Älä lähde sinne... Sillon oli vielä se hartialinja! Jonnet ei muista silloisia sääntöjä...Mä kyllä väitän, että se oli Janeckyn korkea maila.
Älä lähde sinne... Sillon oli vielä se hartialinja! Jonnet ei muista silloisia sääntöjä...Mä kyllä väitän, että se oli Janeckyn korkea maila.
Mä kyllä väitän, että se oli Janeckyn korkea maila.
Olishan se peli voinut ratkea jo paljon ennenkin jos ei olisi tullut tuomari virheitä esim Kärppien kaksi selvää väärää vaihtoa, Karjalaisen estämis jäähy muutama pitkä mitä ei olisi pitänyt viheltää muutama paitsio jne. Olihan siinä molemmilla mahdollisuus ennen tuota Vehviläisen imurointia...Päivänselvä tuomarifarssi, tuu ny saatana Rönni itse selittää tänne. Varmaan vituttais muissakin leireisså tuo tilanne.
Lungin oloista porukkaa oli HPK-faneissa tänään, heille onnittelut.
Modet vois heittää nuo ulkopuoliset vittuilijat pitkälle tauolle.
Eikun se potkas
Pelaajiin ei HPK niin paljon rahaa käytä, mutta tuomareihin senkin edestä.
Ylimielisyys ei kantanut mestaruuteen asti - tämä Kärpät-kannattajille. Kärppien kompurointi oli nähtävissä playoffsien alusta alkaen vaikka rutiini kantoikin vielä puolivälierät ja haparoiden välierät. Finaalissa tulikin huippuvireessä oleva pelitapaan sitoutunut porukka vastaan ja Kärpät oli ihmeissään. Ansaittu voitto HPK:lle.
Eri peli!
Eihän se nyt mikään tappio oo, jos ei se jää vituttamaan. Tarinoita, tarinoita. Vanhoina paappoina muistellaan sitten vielä, että oliko se ny Heponiemen vai Luceniuksen maila sillon 2019, kun johti mestaruuden ratkaisseeseen ylivoimaan.
HPK oli parempi ja pulinat pois. Nyt sattuu syvältä mutta ehkä se aurinko vielä nousee.
HPK:lle maailman suurimmat onnittelut!
Jos mukana olisi Bond-tyttö, olisiko hän HPK- vai Kärpät-fani? Entä kumman Bondin matkaan tämä lähtisi?Herkistyn... Otetaan martinit sitten rantabaarissa. Heiluteltuna, vaan ei läikyteltynä!
Kumma juttu, että tämä tappio ei aivan älyttömästi harmita. Johtuuko HPK:n hienoista pelitavasta, pienemmän seuran sympaattisuudesta, viime kevään kullasta vai mistä? Vaikea sanoa.
Korjaisin, että 7 x 60 min
Finaalien MVP oli ilman muuta Niklas Lucenius, joka ratkaisi mestaruuden.
Onko sukua Niclas Luceniukselle? Nimestä päätellen voisi olla vaikka velipoika.Finaalien MVP oli ilman muuta Niklas Lucenius, joka ratkaisi mestaruuden.
Jos mukana olisi Bond-tyttö, olisiko hän HPK- vai Kärpät-fani? Entä kumman Bondin matkaan tämä lähtisi?
Ei vaan Niklas Lasuniuksen veli.Onko sukua Niclas Luceniukselle? Nimestä päätellen voisi olla vaikka velipoika.