Kävi tuuri kun kaveri laittoi viestiä ja kysyi kiinnostaako hakea PS5 verkkokaupasta kun hän on jo omansa toisaalta saanut.
Siitä sitten suoraan himaan asentelemaan ja kaikki näytti hyvältä kunnes uusi änäri sisään ja ohjain ei suostu tekemään mitään?! Konsolin omissa valikoissa kaikki toimii, mutta peleissä ohjain on täysin mykkä eli eipä tuosta mitään iloa ole.
Soitin jo Sonyn tukeen ja boottasin ohjaimen sekä konsolin, mutta ei mitään apua. Käskivät vielä laittaa sähköpostia jos homma ei lähde pelittää, mutta kummasta mitään siihen ei ole nyt pariin päivään vastattu.
Kysymys siis kuuluu: Kun se ilmeisin ratkaisuyritys ongelmaan on vaihtaa ohjain uuteen ja kokeilla sillä niin eikö nykyaikana tosiaan sitä voi vain käydä tekemässä liikkeessä mistä konsolin on ostanut? Yritin kaiken maailman botteja verkkokauppa.comin sivuilla ja aina vastaus on että ota yhteys Sonyn tukeen. Ei sillä muuten suurta väliä ole, mutta aika hidasta ja kankeaa tuntuu tuo Sonyn asiakaspalvelu olevan.
Siitä sitten suoraan himaan asentelemaan ja kaikki näytti hyvältä kunnes uusi änäri sisään ja ohjain ei suostu tekemään mitään?! Konsolin omissa valikoissa kaikki toimii, mutta peleissä ohjain on täysin mykkä eli eipä tuosta mitään iloa ole.
Soitin jo Sonyn tukeen ja boottasin ohjaimen sekä konsolin, mutta ei mitään apua. Käskivät vielä laittaa sähköpostia jos homma ei lähde pelittää, mutta kummasta mitään siihen ei ole nyt pariin päivään vastattu.
Kysymys siis kuuluu: Kun se ilmeisin ratkaisuyritys ongelmaan on vaihtaa ohjain uuteen ja kokeilla sillä niin eikö nykyaikana tosiaan sitä voi vain käydä tekemässä liikkeessä mistä konsolin on ostanut? Yritin kaiken maailman botteja verkkokauppa.comin sivuilla ja aina vastaus on että ota yhteys Sonyn tukeen. Ei sillä muuten suurta väliä ole, mutta aika hidasta ja kankeaa tuntuu tuo Sonyn asiakaspalvelu olevan.