En tiedä mihin nämä "raskaat lukijat" ovat tottuneet, mutta itse en näe tätä ketjua minään ylitsepääsemättömän raskaana kirjoituksiltaan. Pieni kuittailu, vanhojen kaivelu, munanmittaukset, väittelyt, Junnon ruskeat kirjekuoret jne. nyt vaan kuuluu tähän hetkeen. Olisihan se stanan tylsää jos täällä olisi silkkaa kiekkopolitikointia antina. Tämä tietysti vain minun mielipide, joka olen neljännes savolainen, neljännes karjalainen, syntyjään hämeenlinnalainen ja eritoten asun TURENGISSA ja olen ylpeä siitä!
----
Edessä oletettavasti erittäin tasainen sarja Kärppiä vastaan, jossa kuitenkin ennakkoon kotiedun verran prosentit Kärppien puolella. Vahva oletus oli että Tepsin Kerho painaa lomille, tosin siitäkään ajatellut että niinkin suvereenisti Kerho myllytti tuossa sarjassa. Tapparaa vastaan oli luottoa, mutta olin jo alustavasti myöntynyt putoamiseen. Jo ensimmäinen matsi kuitenkin antoi selvät viitteet että prkl, mehän todella pystytään kairaamaan se yksi voitto myös vieraissa, oli lähihistoria sitten mitä tahansa.
Materiaaliero Kärppien hyväksi - njoo, noin niinkun pelkkien nimien valossa ehkä. Nimillä ole tässä maassa ennenkään pelkästään pärjätty. Monesti tuppaa olemaan niinkin klisee homma että henki voittaa materian, joten katsotaan mihin se kantaa. Uskon vakaasti siihen että yhden (jopa kaksi) voiton pystyy Oulusta nappaamaan, saattaa olla jopa että tässä sarjassa nähdäänkin vierasvoittoja ihan molemminpuolin, ei mikään mahdottomuus.
Kerholla on sellainen meno nyt päällä että saas nähdä onko Kärpistäkään pysäyttäjäksi sitten neljän voiton vertaa. Outoa, mutta lähtökohdat omasta mielestäni tähän sarjaan on jopa Kerho-myönteisemmät kuin Tapparaa vastaan. Hieno sarja luvassa kaikkinensa päättyi miten tahansa.
Japa Levonen voi pysyä sitten aivan saatanan kaukana kummastakin kiekkopyhätöstä koko sarjan ajan!