3 of 5 onni näyttelee enemmän osaa.Millaisessa sarjassa sitten huonompi voi voittaa ja miksi?
3 of 5 onni näyttelee enemmän osaa.Millaisessa sarjassa sitten huonompi voi voittaa ja miksi?
Minä näkisin kyllä, että nimenomaan puolustamalla käänsivät välieräsarjan. 2-1 -tilanteessa Tapparalla oli kaikki saumat sarjan päättämiseen. Sarjan, jossa Kerho oli ollut edellä kenttätapahtumiin nähden, mutta Tappara johti. Neljäs ja viides ottelu oli Kerholta puolustustaistelua taudin kaventamalla kokoonpanolla, joskaan Tappara ei jostain syystä tullut päälle täydellä höyryllä. Mutta ymmärrän kyllä hyvin tuon näkemyksen eikä se täysin metsässä ole, Kerho karvasi paikoin ahnaasti varamiehisenäkin ja ansaitsi finaalipaikkansa ja lopulta mestaruutensa. Tavallaan harmi, että kaikki eivät voi kokea G7:n jatkoaikatappiota. Kärpillä on sentään mahkut kokea se ensi keväänä peräkkäisinä kausina.Erikoista näissä finaaleissa oli se, että Kerho voitti Tepsin ja Tapparan hyökkäämällä, mutta Kärpät puolustamalla.
En minäkään ymmärrä. Mielestäni tämä HPK:n saavutus pyyhkii SaiPan muka "hyvällä kaudella 13-14" persettä. Se nyt on se viimeisin omasta jengistä lähihistoriasta muistettava kausi. HPK teki temppunsa vieläpä pienemmillä resursseilla. Että perseen näyttö kaakon suunnalle ja vuoden päästä juhlitaan taas, jos selviydytään sääleihin, kun samalla joku nevöhööd jengi vetää mestaruuden. Siinä vähän mallia.Sääli, mikäli tuo Saipan kausi harmittaa vielä, vaikka kausi loppui heillä jo pari kuukautta sitten. En itse vaan ole ymmärtänyt koskaan näitä bandwagonisteja, joiden oma joukkue taapertaa vuodesta toiseen ja sitten yritetään vittuilla muille playoffien jälkeen. Mutta hyvä sulle, jos tämä Kärppien häviö tuo jotain iloa sun elämään. Otan tän muiden kateuden kiitollisena vastaan. Ei ole Suikkasen kautta ikävä.
Eniten tässä kuitenkin vituttaa huonot voittajat. Kerhon faneilla on onneksi muuta tekemistä kuin aukoa päätä, mutta muista sakeista(jotka eivät edes voittaneet mitään) tulee ala-arvoista "läppää" lestoista, poroista yms.
Öh tuota, lainaamasi teksti ei ole mun näppikseltäni.Samanlaista se on aina kun Tappara/Kärpät häviää. Kannattaa muistaa, että se asema pitää ansaita ja että niitä pieniä ihmisiä on paljon.
Onnittelut hopeasta, aika monta joukkuetta jäi taakse!
Öh tuota, lainaamasi teksti ei ole mun näppikseltäni.
Oliko se todella oman pelaajan maila joka tuli naamaan? Pistin lähetyksen poikki heti maalin jälkeen, mutta harmistusta kesti n 5 minuuuttia. Nyt ajattelin tulla hyvillä mielin onnittelemasasn Kerhoa, mutta alkoi taas vitutus hiipimään uudestaan puseroon....
Kiitosta vaan, vaikka en ole edes Kerhon kannattaja. :)Korjattu jo ajat sitten. Oli vähän lainauksia jonossa nääs.
Mutta onnittelut sinnekin!
Korjaisin, että 7 x 60 minNäistähän ei okein ole ollut tapana valitella: sielä oli 6 x 60 min tehokasta osoittaa olevansa parempi.
Ylimielisyys ei kantanut mestaruuteen asti - tämä Kärpät-kannattajille. Kärppien kompurointi oli nähtävissä playoffsien alusta alkaen vaikka rutiini kantoikin vielä puolivälierät ja haparoiden välierät. Finaalissa tulikin huippuvireessä oleva pelitapaan sitoutunut porukka vastaan ja Kärpät oli ihmeissään. Ansaittu voitto HPK:lle.
En jaksa lukea nyt kaikkia viestejä eli ottakaa med nypa salt:
VOITETTIIN MESTARUUS SUKELTAMALLA JA PITELEMÄLLÄ NAAMAA.
Vai what?
Ilman tuota virhettä hatutus ois jo haihtunut moneen kertaan, mutta nyt kyllä raapii vielä huomennakin...
Mä kyllä väitän, että se oli Janeckyn korkea maila.Vanhoina paappoina muistellaan sitten vielä, että oliko se ny Heponiemen vai Luceniuksen maila sillon 2019, kun johti mestaruuden ratkaisseeseen ylivoimaan.
Eihän se nyt mikään tappio oo, jos ei se jää vituttamaan.