PlayStation 5

• 194 497
  • 907

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Tyytyväinen olen ollut Prohon, töllö tosiaan kannattaa olla 120hz, niin saa kaiken ilon irti, ja game mode myös.
Kyllä esimerkiksi FF7 Rebirthissä on halvatun iso ero normi PS5:n ja Pron välillä.
Joidenkin mielestä rahanhukkaa, mutta kun dokaaminen ja röökinpoltto on jäänyt, niin johonkin ne fyrkat on laitettava, ja nyt ne meni tuohon myllyyn, ja tyytyväinen olen ollut.

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura

No jopas. Kyllähän tässä joitain Microsoftin (nykyään omistamia) pelejä on julkistettu tulevan PS5:lle, mutta Forza on silti niitä perinteisiä Xbox-yksinoikeuspelejä Halon ja Gears of Warin ohella. Ai niin, myös Halo Master Chief Collectionia ja tulevaa Gearsia on huhuiltu pleikkarille.

Eipä siinä, Forza Horizon edustaa sellaista arcade-raceria mitä Sonylta ei tällä hetkellä löydy, että mieluusti tuon katsastaa. Silti, jos joku olisi sanonut noiden kolmen em. pelisarjan tulevan pleikkarille vielä muutama vuosi sitten, niin olisi nyökytellyt ymmärtävästi ja samalla tehnyt huoli-ilmoituksen jollekin viranomaiselle.

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hellblade 2:n siirtoa boxilta pleikkarille odottelen itse eniten. Huhuja siitä on ollut liikkeellä, mutta ei mitään varmaa vielä. Eka osa oli todella päräyttävä ja tunnelmallinen kokemus kuulokkeet päässä.

Vähän mietityttää, että mikä on Xboxin tulevaisuus. Olisihan se kiva, että pleikkarilla säilyisi vahva kilpaileva konsoli markkinoilla.

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Vähän mietityttää, että mikä on Xboxin tulevaisuus. Olisihan se kiva, että pleikkarilla säilyisi vahva kilpaileva konsoli markkinoilla.
Olisihan se kiva, mutta ainakaan Euroopassa ei voida enää kilpailusta puhua. Viime vuoden myyntiluvut (mukana ei Saksa ja Britit, joista jälkimmäinen perinteisesti vahvin alue Xboxille jenkkien jälkeen, joskin nykyään ei sekään ole enää vahva): PS5 yli 3,5M konsolia, molemmat Xbox Series -konsolit yhteensä alle 300k. Ei mun mielestä tuo ole enää kilpailua.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Viimeksi muokattu:

LaiLaiLei

Jäsen
PSN on alhaalla. Eipä sitten nettipelejä pelailla. Viime yönä n. 2 aikoihin alkoi tämä ongelma ja jatkuu edelleen. Jospa saisivat kuntoon. Viikonloppuna ylipäätään ehdin kunnolla pelaamaan.

E
Nyt pelaa!

E2
Ilo oli lyhytyaikainen. Ei pelaa enää!

Onpas kyllä turhauttavaa. Ensimmäistä kertaa kuukauteen tänään pleikkarin avasin ja suunnitelmana oli pelata FC 25 illan ajan mutta eipä sitten. Pitää varmaan grindata Elden ringiä vaikka siinäkään ei paljoa pelattavaa enää ole. Vähän isompaa ongelmaa ilmeisesti kun näin pitkään on katko jo kestänyt.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt PSN näyttäisi taas toimivan. Lisäturvana vaaditaan uusi nelinumeroinen koodi, ainakin pääkäyttäjätilille.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy