis neuvoja. (itse käytin itsetehtyä mustanaamio jäsenkorttia esittelyyn, se antoi tietyn luottamuksen ).

Ps. Jäsen 897
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Vanha ja toimiva "kikka" on sanoa naiselle juuri se mita se haluaa kuulla. Ei se sen kummallisempaa ole pojjaat.
 

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti ljördi
Seiskassa kerrottiin jonkun kuninkaallisen käyttäneen jotain tyyliin tälläistä:

"Haluaisin olla tampooni jotta voisin olla sisälläsi aina ja kaikkialla!"

Prinssi Charles sanoi tuon nauhoitetun puhelun aikana Camillalle Charlesin vielä ollessa naimisissa Dianan kanssa. Silloin viimeistään paljastui Charlesin ja Camillan suhde. Ei siis ollut mikään iskulause vaan vanhojen lempiväisten kuhertelua. En usko että tuo tampooni-juttu olisi mikään hirveän toimiva lineri.

Tämä viesti menee lähes kokonaan OT:ksi sillä en nyt puhu parhaista iskurepliikeistä vaan siitä millä ne kannattaa korvata. Omasta kokemuksesta voin sanoa että iskulauseet kannattaa jättää pois. Paljon tehokkaampaa on mennä vain sanomaan "Moi, voinko mä istuu tähän?". Jos saat luvan, on vastapuoli ainakin jollakin tavalla kiinnostunut. Sen jälkeen riittävästi puhetta kuitenkin nainen huomioon ottaen. Ei siis saa puhua vain itsestään mutta ei kuitenkaan olettaen että nainen puhuu kokoajan. Täytyy siis pitää yllä keskustelua. Täytyy nähdä hieman vaivaa. Naisen on paljon helpompi torjua mies jonka ensimmäiset sanat ovat "Kivat tissit sulla. Panettaisko?" kuin mies joka on antanut keskustelun aikana mukavan vaikutelman.

Jos nyt karrikoiden sanotaan niin puhumalla saa pesää. Sanat täytyy asetella oikein ja puhua oikeista asioista. Naiset pitävät kehuista mutta niidenkin tulee olla hienovaraisia eikä liian tunkeilevia ja läpinäkyviä. Täytyy puhua riittävän suoraan sillä naiset harvoin pitävät liiallisesta läpinäkyvästä vihjailusta. Ei kuitenkaan saa alkaa suoraan ehdottelemaan varsinkaan keskustelun alussa sillä se antaa kuvan pillun perässä juoksevasta miehestä. Harva nainen haluaa pelkkää aisaa joten yleensä on tehokkainta antaa itsestään fiksu vaikutelma kuitenkaan korostamatta mitään koulutusta jne sillä niillä ei ole yleensä mitään merkitystä. Naisen huomioonottaminen on tärkeintä. Jos puhe kääntyy seksiin niin siitäkin pitää puhua luonnollisesti. Sen kun muistaa mainita että itselle on seksissä tärkeämpää naisen nautinto kuin oma niin se tekee lähes poikkeuksetta vaikutuksen. Jos nainen kysyy jotain tyyliin "Oletko sä pelkästään pillun perässä?" ei kannata mennä lukkoon vaan vastata vaikka "En todellakaan. Mulle on tärkeempää se kaikki siinä pillun ympärillä eli itse nainen." Yleensä toimii paremmin kuin hyvin ja lähes poikkeuksetta saa naiset myös nauramaan. Kaikki eivät puhumista osaa ja silloin menestyskin varmasti on hieman heikompaa. Tämäkin taito on kuitenkin treenattavissa.

Aiheesta voisin kirjoittaa vaikka kuinka pitkästi mutta en nyt jaksa. Jos jotain kiinnostaa kysyä aiheesta jotain niin kysy pois. En siis kuitenkaan pidä itseäni minään lemmentohtorina mutta tiedän omaavani asioista ikäisekseni keskimääräistä enemmän kokemusta ja tiedän olevani kohtuu taitava "puhuja". Kuten sanoin niin puhumalla saa pesää, se on todistettu kymmeniä kertoja, jopa tapauksissa jotka ovat ilmoittaneet etteivät ole helppoja ja minunkin olisi parempi luovuttaa heti aluksi. Oma neuvoni on siis jokaiselle että heittäkää ne repliikit viiksistä vittuun!!! Ei niillä saa aikaan muuta kuin nolattua itsensä. Nyt siis puhutaan laatunaisista eikä mistään epätoivoisista seinäruusuista.

Loppuun voisin vielä kerätä jotain omasta mielestäni tärkeitä asioita pokaamisessa:

1. Lähestyminen: Hae aluksi katsekontakti. Ei iskurepliikkejä!!! (paljon "maailmaa nähneet" leidit ovat kuitenkin jo ne repliikit kuulleet, ellet sitten satu keksimään jotain uutta omaa)

2. Keskustelu: Älä puhu vain itsestäsi vaan ole aidosti kiinnostunut Hänestä. Älä kuitenkaan utele liikoja sillä monia se ärsyttää. Pidä keskustelu kuitenkin käynnissä äläkä oleta Hänen puhuvan kokoajan. Älä kerro koulutuksestasi tai autostasi ellei niitä kysytä. Harva nainen panee sinua bemarisi takia.

3. Käytös: Ole kohtelias, mutta älä imelä. Ole suora mutta älä ehdottele liian suoraan. Älä kuitenkaan vihjaile ja kiertele sillä Hän huomaa sen kyllä ja teet itsestäsi vain pellen vihjailemalla. Suurin osa naisista pitää kehuista, mutta niiden täytyy olla hienovaraisia eikä mitään irrallisia töksäytyksiä kuten "kivat tissit". Jos sanot Hänelle tuollaista hän saattaa ajatella ettet näe hänessä mitään muuta. Sanat "kaunis" ja "kokonaisuus" joissakin väleissä ovat paljon tehokkaampia. Jos kiinnität huomiota johonkin yksityiskohtaan kuten rintoihin tai takapuoleen, voi koko projektisi epäonnistua sillä esim. isorintaisella naisella voi olla kompleksi rinnoistaan vaikka ne sinusta olisivatkin kauniit. Tällainen nainen saattaa häipyä nopeasti. Rintoja voi kehua sitten sängyssä jos sinne asti pääsee.

4. Ota Hänet huomioon: Mainitsin tästä jo aiemmin mutta tätä ei voi korostaa liikaa. Kunnioita naisia (jotkut vain eivät kunnioita). Jos annat kuvan että olet pelkän pillun perässä, saat melko suurella todennäköisyydellä pakit. Ota hänet huomioon ihmisenä ja korosta sitä että näet hänessä muutakin kuin alapään. Jos tarkoituksena on päästä pukille, voi tehdä kuitenkin selväksi että haluaa Häntä. Senkin voi ilmoittaa sivistyneesti ikäänkuin tekemällä tarjouksen johon nainen tarttuu tai jättää tarttumatta. Jos nainen epäröi tyyliin "Ei ehkä nyt just" niin jätä hänelle pelivaraa sanomalla "Tarjous on voimassa myöhemminkin". Tällöin saat yleensä myös puhelinnumerot vaihdettua ja kiusallisen jään särjettyä väliltä.

5. Ole oma itsesi: Nainen huomaa kyllä jos vedät jotain roolia. Tosin sillä varauksella että huonot tavat kannattaa pitää piilossa. Jos olet sovinisti niin älä ainakaan tuo sitä ilmi sillä harva nainen pitää sellaisesta. Älä ainakaan liioittele asioita vaan ennemmin vähättele.

6. Itsevarmuus: Ole itsevarma mutta älä kusipää. Naiset pitävät itsevarmoista miehistä. Jos nainen vaikuttaa siltä ettei häntä kiinnosta toivota hyvää illanjatkoa äläkä häiritse pidempään. Voi olla että kyseinen neiti pyytää sinua jäämään tai sitten vain säästyt tuhlaamasta aikaasi häneen. Älä masennu jos saat pakit. Naisia on maailma täynnä ja näköpiirissäkin varmasti useampia. Jokainen nainen ei varmasti pidä sinusta mutta joku kuitenkin pitää. Uutta matoa koukkuun ja etsimään sitä naista joka sinusta voi kiinnostua. Älä aseta rimaa liian ylös sillä sillon jäät ilman ja joudut vain pettymään. Älä kuitenkaan aseta rimaa liian alaskaan vaan etsi se kultainen keskitie ja "oma tasosi".

7. Naiset: Onko maailmassa mitään parempaa ja kauniimpaa? Nainen, tuo jumalainen olento, jonka kanssa ei voi olla mutta jota ilman ei voi olla. Sovinistit, raiskaajat ja naistenhakkaajat runkatkoon kotonaan. Arvosta siis naista! Jos aiot menestyä naisten kanssa, täytyy sinun oikeasti arvostaa naisia sillä he huomaavat sen kyllä ja sitä he oikeasti arvostavat. Kohteliaat eleet ja puheet, suojeleva (ei kuitenkaan ylisuojeleva) käytös jne tekevät naisiin vaikutuksen.


Nämä ovat siis omia mielipiteitäni ja perustuvat omiin kokemuksiini. Omalla kohdallani ovat myös osoittautuneet kymmeniä kertoja toimiviksi. Nyt on siis kyse itseäänkunnioittavista "laatunaisista" sillä minulla ei muunlaisista ole kokemusta:). Jokaisen kanssa olen myös edelleen väleissä vaikka tuttavuus olisikin alkanut sängystä. Itse käytän alkoholia harvoin joten yleensä "pokaan" selvänä naisten myös ollessa täysin tai lähes selviä. Itselläni ei ole siis paljoa kokemusta tilanteista joissa nämä iskurepliikit saattaisivat toimia (eli valomerkin jälkeen tarkastetaan baaritiski ja isketään huonoimmassa kunnossa oleva seinäruusu).

Tulipas siinä taas viestille pituutta. Tarkoitus oli kirjoittaa muutama rivi:D Mukavahan se on näin yöllä kirjoitella. Sanottavaa olisi vielä paljonkin mutta jatketaan toiste. Jos jotain kiinnostaa keskustella aiheesta niin mielelläni keskustelen. Aiheelle voisi kyllä perustaa omankin ketjun (sellainen lienee olemassa, en jaksa etsiä).
 
Viimeksi muokattu:

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Osaa ne naisetkin

Itse olin tuossa joku aika takaperin käymässä Porissa yökerhossa ja jossain vaiheessa iltaa tanssilattialla eräs minua vähän vanhempi nais henkilö tulee kysymään minulta että:" Saako sulta m**aa tänään?" Itse olin puulla päähän lyöty. En muista mitä sanoin takaisin. Yleensä en mene hiljaiseksi, mutta nyt tuli oltua. Ei tullut lähdettyä, kun olin tyttöystävän kanssa liikenteessä, joka juuri silloin oli vessassa käymässä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti ljördi
Seiskassa kerrottiin jonkun kuninkaallisen käyttäneen jotain tyyliin tälläistä:

"Haluaisin olla tampooni jotta voisin olla sisälläsi aina ja kaikkialla!"

Olen muuten avannut ketjun äänestyksen kera: "Jos olisit tamppooni, kenen tamppooni olisit?"

Frendeistä poimittu: "Moi, meiltä puuttuu vielä kuusi ihmistä ihmispyramidista."
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Erturen systeemit muuten toimii huomattavasti paremmin kuin yksittäiset lauseet. Kokonaisuus on kaiken aå ja kohteliaisuus&huomaavaisuus on avain moneen "pesään". Pitää tosin olla supliikkimies, jotta tällä tyylillä voi pärjätä..Kröhöm!
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti puuha-pete
Kokonaisuus on kaiken aå ja kohteliaisuus&huomaavaisuus on avain moneen "pesään". Pitää tosin olla supliikkimies, jotta tällä tyylillä voi pärjätä..Kröhöm!

Onneksi meitä supliikkeja ei ole liikaa. Muutenhan kaikki naiset olis jo kaadettu. Hohoo.
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
En jaksanut selata kokonaan läpi, mutta: Panisitko vastaan,jos panisin sua?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Re: Osaa ne naisetkin

Viestin lähetti Referee81
Itse olin tuossa joku aika takaperin käymässä Porissa yökerhossa ja jossain vaiheessa iltaa tanssilattialla eräs minua vähän vanhempi nais henkilö tulee kysymään minulta että:" Saako sulta m**aa tänään?" Itse olin puulla päähän lyöty. En muista mitä sanoin takaisin. Yleensä en mene hiljaiseksi, mutta nyt tuli oltua. Ei tullut lähdettyä, kun olin tyttöystävän kanssa liikenteessä, joka juuri silloin oli vessassa käymässä.

Aina sama juttu jos Lukko logo näkyy kynässä tai paidan rintamuksessa, Porin naiset ymmärrtävät että pelimies saapui saliin, siksi en koskaan Porissa ollessani käytä kyseisiä tunnuksia, niin se asia vain on.
 

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti irGGu
Täytyypä itseasiassa toivoa ettei kaikki miehet ole tuollaisia kuin sinä. Todellakin on helpompi torjua mies jonka tietää olevan vain "sen" perässä, kuin mies joka vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta.

Mutta mikäli mies vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta, ja onkin vain "sen" perässä, niin.. Huhhuh. Eipä siinä voi kuin valittaa jälkeenpäin. Ja siinä vaiheessa menee naisilta usko niihin hyviinkin miehiin.

Pelottavaa.

Käsitit hieman väärin. Yksi kohta tuolla oli "ole suora, mutta älä liian suora" tarkoittaa myös tätä. Pystyn kyllä sanomaan naiselle että haluan hänen pöksyihinsä mutta pyrin sanomaan sen niin että nainen ottaisi sen imarteluna. Samalla voi tehdä selväksi ettei etsi mitään vakavampaa juuri sillä hetkellä. En kuitenkaan ala tuollaisia puhumaan ensimmäisenä vieraalle ihmiselle. Itse olen nähnyt kusipäitä jotka antavat naisten olettaa kaikenlaista saadakseen pesää. Itse en lupaa ikinä mitään ellen sitä pysty pitämään. Puhuinkin vain omasta puolestani ja tiedän että monet naiset haluavat että mies näkee hänessä muutakin kuin alapään vaikka kyse olisikin vain yhdenyön jutusta. Se että on kiinnostunut siitä mitä nainen sanoo ja ottaa hänet huomioon ei tarkoita että mies olisi kiinnostunut jatkamaan sukua kyseisen naaraan kanssa. Harva nainen pitää siitä että häntä kohdellaan huonosti tai että mies puhuu vain itsestään, harrastuksistaan, ex-vaimoistaan, autoistaan jne.

irGGu, käsitit siis väärin sen mitä tarkoitin. Toivon että tämä edes hieman selvensi asiaa. En siis itse kuulu niihin miehiin jotka saavat pesää katteettomilla lupauksilla. Olen nähnyt kyseisiä tapauksia liikaa tehdäkseni itse samoin. Ja kuten viestissäni mainitsin, olen edelleen väleissä jokaisen naisen, jonka housuihin olen päässyt, kanssa. Eli en siis varmaankaan mikään kauhea sika ole sillä en usko että pystyisin vielä katteettomien lupausten jälkeen saamaan välejä vielä kuntoon ainakaan jokaisen kanssa. Siihen eivät minunkaan puhujanlahjat riitä:D
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minä kyllä haluaisin heti pöksyihin, ja mitä nopeammin sen parempi. Mutta koska urheilu-urani alkaa olemaan ehtoopuolella en enää uskalla. Mitä sitä kieltämään voihan asiasta aina rakentavasti keskustella, kuka nyt jaksaisi koko illan turhan päiten tanssia. Ja montako kilojoulea on mahtanut mennä turhan päiväisiin saatto reissuihin pimpin toivossa. Varmaan joku 1300 kilometriä.

Niin että pöksyihin vaan heti jos suinkin mahdollista, ja se on huono nainen jonka kanssa kauan kestää.

Terveisin, Sika ja Tallinn.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en kyl tajua miks pitäis tehdä jotain sellaista mitä ei muuten tekis sen eteen että yrittäisi iskeä naista. Toi iskeä termikin tuntuu mulle vähän vieraalta. Ei se pimppa niin kiva ole että sen eteen kovasti jaksaisi hommia tehdä. Miettikää nyt vaikka jos joku mies esim. aukaisee oven, ottaa naiselta takin, tekee tai tarjoaa jotain ruokaa tai kehuu yms. naista niin ei kait oikeesti parisuhteessa mies jaksa kauaa tollasta paskahommaa. Ja paha mielihän siitä voi tulla jos silleen on alentunut tossun alle. Ja miks esim. baarissa pitäis tuhlata aikaa ja energiaa naisiin kun voi keskittyä hyvään juotavaan, musiikkiin tai seuraan.

Kinke-13 kirjoitti kyl hyvän iskurepliikin tossa vähän ylempänä. Vieläkin naurattaa mut se voi johtua myös tästä viskistä.
 

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti Pete2004
Mä en kyl tajua miks pitäis tehdä jotain sellaista mitä ei muuten tekis sen eteen että yrittäisi iskeä naista. Toi iskeä termikin tuntuu mulle vähän vieraalta. Ei se pimppa niin kiva ole että sen eteen kovasti jaksaisi hommia tehdä. Miettikää nyt vaikka jos joku mies esim. aukaisee oven, ottaa naiselta takin, tekee tai tarjoaa jotain ruokaa tai kehuu yms. naista niin ei kait oikeesti parisuhteessa mies jaksa kauaa tollasta paskahommaa. Ja paha mielihän siitä voi tulla jos silleen on alentunut tossun alle. Ja miks esim. baarissa pitäis tuhlata aikaa ja energiaa naisiin kun voi keskittyä hyvään juotavaan, musiikkiin tai seuraan.

Kinke-13 kirjoitti kyl hyvän iskurepliikin tossa vähän ylempänä. Vieläkin naurattaa mut se voi johtua myös tästä viskistä.

Sehän se onkin. Kuka nyt pelkän pillun takia näkisi vaivaa. Silloinhan on sama tumputtaa kämpillä. Itse ainakin näen naisessa muutankin kuin alapään ja sen kun kertoo naisille niin yleensä pitävät. Jos siis keskittyy koko naiseen (kokonaiseen:) niin alkaa ero tumputtamiseen olla jo hieman suurempi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti erture
Sehän se onkin. Kuka nyt pelkän pillun takia näkisi vaivaa. Silloinhan on sama tumputtaa kämpillä. Itse ainakin näen naisessa muutankin kuin alapään ja sen kun kertoo naisille niin yleensä pitävät. Jos siis keskittyy koko naiseen (kokonaiseen:) niin alkaa ero tumputtamiseen olla jo hieman suurempi.
Ai jaa. Okei, sä voitit.

Mut miettikääs. Kumpi kuulostaa paremmalta. Saa olla ämmiltä rauhassa kotona. Telkusta tulee pokee, tai vaihtoehtoisesti lätkää tai futista. Tietokoneelta lueskentelee jatkoaikaa. Nautiskelee oluesta yms. Stereoista tulee vanhaa rautalanka rokkenrollia. Ou jee!
Vai sit istuu hikisessä ja tunkkaisessa baarissa. -Käytsä usein täällä? -Sika *läps*.

Okei, täytyy vissiin kattoo huomenna telkkua josko Gekkolla ja kumppaneilla olis jotain vinkkiä...
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti erture
Tulipas siinä taas viestille pituutta. Tarkoitus oli kirjoittaa muutama rivi:D Mukavahan se on näin yöllä kirjoitella. Sanottavaa olisi vielä paljonkin mutta jatketaan toiste. Jos jotain kiinnostaa keskustella aiheesta niin mielelläni keskustelen. Aiheelle voisi kyllä perustaa omankin ketjun (sellainen lienee olemassa, en jaksa etsiä).

Olisin lainannut koko viestin, jos sellaisesta ei tulisi noottia Modeilta. Niin hyvää tahatonta komiikkaa kyllä. Jätkähän on kuin se Tom Cruisen lipevä hahmo Magnoliasta, jossa hän luennoitsee miehille kuinka saada pimpsaa. On kirjasia ja sinisiä luentolehtisiä. Jengi hurraa taustalla kun Cruise selostaa miten pistää nainen ketoon. Ja tottakai tietyin väliajoin pitää muistaa kertoa, kuinka itse on onnistunut scorettamaan niin ja niin monta kertaa. Ihan loistavaa.

Ei sillä, varmasti ihan järkeviä vinkkejä, esitystapa vain jotenkin huvittaa. :)
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Osaa ne naisetkin

Viestin lähetti veinikretski
Aina sama juttu jos Lukko logo näkyy kynässä tai paidan rintamuksessa, Porin naiset ymmärrtävät että pelimies saapui saliin, siksi en koskaan Porissa ollessani käytä kyseisiä tunnuksia, niin se asia vain on.

Juu, kyllä Referee81 on "pelimies". Lukon logo on... Missä lie. Hän käyttää tuomarin pilli-logoa. Ai, mistä tiedän. Tiedänpähän vaan.
 

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti Vteich
Ei sillä, varmasti ihan järkeviä vinkkejä, esitystapa vain jotenkin huvittaa. :)

Sehän tuossa olikin:) Eikä ollut tahatonta komiikkaa. Ilmeisen harva on kyseisessä viestissä mitään koomista huomannut, valitettavasti. Ei nämä niin vakavia asioita ole. Taisit olla ensimmäinen. Onnittelut siitä:) Tarkoitus olikin tehdä viestistä luentomainen "Pokaamisvinkkejä peräkammarin runkkareille":D Olisi kai pitänyt vielä kehottaa kaikkia halukkaita kopioimaan tuo sellaiseksi taskuun sopivaksi läpyskäksi mitä voi baarissa ennen iskuyritystä selailla:D No ei nyt aivan. Kuten sanoin viestissäni, en yritä mitään lemmentohtoria leikkiä. Ihan tosissani olin noissa asioissa, vitsillä kirjoitin sen tuollaiseksi luentomateriaaliksi. Hieman siis kieliposkessa kirjoitettu mutta kuitenkin asialinjalla ja allekirjoitan jokaisen ajatuksen tuosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös