PlayStation 5

  • 171 581
  • 823

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Onnittelut konsolista!

Tietojen siirto menee tosi näppärästi. Pleikkojen pitää olla samassa verkossa tai verkkopiuhalla yhteydessä toisiinsa. Jälkimmäinen on nopeampi. Nelosen ei tarvitse olla kytkettynä näyttöön, vaan yhteys ja virta riittää.

PS5 kertoo asennuksessa yksityiskohtaisesti kuinka toimia.
Noniin hyvä juttu! Täytyy siis pitää vielä vanha konsoli piuhoissa kiinni.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Klo. 13.00 on tulossa erä myyntiin DNA:lle.

Näin kertoi tekstari.


Tuo linkki oli viestissä.

Näyttäisi olevan vieläkin tarjolla.. Viime päivinä on ollut isoja eriä koneita tarjolla ainakin Prismalla, Powerilla Verkkokaupalla (huomenna lisää) ja nyt DNA:lla. Näitä on mahdollisuus saada jopa jouluksi vielä.

Jos tilannetta haluaa seurata aktiivisesti niin tää keskustelualue seuraa liki livenä tilanteita:


Oma Telialta ostettu vehje on lähtenyt tänään näköjään postiin. Saa nähdä malttaako pitää paketissa jouluaattoon asti..
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Tänään saapui pleikkari. Nopeasti kyllä tuli kun perjantaina prisman verkkokaupasta sain ostettua. Koko päivä onkin mennyt asennellessa. Kesti yllättävän kauan tuo tiedonsiirto nelosesta vitoseen.
Olin jo tyytyväisenä aloittamassa cyberpunkin peluuta vitosella kunnes huomasin että eihän PS5 versiota ole siitä vielä edes saatavilla :D. No huomenna sitten FarCry 6 testiin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tänään saapui pleikkari. Nopeasti kyllä tuli kun perjantaina prisman verkkokaupasta sain ostettua. Koko päivä onkin mennyt asennellessa. Kesti yllättävän kauan tuo tiedonsiirto nelosesta vitoseen.
Olin jo tyytyväisenä aloittamassa cyberpunkin peluuta vitosella kunnes huomasin että eihän PS5 versiota ole siitä vielä edes saatavilla :D. No huomenna sitten FarCry 6 testiin.
Ostin Cyberpunkin jo pre-launch vaiheessa, kun se tuli.

Kokeilin nelosen versiota hetken verran, ja totesin, että odotellaan hetki ja seuraava päivitys.
Sain viitosen jo vuosi sitten, ja totesin, että odotellaan hetki ja tuleva PS5-versio.

Koko vuosi onkin mennyt odotellessa, eli ollaan samassa venessä... tervetuloa soutamaan! :D
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Nykkö tää jo hajos? Käynnistäessä ei tullut alkuvalikkoa ollenkaan näkyviin. Ps näppäintä painamalla switcherin kautta pääsi kyllä peliin mutta mediasisältö ja pelit valikot oli kokonaan kadonnut.

Onko muilla ollut samaa?
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Nykkö tää jo hajos? Käynnistäessä ei tullut alkuvalikkoa ollenkaan näkyviin. Ps näppäintä painamalla switcherin kautta pääsi kyllä peliin mutta mediasisältö ja pelit valikot oli kokonaan kadonnut.

Onko muilla ollut samaa?
Mulla on tehnyt saman muutaman kerran... Oon vain käynnistänyt uudestaan...
Toivottavasti ei ole koneessa tosiaan vikaa...
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Mulla on tehnyt saman muutaman kerran... Oon vain käynnistänyt uudestaan...
Toivottavasti ei ole koneessa tosiaan vikaa...
Kokeilin kerran käynnistää uudelleen se ei auttanut.

E: youtubesta löytyi pari ohjetta "ps5 no home screen" hakusanalla. Pitää tutkia töiden jälkeen lisää.
 
Viimeksi muokattu:

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Meillekin tuli PS5 joululahjana ja konsolin mukana tullut Astro's Playground on ollut hittipeli. Onhan se sulava ja nätti tasohyppely. Suosittelen kokeilemaan, jos suuremman budjetin pelit ovat vieneet huomion.
 

Undrafted

Jäsen
Nykkö tää jo hajos? Käynnistäessä ei tullut alkuvalikkoa ollenkaan näkyviin. Ps näppäintä painamalla switcherin kautta pääsi kyllä peliin mutta mediasisältö ja pelit valikot oli kokonaan kadonnut.

Onko muilla ollut samaa?
Tekee tuota 1-2 kuukauden välein. Olen sammuttanut ja käynnistänyt uudestaan, jolloin toiminut normaalisti.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ghost of Tsushima Directors Cut PS5:lle ja hinta on 80e....

Johtuuko hinta tuosta "directors cutista" vai onko ps5-pelit noissa hinnoissa?
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ghost of Tsushima Directors Cut PS5:lle ja hinta on 80e....

Johtuuko hinta tuosta "directors cutista" vai onko ps5-pelit noissa hinnoissa?
Taitaa olla PS5-pelien ohjeistettu hinta 79,95 euroa eli siihen haitariin tuo osuisi. Tietysti taisi myös Ghost of Tshushiman Directors Cut olla syksyllä reippaassa alennuksessa kun muistan nähneeni tuota jopa 40 euron hintalapulla.

Jos maltat odottaa niin keväämmällä tuon saa varmaankin halvemmalla kuin nyt.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ghost of Tsushima Directors Cut PS5:lle ja hinta on 80e....

Johtuuko hinta tuosta "directors cutista" vai onko ps5-pelit noissa hinnoissa?

Ja Facebookista kannattaa tsekata PS4/PS5 -kirppisryhmä. Saa halvalla noita fyysisiä kopioita ja myytyä eteenpäin myös.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Taitaa olla PS5-pelien ohjeistettu hinta 79,95 euroa eli siihen haitariin tuo osuisi. Tietysti taisi myös Ghost of Tshushiman Directors Cut olla syksyllä reippaassa alennuksessa kun muistan nähneeni tuota jopa 40 euron hintalapulla.

Jos maltat odottaa niin keväämmällä tuon saa varmaankin halvemmalla kuin nyt.

Varmasti maltan jos olen tänne asti malttanut.
Jotenkin vaan tuntui korkealta hinnalta.
Eihän ps4 pelit noin kalliita ollut?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Varmasti maltan jos olen tänne asti malttanut.
Jotenkin vaan tuntui korkealta hinnalta.
Eihän ps4 pelit noin kalliita ollut?
Eivät olleet, perusversioiden ovh. oli vanha tuttu 69,90 €.

Itse en ole toistaiseksi yhdestäkään PS5-pelistä maksanut tuota täyttä hintaa. Fyysisiä löytyy usein 50-60 euron hintaan jo julkaisussa. Esimerkiksi Gigantista näyttää usein löytyvän.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Onhan tällä mukavampi pelailla, kuin perusmalli PS4:lla, joka huuti kuin syötävä koko ajan...
On jopa omituista tuo koneen hiljaisuus, kun tottu siihen hillittömään ulinaan...
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään oli Gigantissa saatavilla levyasemallista versiota + Pulse 3D -kuulokkeet kaupan päälle. Taisi olla iso erä kun oli noin pari tuntia saatavilla. Omani saapunee postissa 12.1.
 
Mikä olisi paras näyttö/telkkari pleikkarin pelaamiseen tarkoitettu? Nyt löytyy 65" 4k OLED 120hz hdmi 2.1 telkkari. Mutta se on olkkarissa ja haluaisin ehkä pleikkarille oman näytön/telkkarin niin eikö myydä ~43" 4k kaarevia QLED yli 120hz hdmi 2.1 pelinäyttöjä? Ainakin melko niukasti? Onko pelinäytöt melkein aina normisti LEDejä? Vai onko Ps5 vain yksinkertaisesti tehty enemmän telkkareita kuin näyttöjä varten?

Mikä muuten on ps5 maksimikuvasuhde minkä ps5 pystyy toistamaan natiivisti, eli en tarkoita kuvan venyttämistä?
 
Viimeksi muokattu:

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Nyt saisin erittäin edullisesti Samsungin AU7175-mallin 4K-telkkarin PS5:lle. Tiedossa että 50 Hz -paneeli ja HDR on se perusmerkintäinen. Inputlagista ei ole tietoa.


Onko tuossa mitään järkeä vai onko kuitenkin että ihan ok Full HD -telkkarin tilalle?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt saisin erittäin edullisesti Samsungin AU7175-mallin 4K-telkkarin PS5:lle. Tiedossa että 50 Hz -paneeli ja HDR on se perusmerkintäinen. Inputlagista ei ole tietoa.


Onko tuossa mitään järkeä vai onko kuitenkin että ihan ok Full HD -telkkarin tilalle?
Todennäköisesti hintaansa nähden erittäin pätevä vaihtoehto ja kannattava päivitys Full HD telkkarista.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös